Сабаққа қатысқан оқушылар саны

Тақырыбы:

Кел, қайталайық!

Атырау қаласы

№15 Абай атындағы жалпы орта мектебінің

орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Тақырыбы:Кел, қайталайық!: Күні, айы:
Атырау қаласы№15 Абай атындағы жалпы орта мектебініңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Мұғалімнің аты-жөні: Бактыгереева Шынар Мендихановна
Тақырыбы:Кел, қайталайық!: 1-сынып
Атырау қаласы№15 Абай атындағы жалпы орта мектебініңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Тақырыбы:Кел, қайталайық!: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Атырау қаласы№15 Абай атындағы жалпы орта мектебініңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:

1. 1. 2. 1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1. 2. 3. 1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.

1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? не істейсің?) сұрақ қоя білу.

1. 5. 1. 5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру .

Тақырыбы:Кел, қайталайық!: Сабақ мақсаты
Атырау қаласы№15 Абай атындағы жалпы орта мектебініңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:

Барлық оқушылар:

4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады.

Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.

Тақырыбы:Кел, қайталайық!:

Оқушылардың басым бөлігі:

4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Тақырыбы:Кел, қайталайық!:

Кейбір оқушылар:

4-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.

Тақырыбы:Кел, қайталайық!: Сабақтың барысы
Тақырыбы:Кел, қайталайық!: Сабақтың кезеңдері
Атырау қаласы№15 Абай атындағы жалпы орта мектебініңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Тақырыбы:Кел, қайталайық!:

Сабақтың барысы

(2-5 минут)

Атырау қаласы№15 Абай атындағы жалпы орта мектебініңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.

Шаттық шеңбері.

Кел, балалар, тұрайық

Үлкен шеңбер құрайық

Шаңырақты көтеріп

Керегені құрайық

Уықтарша иіліп

Шаңыраққа қосылып,

Қазақ үйді құрайық.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

C:\Users\Администратор\Desktop\18445961-happy-winter-cartoon-kids-in-circle-isolated-on-white.jpg
Тақырыбы:Кел, қайталайық!:

Сабақтың ортасы

(6-31 минут)

Атырау қаласы№15 Абай атындағы жалпы орта мектебініңорыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:

(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.

Пазл әдісі:

(МК, Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада берілген сұрақтар бойынша сұрақ қояды, оқушылар оған өз қалауы бойынша жауап бере алады. Әр жауап сайын, жануарлардың суреттерін құрастырады. Мысалы:

  1. Мынау не? (Мұғалімнің қолында немесе тақтада бір аңның немесе үй жануарының суреті болуы керек)
  2. Мынау піл ме? (Мұғалім бір суретті көрсетеді)

Сұрақ-жауап әдісі. Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылардан сұрақтарға жауап алу.

  1. Аулада не бар?
  2. Сен не істейсің?

Сергіту.

  1. Сен не саласың?

(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалау бойынша жауап бере алады.

(МК, Ұ) Сондай-ақ бұл сабақта мұғалім аңдар, үй жануарлары, ауладағы, айналадағы зат атауларын, сандарды қайталауға арналған қосымша тапсырмалар (ойындар) ұйымдастыра алады. Осы бөлімнің соңында оқушылардың:

- аңдарды атай алу (аю, арыстан, кірпі, түлкі, керік, піл, қасқыр, қоян) ;

- үй жануарларын атай алу (қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе) ;

- бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары, ауладағы гүлдер, ағаштар) ;

- Мынау піл ме? сияқты сұрақтарға жауап бере алу (Иә, мынау піл. Жоқ, піл емес. ) ;

- аңдардың жануарлардың санын, түсін айта алу ( 1-10 сандар, үйренген түстер) атай алу;

- аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар. ) ;

- аулада не істейтінін айта алу (Мен аулада ойнаймын. Мен аулада сурет саламын. ) ;

- қандай сурет салатынын (Мен


Ұқсас жұмыстар
Сабақ соңында
Күкірт қышқылдарының тұздары
Көңіл күйді анықтау тренингі
Қарасөзді мәнерлеп жатқа айтыңдар
Жыныс жасушаларындағы хромосомалар
Өнер түрлеріне байланысты сурет салу
Фосфордың химиялық қасиеттері, қолданылуы
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың тақырыбы
Буынаяқтылар типі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz