Жасуша теориясы

Күні Пәні Биология. 9 -сынып. Сабақ реті 4
Cабақтың тақырыбы: §3. Жасуша теориясы.
Сабақтың мақсаты:
1. Жасуша теориясының қалыптасуы, негізгі қағидалары, туралы туралы түсінік беру.
2. Жасуша теориясының қағидаларын түсіндіре отырып, олардың ой-өрістерін, дүниетанымдарын дамыту.
3. Өз беттерімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер: - Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана отырып, өзін-өзі бағалап, өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей, бақылай алады.
- Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады.
-Ойлаудың жоғарғы деңгейіне ұмтылады.
-Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады.
Топтық жұмыс нәтижелері:
- Бірлесіп жұмыс істеу нәтижесінде оқушылар шағын топтағы жұмыс өнімін көрсете алады;
- Ортақ пікірлерді ортаға салады, түйін жасайды;
- Әрбір оқушы білімін толықтырады.
Сабақтың типі : аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, СТО стратегиялары:
- Ой шақыру;
- Негізгі идеяларды суреттеу;
- Ой бөлісу, ортаға салу.
Көрнекілігі: Суреттер, үлестірмелі материалдар, семантикалық кестесі таратпасы,
- бағалау парағы.
Пәнаралық байланыс :химия
Сабақтың барысы
- қадам.
1. Топқа бөлу:
«Жасуша» сөзін буынға бөліп жазамын. Жа-су-ша буынға бөлінген сөздер жазылған қағазды оқушылар алады.
Жа-1-топ, су-2-топ, ша-3 топ болып бөлінеді.
2. Сергіту сәтін жасау ұсынылады.
3. Өздерін бағалау үшін магнитті жапсырма таратылады. Осы магнитті жапсырма арқылы жаңа сабақ тапсырмаларын орындайды.
- Алдын ала магнитті жапсырманы таратамын
2. Топтарға бөлінеді.
1-топ, 2-топ, 3-топ
3. Топ жетекшісі анықталады
Сергіту сәтін жасайды.
- қадам. Қызығушылығын ояту.
- Миға шабуыл
Сұрақтар: 1. Жасуша дегеніміз не?
- Жасушалар бірігіп нені түзеді?
- Қандай жасуша түрлерін білеміз, қалай аталады?
1. Тақтаға тақырып жазылып қойылады.
2. Тақырып бойынша мақсат анықталады.
3. Әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. (3- сұрақпен сұрақты аяқтап, сол арқылы тақырып айқындалып, топтарға тапсырма берледі)
- қадам. Мағынаны тану.
Биология оқулығымен жұмыс
- Мәтінмен жұмыс беремін.
- Суреттер тарату.
- Бұрынғы мен жаңа білімді ұштастырады. Белсенділігін арттырады
1. Оқулықпен жұмыс. §3. Жасуша теориясы. 1-топ: Жасуша теориясының қалыптасуы ;
Р. Вирхов ғылымға қандай жаңалық енгізді?
2-топ: М. Шлейден мен Т. Шванның еңбектері қандай ;
3-топ: Жасуша теориясының негізгі қағидасын анықтау;
2. Сурет бойынша баяндау
- Видеоролик көрсетіледі (топтарға тапсырма)
- Семантикалық кестесі парақшалары таратылады. Толтыруға нұсқау беріп, уақытты белгілейді.
- Көрсетілім бойынша тапсырмаларға жауап береді.
- Топтар семантикалық кестесін толтырады
сол бойынша талқылау жұмысын мұғаліммен бірлескен түрде жүргізеді.
- Бағалау. Рефлексия парағын іледі.
Оқушылар рефлексия жасау мақсатында жазып тақтаға жапсырады.
Зерттеуші ғалымдар, мерзімі, жасуша теорясын жасаудағы еңбектері.
- §3. Жасуша теориясы. (оқу, мазмұндау)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz