9-сынып биология пәні сабақ жоспары: Жасуша теориясы

Сабақ жоспары Пән мұғалімі: Ш. Қ. Ахметкулова (биология пәнінің мұғалімі)

Күні Пәні Биология. 9 -сынып. Сабақ реті 4

Cабақтың тақырыбы: §3. Жасуша теориясы.

Сабақтың мақсаты:

1. Жасуша теориясының қалыптасуы, негізгі қағидалары, туралы туралы түсінік беру.

2. Жасуша теориясының қағидаларын түсіндіре отырып, олардың ой-өрістерін, дүниетанымдарын дамыту.

3. Өз беттерімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер: - Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана отырып, өзін-өзі бағалап, өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей, бақылай алады.

- Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады.

-Ойлаудың жоғарғы деңгейіне ұмтылады.

-Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады.

Топтық жұмыс нәтижелері:

  • Бірлесіп жұмыс істеу нәтижесінде оқушылар шағын топтағы жұмыс өнімін көрсете алады;
  • Ортақ пікірлерді ортаға салады, түйін жасайды;
  • Әрбір оқушы білімін толықтырады.

Сабақтың типі : аралас сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, СТО стратегиялары:

  • Ой шақыру;
  • Негізгі идеяларды суреттеу;
  • Ой бөлісу, ортаға салу.

Көрнекілігі: Суреттер, үлестірмелі материалдар, семантикалық кестесі таратпасы,

  • бағалау парағы.

Пәнаралық байланыс :химия

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. қадам.
Мұғалімнің іс- әрекеті:

1. Топқа бөлу:

«Жасуша» сөзін буынға бөліп жазамын. Жа-су-ша буынға бөлінген сөздер жазылған қағазды оқушылар алады.

Жа-1-топ, су-2-топ, ша-3 топ болып бөлінеді.

2. Сергіту сәтін жасау ұсынылады.

3. Өздерін бағалау үшін магнитті жапсырма таратылады. Осы магнитті жапсырма арқылы жаңа сабақ тапсырмаларын орындайды.

Оқушының іс- әрекеті:
  1. Алдын ала магнитті жапсырманы таратамын

2. Топтарға бөлінеді.

1-топ, 2-топ, 3-топ

3. Топ жетекшісі анықталады

Сергіту сәтін жасайды.

Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. қадам. Қызығушылығын ояту.
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. Миға шабуыл

Сұрақтар: 1. Жасуша дегеніміз не?

  1. Жасушалар бірігіп нені түзеді?
  2. Қандай жасуша түрлерін білеміз, қалай аталады?
Оқушының іс- әрекеті:

1. Тақтаға тақырып жазылып қойылады.

2. Тақырып бойынша мақсат анықталады.

3. Әр топқа тақырып бойынша тапсырма беріледі. (3- сұрақпен сұрақты аяқтап, сол арқылы тақырып айқындалып, топтарға тапсырма берледі)

Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. қадам. Мағынаны тану.
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Биология оқулығымен жұмыс

  1. Мәтінмен жұмыс беремін.
  2. Суреттер тарату.
  3. Бұрынғы мен жаңа білімді ұштастырады. Белсенділігін арттырады
Оқушының іс- әрекеті:

1. Оқулықпен жұмыс. §3. Жасуша теориясы. 1-топ: Жасуша теориясының қалыптасуы ;

Р. Вирхов ғылымға қандай жаңалық енгізді?

2-топ: М. Шлейден мен Т. Шванның еңбектері қандай ;

3-топ: Жасуша теориясының негізгі қағидасын анықтау;

2. Сурет бойынша баяндау

Мұғалімнің іс- әрекеті: 4 қадам. Ой толғаныс.
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. Видеоролик көрсетіледі (топтарға тапсырма)
  2. Семантикалық кестесі парақшалары таратылады. Толтыруға нұсқау беріп, уақытты белгілейді.
Оқушының іс- әрекеті:
  1. Көрсетілім бойынша тапсырмаларға жауап береді.
  2. Топтар семантикалық кестесін толтырады

сол бойынша талқылау жұмысын мұғаліммен бірлескен түрде жүргізеді.

Мұғалімнің іс- әрекеті: 5 қадам. Қорытынды.
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. Бағалау. Рефлексия парағын іледі.
Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар рефлексия жасау мақсатында жазып тақтаға жапсырады.

Зерттеуші ғалымдар, мерзімі, жасуша теорясын жасаудағы еңбектері.

Мұғалімнің іс- әрекеті: Үйге тапсырма.
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. §3. Жасуша теориясы. (оқу, мазмұндау)

Ұқсас жұмыстар
Биология: Жасушаның зерттелу тарихы мен жасуша теориясы (11-сынып) және адамның шығу тегі мен тарихи даму кезеңдері (8-сынып)
Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы: 11-сынып биология сабақ жоспары
9-сынып биология сабағы: Цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістерінің биология, медицина мен ауыл шаруашылықтағы маңызы
8-9 сыныптарға арналған биология сабақтарының жоспарлары: жасуша органикалық заттары, нәруыздар, нуклейн қышқылдары және тері құрылысы
Жасуша ядросы бойынша сабақ жоспары
6-сынып биология пәні: Жемістер бойынша сабақ жоспары
Жасуша: прокариоттар мен эукариоттардың құрылысы - 8-сынып сабақ жоспары
9-сынып биология сабақ жоспары: Ұлпалардың негізгі топтары, мүшелер және мүшелер жүйесі
6-сынып биология пәні: Өсімдіктердің жынысты көбеюі - тозаңдану мен ұрықтану (сабақ жоспары)
Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы мен қызметі: 8-сынып сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz