Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Анкеталық сұрақтар
Елеукен Қуаныш Байхатқызы
Музыка пәнінің мұғалімі.
№40 орта мектеп Ақтөбе қаласы
Сабақтың тақырыбы : <<Қазақ кәсіби музыка мәдениетінің қалыптасуы>> тарауын қайталау.
Мақсаты: сайыс сабақтың әдістерін қолдану арқылы оқушылардың музыкалық білім деңгейін нығайту..
а ) білімділігі: музыкалық сауаттылықтарын жүйелендіру,ой қозғау арқылы білім сапсын шыңдау.
ә ) дамытушылығы: музыкалық терминдерді еске сақтау,музыкалық сауаттарын арттыру, өзін-өзі бағалау арқылы білім деңгейін тексеруге мүмкіндік жасау.
б )тәрбиелілігі:топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, ұжымдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: сайыс сабақ
Сабақтың барысы : Балалармен амандасу,кітап құралдарын түгелдеу.
І . Дәстүрлі емес сабақты түсіндіріп,сайыс сабақпен таныстыру.
ІІ . Сайыс сабақтың шарттары:
1)Анкеталық сұрақтар
2)Әуенін табу.
3 )Мақал-мәтел.
4)Бәйге.
5)жалғасын табу.
6)Жеңімпаздарды анықтау.
ІІІ. Оқушыларды төрт топқа бөлу:До-1,Ре-2, Ми-3,Фа-4
ІҮ.Қорытындылау:(Әрбір шарт түрінен кейін әр топ төменде берілген бағалау кестесінде өз-өздеріне баға қойып отырады,соның жалпы қорытындысын шығарады.)
Бағалау кестесі төмендегідей.
топтар
Шарт
түрлері
ДО
РЕ
МИ
ФА
Анкеталық сұрақтар
Әуенін табу
Мақал-мәтел
Бәйге
Жалғасын табу
Жеңімпазды анықтау
Сабақтың барысы:
1.Оқушылармен амандасып, олардың назарын сабаққа аудару,қажетті құралдарын тексеріп, дайындау
2.Сабақтың тақырыбын, мақсатын ерекашелігін түсіндіру.
3.Оқушыларды топқа бөлу: Бірінші топ-<<ДО>>
Екінші топ <<РЕ>>
Үшінші топ-<<МИ>>
Төртінші топ-<<ФА>>
І шарт
-Балалар, сайысқа дайын болсаңыздар шарт бойынша тапсырмаларды орындайық(Әр топ парақшаға жасырылған сұрақ-тапсырмаларға жауап береді.
-Музыка деген не, музыканы қалай түсінесіңдер?
-Өз қалауларың бойынша халық әнін орындаңдар.
-<<Айжан қыз>> күйінің ырғағымен қосылып ансамбль құр.
-Шығармашылық қабілеттеріңді көрсетіп,берілген сөздерді пайдаланып,өлең сөздерін құрастыр
------------------шарықтайды,
------------------қалықтайды,
------------------қалыспайды.
ІІ шарт Әр топқа әуендердің алғашқы жолдары ойналады. Сол әуенді табу керек.
ІІІ шарт << Мақал- сөздің мәйегі>> Өнер туралы мақал - мәтел әр топ сайысқа түседі.
Өнер алды- қызыл тіл ,
Өнерлі өрге жүзер.
Өнер алды бірлік,ырыс алды тірлік.
ІҮ шарт. Бәйге. Әр топқасұрақтар қойылады.Белгілі бір уақытта тоқталып ұпай сандары есептелеледі.
<<До>> тобына берілетін сұрақтар:
1.Фермата дегеніміз не? (дыбысты еркін созу)
2.Қазақтың ұлы жазушысы (М. Әуезов)
3.БИ күйінің авторы (А. Жұбанов)
4.Ерлердің төменгі даусы(бас)
5.Еліміздің рәміздері(Елтаңба,Әнұран)
6.Оркестр, хор жетекшісі(дирижер)
7. <<Абай>> операсын алғаш қай жылы қойылды? (1944)
8. <<Хиросима>> балетіндегі ең негізгі әуен (Сакура)
9.Өте жіңішке дауысты, нәзік ашық дыбысты үрмелі музыкалық аспап(флейта)
10.Әзербайжан халкы әншілерін қалай атайды? (амут)
11. Ғ . Жұбанованың әкесі.(А. Жұбанов)
12. <<Соль>> нотасы қай сызықта орналасқан( екінші)
13Алпамыс батырдың айттырылған жары(Гүлбаршын
Ре-тобына берілетін сұрақтар:
1.Вибрация дегеніміз не?(дыбысқа жылылық беретін тербеліс әдіс)
2.Қазақтың бұлбұлы(К. Бәйсейітова)
3. <<Ғасырлар пернесі>> кітабының авторы(А. Жұбанов)
4.Ең жоғары деңгейдегі би( балет)
5.Әйелдердің жоғарғы дауысы(сопрано)
6. <<Сакура>> қай халықтың әні?(Жапон)
7.1934 жылы алғаш қойылған опера(<<Қыз жібек>>)
8. <<Хиросима>> балеті шығармасының авторы (Ғ. Жұбанова)
9.Қазақтың күйші қызы(Д. Нұрпейісова)
10. <<МИ>> нотасы қай сызықта орналасқан?(бірінші)
11.А. жұбановтың бауыры(Қ. Жұбанов)
12.Алпамыс батырдың әкесі(Байбөрі)
13. << Ақтабан шұбырынды, Алқагөл сұлама>> кезінде туған әндер(<< Елім-ай>>)
МИ тобына берілетін сұрақтар
1.Реквием дегеніміз не?(көп дауысты қайғылы шығарма)
2.Замана бұлбұлдары>> кітабының авторы? (А . Жұбанов)
3.Биші дарынды актриса?(Ш . Жиенкұлова)
4.Ерлердің жоғарғы дауысы?(тенор)
5.Мемлекеттік ұлттық драма театры қашан ашылды?(1926)
6. <<Біржан-Сара>> операсының авторы?(М. Төлебаев)
7.Атақты қобызшы?(Қорқыт)
8.Қырғыз халқы әншілерін қалай атайды?(ыршы)
9. <<ФА>> қай сызықта орналасқан?>> (бірінші мен екінші сызықтың арасында орналасқан)
10.А. Жұбановтың әкесі?(Қуан)
11. <<Скрипка>> кілті қай сызықтан басталады?(Соль)
12.Хор дегеніміз не ?(әншілер тобы)
13.Сегіздік нотаның саналуы (1 немесе и)
ФА - тобына қойылатын сұрақтар
1.Қазақ драма театрының жанынан қай жылы музыкалық студия ашылды?(1934)
2. <<Ақ көгершін>> әнінің авторы?(А. Жұбанов)
3.Симфониялық оркестр орындайтын музыка?( симфониялық музыка)
4.Әйелдердің төменгі дауысы (альт)
5.Қазақ хақының ұлы ақыны ( Абай)
6.1 и,2 и-ге саналатын нота ұзақтығы (жартылық)
7. А. Жұбановтың өнер саласындағы қызы (Ғ. Жұбанова)
8. <<СИ>> нотасы қай сызықта орна ласқан? (үшінші)
9. <<Маңмаңгер>> кімнің әні? (Ақан сері)
10.Музыкадағы үзіліс(пауза)
11. <<Гусан>> деп қай халықтың әнші композиторларын атаймыз? (Армения)
12.Әнұранның музыкасын жазған кім?(Ш. Қалдаяқов.)
13. << Бас>> кілті қандай дыбыстан басталады ?(Фа)
Ү шарт.жалғасын тап. Әр оқушы бір-біріненбастаған әндерін әрі қарай жалғатыруы керек.
ҮІ шарт. Балалар өздері бағалаған ұпай сандарын есептеп,жеңімпаз топтар белгіленіп, оқушылардың білім деңгейі салаланады.
ІҮ. Қорытынды . <<Қазакстанның болашағы жастардың қолында>> , демек тәрбиелі, білімді , саналы ұрпақтарын тәрбиелеп өсіру біздің міндетіміз.,сондықтан халқымызға деген сүйіспеншілігіміз, патриоттық сезіміміз,күш қуатымыз мол болуы керек. Бәріміз тік тұрып ,қолдарымызды кеудемізге қойып , патриоттық сезіммен Әнұранды орындап сабағымызды аяқтаймыз.
Музыка пәнінің мұғалімі.
№40 орта мектеп Ақтөбе қаласы
Сабақтың тақырыбы : <<Қазақ кәсіби музыка мәдениетінің қалыптасуы>> тарауын қайталау.
Мақсаты: сайыс сабақтың әдістерін қолдану арқылы оқушылардың музыкалық білім деңгейін нығайту..
а ) білімділігі: музыкалық сауаттылықтарын жүйелендіру,ой қозғау арқылы білім сапсын шыңдау.
ә ) дамытушылығы: музыкалық терминдерді еске сақтау,музыкалық сауаттарын арттыру, өзін-өзі бағалау арқылы білім деңгейін тексеруге мүмкіндік жасау.
б )тәрбиелілігі:топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа, ұжымдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: сайыс сабақ
Сабақтың барысы : Балалармен амандасу,кітап құралдарын түгелдеу.
І . Дәстүрлі емес сабақты түсіндіріп,сайыс сабақпен таныстыру.
ІІ . Сайыс сабақтың шарттары:
1)Анкеталық сұрақтар
2)Әуенін табу.
3 )Мақал-мәтел.
4)Бәйге.
5)жалғасын табу.
6)Жеңімпаздарды анықтау.
ІІІ. Оқушыларды төрт топқа бөлу:До-1,Ре-2, Ми-3,Фа-4
ІҮ.Қорытындылау:(Әрбір шарт түрінен кейін әр топ төменде берілген бағалау кестесінде өз-өздеріне баға қойып отырады,соның жалпы қорытындысын шығарады.)
Бағалау кестесі төмендегідей.
топтар
Шарт
түрлері
ДО
РЕ
МИ
ФА
Анкеталық сұрақтар
Әуенін табу
Мақал-мәтел
Бәйге
Жалғасын табу
Жеңімпазды анықтау
Сабақтың барысы:
1.Оқушылармен амандасып, олардың назарын сабаққа аудару,қажетті құралдарын тексеріп, дайындау
2.Сабақтың тақырыбын, мақсатын ерекашелігін түсіндіру.
3.Оқушыларды топқа бөлу: Бірінші топ-<<ДО>>
Екінші топ <<РЕ>>
Үшінші топ-<<МИ>>
Төртінші топ-<<ФА>>
І шарт
-Балалар, сайысқа дайын болсаңыздар шарт бойынша тапсырмаларды орындайық(Әр топ парақшаға жасырылған сұрақ-тапсырмаларға жауап береді.
-Музыка деген не, музыканы қалай түсінесіңдер?
-Өз қалауларың бойынша халық әнін орындаңдар.
-<<Айжан қыз>> күйінің ырғағымен қосылып ансамбль құр.
-Шығармашылық қабілеттеріңді көрсетіп,берілген сөздерді пайдаланып,өлең сөздерін құрастыр
------------------шарықтайды,
------------------қалықтайды,
------------------қалыспайды.
ІІ шарт Әр топқа әуендердің алғашқы жолдары ойналады. Сол әуенді табу керек.
ІІІ шарт << Мақал- сөздің мәйегі>> Өнер туралы мақал - мәтел әр топ сайысқа түседі.
Өнер алды- қызыл тіл ,
Өнерлі өрге жүзер.
Өнер алды бірлік,ырыс алды тірлік.
ІҮ шарт. Бәйге. Әр топқасұрақтар қойылады.Белгілі бір уақытта тоқталып ұпай сандары есептелеледі.
<<До>> тобына берілетін сұрақтар:
1.Фермата дегеніміз не? (дыбысты еркін созу)
2.Қазақтың ұлы жазушысы (М. Әуезов)
3.БИ күйінің авторы (А. Жұбанов)
4.Ерлердің төменгі даусы(бас)
5.Еліміздің рәміздері(Елтаңба,Әнұран)
6.Оркестр, хор жетекшісі(дирижер)
7. <<Абай>> операсын алғаш қай жылы қойылды? (1944)
8. <<Хиросима>> балетіндегі ең негізгі әуен (Сакура)
9.Өте жіңішке дауысты, нәзік ашық дыбысты үрмелі музыкалық аспап(флейта)
10.Әзербайжан халкы әншілерін қалай атайды? (амут)
11. Ғ . Жұбанованың әкесі.(А. Жұбанов)
12. <<Соль>> нотасы қай сызықта орналасқан( екінші)
13Алпамыс батырдың айттырылған жары(Гүлбаршын
Ре-тобына берілетін сұрақтар:
1.Вибрация дегеніміз не?(дыбысқа жылылық беретін тербеліс әдіс)
2.Қазақтың бұлбұлы(К. Бәйсейітова)
3. <<Ғасырлар пернесі>> кітабының авторы(А. Жұбанов)
4.Ең жоғары деңгейдегі би( балет)
5.Әйелдердің жоғарғы дауысы(сопрано)
6. <<Сакура>> қай халықтың әні?(Жапон)
7.1934 жылы алғаш қойылған опера(<<Қыз жібек>>)
8. <<Хиросима>> балеті шығармасының авторы (Ғ. Жұбанова)
9.Қазақтың күйші қызы(Д. Нұрпейісова)
10. <<МИ>> нотасы қай сызықта орналасқан?(бірінші)
11.А. жұбановтың бауыры(Қ. Жұбанов)
12.Алпамыс батырдың әкесі(Байбөрі)
13. << Ақтабан шұбырынды, Алқагөл сұлама>> кезінде туған әндер(<< Елім-ай>>)
МИ тобына берілетін сұрақтар
1.Реквием дегеніміз не?(көп дауысты қайғылы шығарма)
2.Замана бұлбұлдары>> кітабының авторы? (А . Жұбанов)
3.Биші дарынды актриса?(Ш . Жиенкұлова)
4.Ерлердің жоғарғы дауысы?(тенор)
5.Мемлекеттік ұлттық драма театры қашан ашылды?(1926)
6. <<Біржан-Сара>> операсының авторы?(М. Төлебаев)
7.Атақты қобызшы?(Қорқыт)
8.Қырғыз халқы әншілерін қалай атайды?(ыршы)
9. <<ФА>> қай сызықта орналасқан?>> (бірінші мен екінші сызықтың арасында орналасқан)
10.А. Жұбановтың әкесі?(Қуан)
11. <<Скрипка>> кілті қай сызықтан басталады?(Соль)
12.Хор дегеніміз не ?(әншілер тобы)
13.Сегіздік нотаның саналуы (1 немесе и)
ФА - тобына қойылатын сұрақтар
1.Қазақ драма театрының жанынан қай жылы музыкалық студия ашылды?(1934)
2. <<Ақ көгершін>> әнінің авторы?(А. Жұбанов)
3.Симфониялық оркестр орындайтын музыка?( симфониялық музыка)
4.Әйелдердің төменгі дауысы (альт)
5.Қазақ хақының ұлы ақыны ( Абай)
6.1 и,2 и-ге саналатын нота ұзақтығы (жартылық)
7. А. Жұбановтың өнер саласындағы қызы (Ғ. Жұбанова)
8. <<СИ>> нотасы қай сызықта орна ласқан? (үшінші)
9. <<Маңмаңгер>> кімнің әні? (Ақан сері)
10.Музыкадағы үзіліс(пауза)
11. <<Гусан>> деп қай халықтың әнші композиторларын атаймыз? (Армения)
12.Әнұранның музыкасын жазған кім?(Ш. Қалдаяқов.)
13. << Бас>> кілті қандай дыбыстан басталады ?(Фа)
Ү шарт.жалғасын тап. Әр оқушы бір-біріненбастаған әндерін әрі қарай жалғатыруы керек.
ҮІ шарт. Балалар өздері бағалаған ұпай сандарын есептеп,жеңімпаз топтар белгіленіп, оқушылардың білім деңгейі салаланады.
ІҮ. Қорытынды . <<Қазакстанның болашағы жастардың қолында>> , демек тәрбиелі, білімді , саналы ұрпақтарын тәрбиелеп өсіру біздің міндетіміз.,сондықтан халқымызға деген сүйіспеншілігіміз, патриоттық сезіміміз,күш қуатымыз мол болуы керек. Бәріміз тік тұрып ,қолдарымызды кеудемізге қойып , патриоттық сезіммен Әнұранды орындап сабағымызды аяқтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz