Тік бұрышты үшбұрыштың екінші катетін табыңдар

«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №1 бақылау жұмысының

элементтік талдауы

Геометрия. 8 - сынып

Мазмұны

Білімін

көрсету

Білімін қолдану

Білімін интеграция-

лау

№: 1
Мазмұны: Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасын таба білу, косинустың анықтамасын қолдананып сүйір бұрышты таба білу
Білімінкөрсету:

Тік бұрышты үшбұрыш

тың катеттері a = 9 және b=40 берілген. Осы үшбұ

рыштың гипотенузасын және сүйір бұрыштарын табыңдар.

Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау:
№: 2
Мазмұны: Пифагор теоремасын қолдана білу
Білімінкөрсету:

Тік бұрышты үшбұрыш

тың катеттері 6см және 8см - ге тең, гипотену

засын табыңдар.

Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау:
№: 3
Мазмұны: Косинусы бойынша бұрышты сала білу
Білімінкөрсету:

Косинусы 2 5 \frac{2}{5} - ге тең бола

тын бұрышты салыңдар

Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау:
№: 4
Мазмұны: Нүктелердің ара қашықтығын таба білу
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану: Төбелері А (4; 1), В (0; 4), С (-3; 0) және D (1; -3) нүктелерінде жатқан АВСД төртбұрышының квадрат екенін дәлелдеңдер
Білімін интеграция-лау:
№: 5
Мазмұны: Тік бұрышты үшбұрыштың 30̊ - қа қарсы жатқан катетін таба білу;
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану: 60̊ - қа қарсы жатқан катет b - ға тең. Тік бұрышты үшбұрыштың екінші катетін табыңдар
Білімін интеграция-лау:
№: 6
Мазмұны: Тік бұрышты үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын табу
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау: АВС үшбұрышында С бұрышы 90̊ - қа тең, ал СD мен АВ өзара перпендикуляр. АD = 3 м, АС = 5 м деп алып, үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын табыңдар.

«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №2 бақылау жұмысының

элементтік талдауы

Геометрия. 8 - сынып

Мазмұны

Білімін

көрсету

Білімін қолдану

Білімін интеграция-

лау

№: 1
Мазмұны: Тік бұрышты үшбұрыштың синусының, косинусының және тангенсінің анықтамаларын қолдана білу
Білімінкөрсету:

Тік бұрышты үшбұрыш

тың катеті а = 3 см және оған қарсы жатқан бұры

шы α = 30̊ берілген. Оның барлық белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табыңдар

Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау:
№: 2
Мазмұны:

30̊, 45̊, 60̊ бұрыштырдың синусын, косинусын, танген

сін, котангенсін таба білуі

Білімінкөрсету:

Есептеңдер:

6 sin 30̊ + 3 ctg 60̊ -

-2 cos 45̊

Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау:
№: 3
Мазмұны: sin²x + cos²x = 1 тепе-теңдігін өрнекті ықшамдау барысында қолдана білу
Білімінкөрсету: Өрнекті ықшамдаңдар: cos² x + (1 - sin² x)
Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау:
№: 4
Мазмұны:

sin²x + cos²x = 1 қатынасын пайдалана отырып, косинус

тың белгілі мәні арқылы си

нустың мәнін және керісін

ше синустың мәні арқылы косинустың мәнін есептеу, тангенстің жәнекотангенстің анықтамаларын қолдана білу

Білімінкөрсету:
Білімін қолдану: Егер cos α = 3 5 \frac{3}{5} болса, онда sin α, tg α және ctg α - ны табыңдар
Білімін интеграция-лау:
№: 5
Мазмұны: Гипотенуза мен бір сүйір бұрыш арқылы гипотенузаға түсірілген биіктікті және бұрыштарды есептеу
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану:

Тік бұрышты үшбұрыш

тың гипотенузасы с = 15 см және сүйір бұрышы α = 45̊ берілген. Осы берілген элементтері арқылы гипотенузаға түсірілген биіктігін және бұрыштарын өрнектеңдер

Білімін интеграция-лау:
№: 6
Мазмұны: Пифагор теоремасын қолдана білу
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану:
Білімін интеграция-лау: Тік бұрышты үшбұрыштың бір бұрышы қалған екі бұрышының арифметикалық ортасына тең. Гипотенузасы с - ға тең деп алып, оның катеттерін табыңдар

«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №1 бақылау жұмысының

технологиялық матрицасы

Геометрия. 8 - сынып

Мазмұны

Білімін

көрсету

Білімін қолдану

Білімін

интеграциялау

Тапсырмалардың проценттік қатынастары
Мазмұны: Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасын таба білу, косинустың анықтамасын қолдананып сүйір бұрышты таба білу
Білімінкөрсету: 1
Білімін қолдану:
Білімінинтеграциялау:
Тапсырмалардың проценттік қатынастары: 16, 6%
Мазмұны: Пифагор теоремасын қолдана білу
Білімінкөрсету: 1
Білімін қолдану:
Білімінинтеграциялау:
Тапсырмалардың проценттік қатынастары: 16, 6%
Мазмұны: Косинусы бойынша бұрышты сала білу
Білімінкөрсету: 1
Білімін қолдану:
Білімінинтеграциялау:
Тапсырмалардың проценттік қатынастары: 16, 6%
Мазмұны: Нүктелердің ара қашықтығын таба білу
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану: 1
Білімінинтеграциялау:
Тапсырмалардың проценттік қатынастары: 16, 6%
Мазмұны: Тік бұрышты үшбұрыштың 30̊ - қа қарсы жатқан катетін таба білу;
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану: 1
Білімінинтеграциялау:
Тапсырмалардың проценттік қатынастары: 16, 6%
Мазмұны: Тік бұрышты үшбұрыштың белгісіз қабырғаларын табу
Білімінкөрсету:
Білімін қолдану:
Білімінинтеграциялау: 1
Тапсырмалардың проценттік қатынастары: 16, 6%
Мазмұны: Тапсырмалардың проценттік қатынастары
Білімінкөрсету: 49, 8%
Білімін қолдану: 33, 2%
Білімінинтеграциялау: 16, 6%
Тапсырмалардың проценттік қатынастары: 100%

«Пифагор теоремасы» тақырыбы бойынша №2 бақылау жұмысының

технологиялық матрицасы

Геометрия. 8 - сынып


Ұқсас жұмыстар
Үшбұрыштың қабырғаларын табыңдар
Тікбұрышты үшбұрыш салу
Конус-айналу денесі
Конус табанының радиусын тап
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдігінің белгілері
Бүйір қабырғасын табыңдар
Пифагор теоремасы
Топтарға берілетін есептер
АВС үшбұрышының ауданын табыңдар
Үшбұрыш және оның түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz