Оқушылар жеке жұмыс

БжС технологиясы бойынша жүргізілген сабақтың жоспары

C:\Users\дом\Desktop\CAM00251.jpg

Жүргізген : Солтүстік Қазақстан облысының

Аққайын ауданындағы

Смирнов №3 орта мектебінің

жоғары санатты 1-деңгей бағдарламасын

игерген математика-информатика пәні мұғалімі

Баймуканова Әсем-Жұлдыз Әшкенқызы

Сабақтыңтақырыбы:
Логарифм тақырыбын қайталау
Сабақтыңтақырыбы:: Жалпы мақсаты:
Логарифм тақырыбын қайталау: Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешубарысында қолдана білу. Білімді жүйелеу, білік дағдыларын қалыптастыру
Сабақтыңтақырыбы::
Логарифм тақырыбын қайталау: Күтілетін нәтиже
Логарифм анықтамасын біледі. Қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде қолданады. Білім сапасы 63% көрсеткішке тең болады.
Сабақтыңтақырыбы::
Сабақтыңтақырыбы:: Жұмыс нәтижесі:
Логарифм тақырыбын қайталау: Оқушылар өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырды. Сабақ тақырыбын өз бетімен аша алды, салыстыра біледі, талдай алады, ой қорытуды үйренді. Өз деңгейін бағалайды, өз ойын сынып алдында қорғайды.
Сабақтыңтақырыбы:: Түйінді идеялар:
Логарифм тақырыбын қайталау: БжС технологиясыбілім сапасын көтеруге мүмкіндік береді.
Сабақтыңтақырыбы:: Оқыту әдісі:
Логарифм тақырыбын қайталау: Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Сабақтыңтақырыбы:: Мұғалімнің іс-әрекетінің тәсілі
Логарифм тақырыбын қайталау: Бағыт- бағдар және нұсқау береді, қажет болғанда көмек береді, олардың танымдылық есептерді өз бетімен орындауын қадағалайды.
Сабақтыңтақырыбы::
Логарифм тақырыбын қайталау: Сабақтыңкөрнекілігі
Интерактивтә көрсетілім, проектор, слайдтар, , үлестірметапсырмалар, оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ)
Сабақтыңтақырыбы::
Сабақтыңтақырыбы::
Сабақтыңтақырыбы:: Сілтеме:
Логарифм тақырыбын қайталау:
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып, слайдтар, сабақжоспары
Сабақтыңтақырыбы::
Сабақ кезеңдері
Мақсаты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Психологиялық көңіл-күйді реттеу.

ТРЕНИНГ

Мақсаты: Жағымды эмоция орнату, мақсатқа жетелеу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бүгінгі тамаша күнде терезеге назар салсақ, не байқайсыздар.

Иә, өмір теңіз жүзем онда демеңіз, ізгілікпен жазалмаса кемеңіз демекші

өмір жолы сан тарау, қия шатқал, қия шың. Сол жолдан адаспаудың бірі білімді болу дер едім. Олай болса әр сабақтан сапалы білім алуға тырысайық. Бүгінгі сабақта сіздер 63% көрсеткішке жетеді деп сенемін

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар ойларымен бөліседі.
Сабақ кезеңдері: Рухтан-дыру
Мақсаты: Сапа көрсеткішіне жетуге ыңғайлы орта құру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сынып көшбасшысы:

«Біз жоғары білім сапасын көрсетуге дайынбыз ба?»

Алға, алға, алға!

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сабақ дайын екендерін сезінеді.

-Дайынбыз!

Сабақ кезеңдері: Мақсат қою
Мақсаты: Сабақтан күтілетін нәтижені негіздеу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен сабағымызда математикалық амал - интегралдау амалын қайталаған болатынбыз. Бүгінгі сабағымыз қандай математикалық амалға байланысты болады деп ойлайсыздар?

Сабақтан күтілетін нәтижелер:

1. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін қайталаймын

2. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер, теңсіздіктер шешуде қолдана аламын

3. Теңдеулермен теңсіздіктерді шешуде анықталу облысын ескеремін

4. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу алгоритмін бекітемін.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мұғалімді тыңдап сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.

Оқушылардың жауаптарын тақтаға жазу

Сабақ кезеңдері: Карта «Алгоритм»
Сабақ кезеңдері: Білу
Мақсаты:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ) Қайталау

  • logab =
  • logab =
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар тірек сызбалар арқылы

қайталап өтеді C:\Users\дом\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\1.jpg

Сабақ кезеңдері:

Қолдану

БАЙҚАУ кезеңі

Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ТКШ

\[\frac{19\,81+18\,64}{318\,2+218\,3}\]
(2)

  1. АКШ2log27(-14)
  2. ЖКШ( 82 - log26+ 5- log527) - 1(3)
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар дәптерге күнді, тақырыпты жазады

ШАПАЛАҚ 1рет (зейінді жинақтау)

Норма 5+30 ’’

Жауаптарды тексеру, норманы анықтау

Сабақ кезеңдері:

Түсіну

Қалам қолда қателік

Мақсаты:

Жылдамдық

Зейін

Шешу

Есептеу

анықтау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру

Тақтаға оқушыны шығару

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
Сабақ кезеңдері: БЕКІТУ кезеңі
Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

АКШ

\[\log_{4}\log_{3}\log_{2}x=0\]
(8)

АКШ

\[\log_{3}x=3\log_{3}2+{\frac{1}{2}}\log_{3}25-2\log_{3}4\]

(2, 5)

ЖКШ

\[\frac{1_{\mathbb{R}}(x^{2}+5x+4)}{21\mathbb{g}\,x}=1\]

(шешімі жоқ)

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар Оқушылар жеке жұмыс

ШАПАЛАҚ 2рет(зейінді жинақтау)

Норма 5+30 ’’

Жауаптарды тексеру, норманы анықтау

Сабақ кезеңдері:

Түсіну

Қалам қолда қателік

Мақсаты:

Жылдамдық

Зейін

Шешу

Есептеу

анықтау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру

Тақтаға оқушыны шығар

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
Сабақ кезеңдері: ЕСТЕ САҚТАУ кезеңі
Мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

АКШ

\[|\mathbf{g},x\cap|\mathbf{g}\otimes+1\]
(80; +∞)

ЖКШ

\[\log_{\frac{1}{2}}(x-3)\geq0\]
(3; 4]

ЖКШ

\[2^{1+\log_{2}(x+6)}\;textsf{:}\;x\log_{2}32\]

(-6; 4)

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар жеке жұмыс

ШАПАЛАҚ 3рет(зейінді жинақтау)

Норма 5+30 ’’

Жауаптарды тексеру, норманы анықтау

Сабақ кезеңдері:

Түсіну

Қалам қолда қателік

Мақсаты:

Жылдамдық

Зейін

Шешу

Есептеу

анықтау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру

Тақтаға оқушыны шығар

C:\Users\дом\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\SAM_2207.jpg

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
Сабақ кезеңдері: Карта «Биоақпараттандыру»
Сабақ

Ұқсас жұмыстар
Мәтін туралы түсінік
Африка материгі-10 сағат
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Пайдалы қазбалар
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Қалау рай, қалау райдың мағынасы
Inkscape векторлық графикасының редакторы
Әдеп сақтау
Ана тілі 2- сынып. түлкі мен қырғауыл. сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz