Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары
8-сыныпта алгебра мен информатикадан <> тақырыбындағы кіріктірілген сабақ
Пәні: математика, информатика
Сыныбы: 8
Өткізілу орны:мультимедиалық кабинет
Типі: кіріктірілген, білім тексеру
Сабақтың өтілу формасы: сайысу арқылы білім тексеру сабағы.
Құрал-жабдықтар және дидактикалық материал :
* Microsoft Offiсe EXCEL, Advanced Grapher пакеттері орнатылған ноутбуктер;
* EXCEL жұмыс кітабы, дайындамалармен;
* Үлестірмелі карточкалар;
* Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары;
* Microsoft Power Point дайындалған презентация, өткен материалдарды қайталауға арналған иллюстрациялық слайдтар;
* Видеопроектор, интерактивті тақта.
Сабақтың мақсаты:
* <<Квадраттық функция және олардың графиктері>> тақырыбы бойынша білімдерін бекіту;
* Электронды кестеде график салу және есептеу дағдыларын дамыту;
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік:
* <<Квадраттық функция және олардың графиктері>> тақырыбы бойынша есеп шығару және есептеу білімдерін бекіту;
* EXCEL электронды кестесін практикалық түрде қолдану;
* Функциялар бойынша графиктер тұрғызу біліктерін бекіту;
2. Дамытушылық:
* берілген нұсқаулық бойынша компьютерде жұмыс жасау дағдыларын дамыту;
* электронды кестені қолдану арқылы есептерді шешу мотивацияларын көтеру;
* компьютерлік тәжірибелер арқылы талқылау және шешім қабылдау қабілеттерін дамыту;
* алгебра және информатика пәндеріне деген қызығушылықтарын дамыту.
3. Тәрбиелілік:
* жұмысқа шығармашылық тұрғыдан қарау және тәжірибе жасауға деген ынталарын арттыру;
* ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке және өз беттерімен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ:
1. Ұйымдастыру кезеңі - 3 мин
2. Сабақтың мақсатын хабарлау, дискрипторлармен таныстыру - 2 мин
3. Білімдерін жан-жақты тексеру - 15 мин
4. Үй тапсырмасын тексеру - 3 мин
5. Сергіту сәті - 2 мин
6. Практикалық жұмыс (интерактивті тақтада, компьютерде) - 15 мин
7. Қорытындылау - 3 мин
8. Рефлексия - 2 мин
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут):
Шаттық шеңбері (бір-біріне тілек айту, сәттілік тілеу). Көңіл күйіміз - ВО! (бас бармақпен көрсету)
Слайд 1 Слайд2 Слайд 3
2. Сабақтың мақсатын хабарлау, дескрипторлармен таныстыру (2 минут).
Слайд 4
Балалар, бүгінгі сайыс сабақта әрқайсысыларың өзбеттеріңмен тапсырмалар орындап, білімдеріңді көрсетесіңдер. Өздерің үшін жұмыс жасайтын боласыңдар.
Ал ол үшін дескрипторлармен берілген критерилерді сабақ барысында басшылыққа аласыңдар, ал дескрипторларды орындағандарың үшін жетондар беріледі, сабақ соңында жетондарыңның ұпайына байланысты <<Білімпаз>>, <<Алғыр>>, <<Ұшқыр>> оқушыларды анықтайтын боламыз.
Слайд 5
3. Білімдерін жан-жақты тексеру (15 минут):
3.1. Ал, оқушылар енді өткен тақырыптар бойынша білімімізді еске түсіріп алайық. <<Миға шабуыл>> стратегиясы
Слайд 6
(әр тапсырмасын орындаған сайын жетон беру)
3.2. Қазір, енді интерактивті тақтада <<Сәйкестендіру тестін>> орындап жіберейік. (Тест сынағы стратегиясы)
Флипчарт 1 (қосымша 1) Слайд 7
Мұғалім Жәутіков туралы айтады
3.3. <<Салыстырмалы карта>> стратегиясы (карточкаларын таратып беру) (слайдта көрсету)
(4.Үй тапсырмасын тексеру дәптерлерінен тексеру - 3 минут)
Слайд 8. (Қосымша 2 ) ( График 1)
5. Сергіту сәті (2 минут)
Қане біраз дем алып, сергіп алайық.
Слайд 9 Слайд 10 Слайд11
6. Практикалық жұмыс (Конверттегі деңгейлік тапсырмаларды интерактивті тақтада, компьютерде, дәптерде орындайды) (15 минут)
Ал, оқушылар сергіп алсақ, практикалық жұмыстарымызды орындауға көшейік.
Слайд 12 (<<Конверт - сұрақ>> стратегиясы>>)
( тапсырма орындаған сайын жетондар беріп отыру.)
7. Қорытындылау (3 минут)
Ауызша сұрақтар қою.
1. Оқушылар, бүгін біз сабағымызда қандай жұмыстар орындадық?
2. Графиктерді қайда саламыз?
3. Координаталық жазықтықты басқалай қалай атауға болады?
4. Олай болса, бізге Ажар Декарттың кім екенін айтып берсін.
Слайд 13
Қане, балалар, жетондарымызды санап, сабағымыздың қорытындысын шығарайық. Екінші мұғалім дескрипторлар бойынша бағалайды.
Слайд 14
(жетондары бойынша номинациялар беру <<Білімпаз>>, <<Ұшқыр>>, <<Алғыр>>. Болашақта сендерден бүгінгі сабақта аттары аталған Орынбек Жәутіков, Рене Декарт сияқты математиктер шығады деп сенеміз)
Слайд 15
8. Рефлексия (2 минут)
Слайд 16 Слайд 17
(бір-бірден жауап береді)
Ал, балалар сабақ басында көңіл-күйлерің өте жақсы болатын, ал сабақ соңындағы көңіл-күйлеріңді алдарыңдағы смайликтерді көтеріп білдірсеңдер.
Жақсы, осымен сабағымыз аяқталды.
Пәні: математика, информатика
Сыныбы: 8
Өткізілу орны:мультимедиалық кабинет
Типі: кіріктірілген, білім тексеру
Сабақтың өтілу формасы: сайысу арқылы білім тексеру сабағы.
Құрал-жабдықтар және дидактикалық материал :
* Microsoft Offiсe EXCEL, Advanced Grapher пакеттері орнатылған ноутбуктер;
* EXCEL жұмыс кітабы, дайындамалармен;
* Үлестірмелі карточкалар;
* Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары;
* Microsoft Power Point дайындалған презентация, өткен материалдарды қайталауға арналған иллюстрациялық слайдтар;
* Видеопроектор, интерактивті тақта.
Сабақтың мақсаты:
* <<Квадраттық функция және олардың графиктері>> тақырыбы бойынша білімдерін бекіту;
* Электронды кестеде график салу және есептеу дағдыларын дамыту;
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік:
* <<Квадраттық функция және олардың графиктері>> тақырыбы бойынша есеп шығару және есептеу білімдерін бекіту;
* EXCEL электронды кестесін практикалық түрде қолдану;
* Функциялар бойынша графиктер тұрғызу біліктерін бекіту;
2. Дамытушылық:
* берілген нұсқаулық бойынша компьютерде жұмыс жасау дағдыларын дамыту;
* электронды кестені қолдану арқылы есептерді шешу мотивацияларын көтеру;
* компьютерлік тәжірибелер арқылы талқылау және шешім қабылдау қабілеттерін дамыту;
* алгебра және информатика пәндеріне деген қызығушылықтарын дамыту.
3. Тәрбиелілік:
* жұмысқа шығармашылық тұрғыдан қарау және тәжірибе жасауға деген ынталарын арттыру;
* ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа, жауапкершілікке және өз беттерімен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ:
1. Ұйымдастыру кезеңі - 3 мин
2. Сабақтың мақсатын хабарлау, дискрипторлармен таныстыру - 2 мин
3. Білімдерін жан-жақты тексеру - 15 мин
4. Үй тапсырмасын тексеру - 3 мин
5. Сергіту сәті - 2 мин
6. Практикалық жұмыс (интерактивті тақтада, компьютерде) - 15 мин
7. Қорытындылау - 3 мин
8. Рефлексия - 2 мин
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут):
Шаттық шеңбері (бір-біріне тілек айту, сәттілік тілеу). Көңіл күйіміз - ВО! (бас бармақпен көрсету)
Слайд 1 Слайд2 Слайд 3
2. Сабақтың мақсатын хабарлау, дескрипторлармен таныстыру (2 минут).
Слайд 4
Балалар, бүгінгі сайыс сабақта әрқайсысыларың өзбеттеріңмен тапсырмалар орындап, білімдеріңді көрсетесіңдер. Өздерің үшін жұмыс жасайтын боласыңдар.
Ал ол үшін дескрипторлармен берілген критерилерді сабақ барысында басшылыққа аласыңдар, ал дескрипторларды орындағандарың үшін жетондар беріледі, сабақ соңында жетондарыңның ұпайына байланысты <<Білімпаз>>, <<Алғыр>>, <<Ұшқыр>> оқушыларды анықтайтын боламыз.
Слайд 5
3. Білімдерін жан-жақты тексеру (15 минут):
3.1. Ал, оқушылар енді өткен тақырыптар бойынша білімімізді еске түсіріп алайық. <<Миға шабуыл>> стратегиясы
Слайд 6
(әр тапсырмасын орындаған сайын жетон беру)
3.2. Қазір, енді интерактивті тақтада <<Сәйкестендіру тестін>> орындап жіберейік. (Тест сынағы стратегиясы)
Флипчарт 1 (қосымша 1) Слайд 7
Мұғалім Жәутіков туралы айтады
3.3. <<Салыстырмалы карта>> стратегиясы (карточкаларын таратып беру) (слайдта көрсету)
(4.Үй тапсырмасын тексеру дәптерлерінен тексеру - 3 минут)
Слайд 8. (Қосымша 2 ) ( График 1)
5. Сергіту сәті (2 минут)
Қане біраз дем алып, сергіп алайық.
Слайд 9 Слайд 10 Слайд11
6. Практикалық жұмыс (Конверттегі деңгейлік тапсырмаларды интерактивті тақтада, компьютерде, дәптерде орындайды) (15 минут)
Ал, оқушылар сергіп алсақ, практикалық жұмыстарымызды орындауға көшейік.
Слайд 12 (<<Конверт - сұрақ>> стратегиясы>>)
( тапсырма орындаған сайын жетондар беріп отыру.)
7. Қорытындылау (3 минут)
Ауызша сұрақтар қою.
1. Оқушылар, бүгін біз сабағымызда қандай жұмыстар орындадық?
2. Графиктерді қайда саламыз?
3. Координаталық жазықтықты басқалай қалай атауға болады?
4. Олай болса, бізге Ажар Декарттың кім екенін айтып берсін.
Слайд 13
Қане, балалар, жетондарымызды санап, сабағымыздың қорытындысын шығарайық. Екінші мұғалім дескрипторлар бойынша бағалайды.
Слайд 14
(жетондары бойынша номинациялар беру <<Білімпаз>>, <<Ұшқыр>>, <<Алғыр>>. Болашақта сендерден бүгінгі сабақта аттары аталған Орынбек Жәутіков, Рене Декарт сияқты математиктер шығады деп сенеміз)
Слайд 15
8. Рефлексия (2 минут)
Слайд 16 Слайд 17
(бір-бірден жауап береді)
Ал, балалар сабақ басында көңіл-күйлерің өте жақсы болатын, ал сабақ соңындағы көңіл-күйлеріңді алдарыңдағы смайликтерді көтеріп білдірсеңдер.
Жақсы, осымен сабағымыз аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz