Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды сабаққа бейімдеу
Қазақ тілі 1 - сынып қазақ тілі мұғалімі: Тлеубаева Р.Б.
Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті тағамым.
Сабақтың мақсаты:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
1.Білімділік: лексикалық тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгерту, оларды тілдік қатынаста пайдалану; азық-түлік түрлерімен таныстыру.
2.Дамытушылық: оқушылардың сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
3.Тәрбиелік: әдептілікке тәрбиелеу.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
ІІ.Өткен сабақты пысықтау.
Үйге берілген тапсырманы тексеру,пысықтау.
Сұрақтарды түсіну
Берілген сұрақтарға жауап беру
Сабақтың түрі:
аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
сұрақ-жауап, аударма, түсіндіру, тыңдап түсіну, ойландыру, көрнекілік, жаттығу, мәнерлеп оқу.
Сабақтың көрнекілігі:
төл дыбыстар, суреттер, кесте
Пәнаралық байланыс:
орыс тілі, дүниетану, әдеп
I.Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу.
2. Кезекшімен сөйлесіп, сыныпты түгендеу.
3. Сабаққа дайындау.
Бүгін айдың нешесі?
Аптаның қай күні?
Қазір қай жыл мезгілі?
Қазір қай сабақ?
II. Өткенді қайталау.
- Біздің мектепте не бар?
- Асхана қандай?
- Асханада не бар?
- Саған мектеп асханасы ұнай ма?
Мектеп асханасы туралы әңгімелеу
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Дыбыстар мен әріптер туралы алған білімдерін сұрақ-жауап арқылы қайталау.
Сөйлемдерді ауызша толықтыр:
Дыбыс дегеніміз....
Әріп дегеніміз......
Дыбыстар .....бөлінеді.
Дауысты дыбыстар деп...... айтамыз.
Дауыссыз дыбыстар деп ....айтамыз.
Қазақ тілінде.......әріп бар.
III. Сабақтың мақсатын, барысын айту. Оқушыларды сабаққа бейімдеу
IV. Жаңа сабақ.
1. Кіріспе әңгіме.
2. Сөздік жұмысы
Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Жазылым.
1. Мұғалім жаңа сөздермен таныстырады.
2. Оқушылар хормен және жекелей қайталайды.
3. Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.
4. Мағынасы қиын сөздердің, сөз тіркестерін мұғалім жеке түсіндіреді.
5. Жаңа сөздерден сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырылады
Жаңа сөздер: сүт - молоко, нан - хлеб, тұз - соль, қант - сахар, май - масло, су - вода, ет - мясо
3. Мәтінмен жұмыс
1 тапсырма 106 бет.
2 тапсырма 107 бет.
Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. (1,2 )
1.Мұғалім мәтінді мәнерлеп оқиды, оқушылар тыңдайды.
2.Жақсы оқитын оқушы мәнерлеп оқиды.
3. Әр сөйлем жеке оқылып, оқушылармен бірге аударылады.
4. Мәтін бойынша сұрақтар қойылады, жауаптар беріледі
Есте сақтау:
Дауыстап қайталау, Тағамдар.
Мынау - нан. Мынау - сүт. Мынау - тұз. Мынау - қант. Мынау - май. Мынау - су. Мынау - ет. Олар - тағамдар.
4. Сергіту сәті
Жел соғады бетіме,
Тербеледі ағаштар.
Жел тыныш, тыныш,
Ағаштар биік, биік.
5. Дәптермен жұмыс
Жазылым. Сөздерді көшіріп жаз.
Нан, сүт, қант, тұз, ет, су.
V. Сабақты бекіту кезеңі.
Сөйлесім.
- Біздің мектепте не бар?
- Асхана қандай?
- Асханада не бар?
- Саған мектеп асханасы ұнай ма?
- Асханада қандай тағамдар бар?
- Оларды ата.
VII. Үйге тапсырма
Мазмұндау
1. Сөздікті жаттау.
2. Тағамның суреттерін салып әкелу.
VI. Қорытынды.
Баға қою
- Сабақта не істедік?
- Не білдік?
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті тағамым.
Сабақтың мақсаты:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
1.Білімділік: лексикалық тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгерту, оларды тілдік қатынаста пайдалану; азық-түлік түрлерімен таныстыру.
2.Дамытушылық: оқушылардың сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
3.Тәрбиелік: әдептілікке тәрбиелеу.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
ІІ.Өткен сабақты пысықтау.
Үйге берілген тапсырманы тексеру,пысықтау.
Сұрақтарды түсіну
Берілген сұрақтарға жауап беру
Сабақтың түрі:
аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
сұрақ-жауап, аударма, түсіндіру, тыңдап түсіну, ойландыру, көрнекілік, жаттығу, мәнерлеп оқу.
Сабақтың көрнекілігі:
төл дыбыстар, суреттер, кесте
Пәнаралық байланыс:
орыс тілі, дүниетану, әдеп
I.Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу.
2. Кезекшімен сөйлесіп, сыныпты түгендеу.
3. Сабаққа дайындау.
Бүгін айдың нешесі?
Аптаның қай күні?
Қазір қай жыл мезгілі?
Қазір қай сабақ?
II. Өткенді қайталау.
- Біздің мектепте не бар?
- Асхана қандай?
- Асханада не бар?
- Саған мектеп асханасы ұнай ма?
Мектеп асханасы туралы әңгімелеу
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Дыбыстар мен әріптер туралы алған білімдерін сұрақ-жауап арқылы қайталау.
Сөйлемдерді ауызша толықтыр:
Дыбыс дегеніміз....
Әріп дегеніміз......
Дыбыстар .....бөлінеді.
Дауысты дыбыстар деп...... айтамыз.
Дауыссыз дыбыстар деп ....айтамыз.
Қазақ тілінде.......әріп бар.
III. Сабақтың мақсатын, барысын айту. Оқушыларды сабаққа бейімдеу
IV. Жаңа сабақ.
1. Кіріспе әңгіме.
2. Сөздік жұмысы
Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Жазылым.
1. Мұғалім жаңа сөздермен таныстырады.
2. Оқушылар хормен және жекелей қайталайды.
3. Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.
4. Мағынасы қиын сөздердің, сөз тіркестерін мұғалім жеке түсіндіреді.
5. Жаңа сөздерден сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырылады
Жаңа сөздер: сүт - молоко, нан - хлеб, тұз - соль, қант - сахар, май - масло, су - вода, ет - мясо
3. Мәтінмен жұмыс
1 тапсырма 106 бет.
2 тапсырма 107 бет.
Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. (1,2 )
1.Мұғалім мәтінді мәнерлеп оқиды, оқушылар тыңдайды.
2.Жақсы оқитын оқушы мәнерлеп оқиды.
3. Әр сөйлем жеке оқылып, оқушылармен бірге аударылады.
4. Мәтін бойынша сұрақтар қойылады, жауаптар беріледі
Есте сақтау:
Дауыстап қайталау, Тағамдар.
Мынау - нан. Мынау - сүт. Мынау - тұз. Мынау - қант. Мынау - май. Мынау - су. Мынау - ет. Олар - тағамдар.
4. Сергіту сәті
Жел соғады бетіме,
Тербеледі ағаштар.
Жел тыныш, тыныш,
Ағаштар биік, биік.
5. Дәптермен жұмыс
Жазылым. Сөздерді көшіріп жаз.
Нан, сүт, қант, тұз, ет, су.
V. Сабақты бекіту кезеңі.
Сөйлесім.
- Біздің мектепте не бар?
- Асхана қандай?
- Асханада не бар?
- Саған мектеп асханасы ұнай ма?
- Асханада қандай тағамдар бар?
- Оларды ата.
VII. Үйге тапсырма
Мазмұндау
1. Сөздікті жаттау.
2. Тағамның суреттерін салып әкелу.
VI. Қорытынды.
Баға қою
- Сабақта не істедік?
- Не білдік?
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz