Сегізінші қарасөз

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Пәні: Абайтану
Сыныбы: 9
Мұғалімі: Қамырова Айым Біржанқызы
Жоспар бойынша сағат саны
34
Бір апталық сағат саны
1
Тоқсандардағы сағат саны
9
7
10
8

Жоспарлау <<2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы қолданбалы курстардың оқу оқу бағдарламасы негізінде жасалды.

Бекітемін
Мектеп директоры:
Ж.Н. Сүлейменов
________________________
<<___>>_қыркүйек 2013 жыл__
Келісілген
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары
Б.Д. Жуасбаев
____________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__
Ә.Б отырысында қаралды
Хаттама № _______________
А.Б. Қамырова
________________________
<<___>>___ қыркүйек 2013 жыл__


Тарау бойынша р/с
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І жартыжылдық-16 сағат
І тоқсан - 9 сағат
1
1
Кіріспе.<<Адамның Абайы.
1

Ғаламтор

<<Абайды білмек парыз ойлы жасқа>> - 10 сағат
2
1
Абайдың өмірі
1

Оқушылар:
1) абайтанудың қазіргі уақыттағы өзектілігін, рухани қажеттілігін түйсінулері;
2) Абайды оқу, түсіну, жұртқа танытудағы басты мақсат пен міндеттерді білуі;
3) ақынның қазақтың халықтық өлең-жырларынан, ертегі, қисса, аңыз әңгімелерінен үйренгендігін білуі;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

3
2
Абайдың өмірі
1

4
3
Ақынның халық даналығын тануы
1

5
4
Абай шығармаларындағы шығыстық сарындар
1

6
5
Абай және орыс әдебиеті
1

7
6
Абай және Пушкин
1

8
7
Абай және Пушкин
1

9
8
Абай және батыс әдебиеті
1

ІІ тоқсан - 7 сағат
10
9
Абай және батыс әдебиеті
1

Ғаламтор

11
10
Абай мұрасының орыс және өзге тілдерде танылуы
1

<<М.Әуезов және абайтану мәселелері>> - 4 сағат
12.
1
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1

4) ақын шығармашылығына шығыс, батыс, орыс әдебиеттерінің тигізген игі ықпалын білуге;
5) ақын аудармаларының қазақ әдебиетін көркем ой оралымдарымен байытқандығын білуі;
6) абайтану ғылымының негізін салушылар мен оның қалыптасу кезеңдерін және алғашқы зерттеушілердің еңбектері жайында білуі;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

13
2
Абай мұрасын зерттеушілер және абайтану ғылымының қалыптасуы
1

14
3
М.Әуезовтің абайтануға қатысты зерттеу еңбектері
1

15
4
Ақын шығармаларының басылымдары
1

16

Сынақ
1

ІІІ тоқсан - 10 сағат
<<Абай шығармаларындағы ғылым, білім тақырыбы>> -10 сағат
17
1
<<Ғылымға көңіл берсеңіз>>
1

7) ақын шығармашылығындағы шығыс, батыс, орыс әдебиеттеріне қатысты күрмеуі қиын мәселелерді білуі;

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

18
2
<<Интернатта оқып жүр>>
1

19
3
<<Ғылым таппай мақтанба>>
1

20
4
<<Сегізінші>> қарасөз
1

21
5
<<Он жетінші>> қарасөз
1

22
6
Абай қарасөздеріндегі тәлім-тәрбие мәселесі. <<Баланың жақсысы - қызық, жаманы - күйік>>. <<Екінші>> қарасөзі
1

23
7
<<Оныншы>> қарасөз
1

24
8
<<Он сегізінші>> қарасөз
1

25
9
<<Он тоғызыншы>> қарасөз
1

26
10
<<Отызыншы>> қарасөз
1

ІV тоқсан - 8 сағат
<<Абай танымындағы ән мен күй>> - 4 сағат
27
1
Абай әндерінің таралуы
1

8) ақын шығармаларының басылымдары мен оған ықпал еткен адамдар хақында білуі;
9) Абайдың ғылым, білім тақырыбына жазған өлеңдерінің, қарасөздерінің басты идеясын және философиялық көзқарастарындағы тағылымдарын түсіне білуі;
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

28
2
Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>, <<Құлақтан кіріп бойды алар>>
1

29
3
<<Өзгеге, көңілім, тоярсың>> өлеңдері мен күйлері, <<Сегіз аяқ>>,
1

30
4
<<Көзімнің қарасы>>, <<Айттым сәлем, қалам қас>>
1

Поэмалары - 2 сағат
31
1
<<Ескендір>>
1

10) ән мен күй өнері жайындағы толғанысын және эстетикалық талғамын білуі;
11) поэмаларының тақырыбын, көркемдік-идеялық маңызын, тәлім-тәрбиелік мәнін, көркемдік ерекшеліктерін білуі;
12) ақын шығармаларының көркем-образдылық қасиеттерін талдай білуі тиіс.

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
<<Абай>> энциклопедиясы. Ғаламтор

32
2
Ескендір мен Аристотель образдары
1

33
1
Қорытынды. Абай өлеңдерінен сынақ

1

34

Қорытынды сабақ
1

Ұқсас жұмыстар
Абайдың отыз сегізінші қарасөзі
Абайдың Жиырма тоғызыншы қарасөзі
Абай Он жетінші қара сөз
Абайдың қарасөздері - философиялық шығармасы
Абай өлеңдерінің аттарын атап берсеңіздер
Абай- дана, абай- дара қазақта
Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар
«абайдың он жетінші қарасөз» тақырыбын жобалау технологиясы
Абайдың шығармалар жинағы
А.құнанбайұлы. отыз бірінші сөз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz