Санды көбейтіндіге көбейту

Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
Ынтымақ а/ә, Көрікті ауылы, «Еңбек» жалпы орта
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Алимбетова Гулнара Койсоймасовна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ мақсаттары
Санды көбейтіндіге көбейте отырып, қолданады
- олардың арасындағы өзара байланысын түсінеді.
- Есепті шешу және есептеуді тиімді орындау кезінде амалдардың өтілген қасиеттерін қолдану.
Оқушылар:
Санды көбейтіндіге көбейту, көбейтудің терімділік қасиеті арасындағы тәуелділік тәсілдері арқылы есептер шығару түсінігін қалыптастырады. Тақырып бойынша есептерді шешеді, белгіленген мақсатқа қол жеткізеді, өзін-өзі дамытады, топпен, жұппен және жеке жұмыс істеу барысында өз нәтижесін көреді, өз ойларын сын тұрғысынан ойлай отырып сынып алдында қорғай біледі. Алынған білімді практикада қолдануды ұйымдастыра алады.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
сан, көбейту, көбейтінді
- Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
- Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
- Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
- Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сандарды көбейтіндіге көбейтіп баған түрінде шығарылу жолдарын есептейді
Жоспар-ланған уақыт
45 минут
Басталуы
2 минут
Ұйымдастыру. Сәлемдесу.
«Шаттық шеңбері» тілек айту арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу. Жанындағы оқушыға өз атының бас әрпінен басталатын жылы сөз айту.
"Адасқан сандар" бойынша топқа бөлу.
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару.
Оқушылар айтылған
іс-әрекеттерді орындап,
4-топқа бөлінеді
Ортасы
5 минут
6 минут
7 минут
10 минут
2 минут
6 минут
3 минут
Блум таксономиясының категорияларын қолдану.
«Кубизм» әдісі
бойынша сұрақтар.
- 1 ғасырда неше жыл бар?
- 1 аптада неше тәулік бар ?
- 1 см қанша мм бар ?
- 1 кг қанша г бар ?
- 1км неше метр бар ?
- 1 метрде қагша см бар ?
- 1 тоннада қанша кг бар ?
- 1 сағатта қанша минут бар ?
1. Білу. «Ой қозғау» әдісі арқылы. Сандарды көбейтіндіге көбейтіп есептер шығару.
а * (в * с) =(a * в) * с = ( c * а) * в
1 -тәсіл 2-тәсіл 3-тәсіл
3х ( 2х5) =30 (3 х 2) х 5 = 30 (5 х 3) х 2 = 30
Екі көбейткішті олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады.
2. Түсіну . »Үштік әдіс » арқылы эстафеталық ойын.
1-оп 2-топ
32 х 10 = 32016 х 10 =
3208 x 10 = 48 x 100 =
3224 x 10 = 488 x 100 =
3-топ 4-топ
4848 x 100 = 489 x 100 =
4844 x 100 = 4850 x 100 =
485 x 100 = 4805 x 100 =
3. Қолдану . «Көршіңді тап» арқылы тапсырманы
орындау.
«Кім жылдам»
А) І. ( 5 х 8) х 12 =
II. 5 x ( 8 x 12 ) =
III. (12 x 5 ) x 8 =
1-тәсіл 2-тәсіл
10 х 20 = 10 x 30 =
200 x 30 = 300 x 20 =
Есепте: 1 км = 1000 м
1000 : 100 =
10 : 2 =
Сергіту сәті. «Мен қазақпын» әнімен билеу.
4. Талдау. «Қонақ бөлме»(тік төртбұрыш) .
a = 12 x 50 = см
в = 7 x 50 = см
s = а * в = 600 x 350 = см
Ас үй(шаршы) .
a = 6 x 50 = см
в = 6 x 50 = см
s = а * а = 300 x 300 = см
Жатын бөлме (тік бұрыш) .
a = 6 x 50 = см
в = 4 x 50 = см
s = а * в = 300 x 200 = см
Дәліз(тік төртбұрыш) .
a = 3 x 50 = см
в = 13 x 50 = см
s = а * в = 150 x 650 = см
5. Жинақтау . «Қызықты кубизм» әдісі арқылы жұмбақтың шешуін табу.
Үш аяғы боялған
Екі жағы боялған
Бір жағы боялған
Кубик
Ах4 парақшасы
АКТ
Интербелсенді тақта
АКТ
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта
АКТ видеоролик
Ах4 парақшасы
Кубик
АКТ
Аяқталуы
2 минут
Бортты журнал арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: № 6 есеп, 106 бет
Кері байланыс: «Кеме» әдісі.
* Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығы сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.
- Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя,
Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, смұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түсек боя. » Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz