Сабаққа әзірлену

Сабақ №57
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж
Сабақ №57: Сабақтың тақырыбы
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: Сүтқоректілердің тіршілік ортасы .
Сабақ №57: Сілтеме
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: Жоспар, «Жануартану оқулығы» (Қ. Қайым), арнайы суреттер, «Биология» оқулығы, желідегі видео, , үлестірме материал, «Биология» жұмыс дәптері (Құрманғалиева Ж. ),
Сабақ №57: Негізгі мақсаты
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж:

Сүтқоректілер класының жалпы сипаттамасы, сүтқоректілердің тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері. бойынша теориялық түсінікті меңгеру және алған білімді өмірде пайдалана білу.

Сабақ №57: Түйінді идеялары
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: Сүтқоректілер туралы ұғым бере отырып, оларды қорғай білуге баулу
Сабақ №57: Нәтиже:
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: 1. Алған білімдерін айтуға, салыстыруға, делелдеуге үйренеді 2. Ұйымшылдыққа, топтаса жұмыс істеуге, өз ойларын еркін айта білуге, бірін-бірі дұрыс тыңдай білуге үйренеді
Сабақ №57:

Ұйымдастыру

001

биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж:

Көшбасшы болу, топқа бөлу, амандасу рәсімі, ынтымақтастық атмосфераны құру, сынып оқушыларын түгендеу, оларға бағалау ерекшеліктерін түсіндіру (өзін өзі, жұптық, топтық)

Жақсы оқып сабақты,
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге,
Басымызды иіп бәріміз.

Сабақ №57: Қолданылған модульдер
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Уақыт
Сабақ №57:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

001

Үй тапсырмасын сұрау

Білу

«Жұмбақтар шешу» АКТ, СТО

010

Түсіну

Қолдану

«ДЖИГСО» стратегиясы(мазмұнды сызбамен жұмыс)

Оқушылардың жас ерекш. сәйкес оқыту және оқу

Талантты және дарынды балаларды оқыту

биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж:

Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр.

«Келгенше қонақ ұялады,

Келген соң үй иесі ұялады», - демекші, біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық. Психологиялық сәт ( бір-біріне тілектер айту)

1. Биологиялық диктант:

  1. Құстарды зерттейтін ғылым саласы - . . . (орнитология)
  2. Олардың денесі . . . , . . . және . . . бөлімдерге бөлінген. (бас, мойын тұлға)
  3. Құстардың жақ сүйектері тұтас мүйізді тақташалармен қапталған. Оны құстардың . . . деп атайды. (тұмсығы)
  4. Құс тұмсығы . . . , . . . бөлімдерден құралады. (тұмсықүсті, тұмсықасты)
  5. Өңештің кеңейген бөлігі . . . деп аталады. (жемсау

2. Электронды оқулықтан, тест, интерактивті тапсырмалар орындау.

І. Қызығушылықты ояту

Өткен сабақта құстар класымен таныстық, қорытындыладық.

Ал, бүгінгі сабақта біз сендермен жаңа сабақпен танысамыз. Сабақтың тақырыбын айтпас бұрын мен сендерге мынадай жұмбақтар жасырамын.

  1. Қамыс құлақ,

тостаған тұяқ,

мінсең қанат,

сүті дәрі, еті тамақ. (жылқы)

2. Үстінде екі тауы бар,

Қызық бір жануар. (Түйе)

Тарғыл - тарғыл таспа, тастан бірақ басқа,
Мекені қамыста, бұл саған таныс па? /Жолбарыс/.

Жазда қыдырады, қыста тынығады. /Аю/.

Электрондық оқулық арқылы жаңа сабақты түсіну.

ІІ. Мағынаны ажырату Әр топқа тапсырмалар береді

І топ: Сүтқоректілер

ІІ топ: ҚҰрлықта мекендейтін сүтқоректілер

ІІІ топ: Қазіргі сүтқоректілер

.

Әр тапсырмадан соң ынталандырады, «Жарайсың», «Өте жақсы», басбармақ арқылы, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы

002

Айналаға алақанмен

Жылулықты шашайық!

Сәттілік тілеп, күлімсіреп,

Біз сабақты бастайық!

Түрлі түсті стикерлер арқылы 3 шағын топтарға бөлінеді

І топ:

ІІ топ:

ІІІ топ:

Үйге берілген тапсырма бойынша топтар жарыс түрінде дайындықтарын көрсетеді Биологиялық диктантты орындайды

Электронды оқулықтан, тест, интерактивті тапсырмалар орындайды

Жұмбақтарды шешіп, тақырыпты ашады

Өз ойларын жазуды ұсынады, топпен жұмыс жасайды

Әр түрлі әдістер арқылы мәтінмен танысады, зерттейді

Ойларын қорытып, оны қағаз бетіне түсіреді

Топ мүшелері сабақтың мақсатына өз идеяларын қосады

«Әркімнің пікірі құнды»

Оқыған материалдарын постерге түсіріп, әр топ қорғап талдайды;

009

Бірін-бірі қолдайды

2 мин

5мин

10мин

2 мин

15 мин

Сабақ №57: АКТ
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж:

Сергіту сәті

1. Шығармашылық тапсырма. Алдын ала үй тапсырмасы ретінде Қызыл кітапқа тіркелген сүтқоректілер туралы

Оқушылар өздерінің жасап келген слайдтарымен таныстырады.
3мин
Сабақ №57:

Талдау

Жинақтау СТО

«Білім торы» стратегиясы

AG00317_

биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: ІІІ. Ой толғаныс «Миға шабуыл» Электронды оқулықтан интерактивті және тест тапсырмаларын орындайды
Тест сұрақтарға жауап бере, білім торын құрайды
5мин
Сабақ №57: Бағалау ОүБ E:\ИринаМих\АНИМАЦИЯ\arg-5-50-trans.gif
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: Топ жетекшілерінің бағаларын негізге ала отырып бағалар қойылады
Бірін-бірі қолдайды
2 мин
Сабақ №57: Үй тапсырмасы
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: Тақырыпқа байланысты желідегі қосымша материалдар бойынша хабарламалар дайындау тапсырады
Бағаларын қойғызады Оқушылар өз пікірлерін жазады
1 мин
Сабақ №57: Кері байланыс
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж: Не нәрсе оңай болды?
Не нәрсе қиын болды?
Нені білгіңіз келеді?
Сабақ №57:
биология 7 сынып. Күні: 15. 04. 16 ж:

Оқушылар сабақта не сәтті өтті, нені жақсы меңгерді, соларды стикерлер арқылы үш түрлі смайликтерге жапсырады

Сыныбы: 7. Пәні- Биология

Сабақ № 44 Күні-16. 02. 16 ж

Сабақтың тақырыбы
Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.: Биология Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық, слайдтар, суреттер, сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты
Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.: Қосмекенділерге сипаттама беру.
Бақаның ішкі және сыртқы құрылысына тоқталу.
Көбею және даму үдерістеріне түсінік беру.
Қосмекенділер мен балықтар кластарының өкілдерін салыстыру.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту нәтижесі
Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.: Қосмекенділердің негізгі ерекшеліктерін,
сыртқы және ішкі құрылысын, дене мүшелерін,
тіршілік әрекеттерін сипаттай алады.
Мүшелер жүйесінің қызметтері мен
сезім мүшелерінің бақа тіршілігіндегі маңызын түсінеді.
Қосмекенділердің маңызын түсініп, қорғау шараларымен танысады.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі мақсаттар
Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.:
  • Топпен жұмысты ұйымдастыру
  • Өзара әрекет арқылы бір-бірімен кеңесу, оқушылардың оқулық мәтінімен, сызбанұсқалармен және кестелермен жұмыс істеу икемділігі туралы түсініктерін дамыту
  • Оқушылардың кеңейтілген тапсырмаларды тиімді орындауын жүзеге асыру
Сабақтың тақырыбы:

Болжамданған нәтиже

Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.: Қосмекенділердің маңызын түсініп, қорғау шараларымен танысады.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың кезеңдері
Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.:

Ресурс-тар

/керек-ті жабдық-тар/

Оқыту моделі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы:

Ұйымдас-

тыру

3мин

Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.:
Топқа бөлу

1 . Ұйымдастыру кезеңі: Көңіл-күйді анықтау.

Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді

а) Оқушылардың сабаққа назарын аудару.
ә) Психологиялық тұрғыдан дайындау.

б) Топтастыру .

Топтарға бөлу:

Үстел үстіндегі түрлі-түсті дөңгелектерді таңдайды, оқушы сол реттілікпен топқа отырады.

в) Топтың лидерін сайлау

Сабақтың тақырыбы:

Үй тапсырма-сын сұрау

15 мин

Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.:

АКТ-ны пайдалану арқылы өткен тарауды «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Еске түсіру мақсатында «Балықтар әлеміне саяхат» видеосын көру.

“Білім” минуты
1 . Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді?
2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?
3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады?
5. Шеміршекті балықтар қандай класс тармағына бөлінеді?
6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата?
7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық
8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі
9. Қара уылдырық алынатын балықтар
10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?
11. Балықтың аталық безінен бөлінетін зат?
12. “Бекіренің басы тасқа тимей қайтпайды”- деген ұғым нені білдіреді
13. Балықтардың өрістеуі дегенді қалай түсінесіңдер?
14. Каспийдің тірі алтыны деп қандай балықтарды айтамыз?
15. Жергілікті жерімізде балық өндіретін зауыт бар ма?

Сабақтың тақырыбы:

Кіріспе

Ой қозғау

әрі сергіту сәті

Білу

8 мин

Қосмекенділер. Кластың жалпы сипаттамасы. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.: Слайд көрсету
АҚТ топтық жұмыс

Сабақтың мақсатын айқындау үшін

Жұмбақ шешу: « Өзім құрлықта, балам суда


Ұқсас жұмыстар
Мақта қыз бен мысық ертегісі
Қысым тарауына есептер шығару
Ата - ана
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес
Топ жетекшісінің бағалауы
Қай әңгімесінен үзінді
Топтарға әңгімені
Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасы
Сынып жетекшінің міндеті
Оқытуды ұйымдастыру тек мұғалімнің басшылығымен жүргізілуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz