Презентация жоспарын құру

Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №16
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Жалпы мақсаты
Күні:: Мәтіндік редакторды іске қоса алады; мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; құжаттарды құра және сақтай алады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Оқу нәтижелері
Күні::
  • Мәтіндік редакторды іске қоса алады (барлығы) ;
  • Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; (барлығы) ;
  • Құжаттарды құра және сақтай алады (кейбіреуі) .
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақ түрі:
Күні:: Жаңа білімді меңгерту.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың әдісі:
Күні::

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары

АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық

ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, сумативті)

Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік

тапсырмалар

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Көрнекілігі
Күні:: ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Түйінді идеялар
Күні:: Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Сабақ кезеңдері

Кіріспе

Уақыты: 5 мин

Күні::

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу, түгендеу

Тренинг: «Кездесу» ойыны

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама - қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

Смайлик арқылы сыныпты 3 топқа бөлу.

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Тұсаукесер

Уақыты: 5 мин

Күні::

Миға шабуыл.

Үй тапсырмасын сұрақ-жауап түрінде тексеру.

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Негізгі бөлім

Уақыты:25 мин

Күні::

Мағынаны тану.

1-топ: «Мәтіндік процессор туралы жалпы түсінік»

2-топ: «WORDPAD бағдарламасын іске қосу»

3-топ: «Құжаттарды құру және сақтау»

Формативті бағалау ( қол белгісі бойынша )

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгей

WordPad мәтіндік редакторын іске қосу әрекеттерін тізбек түрінде жазып көрсетіңдер.

В-деңгей

WordPad редакторының мүмкіндіктері қандай?

С-деңгей

Терезенің негізгі элементтерін атап, олардың міндеттерін жазыңдар.

5

6

2

7

3

4

Сергіту сәті.

Беркіту тапсырмасы:

sin_kaz электрондық оқулығы №6 модуль(Word бағдарламасында жұмыс істеу) 2; 3; 4; 5 тапсырмаларды орындау.

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Қорытынды

Уақыты: 6 мин

Күні::

Рефлексия

:
:
Сабақ №16: Не үйрендім?
Не үйренгім келеді?
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Үй тапсырмасы

Уақыты: 2 мин

Күні::

Үйге: тақырыпты оқу және интернеттен қосымша мәліметтер алу.

7-сыныптың информатика оқулығынан WordPad мәтіндік редакторының батырмаларымен танысу және атқаратын міндеттерін жаттау (155-156 бет, 2012ж)

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Бағалау

Уақыты: 2 мин

Күні:: Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша жиынтық баға қойылады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Дерекккөздер
Күні:: Н. Ермеков, Н. Стифутина «Информатика-7» оқулығы, Алматы «Атамұра» 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №17
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Жалпы мақсаты
Күні:: Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады; мәтінді редакциялауды үйрене алады; мәтінді өңдей алады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Оқу нәтижелері
Күні::
  • Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарды пішімдеудің әдіс-тәсілдерін біле алады (кейбіреуі) .
  • мәтінді редакциялауды үйрене алады (барлығы) ;
  • мәтінді өңдей алады(барлығы) ;
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақ түрі:
Күні:: Жаңа білімді меңгерту.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың әдісі:
Күні::

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары

АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық

ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, сумативті)

Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік

тапсырмалар

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Көрнекілігі
Күні:: ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Түйінді идеялар
Күні:: Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Сабақ кезеңдері

Кіріспе

Уақыты: 5 мин

Күні::

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу, түгендеу

Тренинг: «Жақсы лебіз» ойыны

Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір оқушы қасындағы көршісіне жақсы лебіз білдіреді. Екінші оқушы үшіншіге т. с. с

Гүл арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Тұсаукесер

Уақыты: 5 мин

Күні::

Миға шабуыл. «Аңшы» ойыны

Флипчарт арқылы әр түрлі аңдардың суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздері қалаған аңдарын таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді

1. Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?

2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?

3. Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?

4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.

5. Алгоритмнің қандай түрлері бар?

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Негізгі бөлім

Уақыты:25 мин

Күні::

Мағынаны тану.

1-топ: «Мәтінді пішімдеу»

2-топ: «Мәтінді енгізу және редакциялау»

Деңгейлік тапсырмалар.

А-деңгей:

WordPad мәтіндік редакторында құжаттарды қалай сақтайды?

В-деңгей:

Жауабы: WordPad- Windows’98-дің қолданбасы

С-деңгей

Кестені толтыр.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сергіту сәті.

Беркіту тапсырмасы:

sin_kaz электрондық оқулығы №6 модульдің 5 және 6 тапсырмаларды орындау.

Сабақ №17: Перне
Міндеті
<Enter>
<Shift>
<Caps Lock>
<BackSpace>
<Delete>
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Қорытынды

Уақыты: 6 мин

Күні::

Рефлексия

:
:
Сабақ №17: Не үйрендім?
Не үйренгім келеді?
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Үй тапсырмасы

Уақыты: 2 мин

Күні:: Үйге: тақырыпты оқу. Пішімдеу және стандартты құрал-саймандар қатарының батырмаларын жаттау.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Бағалау

Уақыты: 2 мин

Күні:: Формативті (қол белгісі арқылы) бағалаулар және сабаққа қатыстары бойынша жиынтық баға қойылады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Дерекккөздер
Күні:: Н. Ермеков, Н. Стифутина «Информатика-7» оқулығы, Алматы «Атамұра» 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №20
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Нөмірленген және маркерленген тізімдер. Бағандар.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Жалпы мақсаты
Күні:: Мәтіндік редакторда құжаттарды қарапайым тізім және маркерленген тізім түрінде жаза алады; құжаттарды бағандарға бөле алады; ақпараттық сауаттылықтары артады
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Оқу нәтижелері
Күні::
  • Мәтіндік редакторда құжаттарды қарапайым тізім және маркерленген тізім түрінде жаза алады(кейбіреуі) ;
  • құжаттарды бағандарға бөле алады(барлығы) ;
  • ақпараттық сауаттылықтары артады(барлығы)
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақ түрі:
Күні:: Жаңа білімді меңгерту.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың әдісі:
Күні::

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары

АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық

ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, сумативті)

Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік

тапсырмалар

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Көрнекілігі
Күні:: ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Түйінді идеялар
Күні:: Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Сабақ кезеңдері

Кіріспе

Уақыты: 5 мин

Күні::

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу, түгендеу

Тренинг: «Сен қайдасың?»

· Сәлем достым (қол беріп амандасу)

· Сен қалайсың? (иықтарын қағады)

· Қайда болдың? (құлақтарын тартады)

· Жақсы болды (қол шапалақтайды)

Геометриялық фигуралар арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Тұсаукесер

Уақыты: 5 мин

Күні::

Миға шабуыл.

«Теңге алу» ойыны (Үй тапсырмасы)

Флипчарт арқылы әр түрлі теңге суреттерінің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздерінің таңдаған теңгелердің артында жасырылған сұрақтарға жауап береді

1. Мәтінді пішімдеу дегенді қалай түсінесің?

2. Мәтінді редакциялау деген не?

3. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?

4 . Shift пернесінің қызметі.

5. Delete пернесі қандай қызмет атқарады?

6. WordPad қандай редактор?

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Негізгі бөлім

Уақыты:25 мин

Күні::

Мағынаны тану.

1 және 2 топтарға : «Нөмірленген және маркерленген тізімдер» тақырыбын оқып, постерде қорғау тапсырылады. Екі топ бір-біріне циклді түрде постерлерін түсіндіреді.

Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс. (Топшамалар тарату)

Сергіту сәті.

Беркіту тапсырмасы:

Флипчартта тест сұрақтарын жазып, интерактивті тақтадан көрсете отырып, дұрыс жауаптарын табу.

Жұптасып бір-бірінің жауаптарын өзара бағалау.

Бағалау шкаласы:

1-3 дұрыс = «2»

4-6 дұрыс = «3»

7-8 дұрыс = «4»

9-10 дұрыс = «5»

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Қорытынды

Уақыты: 6 мин

Күні::

Рефлексия

:
:
:
Сабақ №20: Түсіндім V
Түсінбедім ?
Мен үшін жаңалық болды +
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Сабақ №20:
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Сабақ №20:
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Үй тапсырмасы

Уақыты: 2 мин

Күні:: Үйге: тақырыпты оқу. Компьютерде WordPad мәтіндік редакторында «Менің сыныбым» тақырыбында шағын шығарма жазу.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Бағалау

Уақыты: 2 мин

Күні:: Формативті («Жарайсыңдар!») және жұптық бағалаулардың тест қорытындысы бойынша бағалау.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Дерекккөздер
Күні:: Н. Ермеков, Н. Стифутина «Информатика-7» оқулығы, Алматы «Атамұра» 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары
Пәні, сыныбы: Информатика, 6 сынып
Күні:
Сабақ №21
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Жалпы мақсаты
Күні:: Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлері орната алады; Жиек сыза алады; құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады; дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Оқу нәтижелері
Күні::
  • Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлерін орната алады(кейбіреуі) ;
  • Жиек сыза алады(барлығы) ;
  • құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады(барлығы) ;
  • дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады(барлығы) .
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақ түрі:
Күні:: Жаңа білімді меңгерту.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Сабақтың әдісі:
Күні::

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме

СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары

АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық

ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық) : таныстырылымды қорғау

ОҮБ: (формативті, сумативті)

Дарынды және талантты балаларды оқыту: Деңгейлік

тапсырмалар

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Көрнекілігі
Күні:: ДК, интерактивті тақта, ЭО, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, постер.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Түйінді идеялар
Күні:: Бірлескен топтық жұмыс оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Сабақ кезеңдері

Кіріспе

Уақыты: 5 мин

Күні::

Қызығушылықты ояту.

Ұйымдастыру.

Оқушылармен амандасу, түгендеу

Тренинг

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Тұсаукесер

Уақыты: 5 мин

Күні::

Миға шабуыл.

«Теңге алу» ойыны (Үй тапсырмасы)

Сұрақ-жауап

Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Негізгі бөлім

Уақыты:25 мин

Күні::

Мағынаны тану.

1-топ: «Мәтін параметрлерінің мүмкіндіктері»

2-топ: «Беттерді жиектеу, безендіру»

3-топ: «Құжаттарды қағазға басып шығару»

Формативті бағалау «2 жұлдыз, 1 ұсыныс»

Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс. (Топшамалар тарату)

А деңгей: Құжатқа тізім енгізу үшін қандай әрекет орындалады?

В деңгей:

:

С деңгей: Символдарды пішімдеуді орында.

I мен pie.

Ағылшынша мен - I.

Ішінде бірдеңе салынған тоқаш - pie.

Тоқаштың ішінде - cherry jam.

I pie, мүмкін жеймін.

I деймін: “One, two”,

Сонда pie аузыма түседі.

“One, two, tree” дегенше,

Pie кетеді ішіме.

Сондай тіл алғыш pie

Айтпады бірақ: “Good bye”!

Сергіту сәті.

Беркіту тапсырмасы

Интер белсенді тақтада sin_kaz электрондық оқулығынан

№6 модульдің 1-6 тапсырмаларын орындау.

Сабақ №21: Қандай жолмен
Құжатты алдын ала қарап шығуға болады.
Қосымша параметрлер беруге болады.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Қорытынды

Уақыты: 6 мин

Күні::

Рефлексия

:
:
:
Сабақ №21: Білемін
Білдім
Білгім келеді
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Сабақ №21:
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:
Күні::
Сабақ №21:
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Үй тапсырмасы

Уақыты: 2 мин

Күні:: Үйге: тақырыпты оқу. Компьютерде WordPad мәтіндік редакторында «Менің отбасым» тақырыбында реферат жазып безендіріп жиектеу және қағазға шығарып алып келу.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып:

Бағалау

Уақыты: 2 мин

Күні:: Формативті («Жарайсыңдар!») және суммативті сабаққа қатыстары бойынша бағалау.
Пәні, сыныбы:Информатика, 6 сынып: Дерекккөздер
Күні:: Н. Ермеков, Н. Стифутина «Информатика-7» оқулығы, Алматы «Атамұра» 2012, 7-сыныпқа арналған электрондық оқулық, «Әдістемелік нұсқау», Дидактикалық материалдар (практикум), Интернет материалдары

Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі презентациялау
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Оқушылардың тапсырмаларын тексеру
Презентацияларды құру. безендіру шаблондары. 6-сынып
Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Коучинг барысы
PowerPoint және презентация. Терезелік интерфейс және Power Point-ты баптау
Сабақ жоспарлары
Математика тарихынан ескілікті есептер
Жұмыстарын қорғайтын оқушылар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz