Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі

Сабақ жоспары
Арифметикалық өрнектерді жазу ережесін біледі(барлығы) .
Арифметикалық өрнектерді жазу ережесін жазуда Паскальды тиімді қолдана алады (көбі) .
Арифметикалық өрнектерді жазу ережесіне мысалдар келтіре алады (кейбіреулері)
Кіріспе
5 мин
Амандасамын
Сынып оқушыларын «Күн» және «Түн» деп қатарға бөлемін.
«Білу» Үй тапсырмасын экранда сөзжұмбақ шешу арқылы тексертемін. Сөзжұмбақты шешкенде бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. Оқушылармен бірігіп сабаққа критерий шығарамын.
Амандасады
Сынып оқушыларын отырар алдында әр қайсысы мысалдар жазылған парақтар алады. Үй тапсырмасын сұрақтарға жауап беру арқылы экраннан сөзжұмбақ шешіп тексереді. Сөзжұмбақты шешкенде бүгінгі сабақтың тақырыбымен танысады. Оқушылар бірігіп сабаққа критерий шығарады.
Тұсау кесер
3 мин
Негізгі бөлім
7 мин
10 мин
7 мин
«Қолдану» тапсырмасы. Топшамамен жұмыс. Өрнекті ықшамдап, нәтижесін Паскаль тіліне аударуға беру.
«Талдау» бөлімінде компьютерде практикалық жұмыс. Берілген өрнекті Паскаль тіліне аударып, компьютерде Паскаль программасына салуға беру.
«Жинақтау» бөлімінде сергіту сәті: «Орамал тастау» ұлттық ойыны. Жұппен жұмыс. Ережесі: әр жұп бір өрнектен дайындайды. Бірінші жұп орамалға салып өрнегін қарсы жұпқа лақтырады. Ол жұп келген өрнекті алып қалып, өздерінің өрнегін орамалға салып қарсы жұбына береді, ал алып қалған өрнекті жұппе орындайды.
«Қолдану» тапсырмасы.
Өрнекті ықшамдап, нәтижесін Паскаль тіліне аударады.
«Талдау» тапсырмасына берілген өрнекті Паскаль тіліне аударып, компьютерде Паскаль программасында программа құрады.
«Жинақтау» бөлімінде ойынға ат салысады. Жұппен өрнек дайындап, кезегі келгенде қарсы жұпқа береді, өздері басқа қарсы жұп берген өрнекті шешеді.
Қорытынды
8 мин
Кері байланыс
1 мин
4 мин
Экранда он екі ұяшық көрінеді. Таңдалған ұяшықта сұрақ жасырылған, таңдалған саннаң сұрағы оқылады, жауабы экранда көрінеді.
Оқушылардан бүгінгі сабақтан нені үйренгенін және алған әсерлерін сұраймын.
Үйге: үш өрнек құрып, Паскаль тіліне аударып, программаға салып келу.
«Бағалау» бөлімінде бағалау парақтарындағы бағалар арқылы оқушылардың пікірін ескере отырып, Excel бағдаламасында бағалау.
Әр оқушы бір ұяшықты таңдап, жасырын сұраққа жауап береді.
Оқушылар кері байланыс бөлімінде бүгінгі сабақтың түсініктілігін және алған әсерлерін баяндайды.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады
.
Бағаларын күнделіктеріне қойдыртады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz