Сабаққа қатысқан оқушылар саны

Тақырыбы:
Кел, қайталайық!
Атырау қаласы
№15 Абай атындағы жалпы орта мектебінің
орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
1. 1. 2. 1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1. 2. 3. 1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.
1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? не істейсің?) сұрақ қоя білу.
1. 5. 1. 5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру .
Барлық оқушылар:
4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
4-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
(2-5 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.
Шаттық шеңбері.
Кел, балалар, тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Шаңырақты көтеріп
Керегені құрайық
Уықтарша иіліп
Шаңыраққа қосылып,
Қазақ үйді құрайық.
Сабақ мақсатымен таныстыру.

Сабақтың ортасы
(6-31 минут)
(МК, Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.
Пазл әдісі:
(МК, Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада берілген сұрақтар бойынша сұрақ қояды, оқушылар оған өз қалауы бойынша жауап бере алады. Әр жауап сайын, жануарлардың суреттерін құрастырады. Мысалы:
- Мынау не? (Мұғалімнің қолында немесе тақтада бір аңның немесе үй жануарының суреті болуы керек)
- Мынау піл ме? (Мұғалім бір суретті көрсетеді)
Сұрақ-жауап әдісі. Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылардан сұрақтарға жауап алу.
- Аулада не бар?
- Сен не істейсің?
Сергіту.
- Сен не саласың?
(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалау бойынша жауап бере алады.
(МК, Ұ) Сондай-ақ бұл сабақта мұғалім аңдар, үй жануарлары, ауладағы, айналадағы зат атауларын, сандарды қайталауға арналған қосымша тапсырмалар (ойындар) ұйымдастыра алады. Осы бөлімнің соңында оқушылардың:
- аңдарды атай алу (аю, арыстан, кірпі, түлкі, керік, піл, қасқыр, қоян) ;
- үй жануарларын атай алу (қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе) ;
- бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары, ауладағы гүлдер, ағаштар) ;
- Мынау піл ме? сияқты сұрақтарға жауап бере алу (Иә, мынау піл. Жоқ, піл емес. ) ;
- аңдардың жануарлардың санын, түсін айта алу ( 1-10 сандар, үйренген түстер) атай алу;
- аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар. ) ;
- аулада не істейтінін айта алу (Мен аулада ойнаймын. Мен аулада сурет саламын. ) ;
- қандай сурет салатынын (Мен
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz