Оқушылар бүгінгі сабақтың Нәтиже сабақ екенін айтып

Күз-Қыс
тобы
Тақырыбы:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім.
Сабаққа қатысқан окушылар саны: 14
Сабаққа қатыспаған окушылар саны: 2
1. 1. 2. 1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1. 2. 2. 1. Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру.
1. 2. 3. 1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.
1. 2. 4. 1 Шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1. 5. 1. 5 Мұғалімнің көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Барлык оқушылар:
Өзінің туған күні туралы (отбасындағы мүшелердің, достарының туған күндері туралы), айта алады, сондай-ақ сыныптасынан қай күні туғаны туралы сұрай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Туған күн туралы тақырып көлеміндегі белсенді лексиканы еркін қолдана алады, тақырып бойынша өзара тілдесе алады.
Кейбір оқушылар:
Сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.
Сабақтың кезеңдері
Ресурстар
Сабақтың басы (2-5 минут)
АКТ
Парталардың үстінде
Көктем-Жаз
тобы
Сабактын ортасы
(6-40 минут)
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивті ға аударады. Мұғалім оқушылардын бүгінгі күннің нешесі, екенін сұрайды. Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды. Оқушылар үйде жасаған ашық хаттарын және оған жазған тілектерін оқиды.
Бағалау топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивті тақтаға аударады, енді бүгінгі сабақтың тақырыбын оқушылар өздері шешу керек. Интерактивті тақтада «Адасқан әріптер» тәсілімен, бүгінгі сабақтың атауына шығу кезеңі. Оқушылар бүгінгі сабақтың Нәтиже сабақ
екенін айтып. Осы ашық сабақты қорытындылай өздерінің не білгендерін, не үйренгендерін ортаға салу арқылы сабақтың пердесін ашады. 1 тапсырма яғни интерактивті тақтада суреттерді көру арқылы өз ойларын білдіреді. Иысалы, суретте балалардың туған күн мерекесін тойлап жатқаны көрсетіледі. Топтағы оқушылар жарыса шешеді. Сөздерін қайталайды, есте сақтайды, мұғалім оқушылардың қазақ тіліне тән дыбыстар кездесетін сөзді (туған күн, ашық хат, сыйлық, дастарқан, құттықтаймыз) дұрыс дыбысталуларына мән береді . Бағалау кезеңі топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) 2-тапсырма арқылы оқушылар
назарын интерактивті тақтаға аудартады, тақтада жыл мезгілдері сурет арқылы беріледі, сол суретті сөөзбен айту. Мысалы,
«Менің туған күнім
Осылайша жыл мезгілдерін сөзбен айтып, сөйлемді толықтырады
Оқулық
АКТ
Суреттер, түрлу-түсті қарындаштар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz