Файл қосу

Қазақ тіліне тән әріптермен сөздерді айту

Пән: Әртүрлі
Солтүстіқ Қазақстан облысы
Тайынша қаласы Мұқанова С.М. Исенова С.Қ.
КММ №4орта мектебінің санаты-І санаты-ІІ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні білімі- жоғары білімі- жоғары
мұғалімдері
<<Қазақшаңыз қалай?>>
1-жүргізуші: Құрметті қонақтар , әріптестер!
бүгінгі <<Қазақшаңыз қалай?>> атты сайысын бастауға рұқсат беріңіздер. Тіл сайысын өткізудегі мақсатымыз - басқа ұлт өкілдерінің мемлекеттік тілге құрметпен қарауы.
2-жүргізуші: Қадір Мырза Әлі айтқандай, ұлы қазақ даласында 130-дан астам басқа ұлт өкілдері бір шаңырақтың астында татулықта, сыйластықта өмір сүріп жатқаны бәрімізге мәлім. Осындай мақсатпен біздің мектебіміздің мұғалімдер арасындағы <<Қазақшаңыз қалай?>> атты сайысымызды бастаймыз.
1-жүргізуші: Осы сайысымызды бастамас бұрын қонақтардың арасынан әділ қазылар алқасын сайлап алайық .Отырыңыздар ,жайғасыңыздар .
2-жүргізуші Сайысқа бес адамнан екі топ қатысады .Бүгінгі сайыс осындай кезеңдерден тұрады.

Сайыс кезеңдері:
1. Таныстыру.
2. Таныстыру.
3. Кім жылдам ?
3. Дода.
4.Сурет бойынша <<Жыл мезгіліне>> әңгіме құрастыру
5 . <<Сөз мәйегі-мақал>> сайысы
6. <<Адасқан сөздер>>
7. Әріптер сайысы.
Қазақ тіліне тән әріптермен сөздерді айту.
8. <<Өнерпаз болсаң...>>-үй жұмысы
2-жүргізуші Ендеше ,бүгінгі сайысқа қатысушы екі топпен таныс болайық .
І кезең. Өздерін таныстыру , (визитка)экранға назар аударыңдар.
Таныстыру.
І-топ. <<Жасқыран>>
Қалықтап көкте жас қыран,
Халықпыз сөзге тоқтаған.
Тілімен топты жаратын.
Тобымыз біздің - <<Жасқыран>>
ІІ-топ. <<Топжарған>>
Шығарар намыс топты алдан,
Дуалы ауыз тілге арман.
Сайысқа келдік біліммен,
Тобымыз біздің - <<Топжарған
ІІ кезең.
1-жүргізуші: <<Кім жылдам?>>( Қай топ жылдам сөздерді табады сол топ 1-ші бастайды)

ІІІ кезең
2-жүргізуші :<<Дода>>
Бұл кезеңде әр топқа 7 сұрақ қойылады. Берілген сұрақтарға дұрыс әрі жылдам жауап беру керек.
І топ: <<Жасқыран
1. Наурыз мейрамы қашан болады?
2. Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
3. ҚР Мемлекеттік тілі?
4. Бір жылда неше мезгіл бар?
5. Наурызда пісірілетін басты тағам?
6. ҚР-ң рәміздерін ата.
7. Қазақ алфавитін жасаған ғалым кім?
ІІ топ: <<Топжарған>>

1. Ұлттық киімдерге не жатады?
2. Наурыз қандай мереке?
3. Беташар қашан айтылады?
4. Қазақ халқының салт-дәстүрлерін ата.
5. Қазақтың ұлттық ойындарын ата.
6. Абай Құнанбайұлы кім?
7. Көктем айларын ата.
ІҮ кезең.

1-жүргізуші:Әңгіме құрастыру .
Жыл мезгілі бойынша әңгіме құрастыру
Жаз -- <<Жасқыран>> тобы
Көктем -- <<Топжарған>> тобы
Музыкалық нөмір <<Наурыз тойы>> 6-сынып қыздары орындайды
Ү кезең.
2-жүргізуші:<<Сөз мәйегі-мақал>>
Сайыскерлер тіл туралы мақалдар айтудан жарысады.
Мақал-мәтелдер-<< Жасқыран>> тобы
1.Тіл тас жарады, тас жармаса бас жарады.
2.Піл көтермегенді- желмен тең.
3.Шебердің қолы ортақ, шешеннің сөзі ортақ.
4.Айтылған сөз, атылған оқпен тең.
5.Жақсы сөз жарым ырыс.
Мақал-мәтелдер -- << Топжарған>> тобы
1.Тіл қылыштан өткір.
2.Ана сүті бой өсіреді, ана тілі ой өсіреді.
3.Тілден артық қазына жоқ.
4.Жыланның уы тісінде, адамның уы тілінді.
5.Жақсы байқап сөйлер, жаман шайқап сөйлер.
ҮI кезең
1-жүргізуші:<< Адасқан сөздер>>
Конкурс " Составь предложение из слов " - << Жасқыран>>тобы
Піседі, алма, амұрт, Алма, алмұрт піседі.
Соғады, жел, суық, Суық жел соғады.
Ұшып, кетеді, құстар, Құстар ұшып кетеді.
Сарғаяды, жапырақ. Жапырақ сарғаяды.
Конкурс " Составь предложение из слов " - << Топжарған>> тобы
Демалдым, таза ауамен, мен. Мен таза ауамен демалдым.
Жапырақтары, ағаш, жап - жасыл. Ағаш жапырақтары жап - жасыл.
Шықты, балалар, тауға. Балалар тауға шықты.
Жақсы, бүгін, ауа райы. Бүгін ауа райы жақсы.

Музыкалық нөмір -- <<Жаса, Қазақстан>> - 8-сынып оқушысы Анна Рожанская орындайды
ҮІІ кезең.
2-жүргізуші:Әріптер сайысы>>
<<Қазақ тіліне тән дыбыстардан сөздерді құрастырып айту >>
(Топтың әр мүшесі әріп таңдап алып, қойылған сұрақтарға сол әріптен басталатын сөздерді айту. )
ҮІІІ кезең.
2-жүргізуші: <<Өнерпаз болсаң...>> - үй тапсырмасы
Мұғалімдердің дайындап келген өнеріне тоқталайық.
Мұғалімдер вокал тобы << Қазақтың дастарқаны >> өлеңін орындайды.
<<Қазақша би>>- орындайтын 7-сынып оқушылары Аканова Камила,Жумабаева Аина
Сайыс қорытындасымен таныстыруға, келесі сөзді әділ қазылар алқасына сөз береміз.

Қорытынды:
жеңімпаз топты марапаттау



Ұқсас жұмыстар
Тәуелсіз Қазақстан Қазақ тіліне тән дыбыстар
Біздің отбасымыз. фонетика
Сөздік жұмысы
Жуан сөздерді ата
Жемістер 3-сынып
Қазақ тілі. Сабақты қорытындылау
Жемістер жайлы ақпарат
Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер
Көмекші сыныпта оқытудың маңызы
Тән дыбыстарды қайталау
Пәндер