Кинематика негіздері: қайталау сабақ жоспары мен интерактивті әдістері

Тақырыбы: Кинематика негіздері

Мақсаты: 1) Қозғалыстың әр түрлі түрлесімен және қозғалысты сипаттайтын

физикалық шамаларды қайталау.

2) Дененің кеңістіктегі орнын анықтап үйрену, оқушылардың ойлау

жүйесін кеңейту;

3) Оқушылардың өз бетімен ізденуге тәрбиелеу, физика пәніне

қызығушылығын арттыру;

Көрнекілігі: Кестелер, тест сұрақтары, графиктер

Сабақ түрі: Дәстүрлі емес.

Сабақ типі: Қайталау

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру бөлімі
  2. «Кинематика негіздері» тарауын қайталау
  3. Ойлы орталық
  4. Физикалық эстафета
  5. Сенуің керек, бірақ міндетті түрде тексер
  6. График аукционы
  7. Пентагон
  8. Қорытынды.
  1. Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушылармен сәлемдесу, сабақ тақырыбымен таныстыру.

  1. Жаңа сабақ түсіндіру.

А) Мұғалім: Дәптерлеріңе өз ойларыңша Жанамадан Индерге баратын автомобиль қозғалысының траекториясын сызыңдар.

Б) Өз суреттеріңе қараңыздар да, қозғалыс жөнінде не білесіздер бәрін естеріңізге түсіріңіздер.

Мұғалім: тарау бойынша сөйлейді. Осы уақытта оқушылар «Білемін», «Білгім келеді», «Мен жаңадан білдім» картасының графасын толтырып отырады. Бұған 3 - 4 минут уақыт беріледі.

Бекіту.

  1. «Физикалық лото» карточкалар.

Класс 2 топқа бөлінеді.

Екі топқа жеке - жек физикалық лото карточкалары беріледі. Жауаптар жеке - жеке қиылған болады.

Сұрақтар:

  1. Дененің орын

ауыстыруы деп дененің бастапқы орнын, оның келесі орнымен қосатын . . . кесіндіні айтады.

  1. Бірқалыпты

қозғалатын дененің жылдамдығы берілген уақыт ішіндегі . . . сол уақытқа қатынасына тең . . .

3) Үдеу дегеніміз - . . . , ол жылдамдық өзгерісінің осы өзгеріс болған уақыт аралығының қатынасына тең.
Дененің орынауыстыруы деп дененің бастапқы орнын, оның келесі орнымен қосатын . . . кесіндіні айтады.:
  1. Механикалық

қозғалыс дегеніміз . . . дененің . . . кеңістіктегі орнының өзгеруі

Бірқалыптықозғалатын дененің жылдамдығы берілген уақыт ішіндегі . . . сол уақытқа қатынасына тең . . .:
  1. Тең айнымалы

қозғалыс деп дененің жылдамдығы . . . бірдей уақыт аралығында . . . қозғалысты айтады.

3) Үдеу дегеніміз - . . . , ол жылдамдық өзгерісінің осы өзгеріс болған уақыт аралығының қатынасына тең.:
  1. Материалдық

нүкте деп . . . денені айтады

Дененің орынауыстыруы деп дененің бастапқы орнын, оның келесі орнымен қосатын . . . кесіндіні айтады.: 7) Дененің қисық траектория бойымен қозғалысы . . . деп аталады.
Бірқалыптықозғалатын дененің жылдамдығы берілген уақыт ішіндегі . . . сол уақытқа қатынасына тең . . .: 8) Бұрыштың жылдамдық деп дененің бұрылу бұрышының осы . . . қатынасымен өлшенетін шаманы айтады.
3) Үдеу дегеніміз - . . . , ол жылдамдық өзгерісінің осы өзгеріс болған уақыт аралығының қатынасына тең.: 9) Шеңбер бойымен бірқалыптықозғалатын дененің үдеуі . . . деп аталады, шеңбердің кез - келген нүктесінде ол радиус бойымен оның центріне қарай бағытталады.

Жауаптар:

1. а) кез - келген

б) бірдей шамаға өзгеріп отыратын

Бағытталған.

а) орын ауыстыруды,

б) физикалық шама

1. а) кез - келгенб) бірдей шамаға өзгеріп отыратын: Қисықсызықты қозғалыс
Бағытталған.:

Жылдамдықтың өзгеру

шапшаңдығын сипаттайтын шама.

а) орын ауыстыруды,б) физикалық шама:

а) уақыттың өтуіне

қарай,

б) басқа денемен салыстырғанда

1. а) кез - келгенб) бірдей шамаға өзгеріп отыратын: Центрге тартқыш үдеу
Бағытталған.: Қозғалыстың қарастырылып отырған жағдайында өлшемдерін елемеуге болатын
а) орын ауыстыруды,б) физикалық шама: Бұрылуға кеткен уақытқа.

Жауабы: 1-2; 2-3; 3-5;

4-6; 5-1; 6-8; 7-4:

8-9; 9-7;

  1. Физикалық эстафета.

1 команда:5 оқушы υ, (t) графигі бойынша 1-нен кейін 1 шығады да, есептеу жүргіеді.

Сурет - 1

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\001.bmp Бер:

Жауабы:

  1. ах=ϑх+ϑ0хt\frac{\vartheta_{х} + \vartheta_{0х\ }}{t}=0−126=−2м/с\frac{0 - 12}{6} = - 2\ м/с2
  2. х=х0+υ0хt+ахt22=1+12t−t\frac{а_{х}t^{2}}{2} = 1 + 12t - t2
  3. ϑ\varthetaх=ϑ\vartheta0х+ахt=12-2t
  4. Sх=ϑ\vartheta0хt+ахt22=12t−t\frac{а_{х}t^{2}}{2} = 12t - t2=12•\bullet3-32=36-9=27 м
  5. ϑ\varthetaортһSхt\frac{S_{х}}{t}=273\frac{27}{3}=9мсек\frac{м}{сек}

11 команда: График бойынша есептеу жүргізу.

Сурет - 2.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\002.bmp

Жауабы:

  1. ах=ϑх+ϑ0хt\frac{\vartheta_{х} + \vartheta_{0х\ }}{t}=8−42=−2м/с\frac{8 - 4}{2} = - 2\ м/с2
  2. х=х0+υ0хt+ахt22=−1+4t+t\frac{а_{х}t^{2}}{2} = - 1 + 4t + t2
  3. ϑ\varthetaх=ϑ\vartheta0х+ахt=4+2t
  4. Sх=ϑ\vartheta0хt+ахt22=4t+t\frac{а_{х}t^{2}}{2} = 4t + t2=8+4=12 м
  5. ϑ\varthetaортһSхt\frac{S_{х}}{t}=122\frac{12}{2}=6мсек\frac{м}{сек}

5. Сенуің керек, бірақ міндетті түрде тексер.

2 командалық капитандары есеп шығарады.

І - тапсырма:

Математикалық нүкте

х=2+3t, у=1+4t теңдеуіне сәйкес қозғалады. Нүктенің жылдамдығын табу керек.

Жауабы: ϑ = ϑ х 2 + ϑ у 2 \vartheta = \sqrt{\vartheta_{х}^{2} + \vartheta_{у}^{2}} =5 м/с

ІІ тапсырма:

Жолдың бірінші жартысын автомабиль 50 км/сағ, екінші жартысын 80 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті.

Автомабильдің бүкіл жолдағы орташа жылдамдығын табу керек.

Жауабы: ϑ \vartheta орт = 2 ϑ 1 ϑ 2 ϑ 1 + ϑ 2 \frac{2\vartheta_{1}\vartheta_{2}}{\vartheta_{1} + \vartheta_{2}} \approx 61, 5 км/сағ

  1. Графиктер аукционы.

Графиктер берілген А, В, С, Д, Е, Ғ денелерінің қозғалысы жөнінде қай команда көбірек мағлұмат береді.

Х ϑ \vartheta х а х

А С Е

1 2 3

В Д Ғ

0

0 0

t 1 t 2 t 3 t 4 t 1 t 2 t 3 t 4 t 1 t 2 t 3 t 4

  1. 0-t1уақыт аралығында А дене бірқалыпты. С денесі тең үдемелі,

жылдамдық модулі артты. Е денесі үдеудің шамасы уақыт өтуіне қарай артатын, айнымалы үдеумен қозғалды.

  1. t1-t2уақыт аралығында А денесі тыныштықта, В және С денесі

бірқалыпты, Д және Е- тең үдемелі, Ғ- үдеудің артуымен.

  1. t2-t3аралығында А ОХ осіне қарама - қарсы бірқалыпты, С-тең кемімелі,

Ұқсас жұмыстар
Кинематика мен динамика тарауларын қайталау: қорытынды сабақ жоспары
Кинематика негіздерін қайталау: мультимедиялық аукцион түріндегі сабақ
Сұрыптау тарауын қайталау: селекция мен генетика негіздері бойынша сабақ жоспары
Жай бөлшектер тарауын қайталау: интерактивті саяхат-сабақ
Интерактивті практикалық сабақ: Visual Basic-те бағдарламалау негіздері (10-сынып)
Орыс топтарында қазақ тілін оқытудың әдістері мен интерактивті технологиялары
Теміржол мамандарын даярлаудағы химияны оқытудың интерактивті әдістері
Интерактивті оқыту әдістері мен формативті бағалау тапсырмалары
Сын есімдерді қайталау сабағы: Қобыланды батыр жыры негізіндегі интерактивті сабақ жоспары
Кинематика: Қисық сызықты және шеңбер бойымен қозғалыс - 10-сынып сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz