Барлық оқушылар. Кейбір оқушылар

Ұзақ мерзімді жоспар: Мектеп: №13 Аркадий Гайдар орта мектебі

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абишева Роза Айтбековна

Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Сабақтың тақырыбы
Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады
Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5. 4. 1. 1. Кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас-сауда) сипаттау
Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Кәсіп және шаруашылық түрлерінің пайда болуын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың кәсібінің түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды

Кейбір оқушылар: Алғашқы адамдар кәсібі мен бүгінгі таңдағы кәсіп түрлерін салыстырады

Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Бағалау критерийі

1. Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылық түрлері туралы біледі

2. Ежелгі адамдардың даму сатысы арқылы шаруашылықтың түрлеріндегі өзгерістерді анықтайды

Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Тілдік мақсаттар

-Терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда кәсіптері туралы пікірлерін айтады.

-Мәтінді оқып тұжырымдайды, ұғымдарды ауызша түрде ұсынады

Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Құндылықтарға баулу
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, география
Ұзақ мерзімді жоспар:Мектеп:№13 Аркадий Гайдар орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абишева Роза АйтбековнаСынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:: Алдыңғы білім
Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-

ланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері: Сабақтың басы
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:

Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім оқушылармен амандасып, түгелдеп оқушылардың назарын сабаққа аударып,

«Бір тілек айту» әдісі (Оқушылар өз есімінен басталатын әріптен өз тілектерін білдіреді) .

«Мозайка» әдісі бойынша екі сөз жазылған қима қағаздарды таңдату арқылы екі топқа бөлемін.

I-топ «Терімшілік»

II-топ «Аңшылық»

1. «Суреттер сөйлейді» Сурет бойынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету. Оқушылар суретте не болып жатқанын және оның себебін түсіндіреді

I-топ «Терімшілік» тобына

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_57343d1766a92/algashkyadamdardynturmysymientirshilighiksibikonysy_1.jpeg C:\Users\Admin\Documents\анел1.png

II-топ «Аңшылық» тобына

C:\Users\Admin\Documents\анел2.jpg C:\Users\Admin\Documents\роз.png

2. «Ой қозғау»

Әдіс : «Меннен сұрақ, сеннен жауап»

1. Ертедегі адамдар қандай кәсіптермен айналысты?

(аңшылық, терімшілік)

2. Жиі - жиі қоныс аудару алғашқы адамдар тіршілігіне қандай өзгерістер әкелді?

(Жаңа жерлерді игерді. Ой - өрісі жетіле түсті)

3. Ежелгі адамдар қандай жерлерге қоныстанған? (табиғи үңгір, тау шатқалында)

4. Адамдар тіршілігінде қандай қиындықтар кездесті? (аяздан тоңды, тамақ жоқ болды, ауру - сырқау көбейді, жабайы аңдар шабуылы)

5. Ежелгі адамдар қандай жетістіктерге жетті?

(еңбек құралдарын жасады: шапқы, қырғыш, шоқпар, киім киді, от жақты, аңды қолға үйретті, топ - топ болып өмір сүрді. )

6. Алғашқы адамдар аулаған аң (мамонт, бизон)

Ресурстар:

C:\Users\User\Desktop\1430312364_zagruzhennoe-pedagog.jpg

«Терімшілік»

«Аңшылық» сөздері жазылған.

Суреттер, оқулық

Маркердер, А4 формат

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері: Сабақтың ортасы
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:

«Белсенді оқу» әдісі.

1. Оқулықтағы мәтінді оқу арқылы кестені толтырады. Оқушылар мәтінді талқылап, біріге оқу арқылы жұмыс жасай отырып, жаңа кәсіп түрлерімен танысады және топпен жұмыс жасайды.

1-топ «Терімшілік»

:
:
:
:
:
:

2 топ «Аңшылық»

:
:
:
:
:
:

Тапсырма Қ. Қ. Қ. әдісі бойынша Оқушылар жаңа сабақта үш қызық үш қиын және үш құнды алған ойын жазады.

-Сабақта сен үшін не қызық болды?

-Сабақ барысында қандай тапсырма сен үшін қиындық тудырды?

-Бүгінгі сабақтың сен үшін құнды болған тұсы бар ма?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ресурстар: Кәсіп түрлері
Пайда болу жолдары, уақыты
Егіншілік
Металл өңдеу
Айырбас саудасы
Кәсіп түрлері
Пайда болу жолдары, уақыты
Мал шаруашылығы
Балық аулау
Қолөнер

Қызық

Қиын
Құнды
1
2
3

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

C:\Users\User\Desktop\img_user_file_587a13b0449d9_21.jpg

Кесте дайындалады

Балаларға смайликтер бере отырып қызығушылығын ояту.

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері: Сабақтың соңы
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:

Жаңа сабақты қорытындылағанда «Кезбе тілші» әдісі арқылы қорытындылаймын.

Сыныптан 1 оқушыны журналист етіп тағайындайды, қолына микрафон алып келесі топқа барып тақырыпқа қатысты сұрақтар қояды. Бұл тәсіл:

1. Оқушылардың жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасайды.

2. Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартады.

Ресурстар: Суреттер, смайликтер
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері: Кері байланыс:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:

Әдісі : Венн диаграмма

1-топ

:
:
:

2-топ

:
:
:

https://lh5.googleusercontent.com/fSbKd-JA5dgC-rGIA-mUXlhGUVSXF0Ub_ir_rH2pJm1r0J7UoggEeC_K0no3N33GCoX9jlstRKU_9ETX14elygY3ujEplshdIWJevdLQgSkFNBV5v0DQOsXoPF99m-YOVfIhgVkZGys

Ресурстар: Терімшілік
ұқсастығы
егіншілік
Аңшылық
ұқсастығы
мал шаруашылығы
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:

Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда тапсырмалар бересіз?

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері: Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?
Ресурстар: Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:

Сабақ барысында оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған «Меннен сұрақ, сеннен жауап» әдісі бойынша сұрақтар қоямын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. Оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған топтық «Суреттер сөйлейді» әдісі боынша оқушылардың ойын сұрау, сөйлету арқылы жеке жұмыс түрлерін жүргіземін.

Жаңа сабақтың мазмұнына қысқаша шолу жасау үшін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай «Белсенді оқу» әдісін және Қ. Қ. Қ. әдісі бойынша кестелер мен тапсырмалар жасаймын. Бұл қабілетті оқушыларға тапсырманы түрлендіру түрі болып табылады. Олар:

* өз ойларын айтады

* проблемаларды атайды

* жағымды жақтарын атайды

* жаңа ақпараттарды анықтайды

* білгендерін жүйелейді, қорытындылайды

Сабақты бекіту кезеңінде «Кезбе тілші» әдісі арқылы оқушыларды жылдамдыққа, еркіндікке және сөйлеу мәнерлігін арттыруға ықпал жасаймын. Сөйлемей отырған оқушыларды сөзге тартамын. Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлерін оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіп отырамын.

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:

Бағалау парағы топ басшыларына беремін.

Әлсіз жауапқа 1- ұпай

Орта жауапқа 2 - ұпай

Толық жауапқа 3 - ұпай

Бағалау парағына сабақ кезеңдері жазылады Бағалау

шкаласы беріледі.

«5» - 6-8 ұпай

«4» - 4 - 6 ұпай

«3» - 2-4 ұпай

Әрбір тапсырманың орындалуын өзара бағалау, талдау арқылы қорытындылаймын, белсенділігіне қарай оқушыларды мадақтап, оқуы үшін мүмкіндік жасаймын

Ресурстар: Топтарға бөлу және техникалық құралдарды пайдалану кезінде оқушыларға қолайлы жағдай жасау және қауіп-сіздік ережесін сақтау Сыныптағы санитарлық - гигиеналық ережелерді сақтау
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде


Ұқсас жұмыстар
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
Галогендердің атомдық
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Жанды және жансыз табиғат
Буынаяқтылар типі
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Мақсат үстеулері
Топырақтың экологиялық проблемалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz