Өлең кім туралы

Пәннің аты: Әдебиеттік оқу
Күні: 30. 01. 16
Сыныбы: 2 «а»
Мұғалімі: Бектай Ә
Қаралды:
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Сабақтың атауы
Күні: 30. 01. 16: М. Жұмабаев. Бесік жыры
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Мақсаты
Күні: 30. 01. 16: 1. Оқушыларға Мағжан Жұмабаевтың өміріне, шығармашылығына мәлімет бере отырып, мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру, түсінгендерін қысқа, әрі нақты әңгімелей білуге үйрету.
2. Жаңа педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру, шығармашылық қиялын жүйелеу, байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілікке, мейірімділікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрнекілік, топтастыру, сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері, әңгіме, сұрақ - жауап,
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Күтілетін нәтиже
Күні: 30. 01. 16: Оқушылар мәнерлеп оқи алады, шығармашылығы дамиды, байланыстырып сөйлейді.
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Психологиялық ахуал
Күні: 30. 01. 16:

Бес саусақ

Бас бармағым-атам, үйдің данасы.

Балаң үйрек-әкем, ошақ анасы.

Ортан терек-әкем, отау панасы.

Шылдыр шүмек-шешем, шаңырақ ажары.

Титтей бөбек-мен, бәрінің базары.

-Балалар бес саусақтай бірігіп, бестік баға алуларына тілектеспін.

-Балалар қолдарындағы стикерлеріне қараңдар, не жазылған?

-Әр топ бөлініп отырындар.

Сыныбы: 2 «а»: Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Ой шақыру
Күні: 30. 01. 16:

Үй тапсырмасын сұрау. Әр топтан 1 оқушыдан сұрау. Шығармашылық тапсырма әр топтан 1 оқушыдан сұрау.

Үй тапсырмасын бекіту. (көп қатыспайтын оқушыларға карточка тарату)

1. Әже өлеңінің авторы кім?

2. Өлең кім туралы?

3. Әже деп біз кімді айтамыз?

4. Әжелер қандай болады?

5. Өлең кім туралы?

6. Сен әженді жақсы көресің бе?

Сыныбы: 2 «а»: Үй тапсырмасын айтады. Карточкамен жұмыс істейді.
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Мағынаны тану
Күні: 30. 01. 16:

-Балалар мына суретте кімді көріп тұрмыз?

-Жақсы, Ендеше Мағжан Жұмабаев туралы не білеміз?

-Топтастыру.

Ребус шешу арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Даптерге жаңа тақырыпты жазу.

Өлеңді тыңдату.

2 оқушыға дауыстап оқыту.

Дәптермен жұмыс .

Баланы еркелетуге арналған сөздерді теріп жаз. (Барлығы бірге тақтадан өздерін тексеру)

Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Сергіту сәті
Күні: 30. 01. 16:

-Балалар үйімізде бөпелеріміз бар ма?

Ендеше бөпелерімізді, бесік жырымен тербетейік.

Сыныбы: 2 «а»: Шаршағаны басылып сергіп қалады.
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Ой толғаныс
Күні: 30. 01. 16:

Топтық тапсырмалар:

1-топ: Бесік туралы өлеңді жалғастыр

2-топ: Бесіктің пайдасы

3-топ: Бесікке салу рәсімі

4-топ: Бесіктің суретін салу

Балалар тақтаға шығып постер қорғайды.

Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Ой қорыту
Күні: 30. 01. 16:

Бесік құрастыру.

1. Бесік жырын кім жазған?

2. Бесік жырын кім айтады?

3. Автор туралы не білесің?

4. Жұмбақ шешу.

Бала, бала, бал деп

Түнде шошып оянған

Түн ұйқысын төрт бөліп

Түнде бесік таянған

Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Үйге тапсырма
Күні: 30. 01. 16: Бесік жырын жаттау. Ана, бала туралы мақал-мәтелдер жазу.
Сыныбы: 2 «а»: Күнделіктеріне жазып алады
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Бағалау
Күні: 30. 01. 16: Өзін-өзі бағалау парағы.
Сыныбы: 2 «а»: Бағалау парақшасын толтырады.
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу: Кері байланыс
Күні: 30. 01. 16: Бесікке стикерлер жапсыру.
Сыныбы: 2 «а»: Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Ұқсас жұмыстар
Мағжан жұмабаевтың "мен кім?" өлеңін талдау
Абай, «әсемпаз болма әрнеге»
Абай тереңіне үңілу
Иса Байзақов Жазғы кеш өлеңі
Өлең бойынша сурет салу
Әріптерді ретімен орналастыра
Бала абай
Жамбыл Жабаев Ленинградтық өренім
Бес жолды өлең стратегиясы
Мұқағали мақатаев
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz