Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қызықты грамматика қосымша курсының бағдарламасы
1-сыныптың сауат ашу пәніне арналған
<<Қызықты грамматика>> қосымша курсының бағдарламасы
І. Түсінік хат
<<Қызықты грамматика>> - қосымша курсы.Бұл курс арқылы оқушылар негізгі пән <<Қазақ тілінде>> меңгерген білім,білік,дағдыларын жетілдіре түседі. Осы таңдау курсы арқылы оқушылардың дүниетанымы кеңіп, дұрыс,байланыстырып сөйлеуге үйренеді. Грамматикалық сауаттылықтары артады. 1-ші сынып оқушыларын оқыту, тәрбиелеу және дамыту талаптары мен мақсатына сәйкес құрастырылған. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне және мүмкіндік өрісіне сай.Мектептің бастауыш сатысындағы басқа оқу пәндерінің мазмұнымен пәнаралық байланыстар ескеріледі.Оқу процесін өтілген материалдардың қолданылу жиілігін ескере отырып ұйымдастыруға және ақырғы нәтижеге жетуді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Өзектілігі:
* Баламен жеке дара жұмыстар жүргізілу барысында оның жан-жақты дамуына, қоғамға бейімделуіне жағдай туғызу;
* Сынып ұжымында әр түрлі деңгейдегі оқушылардың өздерін емін еркін ұстауға бейімдеу;
* Балада болашаққа деген басқаша көзқарас қалыптастыру.
Мақсаты:
* Оқушылардың алған білімдерін жетілдіре отырып, тіл байлықтарын, өз ойларын нақты, терең мағыналы әрі көркем жеткізе білу дағдыларын дамыту;
* Өзіне сенімді, мәдениетті тұлға тәрбиелеу;
* Оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту;
* Олардың білімге деген құштарлығын,еңбексүйгіштігін,орындалатын
жұмысқа деген жауапкершілігін арттыру,қиындықтарды жеңе білуге
баулу.
Міндеттері:
* Толыққанды дамуына және бейімделуіне,
табысты білім алуға және белсенді қызметке ынталандыру;
* Балаларды бір-бірімен дұрыс қарым-қатынас жасай білуге және табысқа жетуге үйрету;
* Байланыстырып сөйлеуге, сөйлеу мәдениетіне үйрету;
* Үлкендерді құрметтеп, олардан өнеге алуға жетелеу.
Күтілетін нәтиже:
* Еркін ойлауға мүмкіндік алады;
* Ақыл-ойын дамытады;
* Ұжымдық іс-әрекетке тәрбиеленеді;
* Тіл байлығы жетіледі;
* Жан-жақты ізденушілігі артады.
II
Нормативтік бөлім
1-сынып. Жылдық сағат саны -- 33
№
Сабақтың тақырыбы
Сағат
саны
Мерзімі
1
<<Қызық>> сөзінің қызығы туралы.
1
2
Ойымда аяқта
1
3
Зат есім, сын есім, сан есімдері бар өлеңдер.
1
4
Оқылған әңгіме, өлеңдерді бейнелеп салу.
1
5
Ойын: <<Қандай зат?>>
1
6
Қайдан көрдім? Бұл не?
1
7
Топтау
1
8
Білместің тілінен
1
9
<<Біз нені үйрендік?>>
1
10
Әнді тек дауысты дыбыстармен, сазымен оқып, айту.
2
11
Ребус шешу.
1
12
Жоғалған әріп пен түсіп қалған сөз.
1
13
Шашылған әріптерден сөз құрап, үй жасау.
2
14
<<Біз не үйрендік?>>
1
15
Жұмбақ әлемі
1
16
Тапсырма бойынша жұмыс
1
17
<<Сыпыртқы мен шаңсорғыш>> мысалын оқып, көріністеу.
2
18
Біз білетін мақалдар.
2
19
Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қоя біл.
2
20
Бас әріптен басталып жазылатын сөздер жазу.
1
21
Қысқаша хат, құттықтау хат жазу.
1
22
<<Біз не үйрендік?>>
1
23
Өлеңді жатқа жазу.
1
24
<<Кім тапқыр?>> ойыны.
1
25
Жазылған сөздерді талдау.
1
26
Жаңылтпаштан жаңылма.
1
27
Сөйлем соңына ауызша тыныс белгісін қою.
1
28
<<Біз не үйрендік?>>
1
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Мұғалім үшін:
1. Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы.
2. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы.
3. <<Жалпы бастауыш білім беру педагогикасы>> М.Қоянбаев.
4. <<Қызықты грамматика>> жұмыс дәптері. <<Алматы кітап>> баспасы, авторы:
З.Муфтибекова.
5. <<Бастауыш сынып>> Республикалық әдістемелік-педагогикалық журналы
Оқушы үшін:
1. <<Қазақ тілі>> өзіндік жұмыстар. 3-сынып. Алматы <<Өлке>> баспасы 2012 жыл.
Авторлары: К.Ерешева, Г.Жамалбекова
2. <<Айгөлек>>, <<Балдырған>> журналдары
<<Қызықты грамматика>> қосымша курсының бағдарламасы
І. Түсінік хат
<<Қызықты грамматика>> - қосымша курсы.Бұл курс арқылы оқушылар негізгі пән <<Қазақ тілінде>> меңгерген білім,білік,дағдыларын жетілдіре түседі. Осы таңдау курсы арқылы оқушылардың дүниетанымы кеңіп, дұрыс,байланыстырып сөйлеуге үйренеді. Грамматикалық сауаттылықтары артады. 1-ші сынып оқушыларын оқыту, тәрбиелеу және дамыту талаптары мен мақсатына сәйкес құрастырылған. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне және мүмкіндік өрісіне сай.Мектептің бастауыш сатысындағы басқа оқу пәндерінің мазмұнымен пәнаралық байланыстар ескеріледі.Оқу процесін өтілген материалдардың қолданылу жиілігін ескере отырып ұйымдастыруға және ақырғы нәтижеге жетуді бағдарлауға мүмкіндік береді.
Өзектілігі:
* Баламен жеке дара жұмыстар жүргізілу барысында оның жан-жақты дамуына, қоғамға бейімделуіне жағдай туғызу;
* Сынып ұжымында әр түрлі деңгейдегі оқушылардың өздерін емін еркін ұстауға бейімдеу;
* Балада болашаққа деген басқаша көзқарас қалыптастыру.
Мақсаты:
* Оқушылардың алған білімдерін жетілдіре отырып, тіл байлықтарын, өз ойларын нақты, терең мағыналы әрі көркем жеткізе білу дағдыларын дамыту;
* Өзіне сенімді, мәдениетті тұлға тәрбиелеу;
* Оқушылардың ауызша және жазбаша тілін дамыту;
* Олардың білімге деген құштарлығын,еңбексүйгіштігін,орындалатын
жұмысқа деген жауапкершілігін арттыру,қиындықтарды жеңе білуге
баулу.
Міндеттері:
* Толыққанды дамуына және бейімделуіне,
табысты білім алуға және белсенді қызметке ынталандыру;
* Балаларды бір-бірімен дұрыс қарым-қатынас жасай білуге және табысқа жетуге үйрету;
* Байланыстырып сөйлеуге, сөйлеу мәдениетіне үйрету;
* Үлкендерді құрметтеп, олардан өнеге алуға жетелеу.
Күтілетін нәтиже:
* Еркін ойлауға мүмкіндік алады;
* Ақыл-ойын дамытады;
* Ұжымдық іс-әрекетке тәрбиеленеді;
* Тіл байлығы жетіледі;
* Жан-жақты ізденушілігі артады.
II
Нормативтік бөлім
1-сынып. Жылдық сағат саны -- 33
№
Сабақтың тақырыбы
Сағат
саны
Мерзімі
1
<<Қызық>> сөзінің қызығы туралы.
1
2
Ойымда аяқта
1
3
Зат есім, сын есім, сан есімдері бар өлеңдер.
1
4
Оқылған әңгіме, өлеңдерді бейнелеп салу.
1
5
Ойын: <<Қандай зат?>>
1
6
Қайдан көрдім? Бұл не?
1
7
Топтау
1
8
Білместің тілінен
1
9
<<Біз нені үйрендік?>>
1
10
Әнді тек дауысты дыбыстармен, сазымен оқып, айту.
2
11
Ребус шешу.
1
12
Жоғалған әріп пен түсіп қалған сөз.
1
13
Шашылған әріптерден сөз құрап, үй жасау.
2
14
<<Біз не үйрендік?>>
1
15
Жұмбақ әлемі
1
16
Тапсырма бойынша жұмыс
1
17
<<Сыпыртқы мен шаңсорғыш>> мысалын оқып, көріністеу.
2
18
Біз білетін мақалдар.
2
19
Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қоя біл.
2
20
Бас әріптен басталып жазылатын сөздер жазу.
1
21
Қысқаша хат, құттықтау хат жазу.
1
22
<<Біз не үйрендік?>>
1
23
Өлеңді жатқа жазу.
1
24
<<Кім тапқыр?>> ойыны.
1
25
Жазылған сөздерді талдау.
1
26
Жаңылтпаштан жаңылма.
1
27
Сөйлем соңына ауызша тыныс белгісін қою.
1
28
<<Біз не үйрендік?>>
1
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Мұғалім үшін:
1. Қазақстан Республикасының Білім туралы Заңы.
2. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға
арналған мемлекеттік бағдарламасы.
3. <<Жалпы бастауыш білім беру педагогикасы>> М.Қоянбаев.
4. <<Қызықты грамматика>> жұмыс дәптері. <<Алматы кітап>> баспасы, авторы:
З.Муфтибекова.
5. <<Бастауыш сынып>> Республикалық әдістемелік-педагогикалық журналы
Оқушы үшін:
1. <<Қазақ тілі>> өзіндік жұмыстар. 3-сынып. Алматы <<Өлке>> баспасы 2012 жыл.
Авторлары: К.Ерешева, Г.Жамалбекова
2. <<Айгөлек>>, <<Балдырған>> журналдары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz