Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Орынтай дүкенде неше рет ұялды
СМАГУЛОВА МАРАЛ ЕЛТАЙҚЫЗЫ
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ
№ 5 ГИМНАЗИЯ
АСТАНА ҚАЛАСЫ
Пәні: Әдебиеттік оқу
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША
Тақырыбы: М.Гумеров <<Дүкенде>>
Мақсаты:
Білімділік: Мәтін мазмұнын меңгерте отырып, әңгімедегі кейіпкердің қандай қылығы үшін ұялғанына оқушының көзін жеткізу.
Дамытушылық: жүйелі ойлау қаблетін, дүниетанымын кеңейту, тілдік қорын молайту, проблемалық мәселелерді шеше білу іскерлігін арттыру.
Тәрбиелік: Жақсы, жаман қасиеттерді ажырата білуге үйрету, кішіпейілділікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Оқыту технологиясы: Блум жүйесі.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, мақал-мәтелдер.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, әдеп.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастырушылық кезеңі:
+ Амандасу
+ Түгендеу
+ Оқушы назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен тақырып бойынша жаттаған мақал-мәтелдерді сұрау,мағынасын түсіндіру
1) Ақыл-жастан,
Асыл-тастан
2) Ақылсыз адам айқайлай келеді,
Жан-жағын жайпай келеді.
Ақылды адам жай-жай келеді,
Жан-жағын байқай келеді.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Білу
Оқушыларға <<Ой шақыру>> стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.
+ Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?
+ Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?
+ <<Әдептілік>> сөзін қалай түсінеміз?
<<Топтастыру>> стратегиясы бойынша сызба құру
ӘДЕПТІЛІК
ӘДЕПТІЛІК
+ Оқулықпен жұмыс.
37-38б мәтінді мәнерлеп оқу
мазмұнын меңгерту
Түсіну
Талдау
1) Мәтінді оқығаннан кейін мазмұны бойынша жоспар құрыңдар:
Жоспар
+ Жеміс дүкені
+ Дүкендегі оқиға
+ Дүкеншінің сөзі
+ Орынтайдың ұялғаны
2) Сұрақтарға жауап беру.
Орынтай дүкенде неше рет ұялды?
Осы әңгімеде:
o Кім өкінді?
o Кім ұялды?
o Кім кімнің қателігін бетіне басып айтты?
1) Венн диаграммасын толтыр:
Баланың бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді жаз.
Б
А
Л
А
Б
А
Л
А
Әдепсіз,
өтірікші,
тілазар,
Әдепсіз,
өтірікші,
тілазар,
Әдепті,
кішіпейіл,
ақылды
Әдепті,
кішіпейіл,
ақылды
лнпзгшрз
2) Тақырыптың басты ойын айт:
-Орынтайдың қай қылығы оны ұятқа қалдырды?
-Әңгімені басқаша қалай атауға болады?
Қолдану
1) Түсіндірме сөздікпен жұмыс:
-Осы екі сөзбен сөйлем құра.
-Екі қасиеттің қайсысы сенің бойыңнан табылады?
-Қай қасиеттің сенде болғанын қалар едің?
Жинақтау
Оқушы өзінің жаңа алған ақпаратты, мәтіннен алған сезімі, өзіңде пайда болған ойды жинақтап <<Сен үшін ұялдым>> деген тақырыпта эссе жазады.
Баға беру
1) Мақалды түсіндір:
Дос жылатып айтады,
Дұшпан күлдіртіп айтады.
2) Егер дүкенде сен тұрсаң не істер едің?
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ
№ 5 ГИМНАЗИЯ
АСТАНА ҚАЛАСЫ
Пәні: Әдебиеттік оқу
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША
Тақырыбы: М.Гумеров <<Дүкенде>>
Мақсаты:
Білімділік: Мәтін мазмұнын меңгерте отырып, әңгімедегі кейіпкердің қандай қылығы үшін ұялғанына оқушының көзін жеткізу.
Дамытушылық: жүйелі ойлау қаблетін, дүниетанымын кеңейту, тілдік қорын молайту, проблемалық мәселелерді шеше білу іскерлігін арттыру.
Тәрбиелік: Жақсы, жаман қасиеттерді ажырата білуге үйрету, кішіпейілділікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Оқыту технологиясы: Блум жүйесі.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, мақал-мәтелдер.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, әдеп.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастырушылық кезеңі:
+ Амандасу
+ Түгендеу
+ Оқушы назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен тақырып бойынша жаттаған мақал-мәтелдерді сұрау,мағынасын түсіндіру
1) Ақыл-жастан,
Асыл-тастан
2) Ақылсыз адам айқайлай келеді,
Жан-жағын жайпай келеді.
Ақылды адам жай-жай келеді,
Жан-жағын байқай келеді.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Білу
Оқушыларға <<Ой шақыру>> стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.
+ Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?
+ Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?
+ <<Әдептілік>> сөзін қалай түсінеміз?
<<Топтастыру>> стратегиясы бойынша сызба құру
ӘДЕПТІЛІК
ӘДЕПТІЛІК
+ Оқулықпен жұмыс.
37-38б мәтінді мәнерлеп оқу
мазмұнын меңгерту
Түсіну
Талдау
1) Мәтінді оқығаннан кейін мазмұны бойынша жоспар құрыңдар:
Жоспар
+ Жеміс дүкені
+ Дүкендегі оқиға
+ Дүкеншінің сөзі
+ Орынтайдың ұялғаны
2) Сұрақтарға жауап беру.
Орынтай дүкенде неше рет ұялды?
Осы әңгімеде:
o Кім өкінді?
o Кім ұялды?
o Кім кімнің қателігін бетіне басып айтты?
1) Венн диаграммасын толтыр:
Баланың бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді жаз.
Б
А
Л
А
Б
А
Л
А
Әдепсіз,
өтірікші,
тілазар,
Әдепсіз,
өтірікші,
тілазар,
Әдепті,
кішіпейіл,
ақылды
Әдепті,
кішіпейіл,
ақылды
лнпзгшрз
2) Тақырыптың басты ойын айт:
-Орынтайдың қай қылығы оны ұятқа қалдырды?
-Әңгімені басқаша қалай атауға болады?
Қолдану
1) Түсіндірме сөздікпен жұмыс:
-Осы екі сөзбен сөйлем құра.
-Екі қасиеттің қайсысы сенің бойыңнан табылады?
-Қай қасиеттің сенде болғанын қалар едің?
Жинақтау
Оқушы өзінің жаңа алған ақпаратты, мәтіннен алған сезімі, өзіңде пайда болған ойды жинақтап <<Сен үшін ұялдым>> деген тақырыпта эссе жазады.
Баға беру
1) Мақалды түсіндір:
Дос жылатып айтады,
Дұшпан күлдіртіп айтады.
2) Егер дүкенде сен тұрсаң не істер едің?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz