Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Четверг жұма
2 <<Г>>
Сабақтың тақырыбы
Мен не білемін?Апта күндері
Мақсаты
Оқушылардың апта күндері туралы білімдерін тексеру, өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын қалыптастыру. оқушының сөйлеу дағдысын дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.Уақыттыбосқаөткізбей, бағалайбілугетәрбиелеу
Күтілетін нәтижелер
* Оқушылардың белсенді сөздік қоры молаяды, ой-өрісін кеңееді, апта күндерін біледі. Сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беру арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамиды, сауатты жазу қабілеттерін дамиды. Сабаққа деген қызығушылығын артады, уақытты дұрыс пайдалану керектігін ұғынады.
Керекті жабдықтар
Оқулық, жұмыс дәптері, үлестірмелі карточкалар, бағдаршам түстері, суреттер, слайдпрезентация, сөздер, фишкалар.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Психологиялық дайындық
1.Амандасу.
2. Шеңбер құру
Таңертең мен тұрамын.
Бетімді жуамын.
Айнаға қараймын.
Шашымды тараймын.
Тамақты ішемін.
Киімді киемін.
Мектепке барамын.
Бестікті аламын.
Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді.
Шеңберде тұрады, мектепке дайындықтары туралы хормен айтады,қимылмен көрсетеді.
Тұсаукесер
Ой қозғау
ІІ. Сабағымызды мына фонетикалық тапсырмадан бастайық. Сөздерді қазақ тіліне аударып, тек бірінші әріпті жазу керек.
Яблоко, шабдалы, малина, груша.
А П Т А
Қандайсөзшықты?
Неше буын?
Сөз жуан ба, жіңішке ме?
А-жуандауыстыдыбыс
Бүгін біз апта күндерін қайталаймыз.Бүгінгі сабақтың тақырыбы:Аптамкүндері (слайд)Әр дұрыс жауаптарыңа фишкалар беріп отырамын.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Сөздерді аударады, буынға бөледі, сөздің жуан не жіңішке екенін анықтайды.
Негізгі бөлім
1.Дүйсенбі
Топтық жұмыс
2.Сейсенбі
3.Сәрсенбі
5. Бейсенбі
Жұптық жұмыс
6. Жұма
Сергіту сәті
7. Сенбі
Жазба жұмысы
8.Жексенбі
Апта деген апай бар. Оның жеті баласы бар.Сол балалары бізге бүгін қонаққа келді.
1.Аптаның бірінші баласын қарсы алайық (слайд)
Ең салмақты, ақылды үлкен ұлы Дүйсенбі
Дүйсенбінің сендерге мынадай тапсыырма алып келді.
Топ: кластер жасау
Бірінші күн- ..
Екінші күн- ...
Үшінші күн-...
Төртінші күн-...
Бесінші күн-...
Алтыншы күн-...
Жетінші күн-...
Топ: сәйкестендіру
Понедельник сенбі
Вторник дүйсенбі
Среда жексенбі
Четверг жұма
Пятница сейсенбі
Суббота сәрсенбі
Воскресение бейсенбі
Қорытындылау : апта күндерін айту (слайд)
2. Парасатты және байыпты екінші ұлы Сейсенбі (слайд)
Оқушылар алмадағы сандарды айтып, сұрақтарға жауап береді.
№ 1 Бірінші күні қандай?
№ 2 Жұма-аптаның нешінші күні?
№ 3 Сен қай күні демаласың?
№ 4 Бүгін қай күн?
№ 5 Ертең қай күн?
№ 6 Қазақ тілі сабағы қай күндері болады?
№ 7 Кеше қай күн?
3.Ақылды әрі көмекші үлкен қызы Сәрсенбі (слайд)
Сәрсенбі-сәттікүнболыпсаналады Тапсырма:Үлгі бойынша жауап бер.
дүйсенбі
сейсенбі
сәрсенбі
бейсенбі
Саша
мектепке
Айбек
стадионға
Сәуле
дүкенге
Нұрлан
Мегаға
5. Жауапты да ұқыпты ортаншы ұлы Бейсенбі (слайд)
Ол әр топқа тапсырма әкелді.
Топ: диалогты оқу
Топ: мәтінді оқу
Топтық бағалау <<Қол сигналдары>>
6.Бәрінен де кішкене Жұма қызы сүйікті (слайд)
Жұма күні мұсылмандар үшін қасиетті күн.Осы күні күрделі жұмыс істемейді.
Сергіту сәті
7.Көңілді кіші ұлы Сенбі(слайд)
Тапсырма: толықтырып жаз.
Бүгін ...
Ертең ...
Кеше...
Демалғанды сүйетін кенже ұлы Жексенбі(слайд)
Жексенбі -- демалыс күні. Демалып, мына сұрақтарға жауап береміз.
1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Апта күндері.
2. Сәрсенбі қандай күн? Сәрсенбі-сәтті күн.
3. Жұма қандай күн? Жұма қасиетті күн.
4.Саған аптаның қай күні ұнайды? Неге?
1 топ апта күндерін рет-ретімен жабыстырады, кластер құрайды.
2 топ орысша-қазақша баламасын тауып, сәкестендіреді.
Хормен апта күндерін айтып шығады.
Алмадағы санды таңдайды, сұрақтарға толық жауап береді.Сандарды қазақша айтады.
Оқушылар үлгі бойынша сөйлем құрайды,аударады, қол көтеріп жауап береді.
1 топ диалогты оқиды, аударады.Бір-бірімен сөйлеседі.
2 топ мәтінді тізбектеп оқиды, аударады.Бір-біріне оқиды
Өте жақсы, жақсы,нашар
Оқушылар хормен айтады, қимылмен көрсетеді.
Тақтаға,дәптерлеріне толықтырып
жазады.
Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді.
Үйге тапсырма
Апта күндерін қайталау
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады
Қорытынды.Бағалау
Фишкаларын санау
<<Шығармашылық ағашы>>
Жемісі - жұмысым жемісті әрі пайдалы болды.
Гүл - ризамын, жаман емес .
Жасыл жапырақ - қанағаттанамын.
Сары жапырақ - қанағаттанбаймын..
Сабақты түсінген, түсінбегендеріне байланысты гүлдерді салады
Сабақтың тақырыбы
Мен не білемін?Апта күндері
Мақсаты
Оқушылардың апта күндері туралы білімдерін тексеру, өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын қалыптастыру. оқушының сөйлеу дағдысын дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.Уақыттыбосқаөткізбей, бағалайбілугетәрбиелеу
Күтілетін нәтижелер
* Оқушылардың белсенді сөздік қоры молаяды, ой-өрісін кеңееді, апта күндерін біледі. Сұрақ қойып, сұрақтарға жауап беру арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамиды, сауатты жазу қабілеттерін дамиды. Сабаққа деген қызығушылығын артады, уақытты дұрыс пайдалану керектігін ұғынады.
Керекті жабдықтар
Оқулық, жұмыс дәптері, үлестірмелі карточкалар, бағдаршам түстері, суреттер, слайдпрезентация, сөздер, фишкалар.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Психологиялық дайындық
1.Амандасу.
2. Шеңбер құру
Таңертең мен тұрамын.
Бетімді жуамын.
Айнаға қараймын.
Шашымды тараймын.
Тамақты ішемін.
Киімді киемін.
Мектепке барамын.
Бестікті аламын.
Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді.
Шеңберде тұрады, мектепке дайындықтары туралы хормен айтады,қимылмен көрсетеді.
Тұсаукесер
Ой қозғау
ІІ. Сабағымызды мына фонетикалық тапсырмадан бастайық. Сөздерді қазақ тіліне аударып, тек бірінші әріпті жазу керек.
Яблоко, шабдалы, малина, груша.
А П Т А
Қандайсөзшықты?
Неше буын?
Сөз жуан ба, жіңішке ме?
А-жуандауыстыдыбыс
Бүгін біз апта күндерін қайталаймыз.Бүгінгі сабақтың тақырыбы:Аптамкүндері (слайд)Әр дұрыс жауаптарыңа фишкалар беріп отырамын.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Сөздерді аударады, буынға бөледі, сөздің жуан не жіңішке екенін анықтайды.
Негізгі бөлім
1.Дүйсенбі
Топтық жұмыс
2.Сейсенбі
3.Сәрсенбі
5. Бейсенбі
Жұптық жұмыс
6. Жұма
Сергіту сәті
7. Сенбі
Жазба жұмысы
8.Жексенбі
Апта деген апай бар. Оның жеті баласы бар.Сол балалары бізге бүгін қонаққа келді.
1.Аптаның бірінші баласын қарсы алайық (слайд)
Ең салмақты, ақылды үлкен ұлы Дүйсенбі
Дүйсенбінің сендерге мынадай тапсыырма алып келді.
Топ: кластер жасау
Бірінші күн- ..
Екінші күн- ...
Үшінші күн-...
Төртінші күн-...
Бесінші күн-...
Алтыншы күн-...
Жетінші күн-...
Топ: сәйкестендіру
Понедельник сенбі
Вторник дүйсенбі
Среда жексенбі
Четверг жұма
Пятница сейсенбі
Суббота сәрсенбі
Воскресение бейсенбі
Қорытындылау : апта күндерін айту (слайд)
2. Парасатты және байыпты екінші ұлы Сейсенбі (слайд)
Оқушылар алмадағы сандарды айтып, сұрақтарға жауап береді.
№ 1 Бірінші күні қандай?
№ 2 Жұма-аптаның нешінші күні?
№ 3 Сен қай күні демаласың?
№ 4 Бүгін қай күн?
№ 5 Ертең қай күн?
№ 6 Қазақ тілі сабағы қай күндері болады?
№ 7 Кеше қай күн?
3.Ақылды әрі көмекші үлкен қызы Сәрсенбі (слайд)
Сәрсенбі-сәттікүнболыпсаналады Тапсырма:Үлгі бойынша жауап бер.
дүйсенбі
сейсенбі
сәрсенбі
бейсенбі
Саша
мектепке
Айбек
стадионға
Сәуле
дүкенге
Нұрлан
Мегаға
5. Жауапты да ұқыпты ортаншы ұлы Бейсенбі (слайд)
Ол әр топқа тапсырма әкелді.
Топ: диалогты оқу
Топ: мәтінді оқу
Топтық бағалау <<Қол сигналдары>>
6.Бәрінен де кішкене Жұма қызы сүйікті (слайд)
Жұма күні мұсылмандар үшін қасиетті күн.Осы күні күрделі жұмыс істемейді.
Сергіту сәті
7.Көңілді кіші ұлы Сенбі(слайд)
Тапсырма: толықтырып жаз.
Бүгін ...
Ертең ...
Кеше...
Демалғанды сүйетін кенже ұлы Жексенбі(слайд)
Жексенбі -- демалыс күні. Демалып, мына сұрақтарға жауап береміз.
1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Апта күндері.
2. Сәрсенбі қандай күн? Сәрсенбі-сәтті күн.
3. Жұма қандай күн? Жұма қасиетті күн.
4.Саған аптаның қай күні ұнайды? Неге?
1 топ апта күндерін рет-ретімен жабыстырады, кластер құрайды.
2 топ орысша-қазақша баламасын тауып, сәкестендіреді.
Хормен апта күндерін айтып шығады.
Алмадағы санды таңдайды, сұрақтарға толық жауап береді.Сандарды қазақша айтады.
Оқушылар үлгі бойынша сөйлем құрайды,аударады, қол көтеріп жауап береді.
1 топ диалогты оқиды, аударады.Бір-бірімен сөйлеседі.
2 топ мәтінді тізбектеп оқиды, аударады.Бір-біріне оқиды
Өте жақсы, жақсы,нашар
Оқушылар хормен айтады, қимылмен көрсетеді.
Тақтаға,дәптерлеріне толықтырып
жазады.
Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді.
Үйге тапсырма
Апта күндерін қайталау
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады
Қорытынды.Бағалау
Фишкаларын санау
<<Шығармашылық ағашы>>
Жемісі - жұмысым жемісті әрі пайдалы болды.
Гүл - ризамын, жаман емес .
Жасыл жапырақ - қанағаттанамын.
Сары жапырақ - қанағаттанбаймын..
Сабақты түсінген, түсінбегендеріне байланысты гүлдерді салады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz