Математика қайталау сабағы. 4 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қайталау

Сабақтың мақсаты:

1. Оқушылардың математикалық білімдерін жетілдіре отырып топпен жұмыс жасауға үйрету.

2. Оқушылардың геометриялық ұғымдарын арттыра отырып, логикалық тапсырмаларды орындаудағы шеберлігін арттыру.

3. Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыра отырып, ұлттық ерекшеліктерімізді, ауыз әдебиетін құрметтеуге, адал, шыншыл болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Ашық сабақ

Сабақтың әдісі : «Кемпір қосақ бойымен саяхат» сабағы

Сабақтың көрнекілігі : Итерактивті тақта арқылы барлық қажетті жағдайларды пайдалану, ертегі кейіпкерлері, үлестірмелі логикалық тапсырмалар.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

А) Оқушылардың сабаққа даярлығын қадағалау.

Ә) Сабақтың барысымен оқушыларды хабардар ету.

2. Өткен сабақты пысықтау.

Қысқа тест (Интериактивті тақта арқылы, орындауға 3 минут беріледі)

1. Ең кіші төрт таңбалы санды жаз

2. 100 мың 1 мыңнан қанша артық

3. Сандарды салыстыр: 814129 бен 98146

4. Тура теңдік болатындай жақшаны орналастыр: 963 - 846 : 9 = 13

5. Километр және метрмен өрнекте: 128309

Дұрыс жауап

1. 1000

2. 99000

3. 814129 > 98146

4. (963-846) : 9=13

5. 128 км 309

Жаңа сабақ.

І. Қожанасырдың тапсырмасы 1. Математикалық диктант.

1. Ұзындығы 9 см, ені 4 см төртбұрыштың ауданы

2. 90 мен екінің бөліндісі.

3. 800 бен 200 қосындысынан 360-ты азайт.

4. 120 мен 180-нің қосындысын 3-ке бөл

5. ұзындығы 14 см, ені10 см төрт бұрыштың периметрі

Кілті:

32 см 2 , 45, 640, 100, 48 см

ІІ. . Қоян мен қасқырдың тапсырмасы:

1. Кестені толтыр

Ұзындығы
8 см
4 дм
5 дм
Ұзындығы: Ені
8 см: 5см
: 10дм
: 3 см
4 дм: 3 дм
5 дм:
: 8 дм
Ұзындығы: Ауданы
8 см:
: 400дм 2
: 120дм 2
4 дм:
5 дм:
:
Ұзындығы: Периметр
8 см:
:
:
4 дм:
5 дм: 16 дм
: 40 дм

Дұрыс жауабы:

Ұзындығы
8 см
40 дм
40 см
4 дм
5 дм
12 дм
Ұзындығы: Ені
8 см: 5см
40 дм: 10дм
40 см: 3 см
4 дм: 3 дм
5 дм: 3 дм
12 дм: 8 дм
Ұзындығы: Ауданы
8 см: 400см 2
40 дм: 400дм 2
40 см: 120дм 2
4 дм: 12дм 2
5 дм: 15 дм 2
12 дм: 96дм 2
Ұзындығы: Периметр
8 см: 26 см
40 дм: 100дм
40 см: 86 см
4 дм: 14 дм
5 дм: 16 дм
12 дм: 40 дм

ІҮ. «Білгіштің» тапсырмасы: Логикалық тапсырмалар . 1-топқа

Әділ мамасы, әжесі, тәтесі және екі апасына бір шоқ гүлден сыйлады. Біз оның екі апасы мен тәтесіне бір түсті гүл сыйлағанын, ал әжесіне сыйлаған гүлі “қызыл қалампыр” емес екенін білеміз. Сонда Әділ мамасына қандай гүл сыйлады екен?

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\ашык сабак\Рисунок6.gif C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\ашык сабак\Рисунок3.gif C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\ашык сабак\Рисунок5.gif

C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\ашык сабак\Рисунок1.gif C:\Documents and Settings\1\Рабочий стол\ашык сабак\Рисунок6.gif

«Білгіштің» 2-топқа арналған тапсырмасы:

Самат S үшбұрышты P-нүктесінің айналасында бұрып айналдырды, Үшбұрышты 17 рет айналдырғанда, ол қандай жағдайға келді ?

Үлгі:

Үлгі:

Төмендегі шаршыға белгіле.

«Білгіштің» 2-топқа арналған тапсырмасыЖауаптар:

1 -топтың сұрағының жауабы:

Әділ мамасына «қызыл қалампыр» гүлін сыйлады.

2-топтың сұрағының жауабы:

3-топтың сұрағының жауабы:

8м+4м+8м+4м = 24 м

P = 24 м

ІІІ. Алдар көсенің тапсырмасы

Оқулық бойынша №1, №2, №3 есептерді жекелеген оқушылар тақтаға орындайды.

Есептердің жауабы:

№ 1 есеп S = 32 дм 2

№2 есеп Р =20 дм

S =25 дм 2

№3 есеп S =25 дм 2

Сергіту сәті :

Мұғалім: Әрбір адам,

Оқушылар: Туысым, досым, жұрағат.

Мұғалім: Әрбір сабақ,

Оқушылар: Үйрену, ұғу, ұлағат.

Мұғалім : Әрбір ісім,

Оқушылар: Тірлік, тірек, адалдық.

Мұғалім: Әрбір сөзім,

Оқушылар: Шындық, бірлік, адамдық

Ү . Тазша баланың тапсырмасы.

№6, №7, №9 есептер тақтаға орындалады.

Есептердің дұрыс жауаптары:

№6 есеп

20км 440 м, 33 кг 333г, 16кг 25 г, 121м 683 мм

№7 есеп

Жауабы:Екі қаланың арасы 700км

№9 есеп

Х+100=370

3 х Х=810

400-Х=130

1350:Х=5

ҮІ. «Дымбілместің» тапсырмасы» Грамматикалық арифметика

4х5

А

30:2

Р

1000х20

Т

105х3

М

201х4

Е

3х10

Х

4х5А:

7х3

І

30:2Р:

777х4

Г

1000х20Т:

7х2

Б

105х3М:

70х2

Л

201х4Е:

х2

Ш

3х10Х:

777х5

І

4х5А:

9х2

Д

30:2Р:

900х3

Т

1000х20Т:

999х3

А

105х3М:

х3

Р

201х4Е:

9х3

О

3х10Х:

900х2

С

Қорытындылау: «Жалғастыр» ойыны

1х9+2=11

12х9+3=111 жалғастыр

. . .

. . .

Үйге тапсырма: №8 есеп

Білімді бағалау.

Оқушылардың білімін бағалау:Сабаққа қатысқан оқушыларды марапаттау, мадақтау.

Интерактивтік тақта арқылы «Кемпірқосақ бойымен саяхат»


Ұқсас жұмыстар
Олимпиада есептері
Жай бөлшектерді бөлу
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Қайталау, білім бекіту сабағы
Бөлшектерді қысқарту
Қай түзу перпендикуляр түзу
Туынды функцияны
7 санының құрамы жайлы ақпарат
Қайталау сабағы . оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін бекіту және тереңдету
Бұрыштар, олардың түрлері тақырыбына қайталау сабағы, 5 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz