Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өлең кім туралы

Пәннің аты: Әдебиеттік оқу
Күні: 30.01.16
Сыныбы: 2 <<а>>
Мұғалімі: Бектай Ә
Қаралды:
Сабақтың атауы
М.Жұмабаев. Бесік жыры
Мақсаты

1. Оқушыларға Мағжан Жұмабаевтың өміріне, шығармашылығына мәлімет бере отырып, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру, түсінгендерін қысқа, әрі нақты әңгімелей білуге үйрету.
2. Жаңа педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру, шығармашылық қиялын жүйелеу, байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілікке, мейірімділікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрнекілік, топтастыру, сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері, әңгіме, сұрақ - жауап,

Күтілетін нәтиже
Оқушылар мәнерлеп оқи алады, шығармашылығы дамиды, байланыстырып сөйлейді.
Психологиялық ахуал
Бес саусақ
Бас бармағым-атам, үйдің данасы.
Балаң үйрек-әкем, ошақ анасы.
Ортан терек-әкем, отау панасы.
Шылдыр шүмек-шешем, шаңырақ ажары.
Титтей бөбек-мен, бәрінің базары.
-Балалар бес саусақтай бірігіп, бестік баға алуларына тілектеспін.
-Балалар қолдарындағы стикерлеріне қараңдар, не жазылған?
-Әр топ бөлініп отырындар.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Ой шақыру
Үй тапсырмасын сұрау. Әр топтан 1 оқушыдан сұрау. Шығармашылық тапсырма әр топтан 1 оқушыдан сұрау.
Үй тапсырмасын бекіту. (көп қатыспайтын оқушыларға карточка тарату)
1. Әже өлеңінің авторы кім?
2. Өлең кім туралы?
3. Әже деп біз кімді айтамыз?
4.Әжелер қандай болады?
5. Өлең кім туралы?
6. Сен әженді жақсы көресің бе?

Үй тапсырмасын айтады. Карточкамен жұмыс істейді.
Мағынаны тану
-Балалар мына суретте кімді көріп тұрмыз?
-Жақсы, Ендеше Мағжан Жұмабаев туралы не білеміз?
-Топтастыру.
Ребус шешу арқылы жаңа тақырыпты ашу.
Даптерге жаңа тақырыпты жазу.
Өлеңді тыңдату.
2 оқушыға дауыстап оқыту.
Дәптермен жұмыс.
Баланы еркелетуге арналған сөздерді теріп жаз. (Барлығы бірге тақтадан өздерін тексеру)

Сергіту сәті
-Балалар үйімізде бөпелеріміз бар ма?
Ендеше бөпелерімізді, бесік жырымен тербетейік.
Шаршағаны басылып сергіп қалады.
Ой толғаныс
Топтық тапсырмалар:
1-топ: Бесік туралы өлеңді жалғастыр
2-топ: Бесіктің пайдасы
3-топ: Бесікке салу рәсімі
4-топ: Бесіктің суретін салу
Балалар тақтаға шығып постер қорғайды.

Ой қорыту
Бесік құрастыру.
1.Бесік жырын кім жазған?
2. Бесік жырын кім айтады?
3. Автор туралы не білесің?
4.Жұмбақ шешу.
Бала, бала, бал деп
Түнде шошып оянған
Түн ұйқысын төрт бөліп
Түнде бесік таянған
Үйге тапсырма
Бесік жырын жаттау. Ана, бала туралы мақал-мәтелдер жазу.
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
Өзін-өзі бағалау парағы.

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Бесікке стикерлер жапсыру.
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Ұқсас жұмыстар
Мағжан жұмабаевтың "мен кім?" өлеңін талдау
Абай, «әсемпаз болма әрнеге»
Абай тереңіне үңілу
Иса Байзақов Жазғы кеш өлеңі
Өлең бойынша сурет салу
Әріптерді ретімен орналастыра
Бала абай
Жамбыл Жабаев Ленинградтық өренім
Бес жолды өлең стратегиясы
Мұқағали мақатаев
Пәндер