Оқушылар жеке жұмыс

БжС технологиясы бойынша жүргізілген сабақтың жоспары
Жүргізген : Солтүстік Қазақстан облысының
Аққайын ауданындағы
Смирнов №3 орта мектебінің
жоғары санатты 1-деңгей бағдарламасын
игерген математика-информатика пәні мұғалімі
Баймуканова Әсем-Жұлдыз Әшкенқызы
Психологиялық көңіл-күйді реттеу.
ТРЕНИНГ
Бүгінгі тамаша күнде терезеге назар салсақ, не байқайсыздар.
Иә, өмір теңіз жүзем онда демеңіз, ізгілікпен жазалмаса кемеңіз демекші
өмір жолы сан тарау, қия шатқал, қия шың. Сол жолдан адаспаудың бірі білімді болу дер едім. Олай болса әр сабақтан сапалы білім алуға тырысайық. Бүгінгі сабақта сіздер 63% көрсеткішке жетеді деп сенемін
Сынып көшбасшысы:
«Біз жоғары білім сапасын көрсетуге дайынбыз ба?»
Алға, алға, алға!
Оқушылар сабақ дайын екендерін сезінеді.
-Дайынбыз!
Өткен сабағымызда математикалық амал - интегралдау амалын қайталаған болатынбыз. Бүгінгі сабағымыз қандай математикалық амалға байланысты болады деп ойлайсыздар?
Сабақтан күтілетін нәтижелер:
1. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін қайталаймын
2. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер, теңсіздіктер шешуде қолдана аламын
3. Теңдеулермен теңсіздіктерді шешуде анықталу облысын ескеремін
4. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу алгоритмін бекітемін.
Оқушылар мұғалімді тыңдап сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.
Оқушылардың жауаптарын тақтаға жазу
Оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ)
Қайталау
- logab =
- logab =
Оқушылар тірек сызбалар арқылы
қайталап өтеді
Қолдану
БАЙҚАУ кезеңі
ТКШ
- АКШ2log27(-14)
- ЖКШ( 82 - log26+ 5- log527) - 1(3)
Оқушылар дәптерге күнді, тақырыпты жазады
ШАПАЛАҚ 1рет (зейінді жинақтау)
Норма 5+30 ’’
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығару
АКШ
АКШ
(2, 5)
ЖКШ
(шешімі жоқ)
Оқушылар Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 2рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30 ’’
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
(-6; 4)
Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 3рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30 ’’
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz