Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
«жұлдызды сәт» интеллектуалды ойыны
Мухаметкажина Нургуль Кадыровна
Абай ауданы, Қарауыл ауылы
Б.Байғожина атындағы бастауыш бала-бақша мектебінің тәрбиешісі
Еңбек өтілі: 9 жыл
Ізденіс тақырыбы:
«Ойын арқылы балалардың ойлау жүйесі мен тілін дамыту»
Сабақтың тақырыбы: «Жұлдызды сәт» интеллектуалды ойыны
Сабақтың мақсаты: балалардың тіл дамыту, айналамен танысу, математика,
көркем әдебиет сабақтарынан өткен тақырыптардан сұрақтар беріп, білімдерін
тиянақтау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Жарысқа алты бала қатысады.
2. Интеллектуалды ойын.
- Балалар, жарысты бастамас бұрын, ойынның шартымен таныстырамын. Ойын 4
турдан тұрады.
1 тур. Тіл дамыту, айналамен танысу, математика сабағынан болады. Барлығы
12 сұрақ берілген. Алты балаға екі сұрақтан келеді.
2 тур. Көркем әдебиет сабағы. Тақтадағы суреттің қай ертегі екенін айтамыз.
2 турдан кейін ұпайы аз екі бала ойыннан шығады.
3 тур. Топтастырылып берілген Нелер? деген сұраққа жауап береміз. 3 турдан
кейін ұпайы аз екі бала ойыннан шығады.
4 тур. Бұл турда қалған екі балаға логикалық тапсырма беріледі. Қай бала
дұрыс жауап берсе, сол бала жеңіске жетеді.
Ескертетін жат. Сұрақтарға қол көтеріп жауап береміз. (Слайдта барлық
сұрақтар жазылып, суреттер көрсетіледі.)
|І тур |
|Тіл дамыту |Айналамен танысу |Математика |
|Бұл қай құс? |Суретте адамның қай мүшесі |Тақтада неше алмұрт тұр? |
|(Қарлығаш) |бейнеленген? | |
|Бұл қай аң? |(Көз) |(Екі) |
|(Аю) |Суретте кімді көріп тұрсың?|Тақтада 4 балапан тұр. Тауық |
|Суреттен нені көріп | |келіп бір балапанды алып |
|тұрсың? Түсі қандай? |(Дәрігер) |кетті. Неше балапан қалды? |
| |Мынау қандай ыдыс? |(Үш балапан қалды) |
|(Шар. Түсі көк) |(Шәйнек) |Мынау қандай фигура? |
| |Мынау не? | |
| |(Ұя) |(Төртбұрыш) |
| | |Мынау не және түсі қандай? |
| | |(Жапырақ, түсі жасыл) |
| | |Мынау қандай фигура? |
| | | |
| | |(Үшбұрыш) |
|ІІ тур |ІІІ тур |
|Барлық суреттер тақтада көрсетіледі |
|Көркем әдебиет |Топтастырып айту. Нелер? |
|Қай ертегі? |Ыдыстар |
|Мақта қыз |Құстар |
|Шалқан |Аңдар |
|Дәуіт пен қарлығаш |Жемістер |
|Бауырсақ ертегісі | |
|Алтын балық | |
|Қарлығаштың құйрығы неге айыр? | |
IV тур. Ұпайы көп екі балаға арналған логикалық тапсырмалар.
1. Қайсысы алма? 2.
Орамалдың өзіне келетін жамауды қой
Міне, балалар, қазір қолдарыңдағы жұлдыздарыңда санаймыз. Кімнің жұлдызы
көп болса, сол бала «Лидер » болады. Лидер анықталды. Осымен сабағымыз
аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz