Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар жеке жұмыс

БжС технологиясы бойынша жүргізілген сабақтың жоспары

Жүргізген: Солтүстік Қазақстан облысының
Аққайын ауданындағы
Смирнов №3 орта мектебінің
жоғары санатты 1-деңгей бағдарламасын
игерген математика-информатика пәні мұғалімі
Баймуканова Әсем-Жұлдыз Әшкенқызы

Сабақтыңтақырыбы:
Логарифм тақырыбын қайталау
Жалпы мақсаты:
Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешубарысында қолдана білу. Білімді жүйелеу, білік дағдыларын қалыптастыру

Күтілетін нәтиже

Логарифм анықтамасын біледі.Қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде қолданады. Білім сапасы 63% көрсеткішке тең болады.
Жұмыс нәтижесі:
Оқушылар өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырды. Сабақ тақырыбын өз бетімен аша алды, салыстыра біледі, талдай алады, ой қорытуды үйренді.Өз деңгейін бағалайды, өз ойын сынып алдында қорғайды.
Түйінді идеялар:
БжС технологиясыбілім сапасын көтеруге мүмкіндік береді.
Оқыту әдісі:
Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Мұғалімнің іс-әрекетінің тәсілі
Бағыт- бағдар және нұсқау береді, қажет болғанда көмек береді, олардың танымдылық есептерді өз бетімен орындауын қадағалайды.

Сабақтыңкөрнекілігі

Интерактивтә көрсетілім, проектор, слайдтар, Деңгейліктапсырмапарақтары, үлестірметапсырмалар, оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ)

Сілтеме:

Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып, слайдтар, сабақжоспары

Сабақ кезеңдері
Мақсаты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Психологиялық көңіл-күйді реттеу.
ТРЕНИНГ
Жағымды эмоция орнату, мақсатқа жетелеу
Бүгінгі тамаша күнде терезеге назар салсақ, не байқайсыздар.
Иә,өмір теңіз жүзем онда демеңіз, ізгілікпен жазалмаса кемеңіз демекші
өмір жолы сан тарау, қия шатқал, қия шың. Сол жолдан адаспаудың бірі білімді болу дер едім.Олай болса әр сабақтан сапалы білім алуға тырысайық. Бүгінгі сабақта сіздер 63% көрсеткішке жетеді деп сенемін
Оқушылар ойларымен бөліседі.

Рухтан-дыру

Сапа көрсеткішіне жетуге ыңғайлы орта құру.

Сынып көшбасшысы:
<<Біз жоғары білім сапасын көрсетуге дайынбыз ба?>>
Алға,алға,алға!
Оқушылар сабақ дайын екендерін сезінеді.
-Дайынбыз!

Мақсат қою
Сабақтан күтілетін нәтижені негіздеу
Өткен сабағымызда математикалық амал - интегралдау амалын қайталаған болатынбыз. Бүгінгі сабағымыз қандай математикалық амалға байланысты болады деп ойлайсыздар?
Сабақтан күтілетін нәтижелер:
1. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін қайталаймын
2. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер, теңсіздіктер шешуде қолдана аламын
3.Теңдеулермен теңсіздіктерді шешуде анықталу облысын ескеремін
4. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу алгоритмін бекітемін.
Оқушылар мұғалімді тыңдап сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.
Оқушылардың жауаптарын тақтаға жазу

Карта <<Алгоритм>>
Білу

Оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ) Қайталау

* log a b =
* log a b =
Оқушылар тірек сызбалар арқылы
қайталап өтеді
Қолдану

БАЙҚАУкезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру

ТКШ(2)
1. АКШ2log27 (-14)

2. ЖКШ( 82 - log26 + 5 - log527) - 1(3)
Оқушылар дәптерге күнді, тақырыпты жазады
ШАПАЛАҚ 1рет (зейінді жинақтау)
Норма 5+30''

Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік

Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығару
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)

БЕКІТУ кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру

АКШ (8)
АКШ
(2,5)
ЖКШ
(шешімі жоқ)
Оқушылар Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 2рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30''

Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік

Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
ЕСТЕ САҚТАУ кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру

АКШ (80;+infinity)
ЖКШ (3;4]
ЖКШ
(-6;4)
Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 3рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30''

Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік

Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар

Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
Карта <<Биоақпараттандыру>>

Нұсқа бойынша
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру

1-нұсқа

АКШ ()
ТКШ(x=PI/3+PIk)
ЖКШ (1,4;1,5)

2-нұсқа

АКШ9 log814=(2)

ТКШ
(x=(-1)kPI/6+PIk)
ЖКШ
(1;2]
Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 3рет (зейінді жинақтау)
Норма 5+30''

Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Жинақтау

Отыру матрицасын анықтау
3-еуі дұрыс оқушылар α тобына
2-еуі дұрыс оқушылар β тобына
1-еуі дұрыс & тобына
Оқушылар отыру матрицасына сәйкес жұптық жұмыс істеу
Бағалау

Білім деңгейін бағалау

Жұптардың, бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару

Жіберген қателер бойынша оқушылар сөйлейді
Үйге тапсырмасын беру

Алған білімдерін бекіту
№1-30 тапсырма
Самғай біл 2
30-31 бет
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Рефлексия

Сабаққа қорытынды жасау
Смайлик арқылы
Көңіл күйлерін көрсетеді

Ұқсас жұмыстар
Мәтін туралы түсінік
Африка материгі-10 сағат
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Пайдалы қазбалар
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Қалау рай, қалау райдың мағынасы
Inkscape векторлық графикасының редакторы
Әдеп сақтау
Ана тілі 2- сынып. түлкі мен қырғауыл. сабақ жоспары
Пәндер