Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар бүгінгі сабақтың Нәтиже сабақ екенін айтып
5-сабақ
Тақырыбы:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім.
Мектебі: Өскемен қаласы әкімдігінің <<Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын № 38гимназиясы>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні, айы: 02.02.2017ж.
Мұғалімнін аты-жөні: Козыбаева Айнаш Урынбаевна
3-сынып
Сабаққа қатысқан окушылар саны: 14
Сабаққа қатыспаған окушылар саны: 2
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
1.1.2.1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.2.2.1. Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру.
1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.
1.2.4.1 Шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1.5.1.5 Мұғалімнің көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Сабақ мақсаты
Барлык оқушылар:
Өзінің туған күні туралы (отбасындағы мүшелердің, достарының туған күндері туралы), айта алады, сондай-ақ сыныптасынан қай күні туғаны туралы сұрай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Туған күн туралы тақырып көлеміндегі белсенді лексиканы еркін қолдана алады, тақырып бойынша өзара тілдесе алады.
Кейбір оқушылар:
Сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жүмыс
Ресурстар
Сабақтың басы (2-5 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. Сабактың басталуына жағымды ыкпал ететін көңіл күй қалыптастырады. Сабақтың алдында оқушыларды топқа бөледі. Топқа бөлу әрекеті былай жасалынады. Яғни мұғалімнің үстелінің үстінда қағаздың қиындылары жатады, қиындыларда ай аттары жазулы тұрады. Оқушылар орындарынан тұрып сол қиындыдан әркім өздері туған ай аттары жазулы тұрған қиындыны таңдап алады. 14 оқушы 2 топқа бөлінеді, яғни әр партаның үстінде жыл мезгілдерінің аттары жазылып тұрады. Таңдалып алынған ай аттары қай жыл мезгілдеріне жататыны арқылы оқушылар орындарына жайғасады. Осылай қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан айында туған оқушылар КҮЗ-ҚЫС тобына барып отырады, наурыз, мамыр, сәуір, маусым, шілде, тамыз айында туған оқушылар тобына отырады, айында туған оқушылар КӨКТЕМ- ЖАЗ тобына отырады. Сөйтіп мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады.
АКТ
Парталардың үстінде
Күз-Қыс
тобы
Көктем-Жаз
тобы
Сабактын ортасы
(6-40 минут)
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивті ға аударады. Мұғалім оқушылардын бүгінгі күннің нешесі, екенін сұрайды. Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды. Оқушылар үйде жасаған ашық хаттарын және оған жазған тілектерін оқиды.
Бағалау топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивті тақтаға аударады, енді бүгінгі сабақтың тақырыбын оқушылар өздері шешу керек. Интерактивті тақтада <<Адасқан әріптер>> тәсілімен, бүгінгі сабақтың атауына шығу кезеңі. Оқушылар бүгінгі сабақтың Нәтиже сабақ
екенін айтып. Осы ашық сабақты қорытындылай өздерінің не білгендерін, не үйренгендерін ортаға салу арқылы сабақтың пердесін ашады. 1 тапсырма яғни интерактивті тақтада суреттерді көру арқылы өз ойларын білдіреді. Иысалы, суретте балалардың туған күн мерекесін тойлап жатқаны көрсетіледі. Топтағы оқушылар жарыса шешеді. Сөздерін қайталайды, есте сақтайды, мұғалім оқушылардың қазақ тіліне тән дыбыстар кездесетін сөзді (туған күн, ашық хат, сыйлық, дастарқан, құттықтаймыз) дұрыс дыбысталуларына мән береді. Бағалау кезеңі топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) 2-тапсырма арқылы оқушылар назарын интерактивті тақтаға аудартады, тақтада жыл мезгілдері сурет арқылы беріледі, сол суретті сөөзбен айту. Мысалы,
<<Менің туған күнім
Осылайша жыл мезгілдерін сөзбен айтып, сөйлемді толықтырады
Оқулық
АКТ
Суреттер, түрлу-түсті қарындаштар
Топтар бір бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
ОТ) 3-тапсырмада сөздерді сәйкестендіру Оқушылар топ бойынша орындайды
Сөздерді сәйкестендір
ТУҒАН
БЕРЕМІН
СЫЙЛЫҚ
ТУҒАН
ТІЛЕК
ҚЫЗ
МЕН
КҮН
ҚЫСТА
ҚҰТТЫҚТАЙМЫН
МЕЙІРІМДІ
АЙТТЫМ
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады, яғни оқушылар бүгін нешесі, діптерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз деп дәптермен жұмысты бастатады, оқушылар тапсырманы орындау арқылы жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Туған күн сөзтіркесін тәуелдеу.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
АКТ
Қағаз қиындылары
Сабақтың соңы 41-45 минут
(Қ) сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқышулармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғазғаны ой пікірлерін білдіре алады.
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Оқушылар сабақты қалай ұққандарын тексеру бойынша <<Вагон құрастыру>> ойынын ойнатамын. Тоқтада вагонның суреті ілулі тұрады
Топтағы әр оқушыға
Сенің туған күнің қашан?
Сен қай мезгілде тудың? Деген сұрақтар жазылған карточкалар таратылады. Қай топтың балалары сұраққа жауаптарын тез жазып вагонға тез жапсырса сол топ жеңіске жетеді. Бағалау кезеңі топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
ІІІ. Ойтолғаныс
Мұғалім оқушыларға <<Атаулар туралы үш сұрақ>> тәсілін қолданып, жаңа сөздерге қатысты тапсырманы орындауын сұрайды.
Жаңа тақырып бойынша берілген сөздерден біреуін таңдап алады. Сұрақтарға ауызша жауап береді. Мысалы: <<туған күн>> сөзін алайық. 1. Бұл сөзді қайда кездестірдіңіз? (үйде). 2. Бұл сөзді қалай қолданасыз? (жақсы).
IV. Бекіту
Оқулықтағы 1 мәтінді орындатады.
Тілдесім. Диалогті толықтырады.
V. Бағалау
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.
<<Бағдаршам>> үлгісі бойынша бір- бірін бағалайды.
VI. Үйге тапсырма
64 бет 2-тапсырма суреттер бойынша 5 сөйлем жазып келу
Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?
2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1:
2:
Тақырыбы:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім.
Мектебі: Өскемен қаласы әкімдігінің <<Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын № 38гимназиясы>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні, айы: 02.02.2017ж.
Мұғалімнін аты-жөні: Козыбаева Айнаш Урынбаевна
3-сынып
Сабаққа қатысқан окушылар саны: 14
Сабаққа қатыспаған окушылар саны: 2
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
1.1.2.1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.2.2.1. Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру.
1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.
1.2.4.1 Шағын мәтінді/қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1.5.1.5 Мұғалімнің көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Сабақ мақсаты
Барлык оқушылар:
Өзінің туған күні туралы (отбасындағы мүшелердің, достарының туған күндері туралы), айта алады, сондай-ақ сыныптасынан қай күні туғаны туралы сұрай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Туған күн туралы тақырып көлеміндегі белсенді лексиканы еркін қолдана алады, тақырып бойынша өзара тілдесе алады.
Кейбір оқушылар:
Сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жүмыс
Ресурстар
Сабақтың басы (2-5 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. Сабактың басталуына жағымды ыкпал ететін көңіл күй қалыптастырады. Сабақтың алдында оқушыларды топқа бөледі. Топқа бөлу әрекеті былай жасалынады. Яғни мұғалімнің үстелінің үстінда қағаздың қиындылары жатады, қиындыларда ай аттары жазулы тұрады. Оқушылар орындарынан тұрып сол қиындыдан әркім өздері туған ай аттары жазулы тұрған қиындыны таңдап алады. 14 оқушы 2 топқа бөлінеді, яғни әр партаның үстінде жыл мезгілдерінің аттары жазылып тұрады. Таңдалып алынған ай аттары қай жыл мезгілдеріне жататыны арқылы оқушылар орындарына жайғасады. Осылай қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан айында туған оқушылар КҮЗ-ҚЫС тобына барып отырады, наурыз, мамыр, сәуір, маусым, шілде, тамыз айында туған оқушылар тобына отырады, айында туған оқушылар КӨКТЕМ- ЖАЗ тобына отырады. Сөйтіп мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады.
АКТ
Парталардың үстінде
Күз-Қыс
тобы
Көктем-Жаз
тобы
Сабактын ортасы
(6-40 минут)
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивті ға аударады. Мұғалім оқушылардын бүгінгі күннің нешесі, екенін сұрайды. Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды. Оқушылар үйде жасаған ашық хаттарын және оған жазған тілектерін оқиды.
Бағалау топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивті тақтаға аударады, енді бүгінгі сабақтың тақырыбын оқушылар өздері шешу керек. Интерактивті тақтада <<Адасқан әріптер>> тәсілімен, бүгінгі сабақтың атауына шығу кезеңі. Оқушылар бүгінгі сабақтың Нәтиже сабақ
екенін айтып. Осы ашық сабақты қорытындылай өздерінің не білгендерін, не үйренгендерін ортаға салу арқылы сабақтың пердесін ашады. 1 тапсырма яғни интерактивті тақтада суреттерді көру арқылы өз ойларын білдіреді. Иысалы, суретте балалардың туған күн мерекесін тойлап жатқаны көрсетіледі. Топтағы оқушылар жарыса шешеді. Сөздерін қайталайды, есте сақтайды, мұғалім оқушылардың қазақ тіліне тән дыбыстар кездесетін сөзді (туған күн, ашық хат, сыйлық, дастарқан, құттықтаймыз) дұрыс дыбысталуларына мән береді. Бағалау кезеңі топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) 2-тапсырма арқылы оқушылар назарын интерактивті тақтаға аудартады, тақтада жыл мезгілдері сурет арқылы беріледі, сол суретті сөөзбен айту. Мысалы,
<<Менің туған күнім
Осылайша жыл мезгілдерін сөзбен айтып, сөйлемді толықтырады
Оқулық
АКТ
Суреттер, түрлу-түсті қарындаштар
Топтар бір бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
ОТ) 3-тапсырмада сөздерді сәйкестендіру Оқушылар топ бойынша орындайды
Сөздерді сәйкестендір
ТУҒАН
БЕРЕМІН
СЫЙЛЫҚ
ТУҒАН
ТІЛЕК
ҚЫЗ
МЕН
КҮН
ҚЫСТА
ҚҰТТЫҚТАЙМЫН
МЕЙІРІМДІ
АЙТТЫМ
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады, яғни оқушылар бүгін нешесі, діптерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз деп дәптермен жұмысты бастатады, оқушылар тапсырманы орындау арқылы жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Туған күн сөзтіркесін тәуелдеу.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
АКТ
Қағаз қиындылары
Сабақтың соңы 41-45 минут
(Қ) сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқышулармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғазғаны ой пікірлерін білдіре алады.
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Оқушылар сабақты қалай ұққандарын тексеру бойынша <<Вагон құрастыру>> ойынын ойнатамын. Тоқтада вагонның суреті ілулі тұрады
Топтағы әр оқушыға
Сенің туған күнің қашан?
Сен қай мезгілде тудың? Деген сұрақтар жазылған карточкалар таратылады. Қай топтың балалары сұраққа жауаптарын тез жазып вагонға тез жапсырса сол топ жеңіске жетеді. Бағалау кезеңі топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
ІІІ. Ойтолғаныс
Мұғалім оқушыларға <<Атаулар туралы үш сұрақ>> тәсілін қолданып, жаңа сөздерге қатысты тапсырманы орындауын сұрайды.
Жаңа тақырып бойынша берілген сөздерден біреуін таңдап алады. Сұрақтарға ауызша жауап береді. Мысалы: <<туған күн>> сөзін алайық. 1. Бұл сөзді қайда кездестірдіңіз? (үйде). 2. Бұл сөзді қалай қолданасыз? (жақсы).
IV. Бекіту
Оқулықтағы 1 мәтінді орындатады.
Тілдесім. Диалогті толықтырады.
V. Бағалау
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.
<<Бағдаршам>> үлгісі бойынша бір- бірін бағалайды.
VI. Үйге тапсырма
64 бет 2-тапсырма суреттер бойынша 5 сөйлем жазып келу
Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?
2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz