Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Натурал көрсеткішті дәрежелік функция
Күні: 2.12.2011 ж.
11-сынып. Алгебра және анализ бастамалары.
25-сабақ.
Тақырып: Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі.
Сабақтың мақсаты:
:: Білімділік: Оқушыларға дәрежелік функция туралы ұғым беріп, олардың қасиеттері және графиктері туралы білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру.
:: Дамытушылық: Дәрежелік функциялардың анықталу және өзгеру облыстарын таба білу, олардың графиктерін салу мен қасиеттерін зерттеуді терең әрі жетік меңгере білу біліктілігін дамыту. Шығармашылық ізденіске жетелеп, бағыт-бағдар беру.
:: Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылық пен табандылыққа, еңбексүйгіштік пен ізденім-паздыққа, тиянақтылық пен зейінділікке баули отырып, математика пәніне деген қызығу-шылығын арттыру, математика әлеміне үңілуге бағыт беру.
Сабақтың көрнектілігі: PowerPoint - презентациялық бағдарлама, интерактивті тақта(флип-чарттар), компьютерге арналған тестік бағдарлама, таблица-схемалар, сызба аспаптары.
Сабақ түрі:. Аралас сабақ.
Оқыту әдіс-тәсілі: Ақпараттық технологияны математика пәнін оқытуда тиімді пайдалану
Сабақ барысы:
:: Ұйымдастыру: (2 минут)
* Сәлемдесу.
* Журналмен жүмыс.
* Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
* Сабаққа мақсат қою.
:: Өткен материалдары қайталап еске түсіру(8 минут).
* Ұй тапсырмасының орындалуының дұрыс-бұрыстығын интерактивтік тақта және презентация арқылы тексеру(1-презентация).
* Рационал көрсеткішті дәреженің негізгі қасиеттері(1-флипчарт- кестелік тест).
* Оқушы баяндамасы: Жұп және тақ функциялардың графиктерінің симметриялылығы туралы тұжырымдама. y=x, y=x2, y=x3, y= 1x функцияларының графиктері мен қасиет-тері және x=a(a>0,a=0,a<0), y=b(b>0,b=0,b<0) теңдеулерімен берілген функциялардың графиктері(2-презентация).
:: Жаңа материалды түсіндіру: (14 минут)
* Анықтама.
f(x)=xα, α∈R (1)
формуласымен берілген функцияны дәрежелік функция деп атайды.
* Натурал көрсеткішті дәрежелік функция. 2(a), 2(b)-флипчарттар.
Y=xn, n∈N. (2)
* n=0 болса y=1, α=1 болғанда y=x, ал α=3 болғанда y=x3 болады.
y y=x y y=x3
y=1
О X O X
2(a)-флипчарт 2(b)-флипчарт
* Жалпы n саны жұп сандар (2; 4; 6; 8; ...) болса, онда олардың графиктері параболалар, ал тақ (3; 5; 7; 9; ...) болса, онда 3; 5; 7; 9; ... дәрежелі параболалар
* n- жұп сандар болған жағдай. n-тақ сандар болған жағдай.
Мысалы : Y=x4 y=x5
y y
O X O X
3(a)-флипчарт. 3(b)-флипчарт.
* Бүтін теріс көрсеткішті дәрежелік функция. 4(a), 4(b) - флипчарттар.
y=x-n, n∈N. (3)
y= x-2 = 1 x2 ( n-жұп) y= x-3 = 1X3 (n- тақ)
функцияларының графиктерін сызайық.
y= x-2 = 1 x2 y y= x-3 = 1X3 y
( n-жұп) (n- тақ)
o
x
x
o
4(a) - флипчарт. 4(b) - флипчарт.
* Егер α= mn (мұндағы n,m - өзара жай натурал сандар) және m Y
y=xmn=nxm (n-жұп сан)
x
O
5(a)- флипчарт
* α= mn (мұндағы n,m - өзара жай натурал сандар) және mn > 1 жағдайында, оң бөлшек көрсеткішті y=xmn дәрежелік функциясын аламыз
5(b) - флипчарт.
Y
Y
y=xmn =nxm y=x- mn=nx- m
( mn > 1) ( n - жұп сан)
O
X
X
O
5(b)- флипчарт 6 -флипчарт
* Егер α= - mn (мұндағы n,m - өзара жай натурал сандар) болса, онда m(6- флипчарт).
* Y
1-мысал. y>=x2yy=x2
y=x+4
X
3-презентация
:: Жаңа материалды бекіту: (10 минут)
* № 129 (1,2) Берілген графигі бойынша f(x ) = - 1x3+2 және f(x) = 1x2- 4 функцияларының қасиеттерін атаңдар(4- презентация)
Y Y
y=-1x3+2
12
-12
X
O
2
y=1x2 - 4
-4
32 x
* Y
№133(1) f(x)= 1x2 функциясының графигін қарапайым түрлендірулерді қолданып g(x)= 1x-52 - 7 функциясының графигін қалай сызуға болады? Графикті қолданып функцияға сипаттама беріңдер(7 - флипчарт).
y=1x2 y=1(x-5}2
X
O
1
1 6
-7 y=1(x-5}2 -7
7-флипчарт
* №134(2) 1x2 = 4,5 теңдеуінің неше шешуі болатынын графиктік тәсілмен анықта(8-флипчарт).
A B Y=4,5
y=1x2
8-флипчарт.
* Тестті компьютердің көмегімен алу. (6 минут).
:: Үйге тапсырма беру: §8.№1302,4, №131(2,4)№1332, №134 (3), (2 минут)
:: Сабақты қорытындылау, Оқушылар білімін бағалау. (3 минут)
<<Бекітемін>>
Мектеп директоры
_________Д.А.Рахимберлина
<<___>> _________2011
<<Келісемін>>
Оқу ісінің орынбасары
___________Байтасова
<<___>> _________2011
<<Қаралды>>
Әдістеме бірлестігінің жетекшісі ___________Н.Б.Мырзанова
<<___>> _________2011
Астана қаласы Білім басқармасы
№ 34 орта мектеп мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: <<Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі>>
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары
Дайындаған: М.С.Бұғыбаев
2011 жыл.
11-сынып. Алгебра және анализ бастамалары.
25-сабақ.
Тақырып: Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі.
Сабақтың мақсаты:
:: Білімділік: Оқушыларға дәрежелік функция туралы ұғым беріп, олардың қасиеттері және графиктері туралы білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру.
:: Дамытушылық: Дәрежелік функциялардың анықталу және өзгеру облыстарын таба білу, олардың графиктерін салу мен қасиеттерін зерттеуді терең әрі жетік меңгере білу біліктілігін дамыту. Шығармашылық ізденіске жетелеп, бағыт-бағдар беру.
:: Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылық пен табандылыққа, еңбексүйгіштік пен ізденім-паздыққа, тиянақтылық пен зейінділікке баули отырып, математика пәніне деген қызығу-шылығын арттыру, математика әлеміне үңілуге бағыт беру.
Сабақтың көрнектілігі: PowerPoint - презентациялық бағдарлама, интерактивті тақта(флип-чарттар), компьютерге арналған тестік бағдарлама, таблица-схемалар, сызба аспаптары.
Сабақ түрі:. Аралас сабақ.
Оқыту әдіс-тәсілі: Ақпараттық технологияны математика пәнін оқытуда тиімді пайдалану
Сабақ барысы:
:: Ұйымдастыру: (2 минут)
* Сәлемдесу.
* Журналмен жүмыс.
* Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
* Сабаққа мақсат қою.
:: Өткен материалдары қайталап еске түсіру(8 минут).
* Ұй тапсырмасының орындалуының дұрыс-бұрыстығын интерактивтік тақта және презентация арқылы тексеру(1-презентация).
* Рационал көрсеткішті дәреженің негізгі қасиеттері(1-флипчарт- кестелік тест).
* Оқушы баяндамасы: Жұп және тақ функциялардың графиктерінің симметриялылығы туралы тұжырымдама. y=x, y=x2, y=x3, y= 1x функцияларының графиктері мен қасиет-тері және x=a(a>0,a=0,a<0), y=b(b>0,b=0,b<0) теңдеулерімен берілген функциялардың графиктері(2-презентация).
:: Жаңа материалды түсіндіру: (14 минут)
* Анықтама.
f(x)=xα, α∈R (1)
формуласымен берілген функцияны дәрежелік функция деп атайды.
* Натурал көрсеткішті дәрежелік функция. 2(a), 2(b)-флипчарттар.
Y=xn, n∈N. (2)
* n=0 болса y=1, α=1 болғанда y=x, ал α=3 болғанда y=x3 болады.
y y=x y y=x3
y=1
О X O X
2(a)-флипчарт 2(b)-флипчарт
* Жалпы n саны жұп сандар (2; 4; 6; 8; ...) болса, онда олардың графиктері параболалар, ал тақ (3; 5; 7; 9; ...) болса, онда 3; 5; 7; 9; ... дәрежелі параболалар
* n- жұп сандар болған жағдай. n-тақ сандар болған жағдай.
Мысалы : Y=x4 y=x5
y y
O X O X
3(a)-флипчарт. 3(b)-флипчарт.
* Бүтін теріс көрсеткішті дәрежелік функция. 4(a), 4(b) - флипчарттар.
y=x-n, n∈N. (3)
y= x-2 = 1 x2 ( n-жұп) y= x-3 = 1X3 (n- тақ)
функцияларының графиктерін сызайық.
y= x-2 = 1 x2 y y= x-3 = 1X3 y
( n-жұп) (n- тақ)
o
x
x
o
4(a) - флипчарт. 4(b) - флипчарт.
* Егер α= mn (мұндағы n,m - өзара жай натурал сандар) және m
y=xmn=nxm (n-жұп сан)
x
O
5(a)- флипчарт
* α= mn (мұндағы n,m - өзара жай натурал сандар) және mn > 1 жағдайында, оң бөлшек көрсеткішті y=xmn дәрежелік функциясын аламыз
5(b) - флипчарт.
Y
Y
y=xmn =nxm y=x- mn=nx- m
( mn > 1) ( n - жұп сан)
O
X
X
O
5(b)- флипчарт 6 -флипчарт
* Егер α= - mn (мұндағы n,m - өзара жай натурал сандар) болса, онда m
* Y
1-мысал. y>=x2y
y=x+4
X
3-презентация
:: Жаңа материалды бекіту: (10 минут)
* № 129 (1,2) Берілген графигі бойынша f(x ) = - 1x3+2 және f(x) = 1x2- 4 функцияларының қасиеттерін атаңдар(4- презентация)
Y Y
y=-1x3+2
12
-12
X
O
2
y=1x2 - 4
-4
32 x
* Y
№133(1) f(x)= 1x2 функциясының графигін қарапайым түрлендірулерді қолданып g(x)= 1x-52 - 7 функциясының графигін қалай сызуға болады? Графикті қолданып функцияға сипаттама беріңдер(7 - флипчарт).
y=1x2 y=1(x-5}2
X
O
1
1 6
-7 y=1(x-5}2 -7
7-флипчарт
* №134(2) 1x2 = 4,5 теңдеуінің неше шешуі болатынын графиктік тәсілмен анықта(8-флипчарт).
A B Y=4,5
y=1x2
8-флипчарт.
* Тестті компьютердің көмегімен алу. (6 минут).
:: Үйге тапсырма беру: §8.№1302,4, №131(2,4)№1332, №134 (3), (2 минут)
:: Сабақты қорытындылау, Оқушылар білімін бағалау. (3 минут)
<<Бекітемін>>
Мектеп директоры
_________Д.А.Рахимберлина
<<___>> _________2011
<<Келісемін>>
Оқу ісінің орынбасары
___________Байтасова
<<___>> _________2011
<<Қаралды>>
Әдістеме бірлестігінің жетекшісі ___________Н.Б.Мырзанова
<<___>> _________2011
Астана қаласы Білім басқармасы
№ 34 орта мектеп мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы: <<Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі>>
Пәні: Алгебра және анализ бастамалары
Дайындаған: М.С.Бұғыбаев
2011 жыл.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz