Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал сандар тарихынан
Бекітемін:
Қысқа мерзімді жоспар. Пән мұғалімі: Мынбаева Г.Т.
Күні:
10.05.2014ж
Класы:
6А
Пәні:
Математика
Тақырыбы:
Рационал сандарға арифметикалық амалдарды қолдану тақырыбын қайталау.
Мақсаты:
Оқушылардың рационал сандарға амалдар қолдану тарауы бойынша алған білімдерін тиянақтау; есептер шығару барысында рационал сандардың таңбасына көңіл бөлудің маңыздылығын ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:
рационал сандарға амалдар қолдануда тез есептей білу;
модульмен берілген теңдеудің шешімін тапқанда мұқият болу;
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
дифференциация
бағалау
ресурстар
І. Ұйымдастыру бөлімі.
2 мин
г) Назар аударту:
психологиялық тренинг: <<Көтеріңкі көңіл күй>> атты тренинг. Әр оқушы парталас жолдасына, гүлдерге жақсы тілектер жазып, бір-біріне ұсынады.
Ол- көңіл күйлерінің жақсы болуы.
Сол гүлдер түсіне байланысты оқушыларды топқа бөлу.
Тренингке қатысады.
Топтарын анықтайды.
Топқа ат қояды.
Сыртқы: қызығушылық бойынша ынтымақтастық құрады.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
2 мин
Рационал сандар сөзінің бастапқы әріптерінен өздерінің жақсы қасиеттерін айтып шығу.
Сабақтың тақырыбы анықталады.
Күн жадын, тақырыпты жазу.
ІІІ. Мағынаны тану.
35 мин
1) <<Тарих - тамырымыз>>. 2 мин.
Рационал сандар тарихынан.
Үй тапсырмасын тексеру.
2) <<Білімдіге өріс кең>>.
3 мин (жазуға)
2 мин (әр топ қорғауға)
3) <<Математикалық жәрмеңке>> .
20 мин
деңгейлік тапсырмалар.
4) <<Ойнайық та, ойлайық>>.
5 мин
5) <<Тез есепте>> 3 мин
Үй тапсырмасы <<Рационал сандардың шығу тарихы >> туралы тарихи мәліметтер бойынша әр топтан бір оқушы тапсырманы қорғап шығады.
Әр топқа әр түрлі тапсырма беру.
1-топқа: рационал сандар туралы
2-топқа: рацинонал сандарға қолданылатын амалдар туралы.
3-топқа: рационал сандарды салыстыру, модуль туралы.
Топ мүшелері плакатқа түсіріп тақтада бір оқушы қорғайды.
Деңгейлік тапсырмалар бойынша оқулықпен жұмыс.
Топтық жұмыс
А деңгейі
№1606
№1609
№1612
В деңгейі
№1610
№1611
№1613
Сдеңгейі
№1617
№1618(1-4)
№1619(1,2)
Қызықты есептер
1.Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар?(4 мысық) 2.Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады?(3үйрек) 3.Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай?(соңғы қызға корзинамен бірге беру керек) 4.Отбасында 5 ағайынды бар. Олардың әрбіреуінің 1 апайы бар. Отбасында барлығы неше бала?(6) 5.Столдың 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?(5) 6.Тауық бір аяғымен тұрса 2 кг, ал екі аяғымен тұрса неше килограмм болады?(2 кг)
7.Екі қолда 10 саусақ. Сонда 10 адамдада неше саусақ болады?(50)
8.Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?(13) 9.Екі адам 2 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?(2) 10.Сәуледе 6 сақина бар, оның
5-еуінің массасы бірдей, 1-еуі жеңіл. Таразыға екі рет қана өлшеп, жеңіл сақинаны қалай анықтауға болады? Ауызша есептер шығару.
1. - 3,5 + ( - 9) ;
2. - 1,3 - ( - 0,1) ;
3. 39,7 + ( - 12,8) + ( - 65,3);
4. 6,2∙(-0,5) ;
5. (-0,25)∙(-7)∙4;
6. −7 : ( - 14);
7. 7,2 : ( - 9);
3 рет шапалақ әдісі бойынша бағалау
3 рет шапалақ әдісі бойынша топты бағалау
жетондар арқылы бағалау
жетондар арқылы бағалау
Жетон арқылы бағалау
Плакат,
түрлі түсті маркер-лер
Қорытындылау.
2 мин
Үйге тапсырма беру.
ІІІ тарауды жалпылама қайталау.
Сынаққа дайындық.
№1619(5,6), №1619(3,4);
Бағалау
2 мин
Жинаған алмалары бойынша жеке оқушыны бағалау, топты бағалау.
<<3>> бағасы - 2-3жетонға,
<<4>> бағасы - 4-6 жетонға,
<<5>> бағасы - 7 - ден көп жетонға қойылады.
Өз мүмкіндіктерін бағалап үйренеді.
Рефлексия.
2 мин
Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер?
Сабақ яқталды. Сау болыңдар!
Қысқа мерзімді жоспар. Пән мұғалімі: Мынбаева Г.Т.
Күні:
10.05.2014ж
Класы:
6А
Пәні:
Математика
Тақырыбы:
Рационал сандарға арифметикалық амалдарды қолдану тақырыбын қайталау.
Мақсаты:
Оқушылардың рационал сандарға амалдар қолдану тарауы бойынша алған білімдерін тиянақтау; есептер шығару барысында рационал сандардың таңбасына көңіл бөлудің маңыздылығын ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:
рационал сандарға амалдар қолдануда тез есептей білу;
модульмен берілген теңдеудің шешімін тапқанда мұқият болу;
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
дифференциация
бағалау
ресурстар
І. Ұйымдастыру бөлімі.
2 мин
г) Назар аударту:
психологиялық тренинг: <<Көтеріңкі көңіл күй>> атты тренинг. Әр оқушы парталас жолдасына, гүлдерге жақсы тілектер жазып, бір-біріне ұсынады.
Ол- көңіл күйлерінің жақсы болуы.
Сол гүлдер түсіне байланысты оқушыларды топқа бөлу.
Тренингке қатысады.
Топтарын анықтайды.
Топқа ат қояды.
Сыртқы: қызығушылық бойынша ынтымақтастық құрады.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
2 мин
Рационал сандар сөзінің бастапқы әріптерінен өздерінің жақсы қасиеттерін айтып шығу.
Сабақтың тақырыбы анықталады.
Күн жадын, тақырыпты жазу.
ІІІ. Мағынаны тану.
35 мин
1) <<Тарих - тамырымыз>>. 2 мин.
Рационал сандар тарихынан.
Үй тапсырмасын тексеру.
2) <<Білімдіге өріс кең>>.
3 мин (жазуға)
2 мин (әр топ қорғауға)
3) <<Математикалық жәрмеңке>> .
20 мин
деңгейлік тапсырмалар.
4) <<Ойнайық та, ойлайық>>.
5 мин
5) <<Тез есепте>> 3 мин
Үй тапсырмасы <<Рационал сандардың шығу тарихы >> туралы тарихи мәліметтер бойынша әр топтан бір оқушы тапсырманы қорғап шығады.
Әр топқа әр түрлі тапсырма беру.
1-топқа: рационал сандар туралы
2-топқа: рацинонал сандарға қолданылатын амалдар туралы.
3-топқа: рационал сандарды салыстыру, модуль туралы.
Топ мүшелері плакатқа түсіріп тақтада бір оқушы қорғайды.
Деңгейлік тапсырмалар бойынша оқулықпен жұмыс.
Топтық жұмыс
А деңгейі
№1606
№1609
№1612
В деңгейі
№1610
№1611
№1613
Сдеңгейі
№1617
№1618(1-4)
№1619(1,2)
Қызықты есептер
1.Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар?(4 мысық) 2.Аспанда бір қатар үйректер ұшып барады. Біреуі алдында, екеуі артында, біреуі артында, екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында. Барлығы неше үйрек ұшып барады?(3үйрек) 3.Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалуы керек. Бұл қалай?(соңғы қызға корзинамен бірге беру керек) 4.Отбасында 5 ағайынды бар. Олардың әрбіреуінің 1 апайы бар. Отбасында барлығы неше бала?(6) 5.Столдың 4 бұрышы бар. Егер 1 бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?(5) 6.Тауық бір аяғымен тұрса 2 кг, ал екі аяғымен тұрса неше килограмм болады?(2 кг)
7.Екі қолда 10 саусақ. Сонда 10 адамдада неше саусақ болады?(50)
8.Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды. Поезда неше вагон болған?(13) 9.Екі адам 2 сағат шахмат ойнаса, олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?(2) 10.Сәуледе 6 сақина бар, оның
5-еуінің массасы бірдей, 1-еуі жеңіл. Таразыға екі рет қана өлшеп, жеңіл сақинаны қалай анықтауға болады? Ауызша есептер шығару.
1. - 3,5 + ( - 9) ;
2. - 1,3 - ( - 0,1) ;
3. 39,7 + ( - 12,8) + ( - 65,3);
4. 6,2∙(-0,5) ;
5. (-0,25)∙(-7)∙4;
6. −7 : ( - 14);
7. 7,2 : ( - 9);
3 рет шапалақ әдісі бойынша бағалау
3 рет шапалақ әдісі бойынша топты бағалау
жетондар арқылы бағалау
жетондар арқылы бағалау
Жетон арқылы бағалау
Плакат,
түрлі түсті маркер-лер
Қорытындылау.
2 мин
Үйге тапсырма беру.
ІІІ тарауды жалпылама қайталау.
Сынаққа дайындық.
№1619(5,6), №1619(3,4);
Бағалау
2 мин
Жинаған алмалары бойынша жеке оқушыны бағалау, топты бағалау.
<<3>> бағасы - 2-3жетонға,
<<4>> бағасы - 4-6 жетонға,
<<5>> бағасы - 7 - ден көп жетонға қойылады.
Өз мүмкіндіктерін бағалап үйренеді.
Рефлексия.
2 мин
Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер?
Сабақ яқталды. Сау болыңдар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz