Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ тілі мұғ
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Нұрғалиева Сайра Сағынышқызы
Нұрғалиева Сайра Сағынышқызы 1990 жылы Ташкент Педагогика Институтының филология факультетін қазақ тілі және әдебиеті бөлімін бітірді.1996 жылдан бері , яғни 26 жылдан бері №13 Аркадий Гайдар атындағы орта мектебі КММ-де қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі болып қызмет жасап келеді.
Еңбек өтілі 26 жыл. Жоғары санатты үшінші рет қорғаған.
Ұстанымы: Ана тілінің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсініп, әдеби тіл нормаларын жетік қолдана білетін, сөйлеу әрекетімен қарым-қатынастың білігі қалыптасқан, тілдің қызметін жүйелі меңгерген ұлтымыздың рухани мұраларын қастерлейтін дара тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау.
Мұғалім - мектептің басты тұлғасы. Мемлекеттің білім саясаты осы мұғалім арқылы жүзеге асырылады. Ал, бүгінгі таңда мұғалім міндеті- рухани бай, жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру.
Сонау ХХ ғасырдың басында Жүсіпбек Аймауытовтың << Сабақ беру бұл үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол- жаңадан жаңаны табатын өнер>>,- деген екен. Сол пікір бүгінде жүзеге асып жатқандай. Нұрғалиева Сайра Сағынышқызы бүгінгі таңда осы пікірді ұстануда.
Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша бірнеше курстан өтті.Атап айтсақ:
1.<<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> (2015ж)
2. <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>,
3. <<Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> (2016ж)
4.<<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмасты.
5.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар алды.
Сонымен қатар бұқаралық - ақпаратық құралдармен тығыз байланыста.Атап айтар болсақ, <<Етістіктің шақтарынан өткенді қайталау>>тақырыбындағы материалым <<Педагогикалық иновациялар>>республикалық ғылыми-әдістемелік журналының №8 2016 жылғы санында,Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>> газеттерінде <<Ана тілін ардақтағандар>>, <<Менің анам ерекше>>тақырыптарында оқушыларымның материалдары жарияланды.
Өзінің қажымас еңбек етуінің арқасында жеткен жетістіктері:
1.<<Қазақстан ұстаздары>> қоғамының ұйымдастырумен <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиадасынан І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
2.<<Білім беру жүйесін дамыту мен жетілдіруг, Жамбыл облысының қоғамдық өміріне белсене қатысқаны үшін>> Облыстық ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫ (2013 ж)
3.Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының қазақ-түрік мектеп - интернатының <<Жарқын болашақ>>атты V Республикалық КАТЕV олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2014ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2015ж)
5.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газеті редакторының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
6.Қазақ тілі пәні бойынша республикалық олимпиада <<Мәңгілік Ел>>жалпыұлтттық патриоттық идеясының құндылықтарын негізге алғаны үшін АЛҒЫС ХАТ (2016ж)
7.<<Педагогикалық иновациялар>>Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
8.<<Ең үздік сабақ жоспары>> байқауының І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
9.<<Ұлағатты ұзтаз>>Республикалық ғылым-білім интернатының
ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫМЕН (2016ж)
10.<<Қазақ тілі>>пәні бойынша Респулликалық қашықтық олимпиадасына қатысып СЕРТИФИКАТ (2016 ж)
Қазіргі оқушы ғылыми ақпаратты талдай өндей, жинақтай және қолдана білуіне,заманауи ақпараттық - коммуникациялық технологияларды меңгеруі тиіс. Осы орайда өзім сабақ беріп жүрген оқушыларымның республикалық қашықтық олимпиадаға қатысты.Атап айтар болсақ 2013-2016 оқу жылдарында Аманжолова Индира,Сейсен Айнұр,Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан,Тілегенова Нұргул, Отарбаева Сұлужан қатысып сертификаттар алды.
Оқушылардың білімінің базалық мазмұны яғни пәндік нәтіжесі болуы тиіс. Оқушылар пәндік олимпиадаларға, т.б. аудандық,мектепішілік, облыстық, республикалық байқауларға үнемі қатыстырылып отырылады. Атап айтсам: 1. <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиададан Маханбетова мен Ешимкулова І ОРЫН (2016ж)
Әмит Ергелді , Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан ІІ ОРЫН (2016ж)
2.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газет мақалалар байқауынан
І ДӘРЕЖЕЛІ ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2016ж)
3.Облыс әкімдігінің ішкі саясат басқармасының ұйымдастырумен <<Жастардың жарқын болашағы>>облыстық байқауда ІІІорын Байғазы Шолпан 2013ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан ІІ Дәрежелі ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2015 ж)
5. <<Ш.Мұртаза оқулары >> байқау АЛҒЫСХАТ Шманов Е(2014 ж)
Біз қашан да <<Білім мен тәрбие егіз>> дейміз. Шындығында да , сапалы білім, саналы тәрбие астасқан ұлт тірегі. Осы тәрбие саласы бойынша сынып жетекшілік қызметін атқарып келем. Сыныбымда түрлі тәрбие саласында тәрбие сағаттары өтіледі. Атап айтсам ,<<Денсаулық - зор байлық>>, << Біз болашақтың гүліміз>>, т.б. ашық тәрбие сағаттарын өткіздім. Сынып оқушыларымен бірге әртүрлі сыныптан тыс іс-шараларға қатысып отырамыз.
Осы тұрғыдан жас ұрпаққа елжандылық, имандылық пен ізгілік тәрбиесін беруде, мектеп ішінде жүргізген мәдени шаралардың орны ерекше болды.
Шәкірт бойына тәрбие дәнін себер ұстаз болса, олар өз істермен, өткізген әр түрлі іс-шараларымен дәлелденуде. Осы мақсатта 26 жыл бойында сынып жетекшілікті қатар алып келе жатырмын.Жетекшілік еткен сыныптарында да ДИПЛОМДАР мен МАРАПТТАРҒА ие болған. Бодан Дамир, Бейсеналиев Алмас <<Әр қашан күн сөнбесін>> сурет байқауынан , Оқушылардың ән айту мен кітап оқу дағдыларын дамытуда жүргізіліп жүрген <<25 кітап, 25 ән>> бағдарламасында І-ІІ орын иеленген болатын
Ұстаз қай уақытта болмасын оқушы көкейінде қалықтап, жүрегіне нәр құюы керек! Міне сонда ғана ұстаз-ұстаз болмақшы.
Сонымен қатар, мектепте дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеудемін.
Дәстүрлі<<Абай оқулары>> мен <<Махамбет оқулары>> және <<Мағжан оқулары>>байқауларына оқушылар қатысып , орындар алып, мадақтамалармен марапатталды. Мәселен, Рәсілбек А.Абдуллаева А. ІІ-ІІІ орындарды Тұтқабай Гүлзат, Қали Зейнеп ІІІ-ІІ орындарды иеленсе, Жалғас Ұлдай <<Туады ерлер ел үшін>>номинациясы бойынша <<Алғыс хат>> марапатталды.
<<Қазақ хандығының 550 жылдық>> мерекесіне орай өткен аудандық байқауда Бейсенбаев Арсен <<Шерхантану>> байқауына 10 сынып оқушысы Шманов Ербол қатысып ІІ орын иеленіп, дипломдармен марапатталып, сыйлықтаралды
Сыныптан тыс жұмыстаржүргізілді.Мектепішілік олимпиада өткізілді.<<Ақ бота>> байқауына қатыстырылды.Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі <<Дарын>> РҒПО ұйымдастыруымен аудандық <<Ақбота>> телемарофонына қатысып дипломмен марапатталды.Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында Жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша курстан өттім тақырыбы: <<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> тақырыбында Сол сияқты аудандық <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>, <<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмастым.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар
Сөз сонында айтарым, << Шәкіртсіз ұстаз - тұл>>,- демекші алдағы уақытта жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде өз үлесімді қоса бермекпін. Бүгінгі күні <<Ғылым таппай мақтанба>> деген ұлы Абайдың даналығы нақты шындыққа айнала бастағандай. Шығыс ғұламасы <<Орташа мұғалім айтып береді, жақсы мұғалім түсіндіреді, үздік мұғалім көрсетеді, ұлы мұғалім қанаттандырады, шыбыттандырады>> дейді. Сайра Сағынышқызын шабыттандыра да,қанаттандыра да білетін,үздік ұлағатты ұстаз деп айтар ала едім
Ізденіс тақырыбым: <<Жан-жақты дамыған, өзіндік танымдық дағдылары қалыптасқан шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру >>
Мұндағы мақсатым: Ана тілінің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсініп, әдеби тіл нормаларын жетік қолдана білетін, сөйлеу әрекетімен қарым-қатынастың білігі қалыптасқан, тілдің қызметін жүйелі меңгерген ұлтымыздың рухани мұраларын қастерлейтін дара тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау.
Міндеттерім:
1. Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру.
2. Сөйлеу мәдениетін және оқу деңгейін көтеру.
3. Өз ойын анық, дәл жеткізуге оны дәлелдеуге бағыт беру.
4. Жаңа оқыту технология әдістерін қазақ тілі мен әдебиеті сабағында өтілетін тақырыптарға сай қолдана білу.
Күтілетін нәтиже:
1. Өмірге деген қызығушылығы артады.
2. Жан - жақты білімді, шығармашылық қабілеті жоғары, сөйлеу мәдениетін меңгерген жеке тұлға қалыптасады.
3. Ғылымға және әдебиетке деген құштарлығы өседі.
Мұғалім - мектептің басты тұлғасы. Мемлекеттің білім саясаты осы мұғалім арқылы жүзеге асырылады. Ал, бүгінгі таңда мұғалім міндеті- рухани бай, жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру.
Сонау ХХ ғасырдың басында Жүсіпбек Аймауытовтың << Сабақ беру бұл үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол- жаңадан жаңаны табатын өнер>>,- деген екен. Сол пікір бүгінде жүзеге асып жатқандай.
Сондықтан соңғы үш-бес жылда жеткен жетістіктерім...
(Слайд)
1.<<Қазақстан ұстаздары>> қоғамының ұйымдастырумен <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиадасынан І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
2.<<Білім беру жүйесін дамыту мен жетілдіруг, Жамбыл облысының қоғамдық өміріне белсене қатысқаны үшін>> Облыстық ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫ (2013 ж)
3.Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының қазақ-түрік мектеп - интернатының <<Жарқын болашақ>>атты V Республикалық КАТЕV олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2014ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2015ж)
5.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газеті редакторының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
6.Қазақ тілі пәні бойынша республикалық олимпиада <<Мәңгілік Ел>>жалпыұлтттық патриоттық идеясының құндылықтарын негізге алғаны үшін АЛҒЫС ХАТ (2016ж)
7.<<Педагогикалық иновациялар>>Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
8.<<Ең үздік сабақ жоспары>> байқауының І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
9.<<Ұлағатты ұзтаз>>Республикалық ғылым-білім интернатының
ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫМЕН (2016ж)
10.<<Қазақ тілі>>пәні бойынша Респулликалық қашықтық олимпиадасына қатысып СЕРТИФИКАТ (2016 ж)
Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында Жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша курстан өттім тақырыбы:
Слайд
1.<<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> (2015ж)
2. <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>,
3. <<Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> (2016ж)
4.<<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмастым.
5.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар алды.
Сонымен қатар бұқаралық - ақпаратық құралдармен тығыз байланыста боламын.Атап айтар болсам, <<Етістіктің шақтарынан өткенді қайталау>>тақырыбындағы материалым <<Педагогикалық иновациялар>>республикалық ғылыми-әдістемелік журналының №8 2016 жылғы санында,Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>> газеттерінде <<Ана тілін ардақтағандар>>, <<Менің анам ерекше>>тақырыптарында оқушыларымның материалдары жарияланды.
Қазіргі оқушы ғылыми ақпаратты талдай өндей, жинақтай және қолдана білуіне,заманауи ақпараттық - коммуникациялық технологияларды меңгеруі тиіс. Осы орайда өзім сабақ беріп жүрген оқушыларымның республикалық қашықтық олимпиадаға қатысты.Атап айтар болсақ 2013-2016 оқу жылдарында АманжоловаИндира,Сейсен Айнұр,Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан,Тілегенова Нұргул, Отарбаева Сұлужан қатысып сертификаттар алды.
(Слайд)
Оқушылардың білімінің базалық мазмұны яғни пәндік нәтіжесі болуы тиіс. Оқушылар пәндік олимпиадаларға, т.б. аудандық,мектепішілік, облыстық, республикалық байқауларға үнемі қатыстырылып отырылады. Атап айтсам: 1. <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиададан Маханбетова мен Ешимкулова І ОРЫН (2016ж)
Әмит Ергелді , Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан ІІ ОРЫН (2016ж)
2.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газет мақалалар байқауынан
І ДӘРЕЖЕЛІ ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2016ж)
3.Облыс әкімдігінің ішкі саясат басқармасының ұйымдастырумен <<Жастардың жарқын болашағы>>облыстық байқауда ІІІорын Байғазы Шолпан 2013ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан ІІ Дәрежелі ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2015 ж)
5. <<Ш.Мұртаза оқулары >> байқау АЛҒЫСХАТ Шманов Е(2014 ж)
Біз қашан да <<Білім мен тәрбие егіз>> дейміз. Шындығында да , сапалы білім, саналы тәрбие астасқан ұлт тірегі. Осы тәрбие саласы бойынша сынып жетекшілік қызметін атқарып келем. Сыныбымда түрлі тәрбие саласында тәрбие сағаттары өтіледі. Атап айтсам ,<<Денсаулық - зор байлық>>, << Біз болашақтың гүліміз>>, т.б. ашық тәрбие сағаттарын өткіздім. Сынып оқушыларымен бірге әртүрлі сыныптан тыс іс-шараларға қатысып отырамыз.
Балаларымыз қазіргі заманға бейімделген болуы үшін бұл аса маңызы>> -деген болатын. Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие беру керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы деп Әлфараби бабамыз айтқандай балаға тәрбие беруіміз керек .Қазіргі оқушы жан-жақты, рухани бай тәрбиелі болуы тиіс.Баланың тәрбиесі , адамгершілік қасиеті болмаса құрғақ біліммен одан жеке тұлға қалыптаспайды.
Осы тұрғыдан жас ұрпаққа елжандылық, имандылық пен ізгілік тәрбиесін беруде, мектеп ішінде жүргізген мәдени шаралардың орны ерекше болды.
Шәкірт бойына тәрбие дәнін себер ұстаз болса, олар өз істермен, өткізген әр түрлі іс-шараларымен дәлелденуде. Осы мақсатта 26 жыл бойында сынып жетекшілікті қатар алып келе жатырмын.Жетекшілік еткен сыныптарында да ДИПЛОМДАР мен МАРАПТТАРҒА ие болған. Бодан Дамир, Бейсеналиев Алмас <<Әр қашан күн сөнбесін>> сурет байқауынан , Оқушылардың ән айту мен кітап оқу дағдыларын дамытуда жүргізіліп жүрген <<25 кітап, 25 ән>> бағдарламасында І-ІІ орын иеленген болатын
Қазіргі таңдағы педагогика жаңалықтарын, қазіргі қолданып жүрген пән ерекшеліктеріне қарай қолдана білу - оқыту мақсатына жетудің бірден-бір жолы. Сондықтан, мен өзімнің ұстаздық тәжірибемде Жаңа заман мұғалімнен күнделікті оқушылармен қарым-қатынас барысында әрбір ситуация үстінде ерекше білім деңгейін көрсетуді және шығармашыл шешім қабылдай алуын талап етіп отырмын. Оны қанағаттандыру үшін қазіргі заманның мұғалімі жаңашыл, икемді, өзгерісті тез қабылдай алатын,, жан-жақты, жаңа педагогикалық инновациялық технологияларды меңгерген болуы керек.. Тәжірибелі ұстаздардың іс-тәжірибесіне сүйене отырып, сындарлы оқыту арқылы оқушылардың жан-жақты дамуында әдіс-тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру. Сындарлы оқыту мектеп жүйесін жетілдірудің негізгі мәселесі екендігін анықтау.
Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау Сондықтан соңғы үш жылда өткен сабақтарым ішінен 8- сыныпта өткізілген Қ.Жұмаділов <<Қаздар қайтып барады>> әңгімес тақырыбымды...
Слайд.
Ұстаз қай уақытта болмасын оқушы көкейінде қалықтап, жүрегіне нәр құюы керек! Міне сонда ғана ұстаз-ұстаз болмақшы. Мектепте қазақ тілі кабинетінің кабинет жетекшісімін. Сонымен қатар, мектепте дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеудемін.
Дәстүрлі<<Абай оқулары>> мен <<Махамбет оқулары>> және <<Мағжан оқулары>>байқауларына оқушылар қатысып , орындар алып, мадақтамалармен марапатталды. Мәселен, Рәсілбек А.Абдуллаева А. ІІ-ІІІ орындарды Тұтқабай Гүлзат, Қали Зейнеп ІІІ-ІІ орындарды иеленсе, Жалғас Ұлдай <<Туады ерлер ел үшін>>номинациясы бойынша <<Алғыс хат>> марапатталды.
<<Қазақ хандығының 550 жылдық>> мерекесіне орай өткен аудандық байқауда Бейсенбаев Арсен <<Шерхантану>> байқауына 10 сынып оқушысы Шманов Ербол қатысып ІІ орын иеленіп, дипломдармен марапатталып, сыйлықтаралды.
Оқушылардың білім сапасын көтеруде мынадай жұмыстар жүргізілді.Күнделікті көрнекіліктер, таблицалар, дидактикалық материалдар т.б дайындалды.Жаңа технология элементтерін қолдану арқылы ашық сабақтар өткізілді.Сыныптан тыс жұмыстаржүргізілді.Мектепішілік олимпиада өткізілді.<<Ақ бота>> байқауына қатыстырылды.Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі <<Дарын>> РҒПО ұйымдастыруымен аудандық <<Ақбота>> телемарофонына қатысып дипломмен марапатталды.Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында Жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша курстан өттім тақырыбы: <<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> тақырыбында Сол сияқты аудандық <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>, <<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмастым.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар алды.
<<Оқу мен жазу арқылы Сын Тұрғысынан Ойлауды Дамыту>> жобасы бойынша Қазақстан Оқу Ассоциацциясы ұйымдастырылған семинарлар жиынтығына қатысып сертификаттар алдым.
Білім мен тәрбие сапалы болу үшін әр мұғалім сапалы еңбек ету керек.
Соңғы үщ жылдағы пән бойынша оқушылардың білім сапасы мен ҰБТ көрсеткіштері төмендегідей:
Қазақ тілі пәнінен 3 жылдық ҰБТ қорытындысы
Оқу жылы
Пайызы
2013 - 2014
76 %
2014 - 2015
73 %
2015 - 2016
74 %
Қазақ тілі пәнінен 3 жылдық білім сапасының қорытындысы
Оқу жылы
Пайызы
2013 - 2014
69 %
2014 - 2015
66%
2015 - 2016
71 %
2016-2017
71%
<<Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай болмақшы>>, яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептің оқушылары да білімді болмақ. Сондықтан өз білімімді ылғи да көтеріп отыруға тырысамын.
Аудандық қатынас хаттардың аясындағы іс-шараларға қатысуы
№
Іс-шараның аталымы
Қатысушы
Сыныбы
Пән мұғалімдері
1
<<Дауылпаз жыры даланың Қазақ хандығына-550 жыл>>
Бейсенбай Арсен
8- сынып
Нұрғалиева С
2
Менің сүйікті ұстазым
Алланазарова Айдана
8-сынып
3
Ұрпағымын қазақ дейтін ұлы елдің
4
Мен - қазақстандықпын
Қашақбай Назым
7- сынып
Нұрғалиева С
5
Еншісін алған Еркін ел
Әбдіқани Елдос
5- сынып
Нұрғалиева с
6
Қазақстандық интернет олимпиадалары
6-11сыныптардан
Пән мұғалімдері
7
Егер де мен Елбасы болсам <<Елбасына хат>>
8
Абай-заман тынысы,халық үні
9
Жер-судың аты-тарихтың хаты
Қазақ тілі мұғ
10
Ең үздік сабақ жоспары
Нұрғалиева С
11
Білмдегі инновациялар <<Менің үздік сабағым>>
Нұрғалиева С
12
<<Батыр Бауыржан рух пен намыс төресі>>
6-7-8 сынып
Сөз сонында айтарым, << Шәкіртсіз ұстаз - тұл>>,- демекші алдағы уақытта жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде өз үлесімді қоса бермекпін. Бүгінгі күні <<Ғылым таппай мақтанба>> деген ұлы Абайдың даналығы нақты шындыққа айнала бастағандай. Шығыс ғұламасы <<Орташа мұғалім айтып береді, жақсы мұғалім түсіндіреді, үздік мұғалім көрсетеді, ұлы мұғалім қанаттандырады, шыбыттандырады>> дейді. Олай болса жақсылардың қатарында болғым келеді.
Нұрғалиева Сайра Сағынышқызы
Нұрғалиева Сайра Сағынышқызы 1990 жылы Ташкент Педагогика Институтының филология факультетін қазақ тілі және әдебиеті бөлімін бітірді.1996 жылдан бері , яғни 26 жылдан бері №13 Аркадий Гайдар атындағы орта мектебі КММ-де қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі болып қызмет жасап келеді.
Еңбек өтілі 26 жыл. Жоғары санатты үшінші рет қорғаған.
Ұстанымы: Ана тілінің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсініп, әдеби тіл нормаларын жетік қолдана білетін, сөйлеу әрекетімен қарым-қатынастың білігі қалыптасқан, тілдің қызметін жүйелі меңгерген ұлтымыздың рухани мұраларын қастерлейтін дара тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау.
Мұғалім - мектептің басты тұлғасы. Мемлекеттің білім саясаты осы мұғалім арқылы жүзеге асырылады. Ал, бүгінгі таңда мұғалім міндеті- рухани бай, жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру.
Сонау ХХ ғасырдың басында Жүсіпбек Аймауытовтың << Сабақ беру бұл үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол- жаңадан жаңаны табатын өнер>>,- деген екен. Сол пікір бүгінде жүзеге асып жатқандай. Нұрғалиева Сайра Сағынышқызы бүгінгі таңда осы пікірді ұстануда.
Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша бірнеше курстан өтті.Атап айтсақ:
1.<<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> (2015ж)
2. <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>,
3. <<Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> (2016ж)
4.<<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмасты.
5.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар алды.
Сонымен қатар бұқаралық - ақпаратық құралдармен тығыз байланыста.Атап айтар болсақ, <<Етістіктің шақтарынан өткенді қайталау>>тақырыбындағы материалым <<Педагогикалық иновациялар>>республикалық ғылыми-әдістемелік журналының №8 2016 жылғы санында,Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>> газеттерінде <<Ана тілін ардақтағандар>>, <<Менің анам ерекше>>тақырыптарында оқушыларымның материалдары жарияланды.
Өзінің қажымас еңбек етуінің арқасында жеткен жетістіктері:
1.<<Қазақстан ұстаздары>> қоғамының ұйымдастырумен <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиадасынан І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
2.<<Білім беру жүйесін дамыту мен жетілдіруг, Жамбыл облысының қоғамдық өміріне белсене қатысқаны үшін>> Облыстық ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫ (2013 ж)
3.Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының қазақ-түрік мектеп - интернатының <<Жарқын болашақ>>атты V Республикалық КАТЕV олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2014ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2015ж)
5.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газеті редакторының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
6.Қазақ тілі пәні бойынша республикалық олимпиада <<Мәңгілік Ел>>жалпыұлтттық патриоттық идеясының құндылықтарын негізге алғаны үшін АЛҒЫС ХАТ (2016ж)
7.<<Педагогикалық иновациялар>>Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
8.<<Ең үздік сабақ жоспары>> байқауының І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
9.<<Ұлағатты ұзтаз>>Республикалық ғылым-білім интернатының
ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫМЕН (2016ж)
10.<<Қазақ тілі>>пәні бойынша Респулликалық қашықтық олимпиадасына қатысып СЕРТИФИКАТ (2016 ж)
Қазіргі оқушы ғылыми ақпаратты талдай өндей, жинақтай және қолдана білуіне,заманауи ақпараттық - коммуникациялық технологияларды меңгеруі тиіс. Осы орайда өзім сабақ беріп жүрген оқушыларымның республикалық қашықтық олимпиадаға қатысты.Атап айтар болсақ 2013-2016 оқу жылдарында Аманжолова Индира,Сейсен Айнұр,Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан,Тілегенова Нұргул, Отарбаева Сұлужан қатысып сертификаттар алды.
Оқушылардың білімінің базалық мазмұны яғни пәндік нәтіжесі болуы тиіс. Оқушылар пәндік олимпиадаларға, т.б. аудандық,мектепішілік, облыстық, республикалық байқауларға үнемі қатыстырылып отырылады. Атап айтсам: 1. <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиададан Маханбетова мен Ешимкулова І ОРЫН (2016ж)
Әмит Ергелді , Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан ІІ ОРЫН (2016ж)
2.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газет мақалалар байқауынан
І ДӘРЕЖЕЛІ ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2016ж)
3.Облыс әкімдігінің ішкі саясат басқармасының ұйымдастырумен <<Жастардың жарқын болашағы>>облыстық байқауда ІІІорын Байғазы Шолпан 2013ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан ІІ Дәрежелі ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2015 ж)
5. <<Ш.Мұртаза оқулары >> байқау АЛҒЫСХАТ Шманов Е(2014 ж)
Біз қашан да <<Білім мен тәрбие егіз>> дейміз. Шындығында да , сапалы білім, саналы тәрбие астасқан ұлт тірегі. Осы тәрбие саласы бойынша сынып жетекшілік қызметін атқарып келем. Сыныбымда түрлі тәрбие саласында тәрбие сағаттары өтіледі. Атап айтсам ,<<Денсаулық - зор байлық>>, << Біз болашақтың гүліміз>>, т.б. ашық тәрбие сағаттарын өткіздім. Сынып оқушыларымен бірге әртүрлі сыныптан тыс іс-шараларға қатысып отырамыз.
Осы тұрғыдан жас ұрпаққа елжандылық, имандылық пен ізгілік тәрбиесін беруде, мектеп ішінде жүргізген мәдени шаралардың орны ерекше болды.
Шәкірт бойына тәрбие дәнін себер ұстаз болса, олар өз істермен, өткізген әр түрлі іс-шараларымен дәлелденуде. Осы мақсатта 26 жыл бойында сынып жетекшілікті қатар алып келе жатырмын.Жетекшілік еткен сыныптарында да ДИПЛОМДАР мен МАРАПТТАРҒА ие болған. Бодан Дамир, Бейсеналиев Алмас <<Әр қашан күн сөнбесін>> сурет байқауынан , Оқушылардың ән айту мен кітап оқу дағдыларын дамытуда жүргізіліп жүрген <<25 кітап, 25 ән>> бағдарламасында І-ІІ орын иеленген болатын
Ұстаз қай уақытта болмасын оқушы көкейінде қалықтап, жүрегіне нәр құюы керек! Міне сонда ғана ұстаз-ұстаз болмақшы.
Сонымен қатар, мектепте дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеудемін.
Дәстүрлі<<Абай оқулары>> мен <<Махамбет оқулары>> және <<Мағжан оқулары>>байқауларына оқушылар қатысып , орындар алып, мадақтамалармен марапатталды. Мәселен, Рәсілбек А.Абдуллаева А. ІІ-ІІІ орындарды Тұтқабай Гүлзат, Қали Зейнеп ІІІ-ІІ орындарды иеленсе, Жалғас Ұлдай <<Туады ерлер ел үшін>>номинациясы бойынша <<Алғыс хат>> марапатталды.
<<Қазақ хандығының 550 жылдық>> мерекесіне орай өткен аудандық байқауда Бейсенбаев Арсен <<Шерхантану>> байқауына 10 сынып оқушысы Шманов Ербол қатысып ІІ орын иеленіп, дипломдармен марапатталып, сыйлықтаралды
Сыныптан тыс жұмыстаржүргізілді.Мектепішілік олимпиада өткізілді.<<Ақ бота>> байқауына қатыстырылды.Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі <<Дарын>> РҒПО ұйымдастыруымен аудандық <<Ақбота>> телемарофонына қатысып дипломмен марапатталды.Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында Жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша курстан өттім тақырыбы: <<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> тақырыбында Сол сияқты аудандық <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>, <<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмастым.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар
Сөз сонында айтарым, << Шәкіртсіз ұстаз - тұл>>,- демекші алдағы уақытта жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде өз үлесімді қоса бермекпін. Бүгінгі күні <<Ғылым таппай мақтанба>> деген ұлы Абайдың даналығы нақты шындыққа айнала бастағандай. Шығыс ғұламасы <<Орташа мұғалім айтып береді, жақсы мұғалім түсіндіреді, үздік мұғалім көрсетеді, ұлы мұғалім қанаттандырады, шыбыттандырады>> дейді. Сайра Сағынышқызын шабыттандыра да,қанаттандыра да білетін,үздік ұлағатты ұстаз деп айтар ала едім
Ізденіс тақырыбым: <<Жан-жақты дамыған, өзіндік танымдық дағдылары қалыптасқан шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру >>
Мұндағы мақсатым: Ана тілінің қоғамдық-әлеуметтік мәнін түсініп, әдеби тіл нормаларын жетік қолдана білетін, сөйлеу әрекетімен қарым-қатынастың білігі қалыптасқан, тілдің қызметін жүйелі меңгерген ұлтымыздың рухани мұраларын қастерлейтін дара тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау.
Міндеттерім:
1. Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру.
2. Сөйлеу мәдениетін және оқу деңгейін көтеру.
3. Өз ойын анық, дәл жеткізуге оны дәлелдеуге бағыт беру.
4. Жаңа оқыту технология әдістерін қазақ тілі мен әдебиеті сабағында өтілетін тақырыптарға сай қолдана білу.
Күтілетін нәтиже:
1. Өмірге деген қызығушылығы артады.
2. Жан - жақты білімді, шығармашылық қабілеті жоғары, сөйлеу мәдениетін меңгерген жеке тұлға қалыптасады.
3. Ғылымға және әдебиетке деген құштарлығы өседі.
Мұғалім - мектептің басты тұлғасы. Мемлекеттің білім саясаты осы мұғалім арқылы жүзеге асырылады. Ал, бүгінгі таңда мұғалім міндеті- рухани бай, жан-жақты дамыған тұлға қалыптастыру.
Сонау ХХ ғасырдың басында Жүсіпбек Аймауытовтың << Сабақ беру бұл үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол- жаңадан жаңаны табатын өнер>>,- деген екен. Сол пікір бүгінде жүзеге асып жатқандай.
Сондықтан соңғы үш-бес жылда жеткен жетістіктерім...
(Слайд)
1.<<Қазақстан ұстаздары>> қоғамының ұйымдастырумен <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиадасынан І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
2.<<Білім беру жүйесін дамыту мен жетілдіруг, Жамбыл облысының қоғамдық өміріне белсене қатысқаны үшін>> Облыстық ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫ (2013 ж)
3.Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының қазақ-түрік мектеп - интернатының <<Жарқын болашақ>>атты V Республикалық КАТЕV олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2014ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан АЛҒЫС ХАТ (2015ж)
5.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газеті редакторының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
6.Қазақ тілі пәні бойынша республикалық олимпиада <<Мәңгілік Ел>>жалпыұлтттық патриоттық идеясының құндылықтарын негізге алғаны үшін АЛҒЫС ХАТ (2016ж)
7.<<Педагогикалық иновациялар>>Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының АЛҒЫС ХАТЫ (2016ж)
8.<<Ең үздік сабақ жоспары>> байқауының І Дәрежелі ДИПЛОМ (2016ж)
9.<<Ұлағатты ұзтаз>>Республикалық ғылым-білім интернатының
ҚҰРМЕТ ГРАМОТАСЫМЕН (2016ж)
10.<<Қазақ тілі>>пәні бойынша Респулликалық қашықтық олимпиадасына қатысып СЕРТИФИКАТ (2016 ж)
Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында Жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша курстан өттім тақырыбы:
Слайд
1.<<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> (2015ж)
2. <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>,
3. <<Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау>> (2016ж)
4.<<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмастым.
5.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар алды.
Сонымен қатар бұқаралық - ақпаратық құралдармен тығыз байланыста боламын.Атап айтар болсам, <<Етістіктің шақтарынан өткенді қайталау>>тақырыбындағы материалым <<Педагогикалық иновациялар>>республикалық ғылыми-әдістемелік журналының №8 2016 жылғы санында,Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>> газеттерінде <<Ана тілін ардақтағандар>>, <<Менің анам ерекше>>тақырыптарында оқушыларымның материалдары жарияланды.
Қазіргі оқушы ғылыми ақпаратты талдай өндей, жинақтай және қолдана білуіне,заманауи ақпараттық - коммуникациялық технологияларды меңгеруі тиіс. Осы орайда өзім сабақ беріп жүрген оқушыларымның республикалық қашықтық олимпиадаға қатысты.Атап айтар болсақ 2013-2016 оқу жылдарында АманжоловаИндира,Сейсен Айнұр,Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан,Тілегенова Нұргул, Отарбаева Сұлужан қатысып сертификаттар алды.
(Слайд)
Оқушылардың білімінің базалық мазмұны яғни пәндік нәтіжесі болуы тиіс. Оқушылар пәндік олимпиадаларға, т.б. аудандық,мектепішілік, облыстық, республикалық байқауларға үнемі қатыстырылып отырылады. Атап айтсам: 1. <<Қазақ тілі>>пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиададан Маханбетова мен Ешимкулова І ОРЫН (2016ж)
Әмит Ергелді , Қашақбай Назым,Боранова Ұлжан ІІ ОРЫН (2016ж)
2.Жамбыл облыстық <<Балалық шақ>>газет мақалалар байқауынан
І ДӘРЕЖЕЛІ ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2016ж)
3.Облыс әкімдігінің ішкі саясат басқармасының ұйымдастырумен <<Жастардың жарқын болашағы>>облыстық байқауда ІІІорын Байғазы Шолпан 2013ж)
4.Аудандық пән олимпиадысынан ІІ Дәрежелі ДИПЛОМ Ешимкулова Нұржамал (2015 ж)
5. <<Ш.Мұртаза оқулары >> байқау АЛҒЫСХАТ Шманов Е(2014 ж)
Біз қашан да <<Білім мен тәрбие егіз>> дейміз. Шындығында да , сапалы білім, саналы тәрбие астасқан ұлт тірегі. Осы тәрбие саласы бойынша сынып жетекшілік қызметін атқарып келем. Сыныбымда түрлі тәрбие саласында тәрбие сағаттары өтіледі. Атап айтсам ,<<Денсаулық - зор байлық>>, << Біз болашақтың гүліміз>>, т.б. ашық тәрбие сағаттарын өткіздім. Сынып оқушыларымен бірге әртүрлі сыныптан тыс іс-шараларға қатысып отырамыз.
Балаларымыз қазіргі заманға бейімделген болуы үшін бұл аса маңызы>> -деген болатын. Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие беру керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы деп Әлфараби бабамыз айтқандай балаға тәрбие беруіміз керек .Қазіргі оқушы жан-жақты, рухани бай тәрбиелі болуы тиіс.Баланың тәрбиесі , адамгершілік қасиеті болмаса құрғақ біліммен одан жеке тұлға қалыптаспайды.
Осы тұрғыдан жас ұрпаққа елжандылық, имандылық пен ізгілік тәрбиесін беруде, мектеп ішінде жүргізген мәдени шаралардың орны ерекше болды.
Шәкірт бойына тәрбие дәнін себер ұстаз болса, олар өз істермен, өткізген әр түрлі іс-шараларымен дәлелденуде. Осы мақсатта 26 жыл бойында сынып жетекшілікті қатар алып келе жатырмын.Жетекшілік еткен сыныптарында да ДИПЛОМДАР мен МАРАПТТАРҒА ие болған. Бодан Дамир, Бейсеналиев Алмас <<Әр қашан күн сөнбесін>> сурет байқауынан , Оқушылардың ән айту мен кітап оқу дағдыларын дамытуда жүргізіліп жүрген <<25 кітап, 25 ән>> бағдарламасында І-ІІ орын иеленген болатын
Қазіргі таңдағы педагогика жаңалықтарын, қазіргі қолданып жүрген пән ерекшеліктеріне қарай қолдана білу - оқыту мақсатына жетудің бірден-бір жолы. Сондықтан, мен өзімнің ұстаздық тәжірибемде Жаңа заман мұғалімнен күнделікті оқушылармен қарым-қатынас барысында әрбір ситуация үстінде ерекше білім деңгейін көрсетуді және шығармашыл шешім қабылдай алуын талап етіп отырмын. Оны қанағаттандыру үшін қазіргі заманның мұғалімі жаңашыл, икемді, өзгерісті тез қабылдай алатын,, жан-жақты, жаңа педагогикалық инновациялық технологияларды меңгерген болуы керек.. Тәжірибелі ұстаздардың іс-тәжірибесіне сүйене отырып, сындарлы оқыту арқылы оқушылардың жан-жақты дамуында әдіс-тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру. Сындарлы оқыту мектеп жүйесін жетілдірудің негізгі мәселесі екендігін анықтау.
Әріптестер арасында тың идеялармен алмасуға жағдай тудыру. Мектепте оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді оқу-тәрбие үдерісіне енгізуді қолдау Сондықтан соңғы үш жылда өткен сабақтарым ішінен 8- сыныпта өткізілген Қ.Жұмаділов <<Қаздар қайтып барады>> әңгімес тақырыбымды...
Слайд.
Ұстаз қай уақытта болмасын оқушы көкейінде қалықтап, жүрегіне нәр құюы керек! Міне сонда ғана ұстаз-ұстаз болмақшы. Мектепте қазақ тілі кабинетінің кабинет жетекшісімін. Сонымен қатар, мектепте дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеудемін.
Дәстүрлі<<Абай оқулары>> мен <<Махамбет оқулары>> және <<Мағжан оқулары>>байқауларына оқушылар қатысып , орындар алып, мадақтамалармен марапатталды. Мәселен, Рәсілбек А.Абдуллаева А. ІІ-ІІІ орындарды Тұтқабай Гүлзат, Қали Зейнеп ІІІ-ІІ орындарды иеленсе, Жалғас Ұлдай <<Туады ерлер ел үшін>>номинациясы бойынша <<Алғыс хат>> марапатталды.
<<Қазақ хандығының 550 жылдық>> мерекесіне орай өткен аудандық байқауда Бейсенбаев Арсен <<Шерхантану>> байқауына 10 сынып оқушысы Шманов Ербол қатысып ІІ орын иеленіп, дипломдармен марапатталып, сыйлықтаралды.
Оқушылардың білім сапасын көтеруде мынадай жұмыстар жүргізілді.Күнделікті көрнекіліктер, таблицалар, дидактикалық материалдар т.б дайындалды.Жаңа технология элементтерін қолдану арқылы ашық сабақтар өткізілді.Сыныптан тыс жұмыстаржүргізілді.Мектепішілік олимпиада өткізілді.<<Ақ бота>> байқауына қатыстырылды.Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі <<Дарын>> РҒПО ұйымдастыруымен аудандық <<Ақбота>> телемарофонына қатысып дипломмен марапатталды.Мұғалімдердің біліктілігін көтеру барысында Жаңа талапқа сай жаңа технология мен оқу үрдісін меңгеру бойынша курстан өттім тақырыбы: <<Оқушылардың функцианалдық сауаттылығын қалыптастырудағы педагогикалық технологиялар>> тақырыбында Сол сияқты аудандық <<Сапаға бағытталған қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістері>>, <<ҰБТ-ге дайындық >> тақырыптарындағы семинар практикумнан аудандық семинарларға қатысып , әдіс алмастым.ҚР Білім және ғылым министрлігінің ұйымдастыруымен <<Тілдерді оқытудағы инновациялық әдіс-тәсілдер>> тақырыбында пәндік дәрістердің сабақ беру әдістері бойынша сертификаттар алды.
<<Оқу мен жазу арқылы Сын Тұрғысынан Ойлауды Дамыту>> жобасы бойынша Қазақстан Оқу Ассоциацциясы ұйымдастырылған семинарлар жиынтығына қатысып сертификаттар алдым.
Білім мен тәрбие сапалы болу үшін әр мұғалім сапалы еңбек ету керек.
Соңғы үщ жылдағы пән бойынша оқушылардың білім сапасы мен ҰБТ көрсеткіштері төмендегідей:
Қазақ тілі пәнінен 3 жылдық ҰБТ қорытындысы
Оқу жылы
Пайызы
2013 - 2014
76 %
2014 - 2015
73 %
2015 - 2016
74 %
Қазақ тілі пәнінен 3 жылдық білім сапасының қорытындысы
Оқу жылы
Пайызы
2013 - 2014
69 %
2014 - 2015
66%
2015 - 2016
71 %
2016-2017
71%
<<Мұғалім қандай болса, мектеп те сондай болмақшы>>, яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептің оқушылары да білімді болмақ. Сондықтан өз білімімді ылғи да көтеріп отыруға тырысамын.
Аудандық қатынас хаттардың аясындағы іс-шараларға қатысуы
№
Іс-шараның аталымы
Қатысушы
Сыныбы
Пән мұғалімдері
1
<<Дауылпаз жыры даланың Қазақ хандығына-550 жыл>>
Бейсенбай Арсен
8- сынып
Нұрғалиева С
2
Менің сүйікті ұстазым
Алланазарова Айдана
8-сынып
3
Ұрпағымын қазақ дейтін ұлы елдің
4
Мен - қазақстандықпын
Қашақбай Назым
7- сынып
Нұрғалиева С
5
Еншісін алған Еркін ел
Әбдіқани Елдос
5- сынып
Нұрғалиева с
6
Қазақстандық интернет олимпиадалары
6-11сыныптардан
Пән мұғалімдері
7
Егер де мен Елбасы болсам <<Елбасына хат>>
8
Абай-заман тынысы,халық үні
9
Жер-судың аты-тарихтың хаты
Қазақ тілі мұғ
10
Ең үздік сабақ жоспары
Нұрғалиева С
11
Білмдегі инновациялар <<Менің үздік сабағым>>
Нұрғалиева С
12
<<Батыр Бауыржан рух пен намыс төресі>>
6-7-8 сынып
Сөз сонында айтарым, << Шәкіртсіз ұстаз - тұл>>,- демекші алдағы уақытта жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие беруде өз үлесімді қоса бермекпін. Бүгінгі күні <<Ғылым таппай мақтанба>> деген ұлы Абайдың даналығы нақты шындыққа айнала бастағандай. Шығыс ғұламасы <<Орташа мұғалім айтып береді, жақсы мұғалім түсіндіреді, үздік мұғалім көрсетеді, ұлы мұғалім қанаттандырады, шыбыттандырады>> дейді. Олай болса жақсылардың қатарында болғым келеді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz