8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Астың ауыз қуысында қорытылуы, сілекей ферменттері және спирт пен никотиннің әсері

C:\Users\Документы\Desktop\сум ниш\RopsrB4Ycoo.jpg

«Ерекше дарынды балаларға арналған мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты»

Биология пәні мұғалімі: Тулегенова Биғайша Мектепбергенқызы

Тараз қаласы

Қысқа мерзімді жоспар

Тараудағы реті: ІХ - 3 Мерзімі: 27. 02. 2015 жыл Пәні: биология Сыныбы: 8 математикалық қазақ

Сабақтың тақырыбы:

§44. Астың ауыз қуысында қорытылуы.

Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме:
§44. Астың ауыз қуысында қорытылуы.:

Е. Очкур, Л. Аманжолова, Р. Жұмабаева, биология 8 сынып оқулығы, Алматы «Мектеп» 2012; Биология пәнінің бағдарламасы; Е. Очкур, Л. Аманжолова, Р. Жұмабаева, биология 8 сынып әдістемелік нұсқау;

«Биология және салауаттылық негізі» ғылыми-педагогикалық журнал;

«Биолог анықтамалығы» журналы;

Сабақтың тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
§44. Астың ауыз қуысында қорытылуы.:

1. Астың ауыз қуысында қорытылу процесі, осы физиологиялық процестегі ферменттердің рөлі, сілекейдегі ферменттерге спиртті ішімдік пен никотиннің кері әсері туралы және ауыз қуысын күту ережелерін түсіндіру; 2. Тамақ ішуде оның сапасын және сақталу мерзімін, ыдыстың таза болуын бақылау дағдысын қалыптастыру; 3. Асқорытудағы ферменттердің рөлі туралы түсіндіруі; 4. Теориялық білімді ғылыми-практикамен байланыстыру;

5. Терминдердің анықтамасын білу;

Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтижелер:
§44. Астың ауыз қуысында қорытылуы.:

1. Астың ауыз қуысында қорытылу процесі, осы физиологиялық процестегі ферменттердің рөлі, сілекейдегі ферменттерге спиртті ішімдік пен никотиннің кері әсері туралы және ауыз қуысын күту ережелерін түсінеді; 2. Тамақ ішуде оның сапасын және сақталу мерзімін, ыдыстың таза болуын бақылау дағдысы қалыптасады; 3. Асқорытудағы ферменттердің рөлі туралы түсінеді; 4. Теориялық білімді ғылыми-практикамен байланыстыра алады;

5. Терминдердің анықтамасын біледі;

Сабақтың тақырыбы:: Негізгі мақсаттар:
§44. Астың ауыз қуысында қорытылуы.:
  • Өзара әрекеті арқылы бір-бірімен кеңесу, оқушылардың тақырып бойынша түсініктерін одан әрі қалыптастыру;
  • Жас ерекшеліктеріне қарай оқушылардың ғылыми-шығармашылық ізденістерін дамыту;
  • Оқушылардың кеңейтілген тапсырмаларды тиімді орындауын жүзеге асыру;
  • Топпен жұмыстарды ұйымдастыру;
Сабақтың тақырыбы:: Болжамданған мақсаттар:
§44. Астың ауыз қуысында қорытылуы.:

Астың ауыз қуысында қорытылуына спиртті ішімдік пен темекі шегудің әсерін түсінеді; Сілекейде крахмалды ыдырататын фермент бар екеніне практикалық жұмыс түрінде көз жеткізеді және меңгереді, өзіндік жұмыс жасау дағдылары қалыптасады; Салауатты өмір салтына үйренеді; Оқушылардың талдау, салыстыру, қорытындылау, ойлау қабілеттері дамиды.

Сабақтың кезеңдері

Ресурстар

/керек жабдықтар/

Оқыту моделі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Табыстылық критерийі
Дарынды, талантты
Сабақтың кезеңдері:

Ұйымдастыру кезеңі

2-мин

Ресурстар/керек жабдықтар/: 1. Шайнау, сілекей, шартты рефлекс, тіл деген сөздер жазылған қима қағаз
Оқыту моделі: 1. Топқа бөлу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Сыныпты «Шайнау», «Сілекей», «Шартты рефлекс», «Тіл» деп 4 топқа бөлу

2. Критерийлер мен дескриптор -ларды топтарға тарату

Оқушының іс-әрекеті:

1. Оқу құралдарын дайындау, 1, 2, 3, 4 сандары бойынша топқа бөлінеді

2. Топ жетекшілерін сайлайды

Табыстылық критерийі:

1. Тез арада топтарға бөлініп отырады

2. Топ жетекшілері сайланады

Сабақтың кезеңдері:

«Айтылым» ( Қысқаша баяндайды)

Сергіту сәті

8 минут

Ресурстар/керек жабдықтар/:

1. Интерактивті тақта, слайдтарға жазылған сұрақтар

2. Электронды оқулық

Презентациялық слайд

Оқыту моделі:

АКТ

Топтық жұмыс

«Сәйкестілігін табыңдар» конкурсы

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен сабақты сұрау:

«Асқорыту мүшелері құрылы-сын» ретімен орналастырады.

Сәйкестілігін табу конкурсын өткізеді

Оқушының іс-әрекеті:

1. Қойылған сұрақтарға жеке-леген оқушылар тақтаға шы-ғып «ручкамен мүшелерді жылжыту бойынша» орналастырып, жауап береді

2. Бірінші және екінші ұғым арасындағы сәйкес сөздік бай-ланысты тауып жазады

Табыстылық критерийі:

1. Асқорыту жүйесіне жататын мүшелерді дұрыс орналастыра алады. Мысалдар келтіре алады.

Өтілген тақырыптар бойынша білімді меңгергенін білдіреді

Сабақтың кезеңдері: Негізгі бөлім
Сабақтың кезеңдері:

«Тілдесім» (Қысқаша сөйлесу)

5 минут

Ресурстар/керек жабдықтар/: Презентациялық слайд
Оқыту моделі: Жәрмеңке
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды тақырыпқа байланысты жұмбақ жасыру арқылы жаңа сабақтың мақсатын анықтауға бағыттау
Оқушының іс-әрекеті: Топ мүшелері жасырылған жұмбақты шешіп, жаңа сабақтың мақсатын анықтауға талпынады
Табыстылық критерийі: Топ мүшелері жасырылған жұмбақты шешіп, жаңа сабақтың мақсатын анықтайды
Сабақтың кезеңдері: Мәтінді мозайка тәсілімен бөліп беру
Ресурстар/керек жабдықтар/: «Асқорыту мүшелері» рельефті кестесі, адамның бас сүйегі мен тістерінің үлгісі, электронды оқулықтан үзінділер, оқулықтағы суреттер
Оқыту моделі:

Топтарға берілетін тапсырмалар:

1-топ: Шайнау - Рефлексті әрекет

2-топ: Сілекей - Сілекей бездері, құрамы

3 топ: Шартты рефлекс - Н. И. Павловтың зерттеулері

4 топ: Тіл - Тілдің құрылысы мен қызметі, жұту әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар анатомиялық бағыт-бағдар жасай алады
Сабақтың кезеңдері: Мәтінді толық қарастыру
Ресурстар/керек жабдықтар/: Постер, маркер
Оқыту моделі: Жәрмеңке
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтағы іс-әрекетті бақылайды
Оқушының іс-әрекеті: Әр оқушы өз тақырыбы бойынша сарапшы. Ақпаратпен бөліседі
Табыстылық критерийі: Өзара білім береді
Сабақтың кезеңдері:

«Оқылым» (Қысқа, нақты, қарапайым мәтінді және өзіне қажетті сөзді оқып-түсіну)

15 минут

Ресурстар/керек жабдықтар/: Постер, маркер, слайдтағы суреттер
Оқыту моделі:

Жәрмеңке

Жұптық ізденіс жұмыстары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылардың тапсырма бойынша жүргізген жұмыста -рына бағыт-бағдар береді. Топтағы іс-әрекетті бақылайды. Әр топпен түсіндірме жұмысты жүргізеді
Оқушының іс-әрекеті:

1. Топта мәтінді оқып, талдап, түсінбеген сұрақтарын өзара ортаға салады, одан кейін мұғалімнен көмек алады

2. Ғаламтор материалдарын пайдаланады

Табыстылық критерийі: Мәтінді берілген уақытта оқып шығады. Постер жасай біледі
Сабақтың кезеңдері: «Тыңдалым» (Қысқаша айтылған сөйлемдерді, хабарландыруларды түсінеді)
Ресурстар/керек жабдықтар/: Постер
Оқыту моделі: Топтық қорғау жұмыстары
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топтың қорғаған постерін бақылап, бағалайды
Оқушының іс-әрекеті: Топ өкілі постер қорғайды, қалғандары толықтырады.
Табыстылық критерийі: Тыңдай біледі, толықтыра біледі, бағалай біледі
Сабақтың кезеңдері:

«Жазылым» (Қысқаша зертханалық жұмысты орындайды)

10 минут

Ресурстар/керек жабдықтар/: Оқулық, оқушының зертханалық жұмыс дәптері
Оқыту моделі: Топтық жұмыс, диалог
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім әрбір тапсырманы талдауды ұсынады, оқушылардың жауабын тыңдайды, толықтырады
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар

Ұқсас жұмыстар
Ауыз қуысында астың қорытылуы: тіс құрылысы, сілекей ферменттері және тіс күтімі
Ауыз қуысында астың алғашқы қорытылуы: шайнау, тістер және сілекей бездерінің рөлі
8-сынып биологиясы: Астың ауыз қуысында қорытылуы - №13 зертханалық жұмыс: қайнатылған крахмалға сілекейдің әсері
Ауыз қуысында ас қорытылуы: тіс құрылысы, тіл қызметі және сілекей ферменттерінің рөлі
Ауыз қуысында ас қорытылуы: ферменттер, тіс құрылысы және тіс күтімі
Ауыз қуысында астың қорытылуы тақырыбындағы сабақтың оқу-әдістемелік жоспары және Кең дала - Қазақстанның алтын бесігі патриоттық сынып сағатының сипаттамасы
Асқазанда астың қорытылуы: сабақ жоспары мен әдістемелік материалдар
Ауыз қуысындағы ас қорыту: тістің құрылысы, қызметі мен күтімі; крахмалға сілекей әсері (зертханалық жұмыс №13)
Дүниетану (3-сынып): Ас қорыту жүйесі және астың қорытылуы мен сіңуі - қысқа мерзімді жоспар
Дүниетану пәнінен 3-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ас қорыту жолы, астың қорытылып сіңуі және тамақтану гигиенасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz