Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сегізінші қарасөз

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Пәні: Абайтану
Сыныбы: 9
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
Жоспар бойынша сағат саны
34
Бір апталық сағат саны
1
Тоқсандардағы сағат саны
9
7
10
8

Жоспарлау <<2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы қолданбалы курстардың оқу оқу бағдарламасы негізінде жасалды.

Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж.Н. Сүлейменов
________________________
<<___>>_қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б.Д. Жуасбаев
____________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә.Б отырысында қаралды
Хаттама № _______________
А.Б. Қамырова
________________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__


Тарау бойынша р/с
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І жартыжылдық-16 сағат
І тоқсан - 9 сағат
1
1
Кіріспе.<<Адамның Абайы.
1

Ғаламтор

<<Абайды білмек парыз ойлы жасқа>> - 10 сағат
2
1
Абайдың өмірі
1

Оқушылар:
1) абайтанудың қазіргі уақыттағы өзектілігін, рухани қажеттілігін түйсінулері;
2) Абайды оқу, түсіну, жұртқа танытудағы басты мақсат пен міндеттерді білуі;
3) ақынның қазақтың халықтық өлең-жырларынан, ертегі, қисса, аңыз әңгімелерінен үйренгендігін білуі;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

3
2
Абайдың өмірі
1

4
3
Ақынның халық даналығын тануы
1

5
4
Абай шығармаларындағы шығыстық сарындар
1

6
5
Абай және орыс әдебиеті
1

7
6
Абай және Пушкин
1

8
7
Абай және Пушкин
1

9
8
Абай және батыс әдебиеті
1

ІІ тоқсан - 7 сағат
10
9
Абай және батыс әдебиеті
1

Ғаламтор

11
10
Абай мұрасының орыс және өзге тілдерде танылуы
1

<<М.Әуезов және абайтану мәселелері>> - 4 сағат
12.
1
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1

4) ақын шығармашылығына шығыс, батыс, орыс әдебиеттерінің тигізген игі ықпалын білуге;
5) ақын аудармаларының қазақ әдебиетін көркем ой оралымдарымен байытқандығын білуі;
6) абайтану ғылымының негізін салушылар мен оның қалыптасу кезеңдерін және алғашқы зерттеушілердің еңбектері жайында білуі;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

13
2
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1

14
3
М.Әуезовтің абайтануға қатысты зерттеу еңбектері
1

15
4
Ақын шығармаларының басылымдары
1

16

Сынақ
1

ІІІ тоқсан - 10 сағат
<<Абай шығармаларындағы ғылым, білім тақырыбы>> -10 сағат
17
1
<<Ғылымға көңіл берсеңіз>>
1

7) ақын шығармашылығындағы шығыс, батыс, орыс әдебиеттеріне қатысты күрмеуі қиын мәселелерді білуі;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

18
2
<<Интернатта оқып жүр>>
1

19
3
<<Ғылым таппай мақтанба>>
1

20
4
<<Сегізінші>> қарасөз
1

21
5
<<Он жетінші>> қарасөз
1

22
6
Абай қарасөздеріндегі тәлім-тәрбие мәселесі. <<Баланың жақсысы - қызық, жаманы - күйік>>. <<Екінші>> қарасөзі
1

23
7
<<Оныншы>> қарасөз
1

24
8
<<Он сегізінші>> қарасөз
1

25
9
<<Он тоғызыншы>> қарасөз
1

26
10
<<Отызыншы>> қарасөз
1

ІV тоқсан - 8 сағат
<<Абай танымындағы ән мен күй>> - 4 сағат
27
1
Абай әндерінің таралуы
1

8) ақын шығармаларының басылымдары мен оған ықпал еткен адамдар хақында білуі;
9) Абайдың ғылым, білім тақырыбына жазған өлеңдерінің, қарасөздерінің басты идеясын және философиялық көзқарастарындағы тағылымдарын түсіне білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

28
2
Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>, <<Құлақтан кіріп бойды алар>>
1

29
3
<<Өзгеге, көңілім, тоярсың>> өлеңдері мен күйлері, <<Сегіз аяқ>>,
1

30
4
<<Көзімнің қарасы>>, <<Айттым сәлем, қалам қас>>
1

Поэмалары - 2 сағат
31
1
<<Ескендір>>
1

10) ән мен күй өнері жайындағы толғанысын және эстетикалық талғамын білуі;
11) поэмаларының тақырыбын, көркемдік-идеялық маңызын, тәлім-тәрбиелік мәнін, көркемдік ерекшеліктерін білуі;
12) ақын шығармаларының көркем-образдылық қасиеттерін талдай білуі тиіс.

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

32
2
Ескендір мен Аристотель образдары
1

33
1
Қорытынды. Абай өлеңдерінен сынақ

1

34

Қорытынды сабақ
1

Ұқсас жұмыстар
Абайдың отыз сегізінші қарасөзі
Абайдың Жиырма тоғызыншы қарасөзі
Абай Он жетінші қара сөз
Абайдың қарасөздері - философиялық шығармасы
Абай өлеңдерінің аттарын атап берсеңіздер
Абай- дана, абай- дара қазақта
«абайдың он жетінші қарасөз» тақырыбын жобалау технологиясы
Абайдың шығармалар жинағы
А.құнанбайұлы. отыз бірінші сөз
Кейіпкерді таны
Пәндер