Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қолыңда екі алма
Бекітемін: << ____>>____ 20__ж
Оқу ісінің меңгерушісі:
Ахметқалиева Н.С
1-слайд Қош келдіңіздер!
2-слайд Тана мырза орта мектебінің
Даярлық сынып мұғалімі Қисанова Шарбаттын
Мектепалды даярлық сыныбы қарапайым математикалық
түсініктерді қалыптастыру пәнінен
<<5 саны мен цифрын қайталау" тақырыбында ашық сабағы.
3-слайд Сабақтың мақсаты:
Білімділік.Оқушыларға 5 саны мен цифрынан алған білімдерін тиянақтау,бекіту. Өткен сабақты толықтыру.
Дамытушылық: Оқушылардың тура және кері санау дағдыларын, есептеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды жылдамдықта, тапқырлыққа, достыққа, өзара көмек көрсете білуге тәрбиелеу.
4-слайд Сабақтың әдісі:Түсіндіру,Топтастыру,сұрақ-жауап,ойын.
5-слайд Сабақтың құрал-жабдықтары: Сандар қатары, санау материалдары, ойынға қатысты суреттер.
6-слайд Пәнаралық байланыс:Сауат ашу,Қоршаған орта,Сурет, Көркем әдебиет,Музыка,Логика.Тіл дамыту.
7-слайд Сабақтың түрі: Топтық-ойын сабағы
Көрнекілік: Сабақ түрі: Топтық-ойын сабақ.
8-слайд Сабақ барысы. Мұғалім: Құрметті ата - аналар, ұстаздар, оқушылар бүгін даярлық сыныбында оқушыларының білімдерін зерделейтін және де өткен сабақты пысықтау, тақырыпты түсінгендерің,ой қортындылауға,өз білгендерін ортаға салуға топтық-ойын сабаққа қош келдіңіздер
9-слайд I. Ұйымдастыру.
10-слайд 1. Шаттық шеңбері. Балалар кәне - кәне тұрайық шеңбер
бойымен жүріп тақпақты хормен айтайық.
Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса. Табиғатты аялап, Жүрейінші жараса Сәлем саған жер ана! Сәлем саған нұрлы күн! Аман есен болайық Бейбітшілікті қалайық.
11-слайд ІІ.Топқа бөлу. (ретімен санау арқылы, суреттер алу топқа бөлініп отыру)
12-слайд 1топ - Қырандар 2топ- Тұлпарлар
(Әр топ өздерін таныстырып,ұрандарын айтады)
13-слайд 1 топ. <<Тұлпарлар>> 2 топ <<Қырандар>>
Тұлпар деген атымыз, Біз қыранбыз, қыранбыз,
Өжет және батылмыз. Білімге біз құмармыз.
Жарысуға бүгін біз, Болашағы қазақтың.
Қырандармен дайынбыз! Ұлы, қызы боламыз!
Ұраны: Тұлпардай біз шабамыз. Ұраны: Алға, тек алға!
Озып алға шығамыз!. . Жеңіске қарай самға.
14-слайд IIІ. Үй жұмысын тексеру.
1. Ауызша 1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санау.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.
15-слайд Өз орның тап! ойыны
Шашылған сандарды ретімен қой.
1, 5, 3, 4.2, 4, 2, 5, 1,3.
16-17-слайд ІV. << Кім жылдам>> <<Сұрақ-жауап алу>>
I-ТОП Тұлпарлар I-ТОП Қырандар
1.Аспанда неше күн бар? 1.Бағдаршамда неше көз бар? 2.Ата-анаға сен кім боласың? 2. Аспанда неше ай бар? 3.Біздің сыныпта неше қыз бар? 3.Біздің сыныпта неше ұл бар? 4.Екі қояның неше құлағы бар? 4.Сыныпта неше тақта ? 5.Адамда неше көз бар? 5. <<бес>> сөзінде неше әріп,неше дыбыс бар? 6.Орындықта неше аяқ? 6.Адамда неше қол бар? 7.>>Төрт>> сөзінде неше әріп,неше дыбыс бар? 7.Сендердің топтарыңда неше ұл,неше қыз? 8.Жұлдызшада неше бұрыш бар? 8.ұшбұрышта неше бұрыш бар? 9.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 9.Бір жылда неше мезгіл бар? 10.Бір қолда неше саусақ? 10.Біз неше саны мен цифрды қайталадық?
18-слайд V. Ойын " Кім тапқыр? ''
Өздеріне таныс цифрлар мен арифметикалық таңбаларды атап көрсету.
1, 2, 3, 4; +, -, = ‹, ›
19-слайд VІ.Көршісін тап! Ойыны 0_2_4 01_3_
20-слайд VIIІ. <<Қызықты математика>> Логикалық есептер шығару
*Бәйгеге шықты жануарлар *Айманда болды төрт алмұрт, Аулада жүрген тауықтың
Алға шықты ушеуі. Әселге берді екі алмұрт Жер қазуға үшеуі,
Қосылды оған біреуі Айманның қалды қолында Күнге күйіп екеуі, .
Мәреге келді нешеуі? 3+1=4 Неше алмұрт тез ойла? 4 - 2=2 Аулада сонда қанша тауық бар? 3+2=5
*Төрт қиярды базардан *Саянда болды 5 алма Табақта үш алма,
Сатып алды Сәлімжан. Сайданға берді 2 алма. Қолыңда екі алма.
бір қиярды алғанда Ойланып, кәне, көрейік - Барлығын қосқанда
Қанша қалды дорбада? 4 - 1=3 Саянда қалды қанша алма? 5 - 2 =3 Болады неше алма. 3+2=5
Үш қонжық орманға Бес алманың екеуін,
Бара жатты қорбаңдап, Досың сұрап алды.
Бірі олардың шаршады, Айтшы сонда нешеуі,
Әрі қарай бармады. Қанша қонжық кетті алда? 3-1=2 Өз қолыңда қалды. 5-2=3
21-22-слайд V. Сергіту сәті. <<Қызыл өрік>>
23-слайд VI. М. Қуанышбековтың "Бес саусақ'' өлеңін жатқа айту.
Ал, санайық, саналық,
Саусақтарға қарап - ап
Қане, қане, саналық,
Санын біліп алайық,
Біреу, екеу, үшеу, төртеу, бесеу,
Қолымдағы саусағым нешеу?(5)
5. 5 саусақтың атын атау: бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкене бөбек.
24-слайд VII. Әліппе - дәптермен жұмыс.
25-слайд 1. Ойын " Cан ойла, тез ойла! " Сандар құрамын айту. Бос орынға сан қою.
26-слайд 2. Өрнек құрастыру.
27-слайд 3. Тез сана.ойын. Суретпен жұмыс.
28-29-30-слайд 4. Геометриялық пішіндерді сәйкес санға байланысты бояу.
31-слайд VIII. Сергіту сәті.
Біз жаздық, біз жаздық,
Саусақтарды қозғадық.
Бір, екі, үш,төрт,бес
Демаламыз жинап күш..
32-33-слайд IX.Санамақтар айту
1.Ерсұлтан 2 Ернұр 3 Берікқазы
Біздің үйде бір тауық, Екі аяқпен жүремін, Үйімде бар үш қалам,
Бір жұмыртқа жүр тауып. Екі көзбен көремін. Үшеуін де ұштаған.
Бір сиыр бар қорада, Екі қолым бар менің, Үш досымды салдым мен,
Бәтіш тәтем жүр сауып. Екеу құлақ, білемін. Үш балыққа ұқсаған.
4 Елнүры 5 Толғанай 6 Аделя:
Төрт дөңгелек арбада, Бестік деген бағаны, Алақай дер келді күн
Төрт аяқ бар малда да... Бақыт күнде алады. Алтыдамын мен бүгін.
Тауыса алмай бидайды, Бәрі жақсы көреді, Алты жасқа келмекші,
Төрт тышқан жүр қамбада. Беске оқыған баланы. Алғы аптада енді кім?!
34-слайд X. Сабақты сұрақ - жауап түрінде қортындылау.
Біз не білдік?
35-слайд - 5-ге дейін тура және кері санаңдар. 1 2 3 4 5 5 4 3 2 1
36-слайд Суреттегі жемістеді сана және тиісті сандарға апар!
1 2 3 4 5
37-38-слайд ХI.Математикалық диктант Осы өрнектердің мәнін табайық
39-слайд XII.Мадақтау.
Сабаққа өте жақсы қатысқан балаларға қызыл жұлдызша, қалған балаларға
40-слайд Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Күндей болып күлейік,
Шуақ шашып жүрейік.
Көріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайық.
41-слайд Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет
Тана мырза орта мектебі
5 саны және цифры
қайталау
Даярлық сынып мұғалімі: Қисанова Шарбат
2014-2015 оқу жылы
Тана мырза орта мектебі
<<Зерде>>
интеллектуалды сайысы
Даярлық сынып мұғалімі: Қисанова Шарбат
2014-2015 оқу жылы
Сайыс 5 турдан тұрады:
1. <<Бәйге>> Білгенге маржан Сұрақ-жауап
2. <<Кім тапқыр>>
3. Математикалық жұмбақтар
4.
5.
Тақырыбы: 5 саны мен цифры (презентация)
Ұйымдастыру
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе - бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Шешімін тауып көріңдер!
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты
жауап беруді талап ету.
Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
<<Бауырсақ>> ертегісінің сахналық қойылымы:
Кел, тыңдайық ертегі,
Естіген жанды елтеді.
Талай ғажап оқиға,
Қызық сырын шертеді.
Ерте, ерте, ертеде.... бір ата мен әже болыпты
Атасы: - кемпір - ау, маған бауырсақ пісіріп берсеңші.
Әжесі:- неден пісірейін ұн жоқ қой.
Атасы:- қаптың түбін қақ, бауырсақтық ұн табылып қалар.
Әжесі солай істейді: қаптың түбін қағып, қалған ұннан бауырсақ пісіреді де, суытып терезе алдына қояды.( іс - әрекеттерін көрсетеді) Бауырсақ домалап кетеді...
Өткенді қайталау
4 - 1 =
3 + 1 =
2 - 1 =
3 - 1 =
Орман ішіне домалап келіп, қоян ананың көжегін үйретіп жатқанын естиді:
- Сұр көжегім, көжегім,
Еркелігін сеземін.
Сабаққа мойын бұратын
Сенің де келді кезегің.
Білмесең надан боласың
Жау қолында қаласың
Үйреніп бәрін біле алсаң,
Ақылын, жетіп толасың.
Көжегі бауырсақты көріп қорқып, қашып кетеді.
Қоян: - бауырсақ, бауырсақ мен сені жеп қоямын.
Бауырсақ: - жоқ, сен мені жеме, саған өлең айтып беремін, соны тыңда.
Атадан да қаштым,
Ападан да қаштым,
Қоян сенен де қашып кетемін.
Қоян: - қой, бауырсақ сенің өлеңің жақсы сен одан да менің тапсырмамды орында.
Бауырсақ: енді не істеймін, балалар, сендер маған көмек көрсетіңдерші.
Шөп үстінде құлпынай жеп жатқан аюға кездеседі.
Аю: - бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін.
Бауырсақ: - жемеші мені, мен саған қандай өлең айтып береді екем
- ападан да қаштым, атадан да қаштым,
сенен де аю қашып кетемін.
Аю: Әй, балалар, балалар!
Менде қызық ойын бар,
Ал ықылас қойындар
Кәне, тәртіп сақтайық,
Мен берген тапсырманы,
Бұлжытпай орындайық.
Аюдың тапсырмасы
4+1=5
5 - 1=4
Тиісті сандарды қой
4 > □
□ + □ = 4
4 4
4 > 2
2 + 2 = 4
4 > 3
3 + 1 = 4
Оқу ісінің меңгерушісі:
Ахметқалиева Н.С
1-слайд Қош келдіңіздер!
2-слайд Тана мырза орта мектебінің
Даярлық сынып мұғалімі Қисанова Шарбаттын
Мектепалды даярлық сыныбы қарапайым математикалық
түсініктерді қалыптастыру пәнінен
<<5 саны мен цифрын қайталау" тақырыбында ашық сабағы.
3-слайд Сабақтың мақсаты:
Білімділік.Оқушыларға 5 саны мен цифрынан алған білімдерін тиянақтау,бекіту. Өткен сабақты толықтыру.
Дамытушылық: Оқушылардың тура және кері санау дағдыларын, есептеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды жылдамдықта, тапқырлыққа, достыққа, өзара көмек көрсете білуге тәрбиелеу.
4-слайд Сабақтың әдісі:Түсіндіру,Топтастыру,сұрақ-жауап,ойын.
5-слайд Сабақтың құрал-жабдықтары: Сандар қатары, санау материалдары, ойынға қатысты суреттер.
6-слайд Пәнаралық байланыс:Сауат ашу,Қоршаған орта,Сурет, Көркем әдебиет,Музыка,Логика.Тіл дамыту.
7-слайд Сабақтың түрі: Топтық-ойын сабағы
Көрнекілік: Сабақ түрі: Топтық-ойын сабақ.
8-слайд Сабақ барысы. Мұғалім: Құрметті ата - аналар, ұстаздар, оқушылар бүгін даярлық сыныбында оқушыларының білімдерін зерделейтін және де өткен сабақты пысықтау, тақырыпты түсінгендерің,ой қортындылауға,өз білгендерін ортаға салуға топтық-ойын сабаққа қош келдіңіздер
9-слайд I. Ұйымдастыру.
10-слайд 1. Шаттық шеңбері. Балалар кәне - кәне тұрайық шеңбер
бойымен жүріп тақпақты хормен айтайық.
Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса. Табиғатты аялап, Жүрейінші жараса Сәлем саған жер ана! Сәлем саған нұрлы күн! Аман есен болайық Бейбітшілікті қалайық.
11-слайд ІІ.Топқа бөлу. (ретімен санау арқылы, суреттер алу топқа бөлініп отыру)
12-слайд 1топ - Қырандар 2топ- Тұлпарлар
(Әр топ өздерін таныстырып,ұрандарын айтады)
13-слайд 1 топ. <<Тұлпарлар>> 2 топ <<Қырандар>>
Тұлпар деген атымыз, Біз қыранбыз, қыранбыз,
Өжет және батылмыз. Білімге біз құмармыз.
Жарысуға бүгін біз, Болашағы қазақтың.
Қырандармен дайынбыз! Ұлы, қызы боламыз!
Ұраны: Тұлпардай біз шабамыз. Ұраны: Алға, тек алға!
Озып алға шығамыз!. . Жеңіске қарай самға.
14-слайд IIІ. Үй жұмысын тексеру.
1. Ауызша 1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санау.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.
15-слайд Өз орның тап! ойыны
Шашылған сандарды ретімен қой.
1, 5, 3, 4.2, 4, 2, 5, 1,3.
16-17-слайд ІV. << Кім жылдам>> <<Сұрақ-жауап алу>>
I-ТОП Тұлпарлар I-ТОП Қырандар
1.Аспанда неше күн бар? 1.Бағдаршамда неше көз бар? 2.Ата-анаға сен кім боласың? 2. Аспанда неше ай бар? 3.Біздің сыныпта неше қыз бар? 3.Біздің сыныпта неше ұл бар? 4.Екі қояның неше құлағы бар? 4.Сыныпта неше тақта ? 5.Адамда неше көз бар? 5. <<бес>> сөзінде неше әріп,неше дыбыс бар? 6.Орындықта неше аяқ? 6.Адамда неше қол бар? 7.>>Төрт>> сөзінде неше әріп,неше дыбыс бар? 7.Сендердің топтарыңда неше ұл,неше қыз? 8.Жұлдызшада неше бұрыш бар? 8.ұшбұрышта неше бұрыш бар? 9.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 9.Бір жылда неше мезгіл бар? 10.Бір қолда неше саусақ? 10.Біз неше саны мен цифрды қайталадық?
18-слайд V. Ойын " Кім тапқыр? ''
Өздеріне таныс цифрлар мен арифметикалық таңбаларды атап көрсету.
1, 2, 3, 4; +, -, = ‹, ›
19-слайд VІ.Көршісін тап! Ойыны 0_2_4 01_3_
20-слайд VIIІ. <<Қызықты математика>> Логикалық есептер шығару
*Бәйгеге шықты жануарлар *Айманда болды төрт алмұрт, Аулада жүрген тауықтың
Алға шықты ушеуі. Әселге берді екі алмұрт Жер қазуға үшеуі,
Қосылды оған біреуі Айманның қалды қолында Күнге күйіп екеуі, .
Мәреге келді нешеуі? 3+1=4 Неше алмұрт тез ойла? 4 - 2=2 Аулада сонда қанша тауық бар? 3+2=5
*Төрт қиярды базардан *Саянда болды 5 алма Табақта үш алма,
Сатып алды Сәлімжан. Сайданға берді 2 алма. Қолыңда екі алма.
бір қиярды алғанда Ойланып, кәне, көрейік - Барлығын қосқанда
Қанша қалды дорбада? 4 - 1=3 Саянда қалды қанша алма? 5 - 2 =3 Болады неше алма. 3+2=5
Үш қонжық орманға Бес алманың екеуін,
Бара жатты қорбаңдап, Досың сұрап алды.
Бірі олардың шаршады, Айтшы сонда нешеуі,
Әрі қарай бармады. Қанша қонжық кетті алда? 3-1=2 Өз қолыңда қалды. 5-2=3
21-22-слайд V. Сергіту сәті. <<Қызыл өрік>>
23-слайд VI. М. Қуанышбековтың "Бес саусақ'' өлеңін жатқа айту.
Ал, санайық, саналық,
Саусақтарға қарап - ап
Қане, қане, саналық,
Санын біліп алайық,
Біреу, екеу, үшеу, төртеу, бесеу,
Қолымдағы саусағым нешеу?(5)
5. 5 саусақтың атын атау: бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкене бөбек.
24-слайд VII. Әліппе - дәптермен жұмыс.
25-слайд 1. Ойын " Cан ойла, тез ойла! " Сандар құрамын айту. Бос орынға сан қою.
26-слайд 2. Өрнек құрастыру.
27-слайд 3. Тез сана.ойын. Суретпен жұмыс.
28-29-30-слайд 4. Геометриялық пішіндерді сәйкес санға байланысты бояу.
31-слайд VIII. Сергіту сәті.
Біз жаздық, біз жаздық,
Саусақтарды қозғадық.
Бір, екі, үш,төрт,бес
Демаламыз жинап күш..
32-33-слайд IX.Санамақтар айту
1.Ерсұлтан 2 Ернұр 3 Берікқазы
Біздің үйде бір тауық, Екі аяқпен жүремін, Үйімде бар үш қалам,
Бір жұмыртқа жүр тауып. Екі көзбен көремін. Үшеуін де ұштаған.
Бір сиыр бар қорада, Екі қолым бар менің, Үш досымды салдым мен,
Бәтіш тәтем жүр сауып. Екеу құлақ, білемін. Үш балыққа ұқсаған.
4 Елнүры 5 Толғанай 6 Аделя:
Төрт дөңгелек арбада, Бестік деген бағаны, Алақай дер келді күн
Төрт аяқ бар малда да... Бақыт күнде алады. Алтыдамын мен бүгін.
Тауыса алмай бидайды, Бәрі жақсы көреді, Алты жасқа келмекші,
Төрт тышқан жүр қамбада. Беске оқыған баланы. Алғы аптада енді кім?!
34-слайд X. Сабақты сұрақ - жауап түрінде қортындылау.
Біз не білдік?
35-слайд - 5-ге дейін тура және кері санаңдар. 1 2 3 4 5 5 4 3 2 1
36-слайд Суреттегі жемістеді сана және тиісті сандарға апар!
1 2 3 4 5
37-38-слайд ХI.Математикалық диктант Осы өрнектердің мәнін табайық
39-слайд XII.Мадақтау.
Сабаққа өте жақсы қатысқан балаларға қызыл жұлдызша, қалған балаларға
40-слайд Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Күндей болып күлейік,
Шуақ шашып жүрейік.
Көріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайық.
41-слайд Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет
Тана мырза орта мектебі
5 саны және цифры
қайталау
Даярлық сынып мұғалімі: Қисанова Шарбат
2014-2015 оқу жылы
Тана мырза орта мектебі
<<Зерде>>
интеллектуалды сайысы
Даярлық сынып мұғалімі: Қисанова Шарбат
2014-2015 оқу жылы
Сайыс 5 турдан тұрады:
1. <<Бәйге>> Білгенге маржан Сұрақ-жауап
2. <<Кім тапқыр>>
3. Математикалық жұмбақтар
4.
5.
Тақырыбы: 5 саны мен цифры (презентация)
Ұйымдастыру
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе - бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Шешімін тауып көріңдер!
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты
жауап беруді талап ету.
Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
<<Бауырсақ>> ертегісінің сахналық қойылымы:
Кел, тыңдайық ертегі,
Естіген жанды елтеді.
Талай ғажап оқиға,
Қызық сырын шертеді.
Ерте, ерте, ертеде.... бір ата мен әже болыпты
Атасы: - кемпір - ау, маған бауырсақ пісіріп берсеңші.
Әжесі:- неден пісірейін ұн жоқ қой.
Атасы:- қаптың түбін қақ, бауырсақтық ұн табылып қалар.
Әжесі солай істейді: қаптың түбін қағып, қалған ұннан бауырсақ пісіреді де, суытып терезе алдына қояды.( іс - әрекеттерін көрсетеді) Бауырсақ домалап кетеді...
Өткенді қайталау
4 - 1 =
3 + 1 =
2 - 1 =
3 - 1 =
Орман ішіне домалап келіп, қоян ананың көжегін үйретіп жатқанын естиді:
- Сұр көжегім, көжегім,
Еркелігін сеземін.
Сабаққа мойын бұратын
Сенің де келді кезегің.
Білмесең надан боласың
Жау қолында қаласың
Үйреніп бәрін біле алсаң,
Ақылын, жетіп толасың.
Көжегі бауырсақты көріп қорқып, қашып кетеді.
Қоян: - бауырсақ, бауырсақ мен сені жеп қоямын.
Бауырсақ: - жоқ, сен мені жеме, саған өлең айтып беремін, соны тыңда.
Атадан да қаштым,
Ападан да қаштым,
Қоян сенен де қашып кетемін.
Қоян: - қой, бауырсақ сенің өлеңің жақсы сен одан да менің тапсырмамды орында.
Бауырсақ: енді не істеймін, балалар, сендер маған көмек көрсетіңдерші.
Шөп үстінде құлпынай жеп жатқан аюға кездеседі.
Аю: - бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін.
Бауырсақ: - жемеші мені, мен саған қандай өлең айтып береді екем
- ападан да қаштым, атадан да қаштым,
сенен де аю қашып кетемін.
Аю: Әй, балалар, балалар!
Менде қызық ойын бар,
Ал ықылас қойындар
Кәне, тәртіп сақтайық,
Мен берген тапсырманы,
Бұлжытпай орындайық.
Аюдың тапсырмасы
4+1=5
5 - 1=4
Тиісті сандарды қой
4 > □
□ + □ = 4
4 4
4 > 2
2 + 2 = 4
4 > 3
3 + 1 = 4
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz