Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бір қалыпты қозғалыс

Бекітемін:
Пәні: Физика және астрономия
Қысқа мерзімді жоспар №

Сабақтың тақырыбы : Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері

№201 мектеп-лицей
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Шілдебаева Айгүл
Сынып: 7
Сабақтағы оқушылар саны: 20
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтағы оқыту мақсаттары:
Оқушылар үйренеді:
1.Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстың анықтамасын білуі, мысалдар келтіре алуы. Қозғалыс жылдамдығы шамасы туралы білуі, формуласын түрлендіре алуы.

2. Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалысты ажырата алуы, қозғалыстың маңызын түсінуі, жылдамдықтың физикалық мағынасын білуі.
3.Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.

Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар:
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстың анықтамасын біледі, мысалдар келтіре алады. Қозғалыс жылдамдығы шамасы туралы біледі, формуласын түрлендіре алады.

Оқушылардың көпшілігі:
Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалысты ажырата алуады, қозғалыстың маңызын түсінеді, жылдамдықтың физикалық мағынасын біледі.

Кейбір оқушылар:
Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
Тілдік мақсаттар
Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру. Мысалы, бірқалыпты
бірқалыпты емес, қозғалыс

Пәнаралық байланыстар
Жаратылыстану

Алдыңғы білім
Материалдық нүкте. Жол және орын ауыстыру
Дерек көздер, ресурстар
1.Б.М. Дүйсембаев, т.б, Физика және астрономия. Алматы <<Мектеп>>, 2015 ж
2.Мұғалімге арналған нұсқаулық. <<Назарбаев Зияткерлік мектептері>> ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 7 сынып
4.В.И.Кем, Б.А.Кронгарт Физика. Есептер жинағы

Жоспар
Жоспар-
ланған мерзім

Жоспарланған іс-шаралар

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау түрі
Кіріспе
(3мин)
Стикерлер түстері арқылы 4 топқа бөлу.
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді
Ынталанды
ру

Үй тапсырмасы (8 мин)

Үй тапсырмасымен жұмыс.

Жол және орын ауыстыру

Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары

1 Материалдық нүкте деген не?
2.Орын ауыстыру деп нені айтады?
2.Жол мен орын ауыстырудың айырмашылығы.

Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.

oo ойлану
oo талқылау, диалог
oo жауап беру

Мадақтау

3 мин

Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .

Сұрақтар арқылы

Тақырып бойынша сұрақтар қою.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.

Негізгі бөлімі

(13 мин)

Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.

(<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі арқылы)

І топ, ІІ топ. Бір қалыпты қозғалыс
ІІІ топ Бір қалыпты емес қозғалыс
ІУ топ. Жылдамдық.

Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.

Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,

Топ спикері қорғайды.

Критерий арқылы бағалау

1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.

5 мин

Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру

Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.

Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым,жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады

Қорытын-
ды бөлімі

8 мин

Ой - толғаныс. Есеп шығару

Жеке жұмыс. Эссе. Қозғалыс

Сынып ішіндегі барлық оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.

Оқушылар тапсырманы орындайды.

Жаңа тақырып бойынша өз білімдерін тексереді, сыни ойланады, ақпаратпен жұмыс жасау дағдылары дамиды

Кері байланыс
(5 мин)

Маған не қиын болды, не қиын болмады

Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, кестеге жапсырады.

Үйге

Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар

Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді , тақырыпты оқып келеді.

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Жұптық жұмыс. Анықтамалық кесте



Физикалық шаманың атауы

Өлшем бірлігі

Формуласы

Анықтамасы

1

Жылдамдық

2

Орын ауыстыру

3

Уақыт

4

Орташа жылдамдық

Жеке жұмыс. Есептер шығару.

1.Велосипедші 5 сағат 30 минутта 100 км жол жүрді. Велосипедші қандай орташа жылдамдықпен қозғалған?
2.3 сағатта 20 км жол жүрген шаңғышының орташа жылдамдығын есептеңдер.
3.Трамвай 36 км/сағ жылдамдықпен қозғалып барады. Осы жылдамдықты 1 секундтағы метрмен (м/с) өрнектеңдер.
4. Қоянның жылдамдығы 15 м/с, ал дельфиннің жылдамдығы 72 км/сағ . Олардың қайсысы үлкен жылдамдыққа ие болады?
5. Жаяу адамның , атты әскердің, танкінің, жолаушылар ұшағының қозғалыс жылдамдықтарын , олар 20 км жолды сәйкес 5 сағ; 2 сағ; 22 мин; 1,4 минут ішінде жүріп өтті деп есептеп, шығарыңдар.
6. Пойыз 30 секундта 72 км/сағ жылдамдықпен бір қалыпты қозғалды. Осы уақыт ішінде пойыз қанша жол жүрді?

Жеке жұмыс. Эссе. Қозғалыс

Ұқсас жұмыстар
§26. Бір қалыпты емес қозғалыс кезіндегі орташа жылдамдық
Бірқалыпты түзусызықты қозғалыс графигі
Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Нормаль үдеу
Жеңіл атлетика. Бір орынан екі аяқпен 90,180,360 гр. бұрылу, секіру
Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыс
Есептерін шығару талқылау
Тербелмелі қозғалыс
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Пәндер