Барлық оқушылар. Кейбір оқушылар

Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: №13 Аркадий Гайдар орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абишева Роза Айтбековна
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Барлық оқушылар: Кәсіп және шаруашылық түрлерінің пайда болуын біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың кәсібінің түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды
Кейбір оқушылар: Алғашқы адамдар кәсібі мен бүгінгі таңдағы кәсіп түрлерін салыстырады
1. Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылық түрлері туралы біледі
2. Ежелгі адамдардың даму сатысы арқылы шаруашылықтың түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды
-Терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда кәсіптері туралы пікірлерін айтады.
-Мәтінді оқып тұжырымдайды, ұғымдарды ауызша түрде ұсынады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспар-
ланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасып, түгелдеп оқушылардың назарын сабаққа аударып,
«Бір тілек айту» әдісі (Оқушылар өз есімінен басталатын әріптен өз тілектерін білдіреді) .
«Мозайка» әдісі бойынша екі сөз жазылған қима қағаздарды таңдату арқылы екі топқа бөлемін.
I-топ «Терімшілік»
II-топ «Аңшылық»
1. «Суреттер сөйлейді» Сурет бойынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету. Оқушылар суретте не болып жатқанын және оның себебін түсіндіреді
I-топ «Терімшілік» тобына
II-топ «Аңшылық» тобына
2. «Ой қозғау»
Әдіс : «Меннен сұрақ, сеннен жауап»
1. Ертедегі адамдар қандай кәсіптермен айналысты?
(аңшылық, терімшілік)
2. Жиі - жиі қоныс аудару алғашқы адамдар тіршілігіне қандай өзгерістер әкелді?
(Жаңа жерлерді игерді. Ой - өрісі жетіле түсті)
3. Ежелгі адамдар қандай жерлерге қоныстанған? (табиғи үңгір, тау шатқалында)
4. Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар кездесті? (аяздан тоңды, тамақ жоқ болды, ауру - сырқау көбейді, жабайы аңдар шабуылы)
5. Ежелгі адамдар қандай жетістіктерге жетті?
(еңбек құралдарын жасады: шапқы, қырғыш, шоқпар, киім киді, от жақты, аңды қолға үйретті, топ - топ болып өмір сүрді. )
6. Алғашқы адамдар аулаған аң (мамонт, бизон)
«Терімшілік»
«Аңшылық» сөздері жазылған.
Суреттер, оқулық
Маркердер, А4 формат
«Белсенді оқу» әдісі.
1. Оқулықтағы мәтінді оқу арқылы кестені толтырады. Оқушылар мәтінді талқылап, біріге оқу арқылы жұмыс жасай отырып, жаңа кәсіп түрлерімен танысады және топпен жұмыс жасайды.
1-топ «Терімшілік»
2 топ «Аңшылық»
Тапсырма Қ. Қ. Қ. әдісі бойынша Оқушылар жаңа сабақта үш қызық үш қиын және үш құнды алған ойын жазады.
-Сабақта сен үшін не қызық болды?
-Сабақ барысында қандай тапсырма сен үшін қиындық тудырды?
-Бүгінгі сабақтың сен үшін құнды болған тұсы бар ма?
Қызық
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Кесте дайындалады
Балаларға смайликтер бере отырып қызығушылығын ояту.
Жаңа сабақты қорытындылағанда «Кезбе тілші» әдісі арқылы қорытындылаймын.
Сыныптан 1 оқушыны журналист етіп тағайындайды, қолына микрафон алып келесі топқа барып тақырыпқа қатысты сұрақтар қояды. Бұл тәсіл:
1. Оқушылардың жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасайды.
2. Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартады.

Әдісі : Венн диаграмма
1-топ
2-топ

Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда тапсырмалар бересіз?
Сабақ барысында оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған «Меннен сұрақ, сеннен жауап» әдісі бойынша сұрақтар қоямын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. Оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған топтық «Суреттер сөйлейді» әдісі боынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету арқылы жеке жұмыс түрлерін жүргіземін.
Жаңа сабақтың мазмұнына қысқаша шолу жасау үшін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай «Белсенді оқу» әдісін және Қ. Қ. Қ. әдісі бойынша кестелер мен тапсырмалар жасаймын. Бұл қабілетті оқушыларға тапсырманы түрлендіру түрі болып табылады. Олар:
* өз ойларын айтады
* проблемаларды атайды
* жағымды жақтарын атайды
* жаңа ақпараттарды анықтайды
* білгендерін жүйелейді, қорытындылайды
Сабақты бекіту кезеңінде «Кезбе тілші» әдісі арқылы оқушыларды жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасаймын. Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартамын. Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлерін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіп отырамын.
Бағалау парағы топ басшыларына беремін.
Әлсіз жауапқа 1- ұпай
Орта жауапқа 2 - ұпай
Толық жауапқа 3 - ұпай
Бағалау парағына сабақ кезеңдері жазылады Бағалау
шкаласы беріледі.
«5» - 6-8 ұпай
«4» - 4 - 6 ұпай
«3» - 2-4 ұпай
Әрбір тапсырманың орындалуын өзара бағалау, талдау арқылы қорытындылаймын, белсенділігіне қарай оқушыларды мадақтап, оқуы үшін мүмкіндік жасаймын
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz