Санды көбейтіндіге көбейту

C:\Users\projector\Desktop\20170421_234504.jpg Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,

Ынтымақ а/ә, Көрікті ауылы, «Еңбек» жалпы орта

мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Алимбетова Гулнара Койсоймасовна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: математика
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі
САБАҚ:математика: Күні: 20. 01. 17 ж
Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі: Мұғалімнің есімі: Алимбетова Гулнара
САБАҚ:математика: СЫНЫП: 4
Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі: Қатысқандар саны: 25
Қатыспағандар саны:
САБАҚ:математика: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі: Санды көбейтіндіге көбейту
САБАҚ:математика:

Сабақ мақсаттары

Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі: Барлық оқушылар:
САБАҚ:математика:

Санды көбейтіндіге көбейте отырып, қолданады

  • олардың арасындағы өзара байланысын түсінеді.
САБАҚ:математика: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ:математика:
  • Есепті шешу және есептеуді тиімді орындау кезінде амалдардың өтілген қасиеттерін қолдану.
САБАҚ:математика: Кейбір оқушылар:
САБАҚ:математика: Екі көбейткіш сандардың көбейтіндісімен алмастыру, ажырату, пайдаланып жазады .
САБАҚ:математика: Тілдік мақсат
Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі:

Оқушылар:

Санды көбейтіндіге көбейту, көбейтудің терімділік қасиеті арасындағы тәуелділік тәсілдері арқылы есептер шығару түсінігін қалыптастырады. Тақырып бойынша есептерді шешеді, белгіленген мақсатқа қол жеткізеді, өзін-өзі дамытады, топпен, жұппен және жеке жұмыс істеу барысында өз нәтижесін көреді, өз ойларын сын тұрғысынан ойлай отырып сынып алдында қорғай біледі. Алынған білімді практикада қолдануды ұйымдастыра алады.

САБАҚ:математика: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ:математика: Сандарды көбейтіндіге көбейтудің әртүрлі тәсілдерін арқылы қарастырады.
САБАҚ:математика:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

сан, көбейту, көбейтінді

  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
САБАҚ:математика: Талқылауға арналған тармақтар: Сандар, көбейту, көбейтінді. Екі көбейткішті көбейтіндісімен алмастырады.
САБАҚ:математика: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
САБАҚ:математика: Екі немесе одан да көп сандарды олардың көбейтіндісімен алмастырып есептеп шығарады.
САБАҚ:математика:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Сандарды көбейтіндіге көбейтіп баған түрінде шығарылу жолдарын есептейді

САБАҚ:математика: Алдыңғы тақырып
Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі: Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар. Елестетеді, ойлана отырып жауап береді.
САБАҚ:математика: Жоспар
САБАҚ:математика:

Жоспар-ланған уақыт

45 минут

Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ:математика:

Басталуы

2 минут

Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі:

Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

«Шаттық шеңбері» тілек айту арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу. Жанындағы оқушыға өз атының бас әрпінен басталатын жылы сөз айту.

"Адасқан сандар" бойынша топқа бөлу.

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару.

Оқушылар айтылған

іс-әрекеттерді орындап,

4-топқа бөлінеді

САБАҚ:математика:

Ортасы

5 минут

6 минут

7 минут

10 минут

http://www.hr-portal.ru/files/mini/fotolia_29282281_m-1-700x700.jpg

2 минут

6 минут

3 минут

Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі:

Блум таксономиясының категорияларын қолдану.
«Кубизм» әдісі бойынша сұрақтар.

  1. 1 ғасырда неше жыл бар?
  2. 1 аптада неше тәулік бар ?
  3. 1 см қанша мм бар ?
  4. 1 кг қанша г бар ?
  5. 1км неше метр бар ?
  6. 1 метрде қагша см бар ?
  7. 1 тоннада қанша кг бар ?
  8. 1 сағатта қанша минут бар ?

1. Білу. «Ой қозғау» әдісі арқылы. Сандарды көбейтіндіге көбейтіп есептер шығару.

а * (в * с) =(a * в) * с = ( c * а) * в

1 -тәсіл 2-тәсіл 3-тәсіл

3х ( 2х5) =30 (3 х 2) х 5 = 30 (5 х 3) х 2 = 30

Екі көбейткішті олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады.

:
:
:
:
:

2. Түсіну . »Үштік әдіс » арқылы эстафеталық ойын.

1-оп 2-топ

32 х 10 = 32016 х 10 =

3208 x 10 = 48 x 100 =

3224 x 10 = 488 x 100 =

3-топ 4-топ

4848 x 100 = 489 x 100 =

4844 x 100 = 4850 x 100 =

485 x 100 = 4805 x 100 =

3. Қолдану . «Көршіңді тап» арқылы тапсырманы

орындау.

«Кім жылдам»

А) І. ( 5 х 8) х 12 =

II. 5 x ( 8 x 12 ) =

III. (12 x 5 ) x 8 =

1-тәсіл 2-тәсіл

10 х 20 = 10 x 30 =

200 x 30 = 300 x 20 =

Есепте: 1 км = 1000 м

1000 : 100 =

10 : 2 =

Сергіту сәті. «Мен қазақпын» әнімен билеу.

4. Талдау. «Қонақ бөлме»(тік төртбұрыш) .

a = 12 x 50 = см

в = 7 x 50 = см

s = а * в = 600 x 350 = см

Ас үй(шаршы) .

a = 6 x 50 = см

в = 6 x 50 = см

s = а * а = 300 x 300 = см

Жатын бөлме (тік бұрыш) .

a = 6 x 50 = см

в = 4 x 50 = см

s = а * в = 300 x 200 = см

Дәліз(тік төртбұрыш) .

a = 3 x 50 = см

в = 13 x 50 = см

s = а * в = 150 x 650 = см

5. Жинақтау . «Қызықты кубизм» әдісі арқылы жұмбақтың шешуін табу.

Үш аяғы боялған

Екі жағы боялған

Бір жағы боялған

Кубик

Ах4 парақшасы

АКТ

Интербелсенді тақта

АКТ

Интербелсенді тақта

Интербелсенді тақта

АКТ видеоролик

Ах4 парақшасы

Кубик

АКТ

САБАҚ:математика:
Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі:
САБАҚ:математика:

Аяқталуы

2 минут

Мектеп:«Еңбек» жалпы орта мектебі:

Бортты журнал арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: № 6 есеп, 106 бет

Кері байланыс: «Кеме» әдісі.

C:\Users\projector\Downloads\АЙЖАН ТУКТИБАЕВА\КЕРІ БАЙЛАНЫС КЕМЕ.png * Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығы сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.

  • Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя,

Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, смұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түсек боя. » Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын


Ұқсас жұмыстар
Қысқаша көбейту әдістері
Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу
Достық өлкесінің заңы
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Үш таңбалы санды, бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу жайлы ақпарат
Көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілі
Өрнекті жазбаша есепте
Біздің топ
Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру
Білімдіге дүние жарық..
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz