9-сынып қазақ әдебиеті пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары, 68 сағат (Арман-ПВ, 2013 оқу бағдарламасы)

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 9

Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы

Жоспар бойынша сағат саны
68
Жоспар бойынша сағат саны: Бір апталық сағат саны
68: 2
Жоспар бойынша сағат саны: Тоқсандардағы сағат саны
68:

9/ 18

7 / 14

10 / 20

8 / 16

Жоспар бойынша сағат саны: Бақылау жұмыстары
68: 7
Жоспар бойынша сағат саны: Тест жұмысы
68: 3
Жоспар бойынша сағат саны: Мазмұндама
68: 2
Жоспар бойынша сағат саны: Шығарма
68: 2

Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және «2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы жаңа оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 9-сыныптың «Арман-ПВ» баспасының 2013 жылғы оқулығы бойынша жасалды.

Бекітемін

Мектеп директоры:

Ж. Н. Сүлейменов

«___»_ қыркүйек 2013 жыл__

Келісілген

Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

Б. Д. Жуасбаев

«___»___ қыркүйек 2013 жыл__

Ә. Б отырысында қаралды

Хаттама №

А. Б. Қамырова

«___»___ қыркүйек 2013 жыл__

Тарау бойынша р/с

Тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Әдебиет теориясы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
№: І жартыжылдық-32 сағат
№: І тоқсан - 18 сағат
№: 1.
Тарау бойынша р/с: 1
Тақырыбы: Кіріспе. Тест жұмысы (№1) «Өткенді қайталау»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер: Қазақ әдебиеті «Арман-ПВ»-2013
Үй жұмысы:
№: Халық ауыз әдебиеті - 14 сағат
№: 2.
Тарау бойынша р/с: 1
Тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті және оның туу, пайда болу жолдары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: фольклор туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
  1. әдеби көркем туынды арқылы оқушының мемлекеттік тілді меңгеру мүмкіндігін арттыру;
  2. қазақ халқының әдебиеті, тарихы, тілі, мәдениеті, өнері туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыру;
  3. көркем әдебиетті оқытуда шығарманың тақырыптық-идеялық мәнін меңгерту және рухани-мәдени құндылықтар жөнінде пікір алмасуға үйрету;
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Негізгі дерек көздер: Қазақ әдебиеті «Арман-ПВ»-2013
Үй жұмысы:
№: 3.
Тарау бойынша р/с: 2
Тақырыбы: Тұрмыс- салт жырлары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Лирикалық жанрлар
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 4.
Тарау бойынша р/с: 3
Тақырыбы: Тұрмыс- салт жырларының түрлері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Эпикалық жанрлар
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 5
Тарау бойынша р/с: 4
Тақырыбы: Тұрмыс-салт жырларының тәлім-тәрбиелік мәні, жанрлық ерекшеліктері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:

Наурызға байланысты өлең-

жырлар

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 6
Тарау бойынша р/с: 5
Тақырыбы: Төрт түлік мал
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
№: 7.
Тарау бойынша р/с: 6
Тақырыбы: Батырлар жыры
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 8.
Тарау бойынша р/с: 7
Тақырыбы: Қамбар батыр жыры
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Шендестіру
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 9.
Тарау бойынша р/с: 8
Тақырыбы: Қамбар батыр бейнесі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Баяндау
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 10.
Тарау бойынша р/с: 9
Тақырыбы: Лиро эпостық жырлар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Композиция
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 11.
Тарау бойынша р/с: 10
Тақырыбы: «Қозы Көрпеш- Баян сұлу» жыры
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Сюжет
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 12.
Тарау бойынша р/с: 11
Тақырыбы: «Қыз Жібек» жыры мен «Қозы Көрпеш- Баян сұлу» жырының ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Монолог, диалог
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 13
Тарау бойынша р/с: 12
Тақырыбы: Айтыс
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Импровизация
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 14
Тарау бойынша р/с: 13
Тақырыбы: Біржан мен Сара айтысы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 15
Тарау бойынша р/с: 14
Тақырыбы: Айтыстың түрлері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Қазіргі айтыс үлгілері
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 16
Тарау бойынша р/с: 15
Тақырыбы: Шығарма «Қазақ ғашықтары» (№1)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: Ежелгі дәуір әдебиеті - 2 сағат
№: 17
Тарау бойынша р/с: 1
Тақырыбы: Орхон ескерткіштері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Жырдың композициясы туралы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: 4. оқушылардың әдеби-теориялық бiлiмдерiн тереңдетiп, шығарманың мазмұндық, жанрлық-стильдiк ерекшелiктерiн таныту;
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер: Қазақ әдебиеті «Арман-ПВ»-2013
Үй жұмысы:
№: 18
Тарау бойынша р/с: 2
Тақырыбы: Күлтегін жазуы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: Ежелгі дәуір әдебиеті
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 2- тоқсан - 14 сағат
№: 15- 18 ғасырдағы жыраулар поэзиясы - 4 сағат
№: 19.
Тарау бойынша р/с: 1
Тақырыбы: Асан Қайғы «Бұл заманда не ғаріп?»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: өлең ырғағы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: 5. әдебиет тарихы бойынша тиісті мәліметтер мен әдебиеттану ұғымдарын пайдалана отырып, көркем шығармаларды оқу мен талдау дағдыларын меңгерту;
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер: Қазақ әдебиеті «Арман-ПВ»-2013
Үй жұмысы:
№: 20.
Тарау бойынша р/с: 2
Тақырыбы: Еділ бол да, Жайық бол
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 21.
Тарау бойынша р/с: 3
Тақырыбы: Бұқар жырау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 22.
Тарау бойынша р/с: 4
Тақырыбы: «Ай, Абылай», «Батырың өтті Бөгенбай» толғаулары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: ұйқас түрлері
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 19 ғасыр әдебиеті - 15 сағат
№: 23.
Тарау бойынша р/с: 1
Тақырыбы: Махамбет Өтемісұлы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: ерікті ұйқас
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: 6. қазақ тілінде сөйлеу әрекеттерін еркін орындау, әдеби тіл үлгісін пайдалана отырып, пән бойынша өз ойларын қазақ тілінде өзгеге және топта қорғай білу.
Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Негізгі дерек көздер: Қазақ әдебиеті «Арман-ПВ»-2013
Үй жұмысы:
№: 24.
Тарау бойынша р/с: 2
Тақырыбы: Баймағамбет сұлтанға айтқаны
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 25.
Тарау бойынша р/с: 3
Тақырыбы: «Мен, мен, мен едім», «Арқаның қызыл изені - ай»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 26
Тарау бойынша р/с:
Тақырыбы: Мазмұндама «Қазақ батыры»(№2)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 27
Тарау бойынша р/с: 4
Тақырыбы: Нысанбай жырау ( 1822- 1883)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: тарихи жыр
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 28
Тарау бойынша р/с: 5
Тақырыбы: Кенесары -Наурызбай
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 29
Тарау бойынша р/с: 6
Тақырыбы: Жырдағы Кенесары мен Наурызбай образдары. Көркемдік ерекшеліктері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 30
Тарау бойынша р/с: 7
Тақырыбы: Шоқан Уәлиханов
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: эссе, күнделік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 31
Тарау бойынша р/с: 8
Тақырыбы: Ыстықкөл күнделігі.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 32
Тарау бойынша р/с:
Тақырыбы: Сыныптан тыс оқу. (№1) Тест жұмысы «І жартыжылдық бойынша қорытынды тест» (№2)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:
Үй жұмысы:
№: 3-тоқсан - 20 сағат
№: 33
Тарау бойынша р/с: 9
Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: архаизм, историзм
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

1. әдеби көркем туынды арқылы оқушының мемлекеттік тілді меңгеру мүмкіндігін арттыру;

2. қазақ халқының әдебиеті, тарихы, тілі, мәдениеті, өнері туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыру;

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Негізгі дерек көздер: Қазақ әдебиеті «Арман-ПВ»-2013
Үй жұмысы:
№: 34
Тарау бойынша р/с: 10
Тақырыбы: Бақша ағаштары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
№: 35
Тарау бойынша р/с: 11
Тақырыбы: Атымтай Жомарт
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 36
Тарау бойынша р/с:
Тақырыбы: Шығарма «Қазақтың түңғыш педагогы» (№3)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 37
Тарау бойынша р/с: 12
Тақырыбы: Абай Құнанбайұлы. Өмірі мен шығармашылығы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: көп мағыналы сөздер
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 38
Тарау бойынша р/с: 13
Тақырыбы: «Əуелден бір суық мұз ақыл зерек»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 39
Тарау бойынша р/с: 14
Тақырыбы:

«Өлең сөздің

патшасы, сөз сарасы» өлеңі

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын модульдер:
№: 40
Тарау бойынша р/с: 15
Тақырыбы: «Ескендір» поэмасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 20 ғасыр әдебиеті - 23 сағат
№: 41
Тарау бойынша р/с: 1
Тақырыбы: Жамбыл Жабаев өмірі мен шығармашылығы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: дастан жанры
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

3. көркем әдебиетті оқытуда шығарманың тақырыптық-идеялық мәнін меңгерту және рухани-мәдени құндылықтар жөнінде пікір алмасуға үйрету;

4. оқушылардың әдеби-теориялық бiлiмдерiн тереңдетiп, шығарманың мазмұндық, жанрлық-стильдiк ерекшелiктерiн таныту;

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Негізгі дерек көздер: Қазақ әдебиеті «Арман-ПВ»-2013
Үй жұмысы:
№: 42
Тарау бойынша р/с: 2
Тақырыбы: «Патша әмір тарылды», «Зілді бұйрық» өлеңдері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 43
Тарау бойынша р/с: 3
Тақырыбы: Мағжан Жұмабаев. Ақынның өмірі, шығармашылық жолы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: поэма жанры
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 44
Тарау бойынша р/с: 4
Тақырыбы: Мағжан нәзік лирик, сыршыл ақын. «Түркістан» лирикасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 45
Тарау бойынша р/с: 5
Тақырыбы: Батыр Баян» лирикасы, көркемдік ерекшелігі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 46.
Тарау бойынша р/с: 6
Тақырыбы: Ілияс Жансүгіров. Ақынның өмірі, шығармашылық жолы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: өлең ұйқасы туралы түсінік
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 47.
Тарау бойынша р/с: 7
Тақырыбы: «Күй» поэмасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 48.
Тарау бойынша р/с: 8
Тақырыбы: М. Әуезов. Өмірі мен шығармашылық жолы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: кең көлемді эпикалық жанр
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 49.
Тарау бойынша р/с: 9
Тақырыбы: «Абай жолы» роман- эпопеясы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
№: 50.
Тарау бойынша р/с: 10
Тақырыбы: Романның жанрлық ерекшеліктері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
№: 51.
Тарау бойынша р/с: 11
Тақырыбы: Шығарманың сюжеті мен композициясы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
№: 52.
Тарау бойынша р/с: 12
Тақырыбы: Абайдың азаматтық, ақындық келбеті
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы:
№: 4 тоқсан-16 сағат
№: 53.
Тарау бойынша р/с: 13
Тақырыбы: Ғабит Мүсірепов. Өмірі мен шығармашылық жолы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдебиет теориясы: романтикалық образ

Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған физикалық география пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары (68 сағат), 2013-2014 оқу жылы
8-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары (68 сабақ, апталық 2 сағат)
6-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары (68 сабақ, апталық 2 сағат)
11-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінің 2013 оқу бағдарламасына негізделген 34 сағаттық күнтізбелік-тақырыптық жоспары
3-сыныпқа арналған дене шынықтыру пәнінің күнтізбелік тақырыптық жоспары (аптасына 2 сағат, оқу жылына 68 сағат)
2013-2014 оқу жылы 9 сыныпқа арналған Абайтану пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары
9-сыныпқа арналған сызу пәнінің оқу бағдарламасы (68 сағат)
9 А сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің 2015-2016 оқу жылы жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспары (136 сағат)
5-сыныпқа арналған информатика пәнінің мемлекеттік стандартқа сәйкес оқу бағдарламасы және тақырыптық-күнтізбелік жоспары (34 сағат)
2013-2014 оқу жылы: 7-сыныпқа арналған алгебра пәнінің күнтізбелік-тақырыптық жоспары (102 сағат)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz