Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кім тапқыр есеп
Сабақтың тақырыбы: Көңілді тапқырлар сайысы.
Сабақтың мақсаты:
1. Математика пәніне деген қызығушылықты арттыру.
2 Оқушылардың ой өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды алғырлыққа, табандылыққа, төзімділікке тәрбиелеу.
Түрі: матеметикалық сайыс
Әдісі: топ бойынша жұмыс.
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Бүгінгі шәкірт ертеңгі азамат. Сол азамат бойында тапқырлықты, алғырлықты қалыптастыру мектеп қабырғасынан басталады.>> Білімді азамат - ел ертені>>>> Білікті бірді, білімді мыңды жығар>> деген халықтың даналық сөзі бар>> Бүгінгі сайысымызға 8 - сынып оқушылары қатысады. Екі команданы ортаға шақырамыз.Сайыстың жоспарымен таныстырайық.
1. Сәлемдесу
2. << Кім тапқыр>>\ есеп\
3. <<Кім қырағы>>?
4. Оқушылар қойылымы.
5. Ширату \екі команда бір - біріне сұрақ қояды\
6. Практикалық есеп.
7. Жарнама.
8. Үй тапсырмасы.
Әділ қазылар сайлаймыз.
Екі команданың сәлемдесуі. Дұрыс жауап бес ұпай, толық болмаса үш, тәртіп бұзса екі ұпай кемітіледі.
2. Кім тапқыр
а) 2- ні 5рет пайдаланып 3 санына теңестіру.
Жауабы: (2+2-2+(2:2)=3
ә) 2- ні 5 рет пайдаланып 5 санына теңестіру
Жауабы: 2+2+2-(2:2) =5
б) Теңдік тура болатындай үтір таңбасын қой:
32+18=5 3+108=408 3 +1,08=4,08
3+108=408 63 -27=603 63 - 2,67= 60,3
736-336=4 57 - 4=17 5,7- 4= 1,7
Жауабы: 3,2+18=5
3+ 1,08 = 4,08
7,36 - 3,36 =4
3.Кім тапқыр?
1) шеңбер апта математика ана
Су тас перпендикуляр теңд
Компьютер радиус периметр мектеп
Градус сынау ұя ауыл
2) Анаграмма
1) и ц и л д н р ( цилиндр)
ұ р ш б ы (бұрыш)
е ь в р и т а к л (вертикаль)
о қ ы з (қозы)
2) б е р е ң ш (шеңбер)
т р ц н е (центр)
ь и ц у к р л (циркуль)
ы қ ж л ы ( жылқы)
4. Оқушылардың қойылымы.
5. Ширату ( екі команда бір - біріне сұрақ қояды.
6. Практикалық есеп.
1) Матадан көз мөлшерімен 20 см кесіп алу. Кім дәлдеу, жақындау кессе сол жеңеді)
2) Көз мөлшерімен 60 - тың бұрыш сыз.
7. Жарнама.
8. Үй тапсырмасы.
9. Қорытындылау. Әділ қазылар алқасы жеңімпаз топты аңықтап, сайысқа белсене қатысқан оқушыларды марапаттайды.
Сабақтың мақсаты:
1. Математика пәніне деген қызығушылықты арттыру.
2 Оқушылардың ой өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды алғырлыққа, табандылыққа, төзімділікке тәрбиелеу.
Түрі: матеметикалық сайыс
Әдісі: топ бойынша жұмыс.
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Бүгінгі шәкірт ертеңгі азамат. Сол азамат бойында тапқырлықты, алғырлықты қалыптастыру мектеп қабырғасынан басталады.>> Білімді азамат - ел ертені>>>> Білікті бірді, білімді мыңды жығар>> деген халықтың даналық сөзі бар>> Бүгінгі сайысымызға 8 - сынып оқушылары қатысады. Екі команданы ортаға шақырамыз.Сайыстың жоспарымен таныстырайық.
1. Сәлемдесу
2. << Кім тапқыр>>\ есеп\
3. <<Кім қырағы>>?
4. Оқушылар қойылымы.
5. Ширату \екі команда бір - біріне сұрақ қояды\
6. Практикалық есеп.
7. Жарнама.
8. Үй тапсырмасы.
Әділ қазылар сайлаймыз.
Екі команданың сәлемдесуі. Дұрыс жауап бес ұпай, толық болмаса үш, тәртіп бұзса екі ұпай кемітіледі.
2. Кім тапқыр
а) 2- ні 5рет пайдаланып 3 санына теңестіру.
Жауабы: (2+2-2+(2:2)=3
ә) 2- ні 5 рет пайдаланып 5 санына теңестіру
Жауабы: 2+2+2-(2:2) =5
б) Теңдік тура болатындай үтір таңбасын қой:
32+18=5 3+108=408 3 +1,08=4,08
3+108=408 63 -27=603 63 - 2,67= 60,3
736-336=4 57 - 4=17 5,7- 4= 1,7
Жауабы: 3,2+18=5
3+ 1,08 = 4,08
7,36 - 3,36 =4
3.Кім тапқыр?
1) шеңбер апта математика ана
Су тас перпендикуляр теңд
Компьютер радиус периметр мектеп
Градус сынау ұя ауыл
2) Анаграмма
1) и ц и л д н р ( цилиндр)
ұ р ш б ы (бұрыш)
е ь в р и т а к л (вертикаль)
о қ ы з (қозы)
2) б е р е ң ш (шеңбер)
т р ц н е (центр)
ь и ц у к р л (циркуль)
ы қ ж л ы ( жылқы)
4. Оқушылардың қойылымы.
5. Ширату ( екі команда бір - біріне сұрақ қояды.
6. Практикалық есеп.
1) Матадан көз мөлшерімен 20 см кесіп алу. Кім дәлдеу, жақындау кессе сол жеңеді)
2) Көз мөлшерімен 60 - тың бұрыш сыз.
7. Жарнама.
8. Үй тапсырмасы.
9. Қорытындылау. Әділ қазылар алқасы жеңімпаз топты аңықтап, сайысқа белсене қатысқан оқушыларды марапаттайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz