Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы

Ю. Гагарин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Актаева Жанна Тұрланқызының қазақ тілінен <<Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы>>
тақырыбына өткізген ашық сабағының қысқа мерзімді жопспары

Күні : 02.12.2016
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 2 49-сабақ
Сабақтың тақырыбы
Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы
Жалпы мақсаты
Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысын жүргізу.
Сілтеме
Қазақ тілі. Г.И. Уайсова, Р.С. Әміров, Ә.Е. Жұмабаева.
Оқу үшін оқу нәтижесі
Өз бетімен мәтіннің мазмұнын жазады.
Сабақта қолданылған материалдар
Ережелер, суреттер, ребус
Оқыту әдістері
СТО, баяндау, әңгімелеу, сұрақ-жауап, көрнекілік т. б
Топтық, жеке жұмыс

Ойлау деңгейі
Мақсаты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдас-тыру формасы
Күтілетін нәтиже
Бағалау формасы
1.Ұйымдас-
тыру.
Оқушылар-
ға психо-
логиялық ахуал тудыру.
Психологогиялық дайындық
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық, достарым,
Арайлап өткен күнге!

1) Сыныпты топқа бөлу.
2) Ережелерді қайталату.
1) Топқа бөліну, топ басшысын сайлау.
2) Топқа бөлінеді.
Жарға <<Сөйлем>>, <<Хабарлы сөйлем>>, <<Сұраулы сөйлем>>, <<Лепті сөйлем>> деген сөздер ілулі тұрады. Оқушылар парақшалар суыру арқылы ілулі тұрған сөздердің қайсысына сәйкес келсе сол жерге барып тұрады.
3)Ережелерді жатқа айтады.
Сәлемдесу,
түгендеу,
атмосфера қалыптас-тыру
Бір-бірін тың-дай отырып, топ басшысын сайлау,
топта жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.

Б
І
Л
у
Сөйлем және оның түрлерін еске түсіру.

Ой қозғау.
Ребус жасырады.
Әр топқа өз аттарына байланысты білетіндерін сызбаға түсіріп қорғатады.

Ребусты шешеді. Шешуі: Бойынша жаңа тақырыпты айтады.
1-топ: <<Сөйлем>> тобы.
Сөйлем және оның ережесін айтады және сөйлем түрлерін еске түсіреді.
2-топ: <<Хабарлы сөйлем>> тобы. Хабарлы сөйлемнің ережесін және оның ерекелікетерін айтады.
3-топ: <<Сұраулы сөйлем>> тобы. Сұраулы сөйлем және оның ережесін түсіндіреді.
4-топ: <<Лепті сөйлем>> тобы. Лепті сөйлем және оның ерекшелігі туралы айтып еске түсіреді.
Жеке жұмыс
Сөйлем және оның түрлерін еске түсіреді.
Қалыптастырушы бағалау.
Т
Ү
С
І
Н
У
Сөйлем және оның түрлеріне жаттығу жүргізу.
Сөйлем және оның түрлерін еске түсірген соң жаттығу жұмысын жүргізеді.
1-топ: 200-жаттығуды тиісті дауыс ырғағымен оқып, сұраулық мағынаны білдіріп тұрған сөз қайсысы екенін табады. Сұарулы сөйлем мен лепті сөйлемді хабаралы сөйлемге айналдырып жазады.
2-топ: 201-жаттығудағы сөйлемдердің ара жігін ажыратады. Тиісті тыныс белгісін қояды. Қандай сөйлем құрағандығын айтады.
3-топ: 202-жаттығуды орындайды. Сөздерді оқып, олардан сөйлем жазады.
4-топ: 203-жаттығуда тыныс белгісін қойып жаттығуды көшіріп жазады.
Жеке жұмыс
Жаттығу жұмысын жазады.
Қалыптастырушы бағалау.
Қ
О
Л
Д
А
Н
У
Түсінгендерін сабақта қолданады.
Сөйлем түрлерін ажырата алуға арналған тапсырма береді.
1-топқа: Сәкестендір:
Хабарлы сөйлем Жасың нешеде?
Сұраулы сөйлем Өркенің өссін!
Лепті сөйлем Мал жайылды.
2-топқа: Лепті сөйлем құра:
а) Мейрам күндері үлкендерге;
ә) жолға шығатын адамға.
3-топқа: Берілген сызба бойынша сұраулы сөйлем құрап жаз.

ба?
нешеу?
4-топқа: <<Орнын тап>> ойыны бірнеше бөлікке бөлінген қима қағаздардан сөйлем құрайсыңдар.
Мейіржан жылы Маржан оқиды Алақай жатыр, киінді нешінші сыныпта келе апам
Жеке жұмыс
Топтар берілген тапсырманы орындайды.
Қалыптастырушы бағалау.
Сергіту сәті

Жұлдыздармен бірге билеу.
Бауырсақтың іс-қимылын қайталайды.
Өзара дара жұмыс
Қолдарын көтереді,сер-ді.

ТАЛДАУ
Талдай отырып жаттығуды жазады.
206-жаттығудағы мәтінді талдатады. Оқушылар өз сөздерін мәтіндегі мысалдарға қарап дәлелдейді.
206-жаттығуды оқиды. Содан соң Марғұлан, Жәмила, Гүлназдардың сөздеріне назар аударып, қайсысының айтқаны дұрыс екенін дәлелдейді.
Топтық жұмыс.
Дәлелді сөйлеп үйренеді.
Қалыптастырушы бағалау.
Жинақтау
Алған білімдерін жинақтау.
Парақшалар береді. Бір парақшада мәтін бар. Сол мәтінге байланысты адамның бет-пішінінің суретін салады.
1-топ:Жолаушы жылауықтар еліне тап болды. Жылауықтарды әрі жұбатты, бері жұбатты, бірақ олар жылауын бәрібір қоймады.
Қалай ойлайсыңдар, жылауықтардың бет пішінінде қандай өзгерістер болды? Суретін салып көр.

2-топ:

Осы суретке оқиға ойлап жазыңдар.
3-топ:

Осы суретке оқиға ойлап жазыңдар.
4-топ: Маржан қазақ тілінен жазып отыр еді. Қасында отыратын Айдос қолын қағып кетті. Дәптері сызылып қалды. Ол Айдосқа қатты ренжіді.
Жеке жұмыс.
Парақшамен жұмыс жасайды.
Қалыпт-ы бағалау.
Үйге тапсырма

205-жаттығу. Ережелерді қайталау.
Күнделікке жазып алу.
Топтық жұмыс
Ұқыптылыққа үйренеді.

Рефлексия

<<Екі жұлдыз бір тілек>>
Кім сабақта белсенді болды және не түсінгендігін стикерге жазу. Сен қандай жаңалық білдің?
Оқушылар өз ойларын және өз көңіл-күйлерін білдіреді, стикерге жазып іледі

Ұқсас жұмыстар
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Жай сөйлемдерден өткенді қайталау
Сөйлем. 3 сынып
Жақты сөйлем
Сөйлем туралы . Сөйлем туралы бұрыннан таныс білімдерін жүйеге келтіру
Бағалау парақша - лары
Жалаң және жайылма сөйлем .Сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау
Жалаң және жайылма сөйлем. 3 сынып
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Бұйрықты сөйлем
Пәндер