Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұлтық киім үлгілері
Бейнелеу пәнінің мұғалімі Кенесбаева А.А. қысқа мерзімді жоспары
Бейнелеу
45 минут
6 сынып
Сабақ тақырыбы:
Ұлтық киім үлгілері
Жалпы мақсат:
1. Қазақ халқының қолөнері жайлы мағлұмат беру, шеберлігін, қызығушылығын,
шығармашылық елестету қабілетін,
көркемдік талғамын дамыту
Сілтеме:
Нұсқаулық Бейнелеуөнері кітабы
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
.Оқушылардың өз-ара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру.Зерттеу жұмысына қолдау көрсету. Оқушылардың жеке дара қабілеттерін бақылау саралау. Презентация құру кезеңінде эстетикалық талғамы мен ұйымдастырушылық ойлау қабілеттерін дамыту, ізденпаздық, еңбекқорлық іс-әрекеттерін қалыптастыру мүмкіндіктерін қолдану
Негізгі идеялар:
Нақы ойлау арқылы ойларынқорыу
Сабақта қолданылатын материалдар:
Слайдтар,плакаттар, түрлі-түсті ағаздар
Оқыту әдістері:
Түсіндіру, сарамандық,сұрақ-жауап,Сыни тұрғыдан ойлау.
Практикалық жұмыс
1.жекежұмыс
2. оптық жұмыс
3. Жұпық жұмыс
Дерек көздері:
<<Бейнелеу өнері>> журналдар, Интернет желісі, газеттер т.б.
Ойлау деңг.
Мақсат
Күтілетін нәтиже
Түрткі
(сұрақ, тапсырма, жағдаят)
Бағалау
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу
Ұлттық киім үлгілері туралы танымын дамыту. Ұлттық салт-дәстүр мен мәдениеттің бүгінгі күннің таным- талғамымен сабақтастығын салыстыра білуге баулу
"Көпір"тапсырмаларды өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
Ұлттық киім үлгілері туралы танымы дамиды. Ұлттық салт-дәстүр мен мәдениеттің бүгінгі күннің таным- талғамымен сабақтастығын салыстыра біледі
Сұрақ; қазақтың ұлттық киім кию үлгісінде қыздар камзол, бөрік, Келінлдер сәукеле орамал, Апалар, әжелер кимешек киген . Неліктен? Мәнісін түсіндір.
Қазір қалай киініп жүрміз?
<< Шаттық шеңбер>>Топқа бөлу
түстермен
Түрткі тапсырма
береді
Бақылайды
Тыңдайды
Суреттерді жіктейді,
Талдайды,
Ой пікірін
білдіреді
Жасына және болмысына қарай киіну мәдениетің мәні мен мазмұны жөнінде айту.Қазір-гі киім үлгісінен ұқсастықтар табу
Топтық жұмыс
Жай бағалау
Түсіну
Ұлттық киім үлгілерінің қолданысына қарай сапасы, қауіпсіз-дігі, көркемді-гі мен мәден-иеттілігі жөніндегі және қазіргі киімдердегі осы талап-тардың сақ-талуы жөнін-дегі түсінігін дамыту
Ұлттық киім үлгілерінің қолданысына қарай ықшамдылығы, сапасы, қауіпсіздігі, көркемдігі мен мәдениеттілігі жөніндегі және қазіргі киімдердегі осы талаптардың сақталуы жөніндегі түсінігі дамиды
Тұрмыстық күнделікті,
мерекелік,
соғыс,
және бүгінгі киім үлгілерінің суреттері.
Суреттердіжіктеу талдау, мәні мен мазмұнын айту, ықшамды-лығы, сапасы, сәні, қауіпсіздігі айырмасы мен ұқсастығы жайлы айту
Жұптық жұмыс
Мадақтау
Түрткі тапсырма
береді
Бақылайды
Тыңдайды
Суреттерді жіктейді,
Талдайды,
Ой пікірін
білдіреді
Қолдану
Ұлттық киім үлгілерінің элементерін ендіре тырып, бүгінгі күнгі киім үлгілері-нің үлгі дизайндық жобасын дайындай білуге (эскиз) баулу
Ұлттық киім үлгілерінің элементерін ендіре отырып, бүгінгі күнгі киім үлгілерінің үлгі дизайндық жобасын дайындай алады
Бүгінгі күннің киім үлгісін ұлттық үлгімен үйлестіре эскиз жасауға тапсырма
Орнықты, ұқсас, сапалы,әдемі, сәнді етіп жасау
Жұптық жұмыс
Мадақтау
Тапсырма береді, нұсқаулық береді
Қауіпсіздік ережесімен
Таныстырады
бақылайды
Әріптестерімен бірлесе тапсырманы орындайды, өзінше ізденеді
Талдау
Өздері жасаған сәндік киім үлгілерінің артықшылығын, пайдасын дәлелдей білуге баулу
Өздері жасаған сәндік киім үлгілерінің артықшылығын, пайдасын дәлелдей біледі. Туындыға талап қою арқылы өнер туындыларын жасауды өздігінен үйренеді. Өздігінен ізденуді, қалай оқуды үйренеді.
Орындаған жүмыстарын қоғау. Әріптестерінің сұрақтарына жауап беру, түсіндіру.Бір-бірінің жасаған туындыларын талдау
Топтық жұмыс
диалог
Тыңдайды бақылайды
Жетелеу сұрақтарын қояды
Тапсырманы талдайды пікір білдіреді
Жинақтау
Өздері қолдан жасаған туын-дыларын жетілдіре түсу жөнінде ойла-нуға баулу және өнердегі өзіндік талғамын дамыту
Өздері қолдан жасаған туындыларын жетілдіре түсу жөнінде ойланады. Жаңа идеялар пайда болады. Эстетикалық талғамдары дами түседі
Сұрақ: Жасаған туындылары несімен құнды, тағы да қалай жетілдіруге болады.
Жасаған туындыларын қорғайды , жетілдіру жолдарын айтады
Топтық жұмыс
диалог
Тыңдайды бақылайды.Жетелеу сұрақтарын қояды
Жасаған туындыларын қорғайды,
Бағалау
Өзін-өзі және әріптесін бағалай білуге баулу
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Кері байланыс,
Екі жұлдыз, бір тілек
Сабақтан алған әсері және әріптестеріне тілектер келесі сабаққа ұсыныстар айтады
Бейнелеу
45 минут
6 сынып
Сабақ тақырыбы:
Ұлтық киім үлгілері
Жалпы мақсат:
1. Қазақ халқының қолөнері жайлы мағлұмат беру, шеберлігін, қызығушылығын,
шығармашылық елестету қабілетін,
көркемдік талғамын дамыту
Сілтеме:
Нұсқаулық Бейнелеуөнері кітабы
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
.Оқушылардың өз-ара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру.Зерттеу жұмысына қолдау көрсету. Оқушылардың жеке дара қабілеттерін бақылау саралау. Презентация құру кезеңінде эстетикалық талғамы мен ұйымдастырушылық ойлау қабілеттерін дамыту, ізденпаздық, еңбекқорлық іс-әрекеттерін қалыптастыру мүмкіндіктерін қолдану
Негізгі идеялар:
Нақы ойлау арқылы ойларынқорыу
Сабақта қолданылатын материалдар:
Слайдтар,плакаттар, түрлі-түсті ағаздар
Оқыту әдістері:
Түсіндіру, сарамандық,сұрақ-жауап,Сыни тұрғыдан ойлау.
Практикалық жұмыс
1.жекежұмыс
2. оптық жұмыс
3. Жұпық жұмыс
Дерек көздері:
<<Бейнелеу өнері>> журналдар, Интернет желісі, газеттер т.б.
Ойлау деңг.
Мақсат
Күтілетін нәтиже
Түрткі
(сұрақ, тапсырма, жағдаят)
Бағалау
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Білу
Ұлттық киім үлгілері туралы танымын дамыту. Ұлттық салт-дәстүр мен мәдениеттің бүгінгі күннің таным- талғамымен сабақтастығын салыстыра білуге баулу
"Көпір"тапсырмаларды өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
Ұлттық киім үлгілері туралы танымы дамиды. Ұлттық салт-дәстүр мен мәдениеттің бүгінгі күннің таным- талғамымен сабақтастығын салыстыра біледі
Сұрақ; қазақтың ұлттық киім кию үлгісінде қыздар камзол, бөрік, Келінлдер сәукеле орамал, Апалар, әжелер кимешек киген . Неліктен? Мәнісін түсіндір.
Қазір қалай киініп жүрміз?
<< Шаттық шеңбер>>Топқа бөлу
түстермен
Түрткі тапсырма
береді
Бақылайды
Тыңдайды
Суреттерді жіктейді,
Талдайды,
Ой пікірін
білдіреді
Жасына және болмысына қарай киіну мәдениетің мәні мен мазмұны жөнінде айту.Қазір-гі киім үлгісінен ұқсастықтар табу
Топтық жұмыс
Жай бағалау
Түсіну
Ұлттық киім үлгілерінің қолданысына қарай сапасы, қауіпсіз-дігі, көркемді-гі мен мәден-иеттілігі жөніндегі және қазіргі киімдердегі осы талап-тардың сақ-талуы жөнін-дегі түсінігін дамыту
Ұлттық киім үлгілерінің қолданысына қарай ықшамдылығы, сапасы, қауіпсіздігі, көркемдігі мен мәдениеттілігі жөніндегі және қазіргі киімдердегі осы талаптардың сақталуы жөніндегі түсінігі дамиды
Тұрмыстық күнделікті,
мерекелік,
соғыс,
және бүгінгі киім үлгілерінің суреттері.
Суреттердіжіктеу талдау, мәні мен мазмұнын айту, ықшамды-лығы, сапасы, сәні, қауіпсіздігі айырмасы мен ұқсастығы жайлы айту
Жұптық жұмыс
Мадақтау
Түрткі тапсырма
береді
Бақылайды
Тыңдайды
Суреттерді жіктейді,
Талдайды,
Ой пікірін
білдіреді
Қолдану
Ұлттық киім үлгілерінің элементерін ендіре тырып, бүгінгі күнгі киім үлгілері-нің үлгі дизайндық жобасын дайындай білуге (эскиз) баулу
Ұлттық киім үлгілерінің элементерін ендіре отырып, бүгінгі күнгі киім үлгілерінің үлгі дизайндық жобасын дайындай алады
Бүгінгі күннің киім үлгісін ұлттық үлгімен үйлестіре эскиз жасауға тапсырма
Орнықты, ұқсас, сапалы,әдемі, сәнді етіп жасау
Жұптық жұмыс
Мадақтау
Тапсырма береді, нұсқаулық береді
Қауіпсіздік ережесімен
Таныстырады
бақылайды
Әріптестерімен бірлесе тапсырманы орындайды, өзінше ізденеді
Талдау
Өздері жасаған сәндік киім үлгілерінің артықшылығын, пайдасын дәлелдей білуге баулу
Өздері жасаған сәндік киім үлгілерінің артықшылығын, пайдасын дәлелдей біледі. Туындыға талап қою арқылы өнер туындыларын жасауды өздігінен үйренеді. Өздігінен ізденуді, қалай оқуды үйренеді.
Орындаған жүмыстарын қоғау. Әріптестерінің сұрақтарына жауап беру, түсіндіру.Бір-бірінің жасаған туындыларын талдау
Топтық жұмыс
диалог
Тыңдайды бақылайды
Жетелеу сұрақтарын қояды
Тапсырманы талдайды пікір білдіреді
Жинақтау
Өздері қолдан жасаған туын-дыларын жетілдіре түсу жөнінде ойла-нуға баулу және өнердегі өзіндік талғамын дамыту
Өздері қолдан жасаған туындыларын жетілдіре түсу жөнінде ойланады. Жаңа идеялар пайда болады. Эстетикалық талғамдары дами түседі
Сұрақ: Жасаған туындылары несімен құнды, тағы да қалай жетілдіруге болады.
Жасаған туындыларын қорғайды , жетілдіру жолдарын айтады
Топтық жұмыс
диалог
Тыңдайды бақылайды.Жетелеу сұрақтарын қояды
Жасаған туындыларын қорғайды,
Бағалау
Өзін-өзі және әріптесін бағалай білуге баулу
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Өзін-өзі және әріптесін бағалайды
Кері байланыс,
Екі жұлдыз, бір тілек
Сабақтан алған әсері және әріптестеріне тілектер келесі сабаққа ұсыныстар айтады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz