Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Презентация жоспарын құру
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №16
Сабақтың тақырыбы
Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторды іске қоса алады; мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; құжаттарды құра және сақтай алады.
Оқу нәтижелері
# Мәтіндік редакторды іске қоса алады (барлығы);
# Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; (барлығы);
# Құжаттарды құра және сақтай алады (кейбіреуі).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: <<Кездесу>> ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама - қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
Смайлик арқылы сыныпты 3 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
Үй тапсырмасын сұрақ-жауап түрінде тексеру.
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: <<Мәтіндік процессор туралы жалпы түсінік>>
2-топ: <>
3-топ: <<Құжаттарды құру және сақтау>>
Формативті бағалау ( қол белгісі бойынша )
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгей
WordPad мәтіндік редакторын іске қосу әрекеттерін тізбек түрінде жазып көрсетіңдер.
В-деңгей
WordPad редакторының мүмкіндіктері қандай?
С-деңгей
Терезенің негізгі элементтерін атап, олардың міндеттерін жазыңдар.
5
6
2
7
3
4
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
sin_kaz электрондық оқулығы №6 модуль(Word бағдарламасында жұмыс істеу)2;3;4;5 тапсырмаларды орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Не үйрендім?
Не үйренгім келеді?
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу және интернеттен қосымша мәліметтер алу.
7-сыныптың информатика оқулығынан WordPad мәтіндік редакторының батырмаларымен танысу және атқаратын міндеттерін жаттау (155-156 бет, 2012ж)
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша жиынтық баға қойылады.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №17
Сабақтың тақырыбы
Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады; мәтінді редакциялауды үйрене алады; мәтінді өңдей алады.
Оқу нәтижелері
# Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады (кейбіреуі).
# мәтінді редакциялауды үйрене алады (барлығы);
# мәтінді өңдей алады(барлығы);
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: <<Жақсы лебіз>> ойыны
Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір оқушы қасындағы көршісіне жақсы лебіз білдіреді. Екінші оқушы үшіншіге т.с.с
Гүл арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл. <<Аңшы>> ойыны
Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
1. Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?
2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?
3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?
4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.
5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: <<Мәтінді пішімдеу>>
2-топ: <<Мәтінді енгізу және редакциялау>>
Деңгейлік тапсырмалар.
А-деңгей:
WordPad мәтіндік редакторында құжаттарды қалай сақтайды?
В-деңгей:
Жауабы: WordPad- Windows'98-дің қолданбасы
С-деңгей
Кестені толтыр.
Перне
Міндеті
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
sin_kaz электрондық оқулығы №6 модульдің 5 және 6 тапсырмаларды орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Не үйрендім?
Не үйренгім келеді?
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу. Пішімдеу және стандартты құрал-саймандар қатарының батырмаларын жаттау.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша жиынтық баға қойылады.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №20
Сабақтың тақырыбы
Нөмірленген және маркерленген тізімдер.Бағандар.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторда құжаттарды қарапайым тізім және маркерленген тізім түрінде жаза алады; құжаттарды бағандарға бөле алады; ақпараттық сауаттылықтары артады
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік редакторда құжаттарды қарапайым тізім және маркерленген тізім түрінде жаза алады(кейбіреуі);
* құжаттарды бағандарға бөле алады(барлығы);
* ақпараттық сауаттылықтары артады(барлығы)
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: <<Сен қайдасың?>>
· Сәлем достым (қол беріп амандасу)
· Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
· Қайда болдың? (құлақтарын тартады)
· Жақсы болды (қол шапалақтайды)
Геометриялық фигуралар арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Теңге алу>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Флипчарт арқылы әр түрлі теңге суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздерінің таңдаған теңгелердің артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
1. Мәтінді пішімдеу дегенді қалай түсінесің?
2. Мәтінді редакциялау деген не?
3.Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?
4. Shift пернесінің қызметі.
5. Delete пернесі қандай қызмет атқарады?
6. WordPad қандай редактор?
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1 және 2 топтарға : <<Нөмірленген және маркерленген тізімдер>> тақырыбын оқып, постерде қорғау тапсырылады. Екі топ бір-біріне циклді түрде постерлерін түсіндіреді.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
Флипчартта тест сұрақтарын жазып, интерактивті тақтадан көрсете отырып, дұрыс жауаптарын табу.
Жұптасып бір-бірінің жауаптарын өзара бағалау.
Бағалау шкаласы:
1-3 дұрыс = <<2>>
4-6 дұрыс = <<3>>
7-8 дұрыс = <<4>>
9-10 дұрыс = <<5>>
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Түсіндім V
Түсінбедім ?
Мен үшін жаңалық болды +
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу.Компьютерде WordPad мәтіндік редакторында <<Менің сыныбым>> тақырыбында шағын шығарма жазу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және жұптық бағалаулардың тест қорытындысы бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №21
Сабақтың тақырыбы
Беттердің параметрлері. Жиек.Алдын ала қарау.Құжатты баспадан шығару.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлері орната алады; Жиек сыза алады; құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады; дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады.
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлерін орната алады(кейбіреуі);
* Жиек сыза алады(барлығы);
* құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады(барлығы);
* дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады(барлығы).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Теңге алу>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: <<Мәтін параметрлерінің мүмкіндіктері>>
2-топ: <<Беттерді жиектеу, безендіру>>
3-топ: <<Құжаттарды қағазға басып шығару>>
Формативті бағалау <<2 жұлдыз, 1 ұсыныс>>
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
А деңгей: Құжатқа тізім енгізу үшін қандай әрекет орындалады?
В деңгей:
Қандай жолмен
Құжатты алдын ала қарап шығуға болады.
Қосымша параметрлер беруге болады.
С деңгей: Символдарды пішімдеуді орында.
I мен pie.
Ағылшынша мен - I.
Ішінде бірдеңе салынған тоқаш- pie.
Тоқаштың ішінде - cherry jam.
I pie, мүмкін жеймін.
I деймін: "One, two",
Сонда pie аузыма түседі.
"One, two, tree" дегенше,
Pie кетеді ішіме.
Сондай тіл алғыш pie
Айтпады бірақ: "Good bye"!
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы
Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан
№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу.Компьютерде WordPad мәтіндік редакторында <<Менің отбасым>> тақырыбында реферат жазып безендіріп жиектеу және қағазға шығарып алып келу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және суммативті сабаққа қатыстары бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №22
Сабақтың тақырыбы
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік процессорда кестелерді құра алады; кестелерді редакциялауды үйрене алады; бағанға мәтіндерді орналастыра алады.
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік процессорда кестелерді құра алады(барлығы);
* Кестелерді редакциялауды үйрене алады(барлығы);
* Бағанға мәтіндерді орналастыра алады(кейбіреуі).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Кім көп біледі?>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
КЕСТЕ ҚҰРУ баған
Ж
О
Л
Д
А
р
Ж
О
Л
Д
А
р
ФИЛИАЛДАР
САТЫЛЫМ
Алматы
4654 млн.т
Шымкент
3454 млн.т
Жамбыл
3654 млн.т
Қарағанды
4789 млн.т
Барлығы:
Кесте - бұл жолдар мен бағандарда реттеліп берілген ақпарат. Жолдар мен бағандар қиылысы ұяшықты құрайды. Кестені екі түрлі әдіспен: меню және құралдар панелі арқылы құруға болады.
1. Таблица -Добавить - Таблицу командасын таңдау керек. Вставка таблицы диалогтық терезесіндагі Число столбцов бөлімінде кестедегі бағандар санын, ал Число строк бөлімінде қатарлар санын тағайындау қажет.
2. Вставка(қою) параметріндегі батырмасын шерту арқылы да кесте салуға болады.
Кестедегі келесі ұяшыққа Tab немесе бағыттауыш арқылы өтуге болады.
Ұяшықшарды қосу және біріктіру, өшіру:
Ұяшықтарды біріктіру үшін қажетті ұяшытарды белгілеп, Таблица - Объединить ячейки командасын таңдау қажет.
Ұяшықтарды бөлу үшін қажетті ұяшықты белгілеп, Таблица - Разбить ячейки командасын таңдау қажет.
Ұяшықтарды қосу үшін Таблица - Вставить - ячейки командасын таңдау қажет. Қатар және баған қосу үшін Таблица - Вставить командасын таңдау қажет.
1-топ: <<Кестелер туралы мәлімет>>
2-топ: <<Кестелер құру>>
3-топ: <<Кестелерді редакциялау>>
Циклді түрде постерде қорғайды.
Формативті бағалау <<2 жұлдыз, 1 ұсыныс>>
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы
Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан
№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу. Кестелік мәлімет дайындап келу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және суммативті сабаққа қатыстары бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №23
Сабақтың тақырыбы
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. Практикалық жұмыс: Кестемен жұмыс.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік процессорда кестелерге мәтін енгізе алады; енгізілген мітіндерді пішімдей алады; кестелермен жұмыс жасай алады.
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік процессорда кестелерге мәтін енгізе алады(барлығы);
* енгізілген мітіндерді пішімдей алады(кейбіреуі);
* кестелермен жұмыс жасай алады(барлығы).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Кім көп біледі?>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы
Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан
№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу. Кестелік мәлімет дайындап келу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және суммативті сабаққа қатыстары бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №26
Сабақтың тақырыбы
Программа интерфейсімен танысу.Презентциялар.
Мультимедиалық презентациялардың конструкторы.
Жалпы мақсаты
Программа интерфейсімен таныса алады; Презентация ұғымы қалаптаса алады; ақпараттық сауаттылықтары арта алады
Оқу нәтижелері
* Программа интерфейсімен таныса алады(барлығы);
* Презентация ұғымы қалаптаса алады(барлығы);
* ақпараттық сауаттылықтары арта алады(барлығы)
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Ой қозғау>> (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап түрінде.
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
<<Ой толғаныс>> Мағынаны тану.
Microsoft Office пакетінің PowerPoint қолданбасы - әртүрлі баяндамалар жасаған кезде, жобаларды, идеяларды, суреттеп, таныстыруға арнап презентациялар құрғанда көпшліктің зеійінін, ойын көрсетіліп тұрған нәрсеге аударуға үлкен мүмкіндік береді.
PowerPoint программасы - электронды презентация (слайд-шоу) құруға арналған. Электрондық презентациялардан басқа проекторға арнап пленкалар шығаруға немесе оны қағаздық тасуышта да шығарып көрсетуге болады.
PowerPoint программасының әрбір презентациясы слайдтар жиынынан тұрады. Ал слайдта графикалық фонда орналастырылған обьектілер немесе текст тұруы мүмкін.
Презентация құру негізінен текст пен обьектілерді слайдта тиімді тәсілмен орналсатырудан тұрады.
PowerPoint-та кез келген презентация жасау мынадай әрекеттер тізбегін орындаудан тұрады:
1. Презентация құру, тексті енгізу және редакторлеу, слайдтардың кезектесуін реттеу.
2. Презентация жоспарын құру. Жоспарды қажетіне қарай өзгерту.
3. Қажетіне қарай жеке слайдтарды форматтау.
4. Презентацияларға обьектілер қосу.
5. Презентациядағы ауысуды, анимацияларды, эффектілерді, сілтемелерді қолдану және өзгерту.
6. Үлестірмелі материалды және баяндамашыға арналған ескертулерді әзірлеу.
7. Слайдаралық уақытты анықтау және қолдану.
8. Презентацияны демонстрациялау.
Ал PowerPoint программасын іске қосу үшін мынадай командалар орындалады:
Пуск-Программы- Microsoft PowerPoint
Осы команда орындалған соң экранға PowerPoint-тың диалог терезесі ашылады. Мұнда жаңа презентация құруды бастауға немесе бұрын сақталған презентацияны ашуға болады. PowerPoint-та презентация құруды алғаш үйренушілер жаттығу үшін Мастер автосодержания көмегімен презентация құруға болады.
(Програманы іске қосуды компьютерде демонстрациялап программа терезесінің компонентерін түсіндіріп өтемін. )
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту сұрақтары:
1. Microsoft Office пакетінің PowerPoint қолданбасы не үшін қажет?
2. Презентация неден құралады?
3. Презентация құрған кезде қандай әрекеттер орындалады?
4. PowerPoint қалай іске қосады?
5. PowerPoint-тың терезесінің Word, Excel терезелерінен қандай айырмашылығы бар?
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Жиынтық бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Күні:
Сабақ №16
Сабақтың тақырыбы
Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторды іске қоса алады; мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; құжаттарды құра және сақтай алады.
Оқу нәтижелері
# Мәтіндік редакторды іске қоса алады (барлығы);
# Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; (барлығы);
# Құжаттарды құра және сақтай алады (кейбіреуі).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: <<Кездесу>> ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама - қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
Смайлик арқылы сыныпты 3 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
Үй тапсырмасын сұрақ-жауап түрінде тексеру.
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: <<Мәтіндік процессор туралы жалпы түсінік>>
2-топ: <
3-топ: <<Құжаттарды құру және сақтау>>
Формативті бағалау ( қол белгісі бойынша )
Деңгейлік тапсырмалар:
А деңгей
WordPad мәтіндік редакторын іске қосу әрекеттерін тізбек түрінде жазып көрсетіңдер.
В-деңгей
WordPad редакторының мүмкіндіктері қандай?
С-деңгей
Терезенің негізгі элементтерін атап, олардың міндеттерін жазыңдар.
5
6
2
7
3
4
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
sin_kaz электрондық оқулығы №6 модуль(Word бағдарламасында жұмыс істеу)2;3;4;5 тапсырмаларды орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Не үйрендім?
Не үйренгім келеді?
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу және интернеттен қосымша мәліметтер алу.
7-сыныптың информатика оқулығынан WordPad мәтіндік редакторының батырмаларымен танысу және атқаратын міндеттерін жаттау (155-156 бет, 2012ж)
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша жиынтық баға қойылады.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №17
Сабақтың тақырыбы
Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады; мәтінді редакциялауды үйрене алады; мәтінді өңдей алады.
Оқу нәтижелері
# Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады (кейбіреуі).
# мәтінді редакциялауды үйрене алады (барлығы);
# мәтінді өңдей алады(барлығы);
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: <<Жақсы лебіз>> ойыны
Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір оқушы қасындағы көршісіне жақсы лебіз білдіреді. Екінші оқушы үшіншіге т.с.с
Гүл арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл. <<Аңшы>> ойыны
Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
1. Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?
2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?
3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?
4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.
5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: <<Мәтінді пішімдеу>>
2-топ: <<Мәтінді енгізу және редакциялау>>
Деңгейлік тапсырмалар.
А-деңгей:
WordPad мәтіндік редакторында құжаттарды қалай сақтайды?
В-деңгей:
Жауабы: WordPad- Windows'98-дің қолданбасы
С-деңгей
Кестені толтыр.
Перне
Міндеті
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
sin_kaz электрондық оқулығы №6 модульдің 5 және 6 тапсырмаларды орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Не үйрендім?
Не үйренгім келеді?
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу. Пішімдеу және стандартты құрал-саймандар қатарының батырмаларын жаттау.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша жиынтық баға қойылады.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №20
Сабақтың тақырыбы
Нөмірленген және маркерленген тізімдер.Бағандар.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторда құжаттарды қарапайым тізім және маркерленген тізім түрінде жаза алады; құжаттарды бағандарға бөле алады; ақпараттық сауаттылықтары артады
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік редакторда құжаттарды қарапайым тізім және маркерленген тізім түрінде жаза алады(кейбіреуі);
* құжаттарды бағандарға бөле алады(барлығы);
* ақпараттық сауаттылықтары артады(барлығы)
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг: <<Сен қайдасың?>>
· Сәлем достым (қол беріп амандасу)
· Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
· Қайда болдың? (құлақтарын тартады)
· Жақсы болды (қол шапалақтайды)
Геометриялық фигуралар арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Теңге алу>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Флипчарт арқылы әр түрлі теңге суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздерінің таңдаған теңгелердің артында жасырылған сұрақтарға жауап береді
1. Мәтінді пішімдеу дегенді қалай түсінесің?
2. Мәтінді редакциялау деген не?
3.Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?
4. Shift пернесінің қызметі.
5. Delete пернесі қандай қызмет атқарады?
6. WordPad қандай редактор?
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1 және 2 топтарға : <<Нөмірленген және маркерленген тізімдер>> тақырыбын оқып, постерде қорғау тапсырылады. Екі топ бір-біріне циклді түрде постерлерін түсіндіреді.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы:
Флипчартта тест сұрақтарын жазып, интерактивті тақтадан көрсете отырып, дұрыс жауаптарын табу.
Жұптасып бір-бірінің жауаптарын өзара бағалау.
Бағалау шкаласы:
1-3 дұрыс = <<2>>
4-6 дұрыс = <<3>>
7-8 дұрыс = <<4>>
9-10 дұрыс = <<5>>
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Түсіндім V
Түсінбедім ?
Мен үшін жаңалық болды +
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу.Компьютерде WordPad мәтіндік редакторында <<Менің сыныбым>> тақырыбында шағын шығарма жазу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және жұптық бағалаулардың тест қорытындысы бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №21
Сабақтың тақырыбы
Беттердің параметрлері. Жиек.Алдын ала қарау.Құжатты баспадан шығару.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлері орната алады; Жиек сыза алады; құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады; дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады.
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлерін орната алады(кейбіреуі);
* Жиек сыза алады(барлығы);
* құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады(барлығы);
* дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады(барлығы).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Теңге алу>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
1-топ: <<Мәтін параметрлерінің мүмкіндіктері>>
2-топ: <<Беттерді жиектеу, безендіру>>
3-топ: <<Құжаттарды қағазға басып шығару>>
Формативті бағалау <<2 жұлдыз, 1 ұсыныс>>
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
А деңгей: Құжатқа тізім енгізу үшін қандай әрекет орындалады?
В деңгей:
Қандай жолмен
Құжатты алдын ала қарап шығуға болады.
Қосымша параметрлер беруге болады.
С деңгей: Символдарды пішімдеуді орында.
I мен pie.
Ағылшынша мен - I.
Ішінде бірдеңе салынған тоқаш- pie.
Тоқаштың ішінде - cherry jam.
I pie, мүмкін жеймін.
I деймін: "One, two",
Сонда pie аузыма түседі.
"One, two, tree" дегенше,
Pie кетеді ішіме.
Сондай тіл алғыш pie
Айтпады бірақ: "Good bye"!
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы
Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан
№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу.Компьютерде WordPad мәтіндік редакторында <<Менің отбасым>> тақырыбында реферат жазып безендіріп жиектеу және қағазға шығарып алып келу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және суммативті сабаққа қатыстары бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №22
Сабақтың тақырыбы
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік процессорда кестелерді құра алады; кестелерді редакциялауды үйрене алады; бағанға мәтіндерді орналастыра алады.
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік процессорда кестелерді құра алады(барлығы);
* Кестелерді редакциялауды үйрене алады(барлығы);
* Бағанға мәтіндерді орналастыра алады(кейбіреуі).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Кім көп біледі?>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
КЕСТЕ ҚҰРУ баған
Ж
О
Л
Д
А
р
Ж
О
Л
Д
А
р
ФИЛИАЛДАР
САТЫЛЫМ
Алматы
4654 млн.т
Шымкент
3454 млн.т
Жамбыл
3654 млн.т
Қарағанды
4789 млн.т
Барлығы:
Кесте - бұл жолдар мен бағандарда реттеліп берілген ақпарат. Жолдар мен бағандар қиылысы ұяшықты құрайды. Кестені екі түрлі әдіспен: меню және құралдар панелі арқылы құруға болады.
1. Таблица -Добавить - Таблицу командасын таңдау керек. Вставка таблицы диалогтық терезесіндагі Число столбцов бөлімінде кестедегі бағандар санын, ал Число строк бөлімінде қатарлар санын тағайындау қажет.
2. Вставка(қою) параметріндегі батырмасын шерту арқылы да кесте салуға болады.
Кестедегі келесі ұяшыққа Tab немесе бағыттауыш арқылы өтуге болады.
Ұяшықшарды қосу және біріктіру, өшіру:
Ұяшықтарды біріктіру үшін қажетті ұяшытарды белгілеп, Таблица - Объединить ячейки командасын таңдау қажет.
Ұяшықтарды бөлу үшін қажетті ұяшықты белгілеп, Таблица - Разбить ячейки командасын таңдау қажет.
Ұяшықтарды қосу үшін Таблица - Вставить - ячейки командасын таңдау қажет. Қатар және баған қосу үшін Таблица - Вставить командасын таңдау қажет.
1-топ: <<Кестелер туралы мәлімет>>
2-топ: <<Кестелер құру>>
3-топ: <<Кестелерді редакциялау>>
Циклді түрде постерде қорғайды.
Формативті бағалау <<2 жұлдыз, 1 ұсыныс>>
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы
Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан
№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу. Кестелік мәлімет дайындап келу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және суммативті сабаққа қатыстары бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №23
Сабақтың тақырыбы
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. Практикалық жұмыс: Кестемен жұмыс.
Жалпы мақсаты
Мәтіндік процессорда кестелерге мәтін енгізе алады; енгізілген мітіндерді пішімдей алады; кестелермен жұмыс жасай алады.
Оқу нәтижелері
* Мәтіндік процессорда кестелерге мәтін енгізе алады(барлығы);
* енгізілген мітіндерді пішімдей алады(кейбіреуі);
* кестелермен жұмыс жасай алады(барлығы).
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Кім көп біледі?>> ойыны (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
Мағынаны тану.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту тапсырмасы
Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан
№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу. Кестелік мәлімет дайындап келу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Формативті (<<Жарайсыңдар!>>) және суммативті сабаққа қатыстары бойынша бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №26
Сабақтың тақырыбы
Программа интерфейсімен танысу.Презентциялар.
Мультимедиалық презентациялардың конструкторы.
Жалпы мақсаты
Программа интерфейсімен таныса алады; Презентация ұғымы қалаптаса алады; ақпараттық сауаттылықтары арта алады
Оқу нәтижелері
* Программа интерфейсімен таныса алады(барлығы);
* Презентация ұғымы қалаптаса алады(барлығы);
* ақпараттық сауаттылықтары арта алады(барлығы)
Сабақ түрі:
Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі:
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме
СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары
АКТ: интерактивті тақта,электрондық оқулық
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау
ОҮБ: (формативті, сумативті)
Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік
тапсырмалар
Көрнекілігі
ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Түйінді идеялар
Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Сабақ кезеңдері
Кіріспе
Уақыты: 5 мин
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Тренинг.
Тұсаукесер
Уақыты: 5 мин
Миға шабуыл.
<<Ой қозғау>> (Үй тапсырмасы)
Сұрақ-жауап түрінде.
Негізгі бөлім
Уақыты:25 мин
<<Ой толғаныс>> Мағынаны тану.
Microsoft Office пакетінің PowerPoint қолданбасы - әртүрлі баяндамалар жасаған кезде, жобаларды, идеяларды, суреттеп, таныстыруға арнап презентациялар құрғанда көпшліктің зеійінін, ойын көрсетіліп тұрған нәрсеге аударуға үлкен мүмкіндік береді.
PowerPoint программасы - электронды презентация (слайд-шоу) құруға арналған. Электрондық презентациялардан басқа проекторға арнап пленкалар шығаруға немесе оны қағаздық тасуышта да шығарып көрсетуге болады.
PowerPoint программасының әрбір презентациясы слайдтар жиынынан тұрады. Ал слайдта графикалық фонда орналастырылған обьектілер немесе текст тұруы мүмкін.
Презентация құру негізінен текст пен обьектілерді слайдта тиімді тәсілмен орналсатырудан тұрады.
PowerPoint-та кез келген презентация жасау мынадай әрекеттер тізбегін орындаудан тұрады:
1. Презентация құру, тексті енгізу және редакторлеу, слайдтардың кезектесуін реттеу.
2. Презентация жоспарын құру. Жоспарды қажетіне қарай өзгерту.
3. Қажетіне қарай жеке слайдтарды форматтау.
4. Презентацияларға обьектілер қосу.
5. Презентациядағы ауысуды, анимацияларды, эффектілерді, сілтемелерді қолдану және өзгерту.
6. Үлестірмелі материалды және баяндамашыға арналған ескертулерді әзірлеу.
7. Слайдаралық уақытты анықтау және қолдану.
8. Презентацияны демонстрациялау.
Ал PowerPoint программасын іске қосу үшін мынадай командалар орындалады:
Пуск-Программы- Microsoft PowerPoint
Осы команда орындалған соң экранға PowerPoint-тың диалог терезесі ашылады. Мұнда жаңа презентация құруды бастауға немесе бұрын сақталған презентацияны ашуға болады. PowerPoint-та презентация құруды алғаш үйренушілер жаттығу үшін Мастер автосодержания көмегімен презентация құруға болады.
(Програманы іске қосуды компьютерде демонстрациялап программа терезесінің компонентерін түсіндіріп өтемін. )
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс.(Топшамалар тарату)
Сергіту сәті.
Беркіту сұрақтары:
1. Microsoft Office пакетінің PowerPoint қолданбасы не үшін қажет?
2. Презентация неден құралады?
3. Презентация құрған кезде қандай әрекеттер орындалады?
4. PowerPoint қалай іске қосады?
5. PowerPoint-тың терезесінің Word, Excel терезелерінен қандай айырмашылығы бар?
Қорытынды
Уақыты: 6 мин
Рефлексия
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Үй тапсырмасы
Уақыты: 2 мин
Үйге: тақырыпты оқу.
Бағалау
Уақыты: 2 мин
Жиынтық бағалау.
Дерекккөздер
Н.Ермеков, Н.Стифутина <<Информатика-7>> оқулығы, Алматы <<Атамұра>> 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, <<Әдістемелік нұсқау>>, Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz