Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар жеке жұмыс
БжС технологиясы бойынша жүргізілген сабақтың жоспары
Жүргізген: Солтүстік Қазақстан облысының
Аққайын ауданындағы
Смирнов №3 орта мектебінің
жоғары санатты 1-деңгей бағдарламасын
игерген математика-информатика пәні мұғалімі
Баймуканова Әсем-Жұлдыз Әшкенқызы
Сабақтыңтақырыбы:
Логарифм тақырыбын қайталау
Жалпы мақсаты:
Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешубарысында қолдана білу. Білімді жүйелеу, білік дағдыларын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
Логарифм анықтамасын біледі.Қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде қолданады. Білім сапасы 63% көрсеткішке тең болады.
Жұмыс нәтижесі:
Оқушылар өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырды. Сабақ тақырыбын өз бетімен аша алды, салыстыра біледі, талдай алады, ой қорытуды үйренді.Өз деңгейін бағалайды, өз ойын сынып алдында қорғайды.
Түйінді идеялар:
БжС технологиясыбілім сапасын көтеруге мүмкіндік береді.
Оқыту әдісі:
Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Мұғалімнің іс-әрекетінің тәсілі
Бағыт- бағдар және нұсқау береді, қажет болғанда көмек береді, олардың танымдылық есептерді өз бетімен орындауын қадағалайды.
Сабақтыңкөрнекілігі
Интерактивтә көрсетілім, проектор, слайдтар, Деңгейліктапсырмапарақтары, үлестірметапсырмалар, оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ)
Сілтеме:
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып, слайдтар, сабақжоспары
Сабақ кезеңдері
Мақсаты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Психологиялық көңіл-күйді реттеу.
ТРЕНИНГ
Жағымды эмоция орнату, мақсатқа жетелеу
Бүгінгі тамаша күнде терезеге назар салсақ, не байқайсыздар.
Иә,өмір теңіз жүзем онда демеңіз, ізгілікпен жазалмаса кемеңіз демекші
өмір жолы сан тарау, қия шатқал, қия шың. Сол жолдан адаспаудың бірі білімді болу дер едім.Олай болса әр сабақтан сапалы білім алуға тырысайық. Бүгінгі сабақта сіздер 63% көрсеткішке жетеді деп сенемін
Оқушылар ойларымен бөліседі.
Рухтан-дыру
Сапа көрсеткішіне жетуге ыңғайлы орта құру.
Сынып көшбасшысы:
<<Біз жоғары білім сапасын көрсетуге дайынбыз ба?>>
Алға,алға,алға!
Оқушылар сабақ дайын екендерін сезінеді.
-Дайынбыз!
Мақсат қою
Сабақтан күтілетін нәтижені негіздеу
Өткен сабағымызда математикалық амал - интегралдау амалын қайталаған болатынбыз. Бүгінгі сабағымыз қандай математикалық амалға байланысты болады деп ойлайсыздар?
Сабақтан күтілетін нәтижелер:
1. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін қайталаймын
2. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер, теңсіздіктер шешуде қолдана аламын
3.Теңдеулермен теңсіздіктерді шешуде анықталу облысын ескеремін
4. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу алгоритмін бекітемін.
Оқушылар мұғалімді тыңдап сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.
Оқушылардың жауаптарын тақтаға жазу
Карта <<Алгоритм>>
Білу
Оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ) Қайталау
* log a b =
* log a b =
Оқушылар тірек сызбалар арқылы
қайталап өтеді
Қолдану
БАЙҚАУкезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
ТКШ(2)
1. АКШ2log27 (-14)
2. ЖКШ( 82 - log26 + 5 - log527) - 1(3)
Оқушылар дәптерге күнді, тақырыпты жазады
ШАПАЛАҚ 1рет (зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығару
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
БЕКІТУ кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
АКШ (8)
АКШ
(2,5)
ЖКШ
(шешімі жоқ)
Оқушылар Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 2рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
ЕСТЕ САҚТАУ кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
АКШ (80;+infinity)
ЖКШ (3;4]
ЖКШ
(-6;4)
Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 3рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
Карта <<Биоақпараттандыру>>
Нұсқа бойынша
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
1-нұсқа
АКШ ()
ТКШ(x=PI/3+PIk)
ЖКШ (1,4;1,5)
2-нұсқа
АКШ9 log814=(2)
ТКШ
(x=(-1)kPI/6+PIk)
ЖКШ
(1;2]
Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 3рет (зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Жинақтау
Отыру матрицасын анықтау
3-еуі дұрыс оқушылар α тобына
2-еуі дұрыс оқушылар β тобына
1-еуі дұрыс & тобына
Оқушылар отыру матрицасына сәйкес жұптық жұмыс істеу
Бағалау
Білім деңгейін бағалау
Жұптардың, бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару
Жіберген қателер бойынша оқушылар сөйлейді
Үйге тапсырмасын беру
Алған білімдерін бекіту
№1-30 тапсырма
Самғай біл 2
30-31 бет
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Рефлексия
Сабаққа қорытынды жасау
Смайлик арқылы
Көңіл күйлерін көрсетеді
Жүргізген: Солтүстік Қазақстан облысының
Аққайын ауданындағы
Смирнов №3 орта мектебінің
жоғары санатты 1-деңгей бағдарламасын
игерген математика-информатика пәні мұғалімі
Баймуканова Әсем-Жұлдыз Әшкенқызы
Сабақтыңтақырыбы:
Логарифм тақырыбын қайталау
Жалпы мақсаты:
Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешубарысында қолдана білу. Білімді жүйелеу, білік дағдыларын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
Логарифм анықтамасын біледі.Қасиеттерін теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде қолданады. Білім сапасы 63% көрсеткішке тең болады.
Жұмыс нәтижесі:
Оқушылар өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырды. Сабақ тақырыбын өз бетімен аша алды, салыстыра біледі, талдай алады, ой қорытуды үйренді.Өз деңгейін бағалайды, өз ойын сынып алдында қорғайды.
Түйінді идеялар:
БжС технологиясыбілім сапасын көтеруге мүмкіндік береді.
Оқыту әдісі:
Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Мұғалімнің іс-әрекетінің тәсілі
Бағыт- бағдар және нұсқау береді, қажет болғанда көмек береді, олардың танымдылық есептерді өз бетімен орындауын қадағалайды.
Сабақтыңкөрнекілігі
Интерактивтә көрсетілім, проектор, слайдтар, Деңгейліктапсырмапарақтары, үлестірметапсырмалар, оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ)
Сілтеме:
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып, слайдтар, сабақжоспары
Сабақ кезеңдері
Мақсаты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Психологиялық көңіл-күйді реттеу.
ТРЕНИНГ
Жағымды эмоция орнату, мақсатқа жетелеу
Бүгінгі тамаша күнде терезеге назар салсақ, не байқайсыздар.
Иә,өмір теңіз жүзем онда демеңіз, ізгілікпен жазалмаса кемеңіз демекші
өмір жолы сан тарау, қия шатқал, қия шың. Сол жолдан адаспаудың бірі білімді болу дер едім.Олай болса әр сабақтан сапалы білім алуға тырысайық. Бүгінгі сабақта сіздер 63% көрсеткішке жетеді деп сенемін
Оқушылар ойларымен бөліседі.
Рухтан-дыру
Сапа көрсеткішіне жетуге ыңғайлы орта құру.
Сынып көшбасшысы:
<<Біз жоғары білім сапасын көрсетуге дайынбыз ба?>>
Алға,алға,алға!
Оқушылар сабақ дайын екендерін сезінеді.
-Дайынбыз!
Мақсат қою
Сабақтан күтілетін нәтижені негіздеу
Өткен сабағымызда математикалық амал - интегралдау амалын қайталаған болатынбыз. Бүгінгі сабағымыз қандай математикалық амалға байланысты болады деп ойлайсыздар?
Сабақтан күтілетін нәтижелер:
1. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін қайталаймын
2. Логарифм анықтамасын, қасиеттерін теңдеулер, теңсіздіктер шешуде қолдана аламын
3.Теңдеулермен теңсіздіктерді шешуде анықталу облысын ескеремін
4. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу алгоритмін бекітемін.
Оқушылар мұғалімді тыңдап сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.
Оқушылардың жауаптарын тақтаға жазу
Карта <<Алгоритм>>
Білу
Оқу әрекетінің жалпыланған әдісі (ОӘЖӘ) Қайталау
* log a b =
* log a b =
Оқушылар тірек сызбалар арқылы
қайталап өтеді
Қолдану
БАЙҚАУкезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
ТКШ(2)
1. АКШ2log27 (-14)
2. ЖКШ( 82 - log26 + 5 - log527) - 1(3)
Оқушылар дәптерге күнді, тақырыпты жазады
ШАПАЛАҚ 1рет (зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығару
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
БЕКІТУ кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
АКШ (8)
АКШ
(2,5)
ЖКШ
(шешімі жоқ)
Оқушылар Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 2рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
ЕСТЕ САҚТАУ кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
АКШ (80;+infinity)
ЖКШ (3;4]
ЖКШ
(-6;4)
Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 3рет(зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Түсіну
Қалам қолда қателік
Жылдамдық
Зейін
Шешу
Есептеу
анықтау
Тексеру кезіндегі қателерді түсіндіру
Тақтаға оқушыны шығар
Оқушылар қатемен жұмыс жасайды. (Жұпта)
Карта <<Биоақпараттандыру>>
Нұсқа бойынша
Деңгейлік тапсырмалар арқылы білім сапасын тексеру
1-нұсқа
АКШ ()
ТКШ(x=PI/3+PIk)
ЖКШ (1,4;1,5)
2-нұсқа
АКШ9 log814=(2)
ТКШ
(x=(-1)kPI/6+PIk)
ЖКШ
(1;2]
Оқушылар жеке жұмыс
ШАПАЛАҚ 3рет (зейінді жинақтау)
Норма 5+30''
Жауаптарды тексеру, норманы анықтау
Жинақтау
Отыру матрицасын анықтау
3-еуі дұрыс оқушылар α тобына
2-еуі дұрыс оқушылар β тобына
1-еуі дұрыс & тобына
Оқушылар отыру матрицасына сәйкес жұптық жұмыс істеу
Бағалау
Білім деңгейін бағалау
Жұптардың, бағаларын талдау, қорытынды бағаны шығару
Жіберген қателер бойынша оқушылар сөйлейді
Үйге тапсырмасын беру
Алған білімдерін бекіту
№1-30 тапсырма
Самғай біл 2
30-31 бет
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Рефлексия
Сабаққа қорытынды жасау
Смайлик арқылы
Көңіл күйлерін көрсетеді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz