Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы

Ю. Гагарин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Актаева Жанна Тұрланқызының қазақ тілінен « Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы »

тақырыбына өткізген ашық сабағының қысқа мерзімді жопспары

Күні : 02. 12. 2016
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 2 49-сабақ
Күні : 02. 12. 2016: Сабақтың тақырыбы
Пәні: қазақ тілі: Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы
Күні : 02. 12. 2016: Жалпы мақсаты
Пәні: қазақ тілі: Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысын жүргізу.
Күні : 02. 12. 2016: Сілтеме
Пәні: қазақ тілі: Қазақ тілі. Г. И. Уайсова, Р. С. Әміров, Ә. Е. Жұмабаева.
Күні : 02. 12. 2016: Оқу үшін оқу нәтижесі
Пәні: қазақ тілі: Өз бетімен мәтіннің мазмұнын жазады.
Күні : 02. 12. 2016: Сабақта қолданылған материалдар
Пәні: қазақ тілі: Ережелер, суреттер, ребус
Күні : 02. 12. 2016: Оқыту әдістері
Пәні: қазақ тілі: СТО, баяндау, әңгімелеу, сұрақ-жауап, көрнекілік т. б
Сыныбы: 2 49-сабақ: Топтық, жеке жұмыс
Ойлау деңгейі
Мақсаты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдас-тыру формасы
Күтілетін нәтиже
Бағалау формасы
Ойлау деңгейі:

1. Ұйымдас-

тыру.

Оқушылар-

ға психо-

логиялық ахуал тудыру.

Мақсаты:

Психологогиялық дайындық

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық, достарым,

Арайлап өткен күнге!

Мұғалім әрекеті:

1) Сыныпты топқа бөлу.

2) Ережелерді қайталату.

Оқушы әрекеті:

1) Топқа бөліну, топ басшысын сайлау.

2) Топқа бөлінеді.

Жарға «Сөйлем», «Хабарлы сөйлем», «Сұраулы сөйлем», «Лепті сөйлем» деген сөздер ілулі тұрады. Оқушылар парақшалар суыру арқылы ілулі тұрған сөздердің қайсысына сәйкес келсе сол жерге барып тұрады.

3) Ережелерді жатқа айтады.

Ұйымдас-тыру формасы:

Сәлемдесу,

түгендеу,

атмосфера қалыптас-тыру

Күтілетін нәтиже:

Бір-бірін тың-дай отырып, топ басшысын сайлау,

топта жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.

Бағалау формасы:
Ойлау деңгейі:

Б

І

Л

у

Мақсаты: Сөйлем және оның түрлерін еске түсіру.
Мұғалім әрекеті:

Ой қозғау.

Ребус жасырады.

Әр топқа өз аттарына байланысты білетіндерін сызбаға түсіріп қорғатады.

Оқушы әрекеті:

Ребусты шешеді. Шешуі: Бойынша жаңа тақырыпты айтады.

1-топ: «Сөйлем» тобы.

Сөйлем және оның ережесін айтады және сөйлем түрлерін еске түсіреді.

2-топ: «Хабарлы сөйлем» тобы. Хабарлы сөйлемнің ережесін және оның ерекелікетерін айтады.

3-топ: «Сұраулы сөйлем» тобы. Сұраулы сөйлем және оның ережесін түсіндіреді.

4-топ: «Лепті сөйлем» тобы. Лепті сөйлем және оның ерекшелігі туралы айтып еске түсіреді.

Ұйымдас-тыру формасы: Жеке жұмыс
Күтілетін нәтиже: Сөйлем және оның түрлерін еске түсіреді.
Бағалау формасы: Қалыптастырушы бағалау.
Ойлау деңгейі:

Т

Ү

С

І

Н

У

Мақсаты: Сөйлем және оның түрлеріне жаттығу жүргізу.
Мұғалім әрекеті: Сөйлем және оның түрлерін еске түсірген соң жаттығу жұмысын жүргізеді.
Оқушы әрекеті:

1-топ: 200-жаттығуды тиісті дауыс ырғағымен оқып, сұраулық мағынаны білдіріп тұрған сөз қайсысы екенін табады. Сұарулы сөйлем мен лепті сөйлемді хабаралы сөйлемге айналдырып жазады.

2-топ: 201-жаттығудағы сөйлемдердің ара жігін ажыратады. Тиісті тыныс белгісін қояды. Қандай сөйлем құрағандығын айтады.

3-топ: 202-жаттығуды орындайды. Сөздерді оқып, олардан сөйлем жазады.

4-топ: 203-жаттығуда тыныс белгісін қойып жаттығуды көшіріп жазады.

Ұйымдас-тыру формасы: Жеке жұмыс
Күтілетін нәтиже: Жаттығу жұмысын жазады.
Бағалау формасы: Қалыптастырушы бағалау.
Ойлау деңгейі:

Қ

О

Л

Д

А

Н

У

Мақсаты: Түсінгендерін сабақта қолданады.
Мұғалім әрекеті: Сөйлем түрлерін ажырата алуға арналған тапсырма береді.
Оқушы әрекеті:

1-топқа: Сәкестендір:

Хабарлы сөйлем Жасың нешеде?

Сұраулы сөйлем Өркенің өссін!

Лепті сөйлем Мал жайылды.

2-топқа: Лепті сөйлем құра:

а) Мейрам күндері үлкендерге;

ә) жолға шығатын адамға.

3-топқа: Берілген сызба бойынша сұраулы сөйлем құрап жаз.

ба?

нешеу?

4-топқа: «Орнын тап» ойыны бірнеше бөлікке бөлінген қима қағаздардан сөйлем құрайсыңдар.

Мейіржан жылы Маржан оқиды Алақай жатыр, киінді нешінші сыныпта келе апам

Ұйымдас-тыру формасы: Жеке жұмыс
Күтілетін нәтиже: Топтар берілген тапсырманы орындайды.
Бағалау формасы: Қалыптастырушы бағалау.
Ойлау деңгейі: Сергіту сәті
Мақсаты:
Мұғалім әрекеті: Жұлдыздармен бірге билеу.
Оқушы әрекеті: Бауырсақтың іс-қимылын қайталайды.
Ұйымдас-тыру формасы: Өзара дара жұмыс
Күтілетін нәтиже: Қолдарын көтереді, сер-ді.
Бағалау формасы:
Ойлау деңгейі: ТАЛДАУ
Мақсаты: Талдай отырып жаттығуды жазады.
Мұғалім әрекеті: 206-жаттығудағы мәтінді талдатады. Оқушылар өз сөздерін мәтіндегі мысалдарға қарап дәлелдейді.
Оқушы әрекеті: 206-жаттығуды оқиды. Содан соң Марғұлан, Жәмила, Гүлназдардың сөздеріне назар аударып, қайсысының айтқаны дұрыс екенін дәлелдейді.
Ұйымдас-тыру формасы: Топтық жұмыс.
Күтілетін нәтиже: Дәлелді сөйлеп үйренеді.
Бағалау формасы: Қалыптастырушы бағалау.
Ойлау деңгейі: Жинақтау
Мақсаты: Алған білімдерін жинақтау.
Мұғалім әрекеті: Парақшалар береді. Бір парақшада мәтін бар. Сол мәтінге

Ұқсас жұмыстар
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Жай сөйлемдерден өткенді қайталау
Сөйлем. 3 сынып
Жақты сөйлем
Сөйлем туралы . Сөйлем туралы бұрыннан таныс білімдерін жүйеге келтіру
Бағалау парақша - лары
Жалаң және жайылма сөйлем .Сөйлемнің жалаң және жайылма түрлері туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау
Жалаң және жайылма сөйлем. 3 сынып
Шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
Бұйрықты сөйлем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz