Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Барлық оқушылар. Кейбір оқушылар
Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: №13 Аркадий Гайдар орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абишева Роза Айтбековна
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.4.1.1. Кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас-сауда) сипаттау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Кәсіп және шаруашылық түрлерінің пайда болуын біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың кәсібінің түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды
Кейбір оқушылар: Алғашқы адамдар кәсібі мен бүгінгі таңдағы кәсіп түрлерін салыстырады
Бағалау критерийі
1. Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылық түрлері туралы біледі
2. Ежелгі адамдардың даму сатысы арқылы шаруашылықтың түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды
Тілдік мақсаттар
-Терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда кәсіптері туралы пікірлерін айтады.
-Мәтінді оқып тұжырымдайды, ұғымдарды ауызша түрде ұсынады
Құндылықтарға баулу
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, география
Алдыңғы білім
Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған
Сабақ барысы
Сабақтың жоспар-
ланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасып, түгелдеп оқушылардың назарын сабаққа аударып,
<<Бір тілек айту>> әдісі (Оқушылар өз есімінен басталатын әріптен өз тілектерін білдіреді).
<<Мозайка>> әдісі бойынша екі сөз жазылған қима қағаздарды таңдату арқылы екі топқа бөлемін.
I-топ <<Терімшілік>>
II-топ <<Аңшылық>>
1.<<Суреттер сөйлейді>> Сурет бойынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету. Оқушылар суретте не болып жатқанын және оның себебін түсіндіреді
I-топ <<Терімшілік>> тобына
II-топ <<Аңшылық>> тобына
2.<<Ой қозғау>>
Әдіс: <<Меннен сұрақ, сеннен жауап>>
1.Ертедегі адамдар қандай кәсіптермен айналысты?
(аңшылық, терімшілік)
2.Жиі - жиі қоныс аудару алғашқы адамдар тіршілігіне қандай өзгерістер әкелді?
(Жаңа жерлерді игерді. Ой -- өрісі жетіле түсті)
3.Ежелгі адамдар қандай жерлерге қоныстанған? (табиғи үңгір, тау шатқалында)
4.Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар кездесті? (аяздан тоңды, тамақ жоқ болды, ауру - сырқау көбейді, жабайы аңдар шабуылы)
5.Ежелгі адамдар қандай жетістіктерге жетті?
(еңбек құралдарын жасады: шапқы, қырғыш , шоқпар , киім киді, от жақты, аңды қолға үйретті, топ - топ болып өмір сүрді.)
6.Алғашқы адамдар аулаған аң (мамонт, бизон)
<<Терімшілік>>
<<Аңшылық>> сөздері жазылған.
Суреттер, оқулық
Маркердер, А4 формат
Сабақтың ортасы
<<Белсенді оқу>> әдісі.
1.Оқулықтағы мәтінді оқу арқылы кестені толтырады. Оқушылар мәтінді талқылап, біріге оқу арқылы жұмыс жасай отырып, жаңа кәсіп түрлерімен танысады және топпен жұмыс жасайды.
1-топ <<Терімшілік>>
Кәсіп түрлері
Пайда болу жолдары, уақыты
Егіншілік
Металл өңдеу
Айырбас саудасы
2 топ <<Аңшылық>>
Кәсіп түрлері
Пайда болу жолдары, уақыты
Мал шаруашылығы
Балық аулау
Қолөнер
Тапсырма Қ.Қ.Қ. әдісі бойынша Оқушылар жаңа сабақта үш қызық үш қиын және үш құнды алған ойын жазады.
-Сабақта сен үшін не қызық болды?
-Сабақ барысында қандай тапсырма сен үшін қиындық тудырды?
-Бүгінгі сабақтың сен үшін құнды болған тұсы бар ма?
Қызық
Қиын
Құнды
1
2
3
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Кесте дайындалады
Балаларға смайликтер бере отырып қызығушылығын ояту.
Сабақтың соңы
Жаңа сабақты қорытындылағанда <<Кезбе тілші>> әдісі арқылы қорытындылаймын.
Сыныптан 1 оқушыны журналист етіп тағайындайды, қолына микрафон алып келесі топқа барып тақырыпқа қатысты сұрақтар қояды. Бұл тәсіл:
1.Оқушылардың жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасайды.
2.Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартады.
Суреттер, смайликтер
Кері байланыс:
Әдісі : Венн диаграмма
1-топ
Терімшілік
ұқсастығы
егіншілік
2-топ
Аңшылық
ұқсастығы
мал шаруашылығы
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда тапсырмалар бересіз?
Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ барысында оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған <<Меннен сұрақ, сеннен жауап>> әдісі бойынша сұрақтар қоямын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. Оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған топтық <<Суреттер сөйлейді>> әдісі боынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету арқылы жеке жұмыс түрлерін жүргіземін.
Жаңа сабақтың мазмұнына қысқаша шолу жасау үшін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай <<Белсенді оқу>> әдісін және Қ.Қ.Қ. әдісі бойынша кестелер мен тапсырмалар жасаймын. Бұл қабілетті оқушыларға тапсырманы түрлендіру түрі болып табылады.Олар:
* өз ойларын айтады
* проблемаларды атайды
* жағымды жақтарын атайды
* жаңа ақпараттарды анықтайды
* білгендерін жүйелейді, қорытындылайды
Сабақты бекіту кезеңінде <<Кезбе тілші>> әдісі арқылы оқушыларды жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасаймын.Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартамын.Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлерін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіп отырамын.
Бағалау парағы топ басшыларына беремін.
Әлсіз жауапқа 1- ұпай
Орта жауапқа 2 - ұпай
Толық жауапқа 3 - ұпай
Бағалау парағына сабақ кезеңдері жазылады Бағалау
шкаласы беріледі.
<<5>> - 6-8 ұпай
<<4>> - 4 - 6 ұпай
<<3>> - 2-4 ұпай
Әрбір тапсырманың орындалуын өзара бағалау, талдау арқылы қорытындылаймын, белсенділігіне қарай оқушыларды мадақтап, оқуы үшін мүмкіндік жасаймын
Топтарға бөлу және техникалық құралдарды пайдалану кезінде оқушыларға қолайлы жағдай жасау және қауіп-сіздік ережесін сақтау Сыныптағы санитарлық - гигиеналық ережелерді сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Дискриптор
Сабағым өз деңгейінде өтті. Алға қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Сабақтың мақсаттары қол жетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Дегенмен кейбір оқушылардың сабақ барысындағы белсенділігі баяу болып жатса,келесі сабақтарда сол оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында жұмыстар атқарамын.
Үнді халқының тарихи тұлғасы Махатма Гандидің <<Егер сен болашақтағы өзгерісті байқағың келсе, сол өзгерісті уақытында жаса>> деген ілімін негізге ала отырып, оқушы бойындағы қабілетті жетілдіріп, оқушыларды болашаққа жетелеп, жақсы істі бастағалы отырмыз. Жаңартылған білім - болашақтың кепілі
Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: №19 Д. Қонаев гимназия мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Бегдашева Асель Азатовна
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Неліктен Батыс Рим империясы құлады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:Рим империясы туралы біледі
Басым бөлігі:Рим империясының не үшін екіге бөлінгенін анықтайды.
Кейбір оқушылар:Рим империясының ыдырау себептерін талдайды
Бағалау критерийі
1.Рим империясының екіге бөлінуін біледі
2.Ыдырау себептерін анықтайды
Тілдік мақсаттар
Рим империясының екіге бөлінгені туралы айтады.
Тарихи оқиғаларды жазады.
Құндылықтарға баулу
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.
Пәнаралық байланыс
География
Алдыңғы білім
6.3.1.1 "Ерте,орта,кейінгі орта ғасырлар"хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абишева Роза Айтбековна
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.4.1.1. Кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас-сауда) сипаттау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Кәсіп және шаруашылық түрлерінің пайда болуын біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың кәсібінің түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды
Кейбір оқушылар: Алғашқы адамдар кәсібі мен бүгінгі таңдағы кәсіп түрлерін салыстырады
Бағалау критерийі
1. Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылық түрлері туралы біледі
2. Ежелгі адамдардың даму сатысы арқылы шаруашылықтың түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды
Тілдік мақсаттар
-Терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда кәсіптері туралы пікірлерін айтады.
-Мәтінді оқып тұжырымдайды, ұғымдарды ауызша түрде ұсынады
Құндылықтарға баулу
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, география
Алдыңғы білім
Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған
Сабақ барысы
Сабақтың жоспар-
ланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасып, түгелдеп оқушылардың назарын сабаққа аударып,
<<Бір тілек айту>> әдісі (Оқушылар өз есімінен басталатын әріптен өз тілектерін білдіреді).
<<Мозайка>> әдісі бойынша екі сөз жазылған қима қағаздарды таңдату арқылы екі топқа бөлемін.
I-топ <<Терімшілік>>
II-топ <<Аңшылық>>
1.<<Суреттер сөйлейді>> Сурет бойынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету. Оқушылар суретте не болып жатқанын және оның себебін түсіндіреді
I-топ <<Терімшілік>> тобына
II-топ <<Аңшылық>> тобына
2.<<Ой қозғау>>
Әдіс: <<Меннен сұрақ, сеннен жауап>>
1.Ертедегі адамдар қандай кәсіптермен айналысты?
(аңшылық, терімшілік)
2.Жиі - жиі қоныс аудару алғашқы адамдар тіршілігіне қандай өзгерістер әкелді?
(Жаңа жерлерді игерді. Ой -- өрісі жетіле түсті)
3.Ежелгі адамдар қандай жерлерге қоныстанған? (табиғи үңгір, тау шатқалында)
4.Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар кездесті? (аяздан тоңды, тамақ жоқ болды, ауру - сырқау көбейді, жабайы аңдар шабуылы)
5.Ежелгі адамдар қандай жетістіктерге жетті?
(еңбек құралдарын жасады: шапқы, қырғыш , шоқпар , киім киді, от жақты, аңды қолға үйретті, топ - топ болып өмір сүрді.)
6.Алғашқы адамдар аулаған аң (мамонт, бизон)
<<Терімшілік>>
<<Аңшылық>> сөздері жазылған.
Суреттер, оқулық
Маркердер, А4 формат
Сабақтың ортасы
<<Белсенді оқу>> әдісі.
1.Оқулықтағы мәтінді оқу арқылы кестені толтырады. Оқушылар мәтінді талқылап, біріге оқу арқылы жұмыс жасай отырып, жаңа кәсіп түрлерімен танысады және топпен жұмыс жасайды.
1-топ <<Терімшілік>>
Кәсіп түрлері
Пайда болу жолдары, уақыты
Егіншілік
Металл өңдеу
Айырбас саудасы
2 топ <<Аңшылық>>
Кәсіп түрлері
Пайда болу жолдары, уақыты
Мал шаруашылығы
Балық аулау
Қолөнер
Тапсырма Қ.Қ.Қ. әдісі бойынша Оқушылар жаңа сабақта үш қызық үш қиын және үш құнды алған ойын жазады.
-Сабақта сен үшін не қызық болды?
-Сабақ барысында қандай тапсырма сен үшін қиындық тудырды?
-Бүгінгі сабақтың сен үшін құнды болған тұсы бар ма?
Қызық
Қиын
Құнды
1
2
3
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Кесте дайындалады
Балаларға смайликтер бере отырып қызығушылығын ояту.
Сабақтың соңы
Жаңа сабақты қорытындылағанда <<Кезбе тілші>> әдісі арқылы қорытындылаймын.
Сыныптан 1 оқушыны журналист етіп тағайындайды, қолына микрафон алып келесі топқа барып тақырыпқа қатысты сұрақтар қояды. Бұл тәсіл:
1.Оқушылардың жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасайды.
2.Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартады.
Суреттер, смайликтер
Кері байланыс:
Әдісі : Венн диаграмма
1-топ
Терімшілік
ұқсастығы
егіншілік
2-топ
Аңшылық
ұқсастығы
мал шаруашылығы
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда тапсырмалар бересіз?
Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақ барысында оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған <<Меннен сұрақ, сеннен жауап>> әдісі бойынша сұрақтар қоямын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. Оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған топтық <<Суреттер сөйлейді>> әдісі боынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету арқылы жеке жұмыс түрлерін жүргіземін.
Жаңа сабақтың мазмұнына қысқаша шолу жасау үшін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай <<Белсенді оқу>> әдісін және Қ.Қ.Қ. әдісі бойынша кестелер мен тапсырмалар жасаймын. Бұл қабілетті оқушыларға тапсырманы түрлендіру түрі болып табылады.Олар:
* өз ойларын айтады
* проблемаларды атайды
* жағымды жақтарын атайды
* жаңа ақпараттарды анықтайды
* білгендерін жүйелейді, қорытындылайды
Сабақты бекіту кезеңінде <<Кезбе тілші>> әдісі арқылы оқушыларды жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасаймын.Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартамын.Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлерін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіп отырамын.
Бағалау парағы топ басшыларына беремін.
Әлсіз жауапқа 1- ұпай
Орта жауапқа 2 - ұпай
Толық жауапқа 3 - ұпай
Бағалау парағына сабақ кезеңдері жазылады Бағалау
шкаласы беріледі.
<<5>> - 6-8 ұпай
<<4>> - 4 - 6 ұпай
<<3>> - 2-4 ұпай
Әрбір тапсырманың орындалуын өзара бағалау, талдау арқылы қорытындылаймын, белсенділігіне қарай оқушыларды мадақтап, оқуы үшін мүмкіндік жасаймын
Топтарға бөлу және техникалық құралдарды пайдалану кезінде оқушыларға қолайлы жағдай жасау және қауіп-сіздік ережесін сақтау Сыныптағы санитарлық - гигиеналық ережелерді сақтау
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Дискриптор
Сабағым өз деңгейінде өтті. Алға қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Сабақтың мақсаттары қол жетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Дегенмен кейбір оқушылардың сабақ барысындағы белсенділігі баяу болып жатса,келесі сабақтарда сол оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатында жұмыстар атқарамын.
Үнді халқының тарихи тұлғасы Махатма Гандидің <<Егер сен болашақтағы өзгерісті байқағың келсе, сол өзгерісті уақытында жаса>> деген ілімін негізге ала отырып, оқушы бойындағы қабілетті жетілдіріп, оқушыларды болашаққа жетелеп, жақсы істі бастағалы отырмыз. Жаңартылған білім - болашақтың кепілі
Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: №19 Д. Қонаев гимназия мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Бегдашева Асель Азатовна
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Неліктен Батыс Рим империясы құлады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:Рим империясы туралы біледі
Басым бөлігі:Рим империясының не үшін екіге бөлінгенін анықтайды.
Кейбір оқушылар:Рим империясының ыдырау себептерін талдайды
Бағалау критерийі
1.Рим империясының екіге бөлінуін біледі
2.Ыдырау себептерін анықтайды
Тілдік мақсаттар
Рим империясының екіге бөлінгені туралы айтады.
Тарихи оқиғаларды жазады.
Құндылықтарға баулу
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.
Пәнаралық байланыс
География
Алдыңғы білім
6.3.1.1 "Ерте,орта,кейінгі орта ғасырлар"хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz