Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қамбар батыр жыры

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 9
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
Жоспар бойынша сағат саны
68
Бір апталық сағат саны
2
Тоқсандардағы сағат саны
9/ 18
7 / 14
10 / 20
8 / 16
Бақылау жұмыстары
7
Тест жұмысы
3
Мазмұндама
2
Шығарма
2

Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы жаңа оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 9-сыныптың <<Арман-ПВ>> баспасының 2013 жылғы оқулығы бойынша жасалды.

Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж.Н. Сүлейменов
________________________
<<___>>_қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б.Д. Жуасбаев
____________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә.Б отырысында қаралды
Хаттама № _______________
А.Б. Қамырова
________________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__


Тарау бойынша р/с
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Әдебиет теориясы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І жартыжылдық-32 сағат
І тоқсан - 18 сағат
1.
1
Кіріспе. Тест жұмысы (№1) <<Өткенді қайталау>>
1

Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

Халық ауыз әдебиеті - 14 сағат
2.
1
Халық ауыз әдебиеті және оның туу, пайда болу жолдары
1

фольклор туралы түсінік
1. әдеби көркем туынды арқылы оқушының мемлекеттік тілді меңгеру мүмкіндігін арттыру;
2. қазақ халқының әдебиеті, тарихы, тілі, мәдениеті, өнері туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыру;
3. көркем әдебиетті оқытуда шығарманың тақырыптық-идеялық мәнін меңгерту және рухани-мәдени құндылықтар жөнінде пікір алмасуға үйрету;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

3.
2
Тұрмыс- салт жырлары
1

Лирикалық жанрлар

4.
3
Тұрмыс- салт жырларының түрлері
1

Эпикалық жанрлар

5
4
Тұрмыс-салт жырларының тәлім-тәрбиелік мәні, жанрлық ерекшеліктері
1

Наурызға байланысты өлең-
жырлар

6
5
Төрт түлік мал
1

7.
6
Батырлар жыры
1

8.
7
Қамбар батыр жыры
1

Шендестіру

9.
8
Қамбар батыр бейнесі
1

Баяндау

10.
9
Лиро эпостық жырлар
1

Композиция

11.
10
<<Қозы Көрпеш- Баян сұлу>> жыры
1

Сюжет

12.
11
<<Қыз Жібек>> жыры мен <<Қозы Көрпеш- Баян сұлу>> жырының ұқсастықтары мен айырмашылықтары
1

Монолог, диалог

13
12
Айтыс
1

Импровизация

14
13
Біржан мен Сара айтысы
1

15
14
Айтыстың түрлері
1

Қазіргі айтыс үлгілері

16
15
Шығарма <<Қазақ ғашықтары>> (№1)
1

Ежелгі дәуір әдебиеті - 2 сағат
17
1
Орхон ескерткіштері
1

Жырдың композициясы туралы
4. оқушылардың әдеби-теориялық бiлiмдерiн тереңдетiп, шығарманың мазмұндық, жанрлық-стильдiк ерекшелiктерiн таныту;

Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

18
2
Күлтегін жазуы
1

Ежелгі дәуір әдебиеті

2- тоқсан - 14 сағат
15- 18 ғасырдағы жыраулар поэзиясы - 4 сағат
19.
1
Асан Қайғы <<Бұл заманда не ғаріп?>>
1

өлең ырғағы
5. әдебиет тарихы бойынша тиісті мәліметтер мен әдебиеттану ұғымдарын пайдалана отырып, көркем шығармаларды оқу мен талдау дағдыларын меңгерту;

Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

20.
2
Еділ бол да, Жайық бол
1

21.
3
Бұқар жырау
1

22.
4
<<Ай, Абылай>>, <<Батырың өтті Бөгенбай>> толғаулары
1

ұйқас түрлері

19 ғасыр әдебиеті - 15 сағат
23.
1
Махамбет Өтемісұлы
1

ерікті ұйқас
6.қазақ тілінде сөйлеу әрекеттерін еркін орындау, әдеби тіл үлгісін пайдалана отырып, пән бойынша өз ойларын қазақ тілінде өзгеге және топта қорғай білу.

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес

Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

24.
2
Баймағамбет сұлтанға айтқаны
1

25.
3
<<Мен, мен, мен едім>>, <<Арқаның қызыл изені - ай>>
1

26

Мазмұндама <<Қазақ батыры>>(№2)
1

27
4
Нысанбай жырау ( 1822- 1883)
1

тарихи жыр

28
5
Кенесары -Наурызбай
1

29
6
Жырдағы Кенесары мен Наурызбай образдары. Көркемдік ерекшеліктері
1

30
7
Шоқан Уәлиханов
1

эссе, күнделік

31
8
Ыстықкөл күнделігі.
1

32

Сыныптан тыс оқу. (№1) Тест жұмысы <<І жартыжылдық бойынша қорытынды тест>> (№2)
1

3-тоқсан - 20 сағат
33
9
Ыбырай Алтынсарин
1

архаизм, историзм
1. әдеби көркем туынды арқылы оқушының мемлекеттік тілді меңгеру мүмкіндігін арттыру;
2.қазақ халқының әдебиеті, тарихы, тілі, мәдениеті, өнері туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыру;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

34
10
Бақша ағаштары
1

35
11
Атымтай Жомарт

1

36

Шығарма <<Қазақтың түңғыш педагогы>> (№3)
1

37
12
Абай Құнанбайұлы. Өмірі мен шығармашылығы
1

көп мағыналы сөздер

38
13
<<Əуелден бір суық мұз ақыл зерек>>
1

39
14
<<Өлең сөздің
патшасы, сөз сарасы>> өлеңі
1

40
15
<<Ескендір>> поэмасы
1

20 ғасыр әдебиеті - 23 сағат
41
1
Жамбыл Жабаев өмірі мен шығармашылығы
1

дастан жанры
3. көркем әдебиетті оқытуда шығарманың тақырыптық-идеялық мәнін меңгерту және рухани-мәдени құндылықтар жөнінде пікір алмасуға үйрету;
4.оқушылардың әдеби-теориялық бiлiмдерiн тереңдетiп, шығарманың мазмұндық, жанрлық-стильдiк ерекшелiктерiн таныту;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

42
2
<<Патша әмір тарылды>>, <<Зілді бұйрық>> өлеңдері
1

43
3
Мағжан Жұмабаев. Ақынның өмірі, шығармашылық жолы
1

поэма жанры

44
4
Мағжан нәзік лирик, сыршыл ақын. <<Түркістан>> лирикасы
1

45
5
Батыр Баян>> лирикасы, көркемдік ерекшелігі
1

46.
6
Ілияс Жансүгіров. Ақынның өмірі, шығармашылық жолы
1

өлең ұйқасы туралы түсінік

47.
7
<<Күй>> поэмасы
1

48.
8
М.Әуезов. Өмірі мен шығармашылық жолы
1

кең көлемді эпикалық жанр

49.
9
<<Абай жолы>> роман- эпопеясы
1

50.
10
Романның жанрлық ерекшеліктері
1

51.
11
Шығарманың сюжеті мен композициясы
1

52.
12
Абайдың азаматтық, ақындық келбеті
1

4 тоқсан-16 сағат
53.
13
Ғабит Мүсірепов. Өмірі мен шығармашылық жолы
1

романтикалық образ
5.әдебиет тарихы бойынша тиісті мәліметтер мен әдебиеттану ұғымдарын пайдалана отырып, көркем шығармаларды оқу мен талдау дағдыларын меңгерту;
6. пайдалана отырып, көркем шығармаларды оқу мен талдау дағдыларын меңгерту;
қазақ тілінде сөйлеу әрекеттерін еркін орындау, әдеби тіл үлгісін пайдалана отырып, пән бойынша өз ойларын қазақ тілінде өзгеге және топта қорғай білу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
Қазақ әдебиеті <<Арман-ПВ>>-2013

54.
14
Ғ. Мүсірепов <<Боранды түнде>>
1

55.
15
Ілияс Есенберлин. Өмірі мен шығармашылығы
1

тарихи роман

56.
16
<<Көшпенділер>> трилогиясынан үзінді
1

57.
17
Шығармадағы тарихи тұлғалар.
1

58
18
Тарихи шындық пен көркемдік шешім
1

59

Мазмұндама <<Тарихи роман туралы (№4)
1

60
19
Тәкен Әлімқұлов. Өмірі мен шығармашылығы
1

әңгіме жанры

61
20
<<Қараой>> әңгімесі
1

62
21
М.Мақатаев. Өмірі мен шығармашылығы
1

Стиль

63
22
<<Райымбек, Райымбек>> поэмасы
1

64
23
Мұқағалидың қазақ поэзиясындағы орны
1

Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті - 2 сағат
65
1
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
1

әдеби ағымдар

66
2
Қазіргі ақын - жазушылар
1

67

Сыныптан тыс оқу
1

68

Қорытынды сабақ. Тест жұмысы <<ІІ жартыжылдық бойынша тест>> (№3)
1

Ұқсас жұмыстар
«қамбар батыр» жыры мәні терең көркем жыр
«қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау
Батырлар жыры
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Батырлар жыры мен Шаһнама дастанындағы тақырып үндестігі
Көркем шығармадағы жылқы түлігінің түр сипаты
Музыка және қолданбалы өнер, 10 сынып
«тіл дамыту» арнайы курс бағдарламасы
Ер Тарғын жыры (Кілті)
Көсемшенің түрленуі
Пәндер