Математикадан сабақтар жинағы. 6 сынып

Жарқайың ауданы

Кен негізгі мектебі

Математика пәнінен ашық сабақтар жинағы

Математика пәні мұғалімі:

Алимгазина Асел Балғабайқызы

2012-2013 оқу жылы

Координаталық түзу. Координаталық түзу бойында рационал сандарды кескіндеу тақырыбына қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Алимгазина Асел Балғабайқызы
6 сынып 6 оқушы

Жарқайың ауданы

Кен негізгі мектебі

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың атауы
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Координаталық түзу. Координаталық түзу бойында рационал сандарды кескіндеу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Математика 6 сынып, Т. Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушыларға координаталық түзудің анықтамасын түсіндіру, координаталық түзудегі оң бағыт пен теріс бағытты ажырата алуға, координаталық түзу шкаласын салуға үйрету, берілген санға координаталық түзуде бір ғана нүкте сәйкес келетінін ұғындыру, координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандардың кескінделуін көрсету. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
  • Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту
  • Жаңа тақырыпты оқушылардың бар білімдерін пайдалана отырып жеткізу
  • Координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндей алуға үйрету
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
  • Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы аталған тақырыпты пысықтау
  • Берілген тапсырмаларды жұпта орындауға үйрету.
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыландыру
  • Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы
  • математикалық тілде сөйлеу қабілеттері.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері
Алимгазина Асел Балғабайқызы: топпен жұмыс, диалогтық оқыту, Блум таксмономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының «БББ» кестесі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың көрнекілігі
Алимгазина Асел Балғабайқызы: проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушылар координаталық түзудің анықтамасын, координаталық түзудегі оң бағыт пен теріс бағытты, берілген санға координаталық түзуде бір ғана нүкте сәйкес келетінін білуге тиіс. Координаталық түзудің шкаласын жасауды және координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндей алулары керек. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Ұйымдастыру

кезеңі

Алимгазина Асел Балғабайқызы:

Бағдаршам тренингі, музыка ойнап тұрады

Жасыл түсті қол (амандасады қол алысып) Сары түсті қол (иықтарынан қағады) Қызыл түсті қол (құшақтасады) .

Оқушылар соңғы қызыл түсті бағдаршам түсін көрсеткенде екеуден құшақтасып қалады, сол жұптар болады. Солайша 3жұп құрамыз.

Бағалау критерийлері

  • Өз бетімен білім алуы
  • Дербес жұмыс жасауы
  • Жұпта жұмыс жасауы
  • Математикалық білімі
  • Математикалық тілі
  • Бағалауы
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2 мин

6 сынып 6 оқушы: р/с
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі: Оқушының тегі-аты

Білу

(жаңа тақырып бойынша өздеріндегі білім базасы)

Түсіну

(жаңа тақырыпты түсінуі)

Талдау

(жаңа тақырып бойынша ойларын айту )

Қолдану

(алған білімдерін есеп шығаруда қолдану)

Жинақтау (жаңа тақырыптан білгендерін жинақтау)
Бағалау (алған білімдеріне бір-біріне баға беру)
Қорытынды баға
1
Беріктас Жақсылық
2
Болатова Гауһар
3
Құрахбаева Айжан
4
Манатова Мадина
5
Сағитов Қуаныш
6
Сейтенов Алмас
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың барысы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 2. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті 36 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында Бағдаршам тренингін, музыка әуенімен орындаймыз.

Білу- 5 мин

Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу. Алдымен интерактивті тақта көмегімен оқушыларға екі баланың қарама-қарсы жүріп бара жатқан суреті бойынша түсініктеме беріледі. Яғни Асан мен Үсен бір жерден бір-бірінен қарама-қарсы бағытта жүгірді. Асан 4м/с жылдамдықпен жүгірсе, Үсен 5м/с жылдамдықпен жүгірді. Балалардың әрқайсысының1 секундтан кейінгі орындарын табайық.

  1. Координаталық сәуле сызамыз
  2. Координаталық сәуленің санақ басы болатын О нүктесі-балалардың жүгіруді бастайтын орны.
  3. Асанның жүгіру бағыты «оң бағыт» деп есептеп, оның 1с -та жеткен қашықтығына сәйкес нүктені табамыз.
  4. Үсеннің жүгіру бағыты Асанның жүгіру бағытына қарама-қарсы болғандықтан, координалатық сәулемен бір түзудің бойында жататын, басталу нүктесі ортақ сәулені сызамыз.
  5. Сызылған сәуленің бойынан Үсеннің 1 с-тағы жүгірген қашықтығына сәйкес нүктені тауып, сол нүктенің координатасын теріс санмен жазамыз. Сонда түзу бойындағы О нүктесінен оң бағытта оң санды, оған қарама-қарсы бағытта теріс санды кескіндеуді үйрендік.
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушылар мұғаліммен бірге сурет бойынша жұмыс жасайды. Суретке қарап отырып барлығы сыныппен жауап беріп отырады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

ТҮСІНУ-3мин Диалогтық оқыту

Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір-бірін тексереді.

Алимгазина Асел Балғабайқызы: Әр оқушы өзіне берілген тақырыпты игеруге арналған тапсырмаға ұқсас тапсырмаларын орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

ТАЛДАУ- 7мин Сыни ойлауын дамыту

Балалар жұмыс жасап болған соң мен өзім теориялық түсіндіріп өтемін.

  1. Түзу сызамын, оның бойынан О нүктесін белгіле, осы нүктені санақ басы ретінде қабылау керек.
  2. Бірлік кесіндіні (ОА) таңдап алу керек.
  3. Оң бағытты көрсету керек.

О А

0 1

Мүндай түзуді координаталық түзу деп атаймыз.

Координаталық түзу дегеніміз санақ басы болатын О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған, оң бағытты көрсетілген түзу.

О нүктесі координаталық түзуді қарама-қарсы бағытталған екі сәулеге бөледі.

Координаталық түзу бойында 0 саны О (санақ басы) нүктесімен кескінделеді. Координаталық түзудегі оң бағытты стрелкамен белгілеу қабылданған. Координаталық түзудің О нүктесінен оң бағытта оң сандар кескінделеді, сол бағытта теріс сандар кескінделеді. Берілген санға координаталық түзу бойында бір ғана нүкте сәйкес келеді.

Кезекті тапсырма жұпта мәтінмен жұмыс. Қажетті есте сақтайтын мағлұматтарды қайталап оқытып, оқушыларға кейбір әріптері жоғалған мәтінді таратамын.

Алимгазина Асел Балғабайқызы:

Балалар тақтаға қарап назар аударып отырады.

Бұл мәтінді тақтадан балалар кезектесіп оқып береді.

Оқушылар жұпта мәтінді толықтыру жұмысын жүргізеді. Сосын әр топ алмасып бір-бірін тексеріп, бағалайды.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

ҚОЛДАНУ- 15мин Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар

А деңгейінің есебі-ақ түсті

№307, №308, №311

В деңгейінің есебі- сары түсті

№313, №315,

С деңгейінің есебі-көк түсті

№320, №321

Қосымша тапсырма- күлгін түсті

Мен дарынды оқушының жұмысын өзім тексеремін.

Алимгазина Асел Балғабайқызы:

Оқушылар таңдаған қағаздарының түсі бойынша есептерін тақтаға, дәптерге орындайды.

Дарынды оқушы орнында жұмыс жасайды.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

ЖИНАҚТАУ- 6мин

Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету

Жұптарға тапсырма.

  1. Қандай сандар оң сандар деп аталады?
  2. Жауабы:
  3. Оң сандар координаталық түзудің қай жағында орналасқан?
  4. Жауабы:
  5. Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды?
  6. Жауабы:
  7. Оң сандарға мысал келтір
  8. Жауабы:
  1. Қандай сандар теріс сандар деп аталады?
  2. Жауабы:
  3. Теріс сандар координаталық түзудің қай жағында орналасады?
  4. Жауабы:
  5. Теріс сандарға мысал келтір.
  6. Жауабы:
  7. 5, 8, 9, 10, 12 сандарының қарама-қарсы бағыттағы сандарын атап бер
  8. Жауабы:
  1. Координаталық түзу дегеніміз не?
  2. Жауабы:
  3. Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?
  4. Жауабы:
  5. Координаталық түзудің оң бағыты қай жақта орналасқан?
  6. Жауабы:
  7. Координаталық түзудің теріс бағытьы дегеніміз не?
  8. Жауабы:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:

1-жұп оқушылары кезектесіп сұрақтарды оқып, жауап береді.

2-жұп оқушылары кезектесіп сұрақтарды оқып, жауап береді.

3-жұп оқушылары кезектесіп сұрақтарды оқып, жауап береді.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Бекіту 5 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 3. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

«БББ» кестесін таратып беремін

:
:
:
Алимгазина Асел Балғабайқызы: БІЛЕМІН
6 сынып 6 оқушы: БІЛДІМ
Жарқайың ауданыКен негізгі мектебі: БІЛГІМ КЕЛЕДІ
Оқушылар кестені толтырады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Бағалау 3мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 4. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жұптардың бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару.
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Жұптағы оқушылар бірін-бірі бағалау критерийлері бойынша бағалайды
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Үйге тапсырма 30 секунд
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 5. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: №310, №316 73бет
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Рефлексия 30 секунд
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Оқушыларға смайликтер таратамын.
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады.

Координаталық түзу. Координаталық түзу бойында рационал сандарды кескіндеуге есептер шығару

тақырыбына қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Алимгазина Асел Балғабайқызы
6 сынып 6 оқушы

Ақмола облысы

Жарқайың ауданы

Кен орта мектебі

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 2Апта
Алимгазина Асел Балғабайқызы: 15. 10. 2012ж
6 сынып 6 оқушы: 3-сабақ 11:35-12:20 № 9 кабинет
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың атауы
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Координаталық түзу. Координаталық түзу бойында рационал сандарды кескіндеуге есептер шығару
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Математика 6 сынып, Т. Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушылардың рационал сандарды салыстыруда, координаталық түзуде рационал сандарды суреттеуде алған білімдерін жүйелеу, кеңейту және тереңдету; Оқушыларды белсендiлiкке, дербестiкке, жан-жақтылыққа, шапшандыққа тәрбиелеу; Өзіндік жұмыстарын талдауға, салыстыруға мүмкіндік туғызу; байқағыштығын, тапқырлығын, достарын бағалай білуін қалыптастыру.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
  • Оқушылардың алған білімдерін практикада қолдана білу
  • Тақырыпты жан-жақты қамту, күнделікті өмірімен байланыстыру
  • Координаталық түзу бойында рационал сандарды дұрыс орнлатастыра алу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
  • Оқуға бағыт-бағдар беру;
  • Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері
Алимгазина Асел Балғабайқызы: миға шабуыл, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, дарынды оқушылармен жұмыс
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың көрнекілігі
Алимгазина Асел Балғабайқызы: слайдтар, үлестірме парақтар, суреттер, видеопроектор, видеокамера, фотоаппарат
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушылар координаталық түзудің бойында кез-келген санды кескіндей алулары керек. Оң бағыт пен теріс бағытты шатыстырмау қажет. Координаталық түзу шкаласы бойынша жұмыс істей алу керек
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Ұйымдастыру

кезеңі

Алимгазина Асел Балғабайқызы:

Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында оқушылармен ортаға дөңгеленіп тұрамыз, қызыл түсті қолды бір-бірімізге тілек айта отырып беріп шығамыз. Оқушыларды топқа бөлу үшін үстел үстінен теріс қарап жатқан «басшы-1, басшы-2, хатшы-1, хатшы-2, баяндамашы-1, баяндамашы-2» сөздерін таңдатқызамын. 1 деген жазуы бар қағаздарды алғандар 1-топқа, 2 деген жазуы бар қағаздарды алғандар 2-топқа отырады.

2 топқа оқушылар топтасады. Әр топтың басшысы, хатшысы және баяндамашысы бар. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау негізінде оқушыларды бағалау парағымен таныстырамын және бағалау парағын әр топтың басшысына беремін.

Бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2 мин

6 сынып 6 оқушы: р/с
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі: Оқушының тегі-аты
Миға шабуыл (сұрақ-жауап)
Деңгейлік тапсырмалар
Қосымша тапсырма
Топпен жұмыс
Бекіту
Қорытынды баға
1
Беріктас Жаксылык
2
Болатова Гауһар
3
Курахбаева Айжан
4
Манатова Мадина
5
Сагитов Куаныш
6
Сейтенов Алмас
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
6 сынып 6 оқушы:
Ақмола облысыЖарқайың ауданыКен орта мектебі:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың барысы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 2. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті 35мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер модулін қолдану.

Миға шабуыл 6 мин

  • Координаталық түзу дегеніміз не?
  • Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?
  • Координаталық түзу бойындағы О нүктесінің оң жағындағы нүктелердің координаталары қандай сандар?
  • Координаталық түзу бойындағы О нүктесінің сол жағындағы нүктелердің координаталры қандай сандар?
  • Оң сандарға мысал келтір
  • Теріс сандарға мысал келтір
  • Мына суреттердің қайсысы координаталық түзу?

(Сурет тақтада слайдта көрсетіліп тұрады. )

Алимгазина Асел Балғабайқызы:

Бұл кезеңде оқушылар сұрақтарға жылдам жауап қайтарады. Қажет жерінде тақтада кескіндеп көрсетеді.

Суреттерге қарап жауаптарын айтады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Деңгейлік тапсырмалар 20мин

А деңгейінің есебі

№308, №311

В деңгейінің есебі

№314, 317

С деңгейінің есебі

№322, №323

Сыныптағы дарынды және талантты балаларды оқытуды қолдану.

Қосымша тапсырма

Координаталық түзу сызып, оның бойынан А(-3), В(-4), С(2) нүктелерін және оларға теріс нүктелерді кескінде. Санақ басынан бірдей қашықтықтағы нүктелерді бірдей түспен боя. Олардың айырмашылықтары неде?

Алимгазина Асел Балғабайқызы:

Оқушылар өз деңйгелерін таңдап есептер шығарады.

Дарынды оқушыға арналған қосымша тапсырма. Гауһар барлық деңгей есептерін және қосымша тапсырманы да орындайды.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сыни тұрғыдан ойлауды қолдану.

Топпен жұмыс 7 мин

Әр топқа тапсырма беріледі 1-топқа қаланың және ауа-райы бейнелері кескінделген суреттер беріледі. 2-топқа жеміс -жидектер суреттері беріледі. Топтардың міндеттері координаталық түзуде осы суреттерді орналастыру, кескіндеу.

Алимгазина Асел Балғабайқызы:

Оқушылар топ болып жұмыс жасайды. Басшылар басқарып, хатшылар толтырып, баяндамашылар презентацияларын қорғайды.

Әр топ келесі топтың жұмысына талдау жасап, сын айтады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Бекіту 5 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 3. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сыни 5 минуттық эссе жазу
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушылар 5-минуттық эссе жазады. Басшының шешімімен әр топтан бір эссе тыңдалады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Бағалау 3 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 4. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Басшылардың бағаларын тыңдау
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Әр топ басшысы топ мүшелеріне қойған бағаларын айтады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Үйге тапсырма 1 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 5. Мұғалімнің іс-әрекеті
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: №312, №319 73, 74 бетте
Алимгазина Асел Балғабайқызы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Рефлексия 1 мин
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Оқушыларға смайликтер таратамын.
Алимгазина Асел Балғабайқызы: Әр оқушы өзінің көңіл-күйіне байланысты смайликті жапсырып кетеді.

Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік тақырыбына қысқа мерзімді жоспар


Ұқсас жұмыстар
"Өзіндік білім көтеру" жоспары
Физмка математика журналдары
Сыныптан тыс сабақтар
Ұбт –ге дайындаудың тиімді жолдары
Математика, физика және информатика апталығы
Математика пәні мұғалімі
Ата - ана пікірі
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Оқушылар жобаларының тұсаукесері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz