Сабақтың танымдық мақсаты

Сабақтың
танымдық мақсаты
Т. Ақшолақов, Т. Жұмажанова, С. Қалиев, С. Дүйсебаев "Қазақ әдебиеті" 2013 жыл.
Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар;
1. Қарасөздер туралы жалпы мағлұмат алады;
2. Олардың мағыналық түрлеріне талдау жасай алады;
3. Қара сөздерінің танымдық идеясына өзіндік баға беріп, өмірде қолдана алады.
Уақыты
Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау
Мотивациялық кезең /10 мин/
3мин
Оқушылар шеңберге тұрып, доп арқылы ауызша валейбол ойнайды. Адам бойындағы адами қасиеттерді айтады.
Соңында "Осы қасиеттер біздің бойымызда бар, біздің көңіл-күйіміз керемет" сөздерін хормен айтады.
"Ауызша волейбол"
(психологиялық тренинг)
"адами қасиеттер"
(топқа бөлу)
Топтың ережесін шығару.
"ПОПС"
(үй тапсырмасына шолу)
Операциялық кезең /15 минут/
"Блиц- кездесу"
(жаңа тақырыпқа шолу)
Оқушыларға жұмыстың бағыт- бағдарын түсіндіріп, флипчарттар таратамын.
Оқушылар ақын қарасөздерін оқып, ақылдасып, постер дайындайды. Топ ішінен бір оқушы жұмысты қорғайды
"Жұптас. Ойлан. Талқыла"
(постер қорғау)
1топ -. 5 қара сөзіне талдау жаса
2 топ - 15 сөзі не жайында?
3 топ - 19 қара сөзі ше?
Бағалау бетшесіне топ басшысы өз тобының мүшелерін критерий арқылы бағалайды
Рефлексиялық кезең 15 мин
3 мин
Сергіту сәті
"Ауадағы сұрақтар"
(Абай қара сөздеріндегі адасқан тіркестерді орнына қою. )
Оқушылар топ болып ақылдасып, жауап береді. 1-топ оқушылары ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұстау керектігін, себебі мұның біреуі жоқ болса, ол толыққанды адам еместігін айтады.
2-топ оқушылары қазіргі өмірмен байланыстырып, ғалымды, білімді адамды құрметтеу керек екенін айтты.
3-топ оқушылары орыс тілімен қоса ағылшын тілін білу керектігіне тоқталды.
"Балалар философиясы"
Сіз не дейсіз?
1- Абай 17-сөзінде "Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста. Егер бірдей ұстасаң құдайшылық сонда. Сіз не дейсіз?
2- Абай 22 сөзінде: "Кімді қадірлейін, байды ма, мықтыны ма, мырзаны ма, ғаріпті ме, есті кісіні ме". Сіз не дейсіз?
3-25 сөзінде: "Орысша оқу керек, хикмет те, мал да, өнер де, ғылым да- орыста"
"Ақылдың алты қалпағы"
(сабақты қорытындылау)
3 мин
Топтардағы өзара бағалау
"Қапшықтағы тәттілер"
4 мин
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz