Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сегізінші қарасөз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Пәні: Абайтану
Сыныбы: 9
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
Жоспар бойынша сағат саны
34
Бір апталық сағат саны
1
Тоқсандардағы сағат саны
9
7
10
8
Жоспарлау <<2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы қолданбалы курстардың оқу оқу бағдарламасы негізінде жасалды.
Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж.Н. Сүлейменов
________________________
<<___>>_қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б.Д. Жуасбаев
____________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә.Б отырысында қаралды
Хаттама № _______________
А.Б. Қамырова
________________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
№
Тарау бойынша р/с
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І жартыжылдық-16 сағат
І тоқсан - 9 сағат
1
1
Кіріспе.<<Адамның Абайы.
1
Ғаламтор
<<Абайды білмек парыз ойлы жасқа>> - 10 сағат
2
1
Абайдың өмірі
1
Оқушылар:
1) абайтанудың қазіргі уақыттағы өзектілігін, рухани қажеттілігін түйсінулері;
2) Абайды оқу, түсіну, жұртқа танытудағы басты мақсат пен міндеттерді білуі;
3) ақынның қазақтың халықтық өлең-жырларынан, ертегі, қисса, аңыз әңгімелерінен үйренгендігін білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
3
2
Абайдың өмірі
1
4
3
Ақынның халық даналығын тануы
1
5
4
Абай шығармаларындағы шығыстық сарындар
1
6
5
Абай және орыс әдебиеті
1
7
6
Абай және Пушкин
1
8
7
Абай және Пушкин
1
9
8
Абай және батыс әдебиеті
1
ІІ тоқсан - 7 сағат
10
9
Абай және батыс әдебиеті
1
Ғаламтор
11
10
Абай мұрасының орыс және өзге тілдерде танылуы
1
<<М.Әуезов және абайтану мәселелері>> - 4 сағат
12.
1
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1
4) ақын шығармашылығына шығыс, батыс, орыс әдебиеттерінің тигізген игі ықпалын білуге;
5) ақын аудармаларының қазақ әдебиетін көркем ой оралымдарымен байытқандығын білуі;
6) абайтану ғылымының негізін салушылар мен оның қалыптасу кезеңдерін және алғашқы зерттеушілердің еңбектері жайында білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
13
2
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1
14
3
М.Әуезовтің абайтануға қатысты зерттеу еңбектері
1
15
4
Ақын шығармаларының басылымдары
1
16
Сынақ
1
ІІІ тоқсан - 10 сағат
<<Абай шығармаларындағы ғылым, білім тақырыбы>> -10 сағат
17
1
<<Ғылымға көңіл берсеңіз>>
1
7) ақын шығармашылығындағы шығыс, батыс, орыс әдебиеттеріне қатысты күрмеуі қиын мәселелерді білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
18
2
<<Интернатта оқып жүр>>
1
19
3
<<Ғылым таппай мақтанба>>
1
20
4
<<Сегізінші>> қарасөз
1
21
5
<<Он жетінші>> қарасөз
1
22
6
Абай қарасөздеріндегі тәлім-тәрбие мәселесі. <<Баланың жақсысы - қызық, жаманы - күйік>>. <<Екінші>> қарасөзі
1
23
7
<<Оныншы>> қарасөз
1
24
8
<<Он сегізінші>> қарасөз
1
25
9
<<Он тоғызыншы>> қарасөз
1
26
10
<<Отызыншы>> қарасөз
1
ІV тоқсан - 8 сағат
<<Абай танымындағы ән мен күй>> - 4 сағат
27
1
Абай әндерінің таралуы
1
8) ақын шығармаларының басылымдары мен оған ықпал еткен адамдар хақында білуі;
9) Абайдың ғылым, білім тақырыбына жазған өлеңдерінің, қарасөздерінің басты идеясын және философиялық көзқарастарындағы тағылымдарын түсіне білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
28
2
Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>, <<Құлақтан кіріп бойды алар>>
1
29
3
<<Өзгеге, көңілім, тоярсың>> өлеңдері мен күйлері, <<Сегіз аяқ>>,
1
30
4
<<Көзімнің қарасы>>, <<Айттым сәлем, қалам қас>>
1
Поэмалары - 2 сағат
31
1
<<Ескендір>>
1
10) ән мен күй өнері жайындағы толғанысын және эстетикалық талғамын білуі;
11) поэмаларының тақырыбын, көркемдік-идеялық маңызын, тәлім-тәрбиелік мәнін, көркемдік ерекшеліктерін білуі;
12) ақын шығармаларының көркем-образдылық қасиеттерін талдай білуі тиіс.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
32
2
Ескендір мен Аристотель образдары
1
33
1
Қорытынды. Абай өлеңдерінен сынақ
1
34
Қорытынды сабақ
1
Пәні: Абайтану
Сыныбы: 9
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
Жоспар бойынша сағат саны
34
Бір апталық сағат саны
1
Тоқсандардағы сағат саны
9
7
10
8
Жоспарлау <<2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы қолданбалы курстардың оқу оқу бағдарламасы негізінде жасалды.
Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж.Н. Сүлейменов
________________________
<<___>>_қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б.Д. Жуасбаев
____________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә.Б отырысында қаралды
Хаттама № _______________
А.Б. Қамырова
________________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
№
Тарау бойынша р/с
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І жартыжылдық-16 сағат
І тоқсан - 9 сағат
1
1
Кіріспе.<<Адамның Абайы.
1
Ғаламтор
<<Абайды білмек парыз ойлы жасқа>> - 10 сағат
2
1
Абайдың өмірі
1
Оқушылар:
1) абайтанудың қазіргі уақыттағы өзектілігін, рухани қажеттілігін түйсінулері;
2) Абайды оқу, түсіну, жұртқа танытудағы басты мақсат пен міндеттерді білуі;
3) ақынның қазақтың халықтық өлең-жырларынан, ертегі, қисса, аңыз әңгімелерінен үйренгендігін білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
3
2
Абайдың өмірі
1
4
3
Ақынның халық даналығын тануы
1
5
4
Абай шығармаларындағы шығыстық сарындар
1
6
5
Абай және орыс әдебиеті
1
7
6
Абай және Пушкин
1
8
7
Абай және Пушкин
1
9
8
Абай және батыс әдебиеті
1
ІІ тоқсан - 7 сағат
10
9
Абай және батыс әдебиеті
1
Ғаламтор
11
10
Абай мұрасының орыс және өзге тілдерде танылуы
1
<<М.Әуезов және абайтану мәселелері>> - 4 сағат
12.
1
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1
4) ақын шығармашылығына шығыс, батыс, орыс әдебиеттерінің тигізген игі ықпалын білуге;
5) ақын аудармаларының қазақ әдебиетін көркем ой оралымдарымен байытқандығын білуі;
6) абайтану ғылымының негізін салушылар мен оның қалыптасу кезеңдерін және алғашқы зерттеушілердің еңбектері жайында білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
13
2
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1
14
3
М.Әуезовтің абайтануға қатысты зерттеу еңбектері
1
15
4
Ақын шығармаларының басылымдары
1
16
Сынақ
1
ІІІ тоқсан - 10 сағат
<<Абай шығармаларындағы ғылым, білім тақырыбы>> -10 сағат
17
1
<<Ғылымға көңіл берсеңіз>>
1
7) ақын шығармашылығындағы шығыс, батыс, орыс әдебиеттеріне қатысты күрмеуі қиын мәселелерді білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
18
2
<<Интернатта оқып жүр>>
1
19
3
<<Ғылым таппай мақтанба>>
1
20
4
<<Сегізінші>> қарасөз
1
21
5
<<Он жетінші>> қарасөз
1
22
6
Абай қарасөздеріндегі тәлім-тәрбие мәселесі. <<Баланың жақсысы - қызық, жаманы - күйік>>. <<Екінші>> қарасөзі
1
23
7
<<Оныншы>> қарасөз
1
24
8
<<Он сегізінші>> қарасөз
1
25
9
<<Он тоғызыншы>> қарасөз
1
26
10
<<Отызыншы>> қарасөз
1
ІV тоқсан - 8 сағат
<<Абай танымындағы ән мен күй>> - 4 сағат
27
1
Абай әндерінің таралуы
1
8) ақын шығармаларының басылымдары мен оған ықпал еткен адамдар хақында білуі;
9) Абайдың ғылым, білім тақырыбына жазған өлеңдерінің, қарасөздерінің басты идеясын және философиялық көзқарастарындағы тағылымдарын түсіне білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
28
2
Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>, <<Құлақтан кіріп бойды алар>>
1
29
3
<<Өзгеге, көңілім, тоярсың>> өлеңдері мен күйлері, <<Сегіз аяқ>>,
1
30
4
<<Көзімнің қарасы>>, <<Айттым сәлем, қалам қас>>
1
Поэмалары - 2 сағат
31
1
<<Ескендір>>
1
10) ән мен күй өнері жайындағы толғанысын және эстетикалық талғамын білуі;
11) поэмаларының тақырыбын, көркемдік-идеялық маңызын, тәлім-тәрбиелік мәнін, көркемдік ерекшеліктерін білуі;
12) ақын шығармаларының көркем-образдылық қасиеттерін талдай білуі тиіс.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор
32
2
Ескендір мен Аристотель образдары
1
33
1
Қорытынды. Абай өлеңдерінен сынақ
1
34
Қорытынды сабақ
1
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz