Сабақтың танымдық мақсаты

Сабақтың тақырыбы
Абайдың қара сөздері
Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың

танымдық мақсаты

Абайдың қара сөздері: Қазақтың ұлы ақынының қара сөздері туралы мәлімет ала отырып, қара сөздерінің тәрбиелік, танымдық мағынасын ажырату және идеялық мазмұнын түсіну.
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Абайдың қара сөздері:

Т. Ақшолақов, Т. Жұмажанова, С. Қалиев, С. Дүйсебаев "Қазақ әдебиеті" 2013 жыл.

Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар;

Сабақтың тақырыбы: Дереккөздер мен жабдықтар
Абайдың қара сөздері: Абай портреті, шығармашылығына арналған слайдтар жиынтығы, кітаптары, А4, А3 қағазы, интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер, смайликтер, бағалау бетшесі (дискрипторлар)
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Абайдың қара сөздері:

1. Қарасөздер туралы жалпы мағлұмат алады;

2. Олардың мағыналық түрлеріне талдау жасай алады;

3. Қара сөздерінің танымдық идеясына өзіндік баға беріп, өмірде қолдана алады.

Сабақтың тақырыбы: Кезеңдері
Абайдың қара сөздері:

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар

Оқу үшін бағалау және

оқуды бағалау

Сабақтың тақырыбы:

Мотивациялық кезең /10 мин/

Абайдың қара сөздері: 2 мин
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын тексеру, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау.
Сабақ басталарда зейіндерін шоғырландырып, өзіндік реттелу жасау.
Сабақтың тақырыбы:

3мин

Абайдың қара сөздері: Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін оларды шеңберге шақырып, психологиялық тренинг жүргіземін.

Оқушылар шеңберге тұрып, доп арқылы ауызша валейбол ойнайды. Адам бойындағы адами қасиеттерді айтады.

Соңында "Осы қасиеттер біздің бойымызда бар, біздің көңіл-күйіміз керемет" сөздерін хормен айтады.

"Ауызша волейбол"

(психологиялық тренинг)

Қол шапалақтау
Сабақтың тақырыбы: 3 мин
Абайдың қара сөздері: Сынып оқушыларын адамның қасиеттері арқылы топқа бөлемін. Оқушыларға топ ережесін жаздыртамын. Оқушыларға бағалау бетшесі таратылады.
Оқушылар топтасады және топ ережесін жазып, тақтаға іледі.

"адами қасиеттер"

(топқа бөлу)

Топтың ережесін шығару.

Сабақтың тақырыбы: 2 минут
Абайдың қара сөздері: Оқушыларға үй тапсырмасын «Попс» формуласына салу арқылы талдауды тапсырамын.
Оқушылар үй тапсырмасын естеріне түсіріп, өткен тақырыптар бойынша бір- біріне сұрақ қояды.

"ПОПС"

(үй тапсырмасына шолу)

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды
Сабақтың тақырыбы:

Операциялық кезең /15 минут/

Абайдың қара сөздері: 5 мин
Оқушыларға жұмыстың бағытын түсіндіріп, блиц- кездесу ұйымдастырамын
Оқушылар блиц- кездесуге келіп, бүгінгі жаңа сабаққа қысқаша шолу жасап, сұхбат алысады.

"Блиц- кездесу"

(жаңа тақырыпқа шолу)

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды
Сабақтың тақырыбы: 5 мин
Абайдың қара сөздері:

Оқушыларға жұмыстың бағыт- бағдарын түсіндіріп, флипчарттар таратамын.

Оқушылар ақын қарасөздерін оқып, ақылдасып, постер дайындайды. Топ ішінен бір оқушы жұмысты қорғайды

"Жұптас. Ойлан. Талқыла"

(постер қорғау)

1топ -. 5 қара сөзіне талдау жаса

2 топ - 15 сөзі не жайында?

3 топ - 19 қара сөзі ше?

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды

Сабақтың тақырыбы: 5минут
Сабақтың тақырыбы:

Рефлексиялық кезең 15 мин

Абайдың қара сөздері:

3 мин

Оқушыларға ауа шарларын таратамын. Ауа шарларына жабыстырылған стикерлерге тапсырмалар жазылған.
Әр топ өздеріне берілген ауа шарларының сыртындағы стикерлерге жазылған тапсырмаларға жауап береді.

Сергіту сәті

"Ауадағы сұрақтар"

(Абай қара сөздеріндегі адасқан тіркестерді орнына қою. )

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды
Сабақтың тақырыбы: 5 мин
Абайдың қара сөздері: Оқушыларға ақын қара сөздерінен алынған үзінділерді бере отырып, өзіндік ойын, пікірін айтуға, сұраққа сыни ойланып жауап беруге жетелеймін. .

Оқушылар топ болып ақылдасып, жауап береді. 1-топ оқушылары ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұстау керектігін, себебі мұның біреуі жоқ болса, ол толыққанды адам еместігін айтады.

2-топ оқушылары қазіргі өмірмен байланыстырып, ғалымды, білімді адамды құрметтеу керек екенін айтты.

3-топ оқушылары орыс тілімен қоса ағылшын тілін білу керектігіне тоқталды.

"Балалар философиясы"

Сіз не дейсіз?

1- Абай 17-сөзінде "Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста. Егер бірдей ұстасаң құдайшылық сонда. Сіз не дейсіз?

2- Абай 22 сөзінде: "Кімді қадірлейін, байды ма, мықтыны ма, мырзаны ма, ғаріпті ме, есті кісіні ме". Сіз не дейсіз?

3-25 сөзінде: "Орысша оқу керек, хикмет те, мал да, өнер де, ғылым да- орыста"

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды
Сабақтың тақырыбы: 5 мин
Абайдың қара сөздері: Әр топқа алты түсті қалпақ таратып, бүгінгі сабақ бойынша қорытынды сөз айтуға жетелеймін.
Оқушылар әр қалпақтың түсіне қарай бүгінгі сабақ бойынша түйінді сөздермен ойларын айтады.

"Ақылдың алты қалпағы"

(сабақты қорытындылау)

Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды
Сабақтың тақырыбы:

3 мин

Абайдың қара сөздері: Бағалау парағы арқылы оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын.
Топ басшысы дискрипторлардағы ұпай санын қосып, топ мүшелерін бағалайды.

Топтардағы өзара бағалау

"Қапшықтағы тәттілер"

Бағалау шкаласы арқылы қорытынды бағаны шығарады.
Сабақтың тақырыбы:

4 мин

Абайдың қара сөздері:

Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Тау жыныстары
Таным үрдістері
Танымдық тапсырма
Сын есім ( 7 сынып )
Оксидтердің қолданылуы
Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
Халық музыкасы. 2-сынып
Оқушы сенімін арттыру
Азот қышқылын
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz