Бір қалыпты қозғалыс

Бекітемін:
Пәні: Физика және астрономия
Қысқа мерзімді жоспар №
Оқушылар үйренеді:
1. Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстың анықтамасын білуі, мысалдар келтіре алуы. Қозғалыс жылдамдығы шамасы туралы білуі, формуласын түрлендіре алуы.
2. Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалысты ажырата алуы, қозғалыстың маңызын түсінуі, жылдамдықтың физикалық мағынасын білуі.
3. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.
Барлық оқушылар:
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстың анықтамасын біледі, мысалдар келтіре алады. Қозғалыс жылдамдығы шамасы туралы біледі, формуласын түрлендіре алады.
Оқушылардың көпшілігі:
Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалысты ажырата алуады, қозғалыстың маңызын түсінеді, жылдамдықтың физикалық мағынасын біледі.
Кейбір оқушылар:
Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру. Мысалы, бірқалыпты
бірқалыпты емес, қозғалыс
1. Б. М. Дүйсембаев, т. б, Физика және астрономия. Алматы «Мектеп», 2015 ж
2. Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 7 сынып
4. В. И. Кем, Б. А. Кронгарт Физика. Есептер жинағы
Жоспар-
ланған мерзім
Кіріспе
(3мин)
Ынталанды
ру
Үй тапсырмасымен жұмыс.
Жол және орын ауыстыру
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
1 Материалдық нүкте деген не?
2. Орын ауыстыру деп нені айтады?
2. Жол мен орын ауыстырудың айырмашылығы.
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.
- ойлану
- талқылау, диалог
- жауап беру
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .
Сұрақтар арқылы
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.
Негізгі бөлімі
(13 мин)
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
(«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы)
І топ, ІІ топ. Бір қалыпты қозғалыс
ІІІ топ Бір қалыпты емес қозғалыс
ІУ топ. Жылдамдық.
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ спикері қорғайды.
Критерий арқылы бағалау
1 . Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
« Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Қорытын-
ды бөлімі
8 мин
Ой - толғаныс. Есеп шығару
Жеке жұмыс. Эссе. Қозғалыс
Кері байланыс
(5 мин)
Маған не қиын болды, не қиын болмады
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, кестеге жапсырады.
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz