Сабаққа әзірлену

Сүтқоректілер класының жалпы сипаттамасы, сүтқоректілердің тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері. бойынша теориялық түсінікті меңгеру және алған білімді өмірде пайдалана білу.
Ұйымдастыру
Көшбасшы болу, топқа бөлу, амандасу рәсімі, ынтымақтастық атмосфераны құру, сынып оқушыларын түгендеу, оларға бағалау ерекшеліктерін түсіндіру (өзін өзі, жұптық, топтық)
Жақсы оқып сабақты,
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге,
Басымызды иіп бәріміз.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Үй тапсырмасын сұрау
Білу
«Жұмбақтар шешу» АКТ, СТО
Түсіну
Қолдану
«ДЖИГСО» стратегиясы(мазмұнды сызбамен жұмыс)
Оқушылардың жас ерекш. сәйкес оқыту және оқу
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр.
«Келгенше қонақ ұялады,
Келген соң үй иесі ұялады», - демекші, біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық. Психологиялық сәт ( бір-біріне тілектер айту)
1. Биологиялық диктант:
- Құстарды зерттейтін ғылым саласы - . . . (орнитология)
- Олардың денесі . . . , . . . және . . . бөлімдерге бөлінген. (бас, мойын тұлға)
- Құстардың жақ сүйектері тұтас мүйізді тақташалармен қапталған. Оны құстардың . . . деп атайды. (тұмсығы)
- Құс тұмсығы . . . , . . . бөлімдерден құралады. (тұмсықүсті, тұмсықасты)
- Өңештің кеңейген бөлігі . . . деп аталады. (жемсау
2. Электронды оқулықтан, тест, интерактивті тапсырмалар орындау.
І. Қызығушылықты ояту
Өткен сабақта құстар класымен таныстық, қорытындыладық.
Ал, бүгінгі сабақта біз сендермен жаңа сабақпен танысамыз. Сабақтың тақырыбын айтпас бұрын мен сендерге мынадай жұмбақтар жасырамын.
- Қамыс құлақ,
тостаған тұяқ,
мінсең қанат,
сүті дәрі, еті тамақ. (жылқы)
2. Үстінде екі тауы бар,
Қызық бір жануар. (Түйе)
Тарғыл - тарғыл таспа, тастан бірақ басқа,
Мекені қамыста, бұл саған таныс па? /Жолбарыс/.
Жазда қыдырады, қыста тынығады. /Аю/.
Электрондық оқулық арқылы жаңа сабақты түсіну.
ІІ. Мағынаны ажырату Әр топқа тапсырмалар береді
І топ: Сүтқоректілер
ІІ топ: ҚҰрлықта мекендейтін сүтқоректілер
ІІІ топ: Қазіргі сүтқоректілер
.
Әр тапсырмадан соң ынталандырады, «Жарайсың», «Өте жақсы», басбармақ арқылы, «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
Айналаға алақанмен
Жылулықты шашайық!
Сәттілік тілеп, күлімсіреп,
Біз сабақты бастайық!
Түрлі түсті стикерлер арқылы 3 шағын топтарға бөлінеді
І топ:
ІІ топ:
ІІІ топ:
Үйге берілген тапсырма бойынша топтар жарыс түрінде дайындықтарын көрсетеді Биологиялық диктантты орындайды
Электронды оқулықтан, тест, интерактивті тапсырмалар орындайды
Жұмбақтарды шешіп, тақырыпты ашады
Өз ойларын жазуды ұсынады, топпен жұмыс жасайды
Әр түрлі әдістер арқылы мәтінмен танысады, зерттейді
Ойларын қорытып, оны қағаз бетіне түсіреді
Топ мүшелері сабақтың мақсатына өз идеяларын қосады
«Әркімнің пікірі құнды»
Оқыған материалдарын постерге түсіріп, әр топ қорғап талдайды;
Бірін-бірі қолдайды
2 мин
5мин
10мин
2 мин
15 мин
Сергіту сәті
1. Шығармашылық тапсырма. Алдын ала үй тапсырмасы ретінде Қызыл кітапқа тіркелген сүтқоректілер туралы
Талдау
Жинақтау СТО
«Білім торы» стратегиясы

Оқушылар сабақта не сәтті өтті, нені жақсы меңгерді, соларды стикерлер арқылы үш түрлі смайликтерге жапсырады
Сыныбы: 7. Пәні- Биология
Сабақ № 44 Күні-16. 02. 16 ж
Бақаның ішкі және сыртқы құрылысына тоқталу.
Көбею және даму үдерістеріне түсінік беру.
Қосмекенділер мен балықтар кластарының өкілдерін салыстыру.
сыртқы және ішкі құрылысын, дене мүшелерін,
тіршілік әрекеттерін сипаттай алады.
Мүшелер жүйесінің қызметтері мен
сезім мүшелерінің бақа тіршілігіндегі маңызын түсінеді.
Қосмекенділердің маңызын түсініп, қорғау шараларымен танысады.
- Топпен жұмысты ұйымдастыру
- Өзара әрекет арқылы бір-бірімен кеңесу, оқушылардың оқулық мәтінімен, сызбанұсқалармен және кестелермен жұмыс істеу икемділігі туралы түсініктерін дамыту
- Оқушылардың кеңейтілген тапсырмаларды тиімді орындауын жүзеге асыру
Болжамданған нәтиже
Ресурс-тар
/керек-ті жабдық-тар/
Ұйымдас-
тыру
3мин
1 . Ұйымдастыру кезеңі: Көңіл-күйді анықтау.
Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді
а) Оқушылардың сабаққа назарын аудару.
ә) Психологиялық тұрғыдан дайындау.
б) Топтастыру .
Топтарға бөлу:
Үстел үстіндегі түрлі-түсті дөңгелектерді таңдайды, оқушы сол реттілікпен топқа отырады.
в) Топтың лидерін сайлау
Үй тапсырма-сын сұрау
15 мин
АКТ-ны пайдалану арқылы өткен тарауды «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Еске түсіру мақсатында «Балықтар әлеміне саяхат» видеосын көру.
“Білім” минуты
1
. Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді?
2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?
3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады?
5. Шеміршекті балықтар қандай класс тармағына бөлінеді?
6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата?
7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық
8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі
9. Қара уылдырық алынатын балықтар
10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?
11. Балықтың аталық безінен бөлінетін зат?
12. “Бекіренің басы тасқа тимей қайтпайды”- деген ұғым нені білдіреді
13. Балықтардың өрістеуі дегенді қалай түсінесіңдер?
14. Каспийдің тірі алтыны деп қандай балықтарды айтамыз?
15. Жергілікті жерімізде балық өндіретін зауыт бар ма?
Кіріспе
Ой қозғау
әрі сергіту сәті
Білу
8 мин
Сабақтың мақсатын айқындау үшін
Жұмбақ шешу: « Өзім құрлықта, балам суда
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz