Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топпен жұмыстарды ұйымдастыру

<<Ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған <<Дарын>> мектеп-интернаты>>

Биология пәні мұғалімі: Тулегенова Биғайша Мектепбергенқызы
Тараз қаласы

Қысқа мерзімді жоспар
Тараудағы реті: ІХ - 3 Мерзімі: 27.02.2015 жыл Пәні: биология Сыныбы: 8 математикалық қазақ

Сабақтың тақырыбы:

§44. Астың ауыз қуысында қорытылуы.

Сілтеме:

Е.Очкур, Л.Аманжолова, Р.Жұмабаева, биология 8 сынып оқулығы, Алматы <<Мектеп>> 2012; Биология пәнінің бағдарламасы; Е.Очкур, Л.Аманжолова, Р.Жұмабаева, биология 8 сынып әдістемелік нұсқау;
<<Биология және салауаттылық негізі>> ғылыми-педагогикалық журнал;
<<Биолог анықтамалығы>> журналы;

Сабақтың мақсаты:

1. Астың ауыз қуысында қорытылу процесі, осы физиологиялық процестегі ферменттердің рөлі, сілекейдегі ферменттерге спиртті ішімдік пен никотиннің кері әсері туралы және ауыз қуысын күту ережелерін түсіндіру; 2. Тамақ ішуде оның сапасын және сақталу мерзімін, ыдыстың таза болуын бақылау дағдысын қалыптастыру; 3. Асқорытудағы ферменттердің рөлі туралы түсіндіруі; 4.Теориялық білімді ғылыми-практикамен байланыстыру;
5.Терминдердің анықтамасын білу;

Күтілетін нәтижелер:

1. Астың ауыз қуысында қорытылу процесі, осы физиологиялық процестегі ферменттердің рөлі, сілекейдегі ферменттерге спиртті ішімдік пен никотиннің кері әсері туралы және ауыз қуысын күту ережелерін түсінеді; 2. Тамақ ішуде оның сапасын және сақталу мерзімін, ыдыстың таза болуын бақылау дағдысы қалыптасады; 3. Асқорытудағы ферменттердің рөлі туралы түсінеді; 4.Теориялық білімді ғылыми-практикамен байланыстыра алады;
5.Терминдердің анықтамасын біледі;

Негізгі мақсаттар:

* Өзара әрекеті арқылы бір-бірімен кеңесу, оқушылардың тақырып бойынша түсініктерін одан әрі қалыптастыру;
* Жас ерекшеліктеріне қарай оқушылардың ғылыми-шығармашылық ізденістерін дамыту;
* Оқушылардың кеңейтілген тапсырмаларды тиімді орындауын жүзеге асыру;
* Топпен жұмыстарды ұйымдастыру;

Болжамданған мақсаттар:

Астың ауыз қуысында қорытылуына спиртті ішімдік пен темекі шегудің әсерін түсінеді; Сілекейде крахмалды ыдырататын фермент бар екеніне практикалық жұмыс түрінде көз жеткізеді және меңгереді, өзіндік жұмыс жасау дағдылары қалыптасады; Салауатты өмір салтына үйренеді; Оқушылардың талдау, салыстыру, қорытындылау, ойлау қабілеттері дамиды.

Сабақтың кезеңдері
Ресурстар
/керек жабдықтар/
Оқыту моделі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Табыстылық критерийі

Дарынды, талантты

Ұйымдастыру кезеңі
2-мин

1.Шайнау, сілекей, шартты рефлекс, тіл деген сөздер жазылған қима қағаз

1.Топқа бөлу

1. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Сыныпты <<Шайнау>>, <<Сілекей>>, <<Шартты рефлекс>>, <<Тіл>> деп 4 топқа бөлу
2.Критерийлер мен дескриптор -ларды топтарға тарату

1. Оқу құралдарын дайындау, 1,2,3,4 сандары бойынша топқа бөлінеді

2.Топ жетекшілерін сайлайды

1.Тез арада топтарға бөлініп отырады

2.Топ жетекшілері сайланады

<<Айтылым>> (Қысқаша баяндайды)

Сергіту сәті

8 минут

1.Интерактивті тақта, слайдтарға жазылған сұрақтар
2.Электронды оқулық

Презентациялық слайд

АКТ
Топтық жұмыс

<<Сәйкестілігін табыңдар>> конкурсы

Өткен сабақты сұрау:
<<Асқорыту мүшелері құрылы-сын>> ретімен орналастырады.

Сәйкестілігін табу конкурсын өткізеді

1.Қойылған сұрақтарға жеке-леген оқушылар тақтаға шы-ғып <<ручкамен мүшелерді жылжыту бойынша>> орналастырып, жауап береді
2.Бірінші және екінші ұғым арасындағы сәйкес сөздік бай-ланысты тауып жазады

1.Асқорыту жүйесіне жататын мүшелерді дұрыс орналастыра алады. Мысалдар келтіре алады.
Өтілген тақырыптар бойынша білімді меңгергенін білдіреді
Негізгі бөлім

<<Тілдесім>> (Қысқаша сөйлесу)
5 минут

Презентациялық слайд

Жәрмеңке

Оқушыларды тақырыпқа байланысты жұмбақ жасыру арқылы жаңа сабақтың мақсатын анықтауға бағыттау

Топ мүшелері жасырылған жұмбақты шешіп, жаңа сабақтың мақсатын анықтауға талпынады

Топ мүшелері жасырылған жұмбақты шешіп, жаңа сабақтың мақсатын анықтайды

Мәтінді мозайка тәсілімен бөліп беру

<<Асқорыту мүшелері>> рельефті кестесі, адамның бас сүйегі мен тістерінің үлгісі, электронды оқулықтан үзінділер, оқулықтағы суреттер

Топтарға берілетін тапсырмалар:
1-топ: Шайнау - Рефлексті әрекет
2-топ: Сілекей - Сілекей бездері, құрамы
3 топ: Шартты рефлекс - Н.И.Павловтың зерттеулері
4 топ: Тіл - Тілдің құрылысы мен қызметі, жұту әрекеті

Оқушылар анатомиялық бағыт-бағдар жасай алады

Мәтінді толық қарастыру

Постер, маркер

Жәрмеңке

Топтағы іс-әрекетті бақылайды

Әр оқушы өз тақырыбы бойынша сарапшы. Ақпаратпен бөліседі

Өзара білім береді

<<Оқылым>> (Қысқа, нақты, қарапайым мәтінді және өзіне қажетті сөзді оқып-түсіну)
15 минут

Постер, маркер, слайдтағы суреттер

Жәрмеңке
Жұптық ізденіс жұмыстары

Оқушылардың тапсырма бойынша жүргізген жұмыста -рына бағыт-бағдар береді. Топтағы іс-әрекетті бақылайды. Әр топпен түсіндірме жұмысты жүргізеді

1.Топта мәтінді оқып, талдап, түсінбеген сұрақтарын өзара ортаға салады, одан кейін мұғалімнен көмек алады
2.Ғаламтор материалдарын пайдаланады

Мәтінді берілген уақытта оқып шығады. Постер жасай біледі

<<Тыңдалым>> (Қысқаша айтылған сөйлемдерді, хабарландыруларды түсінеді)

Постер

Топтық қорғау жұмыстары

Әр топтың қорғаған постерін бақылап, бағалайды

Топ өкілі постер қорғайды, қалғандары толықтырады.

Тыңдай біледі, толықтыра біледі, бағалай біледі

<<Жазылым>> (Қысқаша зертханалық жұмысты орындайды)
10 минут

Оқулық, оқушының зертханалық жұмыс дәптері

Топтық жұмыс, диалог

Мұғалім әрбір тапсырманы талдауды ұсынады, оқушылардың жауабын тыңдайды, толықтырады

Оқушылар зертханалық жұмыс дәптеріне сілекей ферменті птиалиннің крахмалға әсерін орындайды

Сілекей құрамындағы ферменттердің әсерінен крахмал глюкозаға дейін ыдырайтынын білді

"Бағалау"
2-мин

Бағалау парақтары,
критерийлер мен дескрипторлар. <<Бағалау ағашы>>

Топтық және жұптық жұмыстар

Әр топтағы бағалау ресурстары -ның дұрыс толтырылуын қада-ғалау. Көмекші, жетекші сұрақтар береді.

Топ спикері (жетекшісі) топ мүшелерін бағалайды Шынайы өз алған білімін бағалайды.

Топтағы оқушылар бағаланады.
Рефлексия жасай біледі

Үйге тапсырма
1-мин

Оқулық, ғаламтор материалдары

Топтық ізденіс

Оқулықтан §44-ті оқу, сұрақтарға жауап беру және параграфтағы тапсырмаларды жұмыс дәптеріне орындау

Оқулықтан §44-ті оқу

Оқулықтан §44-ті оқып,№11зертханалық жұмысты аяқтап, толықтырып келеді

Рефлексия
2-мин
Екі жұлдыз, бір тілек. Келесі сабаққа ұсыныс-пікірлер, талап-тілектер.

Мұғалімнің рефлексиясы
Қол жеткен / жетістік
Қол жетпеген / кемшілік / неге?
Оқушылар өз білімдерін жақсы қолдана білді, қарапайым генетикалық есептер шығара алды. Критерийлер бойынша өзін-өзі бағалауға машықтанған. Диалогтік тәсіл жақсы жүзеге асты.
Генетикалық және хромосомалық аурулардың айырмашылығын кейбір оқушылар шатастыра береді.

Ұқсас жұмыстар
Психологиялық ағарту шаралары
Оқушылармен топтық жұмыстарды ұйымдастырудың мәні, қиындықтары мен тиімді жолдары
Тақырып Топтық жұмыстың тиімділігі
Оқушылармен сұхбат
Төлеген Айбергеновтің өмірі мен шығармашылығы
Пайдалы қазбалар
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Құжатқа құпия сөз орнату жолдарын үйрету
Тірі ағзаларда кездесетін металдар
Мағынасы бір-біріне жуық сөздер
Пәндер