Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

«жұлдызды сәт» интеллектуалды ойыны


Мухаметкажина Нургуль Кадыровна
Абай ауданы, Қарауыл ауылы
Б.Байғожина атындағы бастауыш бала-бақша мектебінің тәрбиешісі
Еңбек өтілі: 9 жыл
Ізденіс тақырыбы:
«Ойын арқылы балалардың ойлау жүйесі мен тілін дамыту»

Сабақтың тақырыбы: «Жұлдызды сәт» интеллектуалды ойыны
Сабақтың мақсаты: балалардың тіл дамыту, айналамен танысу, математика,
көркем әдебиет сабақтарынан өткен тақырыптардан сұрақтар беріп, білімдерін
тиянақтау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Жарысқа алты бала қатысады.
2. Интеллектуалды ойын.
- Балалар, жарысты бастамас бұрын, ойынның шартымен таныстырамын. Ойын 4
турдан тұрады.
1 тур. Тіл дамыту, айналамен танысу, математика сабағынан болады. Барлығы
12 сұрақ берілген. Алты балаға екі сұрақтан келеді.
2 тур. Көркем әдебиет сабағы. Тақтадағы суреттің қай ертегі екенін айтамыз.
2 турдан кейін ұпайы аз екі бала ойыннан шығады.
3 тур. Топтастырылып берілген Нелер? деген сұраққа жауап береміз. 3 турдан
кейін ұпайы аз екі бала ойыннан шығады.
4 тур. Бұл турда қалған екі балаға логикалық тапсырма беріледі. Қай бала
дұрыс жауап берсе, сол бала жеңіске жетеді.
Ескертетін жат. Сұрақтарға қол көтеріп жауап береміз. (Слайдта барлық
сұрақтар жазылып, суреттер көрсетіледі.)
|І тур |
|Тіл дамыту |Айналамен танысу |Математика |
|Бұл қай құс? |Суретте адамның қай мүшесі |Тақтада неше алмұрт тұр? |
|(Қарлығаш) |бейнеленген? | |
|Бұл қай аң? |(Көз) |(Екі) |
|(Аю) |Суретте кімді көріп тұрсың?|Тақтада 4 балапан тұр. Тауық |
|Суреттен нені көріп | |келіп бір балапанды алып |
|тұрсың? Түсі қандай? |(Дәрігер) |кетті. Неше балапан қалды? |
| |Мынау қандай ыдыс? |(Үш балапан қалды) |
|(Шар. Түсі көк) |(Шәйнек) |Мынау қандай фигура? |
| |Мынау не? | |
| |(Ұя) |(Төртбұрыш) |
| | |Мынау не және түсі қандай? |
| | |(Жапырақ, түсі жасыл) |
| | |Мынау қандай фигура? |
| | | |
| | |(Үшбұрыш) |

|ІІ тур |ІІІ тур |
|Барлық суреттер тақтада көрсетіледі |
|Көркем әдебиет |Топтастырып айту. Нелер? |
|Қай ертегі? |Ыдыстар |
|Мақта қыз |Құстар |
|Шалқан |Аңдар |
|Дәуіт пен қарлығаш |Жемістер |
|Бауырсақ ертегісі | |
|Алтын балық | |
|Қарлығаштың құйрығы неге айыр? | |

IV тур. Ұпайы көп екі балаға арналған логикалық тапсырмалар.
1. Қайсысы алма? 2.
Орамалдың өзіне келетін жамауды қой

Міне, балалар, қазір қолдарыңдағы жұлдыздарыңда санаймыз. Кімнің жұлдызы
көп болса, сол бала «Лидер » болады. Лидер анықталды. Осымен сабағымыз
аяқталды.

Ұқсас жұмыстар
Білімдерін паш етер сайыскерлер
Сақта туралы
Жұлдызды сәт 7-сыныпқа арналған интеллектуалдық сайысы
Психикалық дамуы кешеуілдеген оқушылардың білімге деген қызығушылын арттыру
Тақырып Жұлдызды сәт
Ұйымбастыру кезеңі
«жұлдызды сәт» ойыны
Қазақ хандығының мемлекеттік -әкімшілік құрылымы. . ,ғұндар сабақ презентациямен 6 сынып, тас дәуіріндегі Қазақстан 6 сынып
Жұлдызды сәт, сын сабақ
Оқушыларды марапаттау
Пәндер