Презентация жоспарын құру

- Мәтіндік редакторды іске қоса алады (барлығы) ;
- Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; (барлығы) ;
- Құжаттарды құра және сақтай алады (кейбіреуі) .
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: «Кездесу» ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама - қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
Смайлик арқылы сыныпты 3 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
Үй тапсырмасын сұрақ-жауап түрінде тексеру.
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: «Мәтіндік процессор туралы жалпы түсінік»
2-топ: «WORDPAD бағдарламасын іске қосу»
3-топ: «Құжаттарды құру және сақтау»
Формативті бағалау ( қол белгісі бойынша )
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгей
WordPad мәтіндік редакторын іске қосу әрекеттерін тізбек түрінде жазып көрсетіңдер.
В-деңгей
WordPad редакторының мүмкіндіктері қандай?
С-деңгей
Терезенің негізгі элементтерін атап, олардың міндеттерін жазыңдар.
5
6
2
7
3
4
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
sin_kaz электрондық оқулығы №6 модуль(Word бағдарламасында жұмыс істеу) 2; 3; 4; 5 тапсырмаларды орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу және интернеттен қосымша мәліметтер алу.
7-сыныптың информатика оқулығынан WordPad мәтіндік редакторының батырмаларымен танысу және атқаратын міндеттерін жаттау (155-156 бет, 2012ж)
Бағалау
Уақыты: 2 мин
- Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады (кейбіреуі) .
- мәтінді редакциялауды үйрене алады (барлығы) ;
- мәтінді өңдей алады(барлығы) ;
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: «Жақсы лебіз» ойыны
Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір оқушы қасындағы көршісіне жақсы лебіз білдіреді. Екінші оқушы үшіншіге т. с. с
Гүл арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл. «Аңшы» ойыны
Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
1. Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?
2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?
3. Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?
4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.
5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: «Мәтінді пішімдеу»
2-топ: «Мәтінді енгізу және редакциялау»
Деңгейлік тапсырмалар.
А-деңгей:
WordPad мәтіндік редакторында құжаттарды қалай сақтайды?
В-деңгей:
Жауабы: WordPad- Windows’98-дің қолданбасы
С-деңгей
Кестені толтыр.
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
sin_kaz электрондық оқулығы №6 модульдің 5 және 6 тапсырмаларды орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Бағалау
Уақыты: 2 мин
- Мәтіндік редакторда құжаттарды қарапайым тізім және маркерленген тізім түрінде жаза алады(кейбіреуі) ;
- құжаттарды бағандарға бөле алады(барлығы) ;
- ақпараттық сауаттылықтары артады(барлығы)
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: «Сен қайдасың?»
· Сәлем достым (қол беріп амандасу)
· Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
· Қайда болдың? (құлақтарын тартады)
· Жақсы болды (қол шапалақтайды)
Геометриялық фигуралар арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
«Теңге алу» ойыны (Үй тапсырмасы)
Флипчарт арқылы әр түрлі теңге суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздерінің таңдаған теңгелердің артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
1. Мәтінді пішімдеу дегенді қалай түсінесің?
2. Мәтінді редакциялау деген не?
3. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?
4 . Shift пернесінің қызметі.
5. Delete пернесі қандай қызмет атқарады?
6. WordPad қандай редактор?
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1 және 2 топтарға : «Нөмірленген және маркерленген тізімдер» тақырыбын оқып, постерде қорғау тапсырылады. Екі топ бір-біріне циклді түрде постерлерін түсіндіреді.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс. (Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
Флипчартта тест сұрақтарын жазып, интерактивті тақтадан көрсете отырып, дұрыс жауаптарын табу.
Жұптасып бір-бірінің жауаптарын өзара бағалау.
Бағалау шкаласы:
1-3 дұрыс = «2»
4-6 дұрыс = «3»
7-8 дұрыс = «4»
9-10 дұрыс = «5»
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Бағалау
Уақыты: 2 мин
- Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлерін орната алады(кейбіреуі) ;
- Жиек сыза алады(барлығы) ;
- құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады(барлығы) ;
- дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады(барлығы) .
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
«Теңге алу» ойыны (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: «Мәтін параметрлерінің мүмкіндіктері»
2-топ: «Беттерді жиектеу, безендіру»
3-топ: «Құжаттарды қағазға басып шығару»
Формативті бағалау «2 жұлдыз, 1 ұсыныс»
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс. (Топшамалар тарату)
А деңгей: Құжатқа тізім енгізу үшін қандай әрекет орындалады?
В деңгей:
С деңгей: Символдарды пішімдеуді орында.
I мен pie.
Ағылшынша мен - I.
Ішінде бірдеңе салынған тоқаш - pie.
Тоқаштың ішінде - cherry jam.
I pie, мүмкін жеймін.
I деймін: “One, two”,
Сонда pie аузыма түседі.
“One, two, tree” дегенше,
Pie кетеді ішіме.
Сондай тіл алғыш pie
Айтпады бірақ: “Good bye”!
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы
Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан
№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Бағалау
Уақыты: 2 мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz