Электр тогы

Бекітемін:

Пәні: Физика және астрономия

Қысқа мерзімді жоспар №31

Сабақтың тақырыбы : Электр тогы. Ток көздері
№201 мектеп-лицей
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Күні:
№201 мектеп-лицей: Мұғалімнің аты-жөні: Шілдебаева Айгүл
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Сынып: 8
№201 мектеп-лицей: Сабақтағы оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Сабақтағы оқыту мақсаттары:
№201 мектеп-лицей:

Оқушылар үйренеді:

1. Электр тогының анықтамасын, ток көздері туралы білуі, токтың жүру шарттарын білуі .

2. Электр тогының әрекетін түсінуі, электр қозғаушы күш шамасының физикалық шамасын түсінуі.

3. Электр тогын түсіндіре алуы, деректерді жинап, талдап, іріктей алуы. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Күтілетін нәтиже:
№201 мектеп-лицей:

Барлық оқушылар:

Электр тогының анықтамасын, ток көздері туралы біледі, токтың жүру шарттарын біледі .

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Оқушылардың көпшілігі:

Электр тогының әрекетін түсінеді, ажыратады, электр қозғаушы күш шамасының физикалық шамасын түсінеді.

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Кейбір оқушылар:

Электр тогын түсіндіре алады, деректерді жинап, талдап, іріктей алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Тілдік мақсаттар
№201 мектеп-лицей:

Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру.

Тұрақты ток-постоянный ток- Direct current

электр тогы-электрический ток-electric current

Ток өткізетін-проводник с током- current carrying

Құрал-устройство-Device

Диэлектрик-диэлектрик-Dielectric

Электр заряды-электрический заряд- electrical charge

Батарея-батарея-battery

Гальваникалық элемент-гальванический элемент- cell

Заряд-заряд-charge

Өткізгіш-проводник-conductor

Өткізгіштік-проводимость-conductivity

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Пәнаралық байланыстар
№201 мектеп-лицей: Математика
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Алдыңғы білім
№201 мектеп-лицей: Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Температура.
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Дерек көздер, ресурстар
№201 мектеп-лицей:

1. Б. М. Дүйсембаев, т. б, Физика және астрономия. Алматы «Мектеп», 2015 ж

2. Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей

3. Электронды оқулық, 8 сынып

4. В. И. Кем, Б. А. Кронгарт Физика . Есептер жинағы

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Жоспар
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Жоспар-

ланған мерзім

№201 мектеп-лицей: Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Кіріспе

(3мин)

№201 мектеп-лицей: Топқа бөлу
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді

Ынталанды-

ру

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Үй тапсырма-сы ( 8 мин)
№201 мектеп-лицей:

Үй тапсырмасымен жұмыс.

«Электр өрісі» тарауын қайталау.

Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары

1. Электр өрісі деген не? Қасиеттері

2. Кулон заңын тұжырымдаңдар

3. Потенциал, электр өрісі жұмысының формулалары

4. Конденсаторлар деген не?

Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.

Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.

  • ойлану
  • талқылау, диалог
  • жауап беру
Мадақтау
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: 3 мин
№201 мектеп-лицей:

Қызығушылығын ояту

Миға шабуыл .

Бейнематериалдар арқылы

Электрондық оқулықтан «Электр тоғы» тақырыбындағы бейнематериал көрсету.

Оқушылар байқалған құбылысқа байланысты ой-пікірлерін білдіреді.

Сабақтың тақырыбын ашады.

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Негізгі бөлімі

(13 мин)

№201 мектеп-лицей:

Мағынаны тану

Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.

І топ. Электр тогы деген не? Электр тогының пайда болу шарттары

ІІ топ. Электр тогының әрекеті

ІІІ топ. Ток көздерінің түрлері. Электр қозғаушы күш деген не?

Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.

Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,

Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,

Топ спикері қорғайды.

Критерий арқылы бағалау

1 . Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;

2. Мазмұнның толық ашылуы;

3. Өмірден мысалдар келтіруі.

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: 5 мин
№201 мектеп-лицей: Жұптық жұмыс. «Жалғасын тап»
Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Қорытын-

ды бөлімі

8 мин

№201 мектеп-лицей:

Ой-толғаныс

Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар

Сынып ішіндегі барлық оқушылардың деңгейлік тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды.
Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Кері байланыс

5 мин

№201 мектеп-лицей:

Маған не қиын болды, не қиын болмады.

Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз пікірлерін стикерге жазып, кестеге іледі.

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Үйге
№201 мектеп-лицей: Электр тогы. Ток көздері
Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді, тақырыпты оқып келеді.

Зерттеу жұмысы. Электр тогы

Эссе. Электр тогының пайдасы мен зияны

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
№201 мектеп-лицей: Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:
№201 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері: Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
№201 мектеп-лицей: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:
Сабақтың тақырыбы :Электр тогы. Ток көздері:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2

Сабақтың

Ұқсас жұмыстар
Электр тогының әрекеттері
Тақырып Металдардағы электр тогы
Химия пәнінің мұғалімі
Жартылайөткізгіштердегі электр тогы
Металдардағы электр тогы
Тұрақты электр тогы. тұрақты токтың пайда болу шарттары электр энергиясы көзінің электр қозғаушы күші
Газдағы электр тогы. 8 сынып
Қмж физика 7-сыныпқа арналған
Электр тогы. Электр тогының көздері
Ток күші. тізбек бөлігі үшін және толық тізбек үшін ом заңы. 10 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz