Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабаққа қатысқан оқушылар саны
Тақырыбы:
Кел, қайталайық!
Атырау қаласы
№15 Абай атындағы жалпы орта мектебінің
орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Күні, айы:
Мұғалімнің аты-жөні: Бактыгереева Шынар Мендихановна
1-сынып
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.
1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? не істейсің?) сұрақ қоя білу.
1.5.1.5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
4-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Сабақтың барысы
(2-5 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.
Шаттық шеңбері.
Кел,балалар,тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Шаңырақты көтеріп
Керегені құрайық
Уықтарша иіліп
Шаңыраққа қосылып,
Қазақ үйді құрайық.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Сабақтың ортасы
(6-31 минут)
(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.
Пазл әдісі:
(МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада берілген сұрақтар бойынша сұрақ қояды, оқушылар оған өз қалауы бойынша жауап бере алады. Әр жауап сайын, жануарлардың суреттерін құрастырады. Мысалы:
1. Мынау не? (Мұғалімнің қолында немесе тақтада бір аңның немесе үй жануарының суреті болуы керек)
2. Мынау піл ме? (Мұғалім бір суретті көрсетеді)
Сұрақ-жауап әдісі. Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылардан сұрақтарға жауап алу.
1. Аулада не бар?
2. Сен не істейсің?
Сергіту.
1. Сен не саласың?
(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалау бойынша жауап бере алады.
(МК,Ұ) Сондай-ақ бұл сабақта мұғалім аңдар, үй жануарлары, ауладағы, айналадағы зат атауларын, сандарды қайталауға арналған қосымша тапсырмалар (ойындар) ұйымдастыра алады. Осы бөлімнің соңында оқушылардың:
- аңдарды атай алу (аю, арыстан, кірпі, түлкі, керік, піл, қасқыр, қоян);
- үй жануарларын атай алу (қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе);
- бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары, ауладағы гүлдер, ағаштар);
- Мынау піл ме? сияқты сұрақтарға жауап бере алу (Иә, мынау піл. Жоқ, піл емес.) ;
- аңдардың жануарлардың санын, түсін айта алу ( 1-10 сандар, үйренген түстер) атай алу;
- аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар.);
- аулада не істейтінін айта алу (Мен аулада ойнаймын. Мен аулада сурет саламын.);
- қандай сурет салатынын (Мен ағаш саламын)айтаалудағылары қалыптасуы қажет.
(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Оқулық
Аудиодиск:
4.6.1.; 4.6.2.; 4.6.3.; 4.6.4.
Аңдар,
үй жануарлары, ауладағы, айналадағы заттар, сандардың суреттері бар
карточкалар
№1 жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
(32-35 минут)
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.
Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Сұрақ-жауап
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?
2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Оқушыларды түгел сабаққа қызығушылықтары жақсы болды, пазыл құрастыру, сұрақ- жауап әдісі қызық өтті.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1: Пазыл әдісі
2: сұрақ, жауап
Қандай екі нәрсе сабақта жақсартар еді?
1:
2:
Кел, қайталайық!
Атырау қаласы
№15 Абай атындағы жалпы орта мектебінің
орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Күні, айы:
Мұғалімнің аты-жөні: Бактыгереева Шынар Мендихановна
1-сынып
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.
1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? не істейсің?) сұрақ қоя білу.
1.5.1.5 Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
4-бөлімде өткен тақырыптарды қандай деңгейде меңгергендерін көрсете алады.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап бере алады, басқа оқушыларға сұрақ қоя алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
4-бөлімде өткен тақырыптар бойынша өзара тілдесе алады. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.
Кейбір оқушылар:
4-бөлім бойынша өткен материалдарды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Сабақтың барысы
(2-5 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.
Шаттық шеңбері.
Кел,балалар,тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Шаңырақты көтеріп
Керегені құрайық
Уықтарша иіліп
Шаңыраққа қосылып,
Қазақ үйді құрайық.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Сабақтың ортасы
(6-31 минут)
(МК,Ұ) Бұл сабақта оқушылар 4-бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталайды, еске түсіреді. Мұнда өткен тақырыптармен байланысты 8 сюжет берілген. Оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды. Ең алдымен оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің толық нұсқасын тыңдайды, әр сюжет бойынша хормен, жеке-жеке қайталайды. Содан кейін берілген суреттер бойынша диалогті толықтырып айтады.
Пазл әдісі:
(МК,Ұ) Мұғалім оқушыларға оқулықтағы тапсырмада берілген сұрақтар бойынша сұрақ қояды, оқушылар оған өз қалауы бойынша жауап бере алады. Әр жауап сайын, жануарлардың суреттерін құрастырады. Мысалы:
1. Мынау не? (Мұғалімнің қолында немесе тақтада бір аңның немесе үй жануарының суреті болуы керек)
2. Мынау піл ме? (Мұғалім бір суретті көрсетеді)
Сұрақ-жауап әдісі. Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша оқушылардан сұрақтарға жауап алу.
1. Аулада не бар?
2. Сен не істейсің?
Сергіту.
1. Сен не саласың?
(Ж) Сонан соң оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұппен жұмыс істейді. Олар сұрақтарға өз қалау бойынша жауап бере алады.
(МК,Ұ) Сондай-ақ бұл сабақта мұғалім аңдар, үй жануарлары, ауладағы, айналадағы зат атауларын, сандарды қайталауға арналған қосымша тапсырмалар (ойындар) ұйымдастыра алады. Осы бөлімнің соңында оқушылардың:
- аңдарды атай алу (аю, арыстан, кірпі, түлкі, керік, піл, қасқыр, қоян);
- үй жануарларын атай алу (қой, ешкі, сиыр, жылқы, түйе);
- бұл не? сұрағына жауап беретін сөздерді атай алу (аңдар, үй жануарлары, ауладағы гүлдер, ағаштар);
- Мынау піл ме? сияқты сұрақтарға жауап бере алу (Иә, мынау піл. Жоқ, піл емес.) ;
- аңдардың жануарлардың санын, түсін айта алу ( 1-10 сандар, үйренген түстер) атай алу;
- аулада не бар екенін айта алу (Аулада ағаштар, гүлдер бар.);
- аулада не істейтінін айта алу (Мен аулада ойнаймын. Мен аулада сурет саламын.);
- қандай сурет салатынын (Мен ағаш саламын)айтаалудағылары қалыптасуы қажет.
(МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Оқулық
Аудиодиск:
4.6.1.; 4.6.2.; 4.6.3.; 4.6.4.
Аңдар,
үй жануарлары, ауладағы, айналадағы заттар, сандардың суреттері бар
карточкалар
№1 жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
(32-35 минут)
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.
Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Сұрақ-жауап
1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?
2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Оқушыларды түгел сабаққа қызығушылықтары жақсы болды, пазыл құрастыру, сұрақ- жауап әдісі қызық өтті.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе не?
1: Пазыл әдісі
2: сұрақ, жауап
Қандай екі нәрсе сабақта жақсартар еді?
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz