Сұрақтарға жауаптар айтқызу

Батыс Қазақстан облысы

Шыңғырлау ауданы

Л. Қылышев атындағы Шилі орта жалпы білім беретін мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі Кулушева Ақмарал Закарияновна

Пән. Әдебиеттік оқу. 3а-класы

Тақырыбы: "Өзен" Ы. Алтынсарин

Мақсаты:

Ы. Алтынсарин туралы мәліметтерін толықтыру, тақырып бойынша өз беттерімен жұмыстануға бағыттау.

Күтілетін нәтиже:

  • А) Еліміздегі өзендер, олардың ұзындықтары туралы біледі;
  • В) Автор туралы және үш тілде білімдерін толықтырады, талдайды;
  • А) Өлеңнің мазмұнын аша біледі;
  • В) Нақыл сөздерді тауып, жаза алады;

С) Жақсы касиеттерін атау

Түрі: Сыни ойлауын дамыту жұмыс түріндегі сабақ, кластер пайдалану.

Әдісі: топтастыру, блум таксономиясы, сұрақ- жауап, "он сұрақ", "поэзия минуты", "полиглот"

Көрнекілігі: Видеоматериалдар, слайдтар, карточкалар, маршруттық карта.

Тапсырмалар: , «Сурет салу», ребус шешу, топтастыру.

Барысы:

Сабақтың кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сабақтың кезеңдері:

І. Кіріспе.

Ұйымдастыру бөлімі

Мұғалім әрекеті:

- Сәлеметсіздер ме?

- Бүгін сабаққа дайындықтарымыз қалай?

- Бүгін сабақта кімдер жоқ?

- Сабағымызды бір-бірімізге жақсы көңіл күй сыйлаудан бастайық.

Оқушы әрекеті:

- Сәлеметсіз бе?

- жақсы.

-

- Бүгінгі сабағымыз сәтті өтсін. Барлығымыз жақсы баға алайық. Бүгінгі сабақта көп қызықты нәрселерді үйренейік.

Сабақтың кезеңдері: Қызығушылықта -рын арттыру
Мұғалім әрекеті:

Қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлінеді.

Әр топ өз топ басшысын таңдайды.

  • Топ басшыларының бағалау парағы.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сабақ барысында ағаш отырғызу бойынша кластер қолданатынымыз айтылып, түсіндіріледі.

Оқушы әрекеті:
Оқушының аты
Сатылы тест
Қос/ тапсырмалар
Шығарма/ж
Сұрақ- жауап
Т/б бағасы

Мұғалімнің

бағасы

1
2
3
4
5
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалім әрекеті:
  • Үй тапсырмасына сатылы тест берілген болатын. Сұрағы : Қазақстандағы ең үлкен өзен қай өзен?

Дұрыс жауап болса, бұтақты топыраққа отырғызамыз. (суретін жаңа флипчартқа саламыз) .

Оқушы әрекеті:

Сұрағы: Қазақстандағы ең үлкен өзен қай өзен?

Жауаптары: а) Шу б) Ертіс в) Жайық г) Ніл

Дұрыс жауабы: Ертіс

Жауапты қайдан таптың? ғаламтордан.

Кейіпкерге өлең немесе мақал-мәтел:

Ертіс, Ертіс, Ертісім,

Еркелеген еркемсің.

Қарай берем өзіңе,

Өзің қандай көркемсің?

Кейіпкерге хат: Сәлем Ертіс. Қал-жағдайың қалай?Бүгінгі тапсырманы орындау барысында Қазақстандағы ең үлкен өзен, өзің екенін білдім. Саған адамдардан қандай көмек керек? Суыңның пайдасы туралы көп оқып білдім. Сенімен дос болсам деп ойлаймын. Қош бол.

Хатты жазған: 3а сынып оқушысы Казенова Жанерке.

Сабақтың кезеңдері:

ІІ. Тұсаукесер

Қызығушылығын ояту.

Мұғалім әрекеті:

Сабақтың тақырыбын ребус шешу арқылы оқушылардың өздеріне ашқызу.

-Олай болса, бүгінгі танысатын тақырыбымыз қандай деп

ойлайсыңдар?

Оқушы әрекеті: -Жауабы: "Өзен"
Сабақтың кезеңдері:

ІІІ. Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Мұғалім әрекеті:
  • Күннің жадын, тақырыбын жаздыру
  • Сабақтың мақсатын анықтап алу.

-Бүгінгі сабағымыздан біз не білу керекпіз?

Бұтақтың тамырларын саламыз.

Оқушы әрекеті: -Қазақстандағы өзендерді, соның ішінде ең үлкен өзендер туралы білуіміз керек. Өзеннің бөлшектеріне тоқталамыз.
Сабақтың кезеңдері:

Топтастыру стратегиясы.

Дәптермен жұмыс

Мұғалім әрекеті: Ыбырай Алтынсарин
Оқушы әрекеті:

Ы. Алтынсарин ақын, жазушы, ең алғаш қазақ балаларына арнап мектеп ашты, Қостанай облысында туған, көптеген шығармалары бар, "Қазақ хрестоматиясын "жазды.

(Жауап берген оқушыны топ басшылары бағалап отырады)

Күн жадынын, тақырыпты дәптерлеріне жазып алады.

Сабақтың кезеңдері: Сөздікпен жұмыс
Мұғалім әрекеті:

Өлеңдер жазылған парақшаларды тарату.

Түсініксіз сөздерді түртіп алу.

Қынарда- жағасында

Жанабында- маңайында

Қалыбында- сол қалпында

Оқушы әрекеті: Түсініксіз сөздерді түртіп алады.
Сабақтың кезеңдері: Өлеңді талдау.
Мұғалім әрекеті:

Бұл кезде интерактивті тақтадан слайдтар көрсетіледі және өзеннің түрлеріне байланысты бейнеклип көрсетіліп тұрады.

Өлеңнің мазмұнын аштыру. Мазмұнын айтқызу.

Оқушы әрекеті:

"Өзен" өлеңін мәнерлеп оқиды.

Өлеңнің мазмұнын талдайды, көрген бейнеклиптері туралы ойларын айтады.

Сабақтың кезеңдері: Сұрақтарға жауаптар айтқызу.
Мұғалім әрекеті:

-Ақын өзенді қалай суреттеген?

-Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай?

-Өзеннің өмірде қандай пайдасы бар?

Ағаштың бұтақтарын саламыз.

Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: "Он сұрақ" әдісі
Мұғалім әрекеті:

Стикерге "Өзен", "Су" деген сөздер жазылады.

Оқушы әрекеті: Тақтаға шыққан оқушы сұрақтар қою арқылы стикерге жазылған сөздерді табады. Қалған оқушылар "ия", "жоқ" сөздерімен жауап береді.
Сабақтың кезеңдері: Полиглот
Мұғалім әрекеті:

Осы өлеңдегі кей сөздерді үш тілде айтып үйренеміз.

Өзен- река-river

Су-в о д а ода -water

Тау-гора-mountain

Тас-камень-stone

Жел-ветер-wind

Шөп- трава-grass

Балық-рыба-fish

Бұтағымыздың бүршіктерін саламыз.

Оқушы әрекеті: Оқушылар берілген сөздерді орысша, ағылшыншаға аударып, айтып береді.
Сабақтың кезеңдері: Топпен жұмыс
Мұғалім әрекеті:

І-ІІ


Ұқсас жұмыстар
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту модульін тізбектелген сабақтар топтамасында кіріктерудің мақсаттары мен әдстері туралы жеке рефлективті есеп
Суреттерді оқушыларға әңгімелету
Дүниетану- 3сынып
Қазақ қоғамының этноәлеуметтік құрылымы
Төрт түлік пайдасы
Біздің балалар қайда екен
Сабақты қорытындылау. Сабақтың мақсаты
Ж.молдағалиевтің "ар-ұят туралы" өлеңі
Біліп ал
Орта буындағы тұрғындар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz