Блум таксономиясы негізінде М. Гумеровтың Дүкенде әңгімесін оқыту: әдеп пен ұятты талдау

СМАГУЛОВА МАРАЛ ЕЛТАЙҚЫЗЫ

БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ

№ 5 ГИМНАЗИЯ

АСТАНА ҚАЛАСЫ

SAM_0399.JPG

Пәні: Әдебиеттік оқу

БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ БОЙЫНША

Тақырыбы: М. Гумеров «Дүкенде»

Мақсаты :

Білімділік: Мәтін мазмұнын меңгерте отырып, әңгімедегі кейіпкердің қандай қылығы үшін ұялғанына оқушының көзін жеткізу.

Дамытушылық : жүйелі ойлау қаблетін, дүниетанымын кеңейту, тілдік қорын молайту, проблемалық мәселелерді шеше білу іскерлігін арттыру.

Тәрбиелік: Жақсы, жаман қасиеттерді ажырата білуге үйрету, кішіпейілділікке, әдептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.

Оқыту технологиясы: Блум жүйесі.

Сабақтың көрнекілігі : Суреттер, мақал-мәтелдер.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, әдеп.

Сабақтың барысы :

І. Ұйымдастырушылық кезеңі :

  • Амандасу
  • Түгендеу
  • Оқушы назарын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

Өткен тақырып бойынша жаттаған мақал-мәтелдерді сұрау, мағынасын түсіндіру

  1. Ақыл-жастан,

Асыл-тастан

  1. Ақылсыз адам айқайлай келеді,

Жан-жағын жайпай келеді.

Ақылды адам жай-жай келеді,

Жан-жағын байқай келеді.

ІІІ. Жаңа сабақ.

Білу:

Білу

Оқушыларға «Ой шақыру» стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?«Әдептілік» сөзін қалай түсінеміз?«Топтастыру» стратегиясы бойынша сызба құруОқулықпен жұмыс.37-38б мәтінді мәнерлеп оқумазмұнын меңгерту:

Оқушыларға «Ой шақыру» стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.

  • Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?
  • Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?
  • «Әдептілік» сөзін қалай түсінеміз?

«Топтастыру» стратегиясы бойынша сызба құру

  • Оқулықпен жұмыс.

37-38б мәтінді мәнерлеп оқу

мазмұнын меңгерту

Білу:

Түсіну

Талдау

Оқушыларға «Ой шақыру» стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?«Әдептілік» сөзін қалай түсінеміз?«Топтастыру» стратегиясы бойынша сызба құруОқулықпен жұмыс.37-38б мәтінді мәнерлеп оқумазмұнын меңгерту:
  1. Мәтінді оқығаннан кейін мазмұны бойынша жоспар құрыңдар:

Жоспар

  • Жеміс дүкені
  • Дүкендегі оқиға
  • Дүкеншінің сөзі
  • Орынтайдың ұялғаны
  1. Сұрақтарға жауап беру.

Орынтай дүкенде неше рет ұялды?

Осы әңгімеде:

  • Кім өкінді?
  • Кім ұялды?
  • Кім кімнің қателігін бетіне басып айтты?
  1. Венн диаграммасын толтыр:

Баланың бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді жаз.

Б
А
Л
А

Әдепсіз,

өтірікші,

тілазар,

Әдепті,

кішіпейіл,

ақылды

лнпзгшрз

  1. Тақырыптың басты ойын айт:

-Орынтайдың қай қылығы оны ұятқа қалдырды?

-Әңгімені басқаша қалай атауға болады?

Білу: Қолдану
Оқушыларға «Ой шақыру» стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?«Әдептілік» сөзін қалай түсінеміз?«Топтастыру» стратегиясы бойынша сызба құруОқулықпен жұмыс.37-38б мәтінді мәнерлеп оқумазмұнын меңгерту:
  1. Түсіндірме сөздікпен жұмыс:

-Осы екі сөзбен сөйлем құра.

-Екі қасиеттің қайсысы сенің бойыңнан табылады?

-Қай қасиеттің сенде болғанын қалар едің?

Білу: Жинақтау
Оқушыларға «Ой шақыру» стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?«Әдептілік» сөзін қалай түсінеміз?«Топтастыру» стратегиясы бойынша сызба құруОқулықпен жұмыс.37-38б мәтінді мәнерлеп оқумазмұнын меңгерту:

Оқушы өзінің жаңа алған ақпаратты, мәтіннен алған сезімі, өзіңде пайда болған ойды жинақтап «Сен үшін ұялдым» деген тақырыпта эссе жазады.

Білу: Баға беру
Оқушыларға «Ой шақыру» стратегиясы бойынша сұрақтар қойылады.Сендер өз беттерімен дүкеннен зат алуға барасыңдар ма?Ақылды балалар қоғамдық жерлерде өздерін қалай ұстау керек?«Әдептілік» сөзін қалай түсінеміз?«Топтастыру» стратегиясы бойынша сызба құруОқулықпен жұмыс.37-38б мәтінді мәнерлеп оқумазмұнын меңгерту:
  1. Мақалды түсіндір:

Дос жылатып айтады,

Дұшпан күлдіртіп айтады.

  1. Егер дүкенде сен тұрсаң не істер едің?

Ұқсас жұмыстар
Блум таксономиясы негізінде биология мамандығы пәнінің күтілетін нәтижелерін құрастыру және шетелдік оқыту концепцияларын талдау
Бағалау үшін оқыту және Блум таксономиясы негізінде деңгейлеп оқыту тәжірибесі
Қ. Бегмановтың Бөкен өлеңі мен М. Гумеровтың Аралар әңгімесін талдау
Блум таксономиясы негізінде бастауыш сыныптарда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру жолдары
Мұғалімдерге арналған Блум таксономиясы негізінде түрткі сұрақтар мен бағалау критерийлерін құру
Формативті бағалау, Блум таксономиясы және диалогтік оқыту: коучинг жоспары
Блум таксономиясы негізінде 6-сыныпқа арналған Жақшаларды ашу тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Блум таксономиясы негізінде қазақ тілі мен әдебиет сабақтарын ұйымдастыру: ХХІ ғасырдың инновациялық мектебінің тәжірибесі
Сабақта Блум таксономиясы арқылы оқыту мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру: коучинг жоспары мен рефлексивтік есеп
7-сыныпқа арналған Рационал өрнектерді тепе-тең түрлендіру бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары (ІІІ деңгей, Блум таксономиясы негізінде)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz