Геометриялық прогрессияның қасиетін айтыңдар

Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Тақырыбы
Геометриялық прогрессияның п -ші мүшесінің формуласы
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Мақсаты
Оқушылар геометриялық прогрессияның п -ші мүшесінің формуласына есептер шығару арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмалар орындауға пайдаланады
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Жалпы мақсат
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Күтілетін нәтиже
Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: 7 модульдің қолданылуы
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кім жылдам?, Ойлан тап, Кім мықты?
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Қолданылатын ресурстар
Маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Түгелдеу

Топқа бөлу

Әр топ өз орнына отырып сабаққа дайындалады
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: Үй тапсырмасын тексеру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№204

Қайталау сұрақтарын оқушылар арасында өткізу.

  1. Геометриялық прогрессия дегеніміз не? Геометриялық прогрессияның анықтамасының формуласы қандай?
  2. Геометриялық прогрессияның еселігін қалай табамыз?
  3. Геометриялық прогрессияның қасиетін айтыңдар.

№204

  1. 1; 3; 9; 27; . . . болады
  2. 1; 8; 27; 64; . . . болмайды
  3. 1; 15; 125; 1125; …\frac{1}{5}; \frac{1}{25}; \frac{1}{125}; \ldotsболады
  4. 1; 14; 19; 116; …\frac{1}{4}; \frac{1}{9}; \frac{1}{16}; \ldotsболмайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар мұғалім тарапынан берілген сұрақтарға жауап береді.
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Геометриялық прогрессияның екінші мүшесінен бастап кез келген мүшесі оның бірінші мүшесіне мен дәреже көрсеткіші алдыңғы мүшенің реттік нөмірі болатын еселікке көбейткенге тең.

Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы hello_html_m38442e32.gif

1-мысал: бірінші мүшесі 6-ға, ал еселігі 1 3 - \frac{1}{3} -ге тең геометриялық прогрессияның алтыншы мүшесін табайық.

b 1 = 6 q = 1 3 b 6 = ? b_{1} = 6\ \ \ q = - \frac{1}{3}\ \ \ b_{6} = ?

b 6 = b 1 * q 5 = 6 * ( 1 3 ) 5 = 6 * 1 243 = 2 81 b_{6} = b_{1}*q^{5} = 6*\left( \frac{1}{3} \right) ^{5} = 6*\frac{1}{243} = \frac{2}{81}

2-мысал: төртінші мүшесі 1 32 \frac{1}{32} -ге, ал алтыншы мүшесі 1 512 \frac{1}{512} -ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы екі мүшесін табайық.

b 4 = 1 32 b_{4} = \frac{1}{32} b 6 = 1 512 b_{6} = \frac{1}{512}

{ b 1 * q 3 = b 4 b 1 * q 5 = b 6 \left\{ \begin{array}{r} b_{1}*q^{3} = b_{4} \\ b_{1}*q^{5} = b_{6} \end{array} \right. \ { b 1 * q 3 = 1 32 b 1 * q 5 = 1 512 \left\{ \begin{array}{r} b_{1}*q^{3} = \frac{1}{32} \\ b_{1}*q^{5} = \frac{1}{512} \end{array} \right. \

Екінші теңдікті бірінші теңдікке бөлеміз.

q 2 = 1 16 q = ± 1 4 q^{2} = \frac{1}{16}\ \ q = \pm \frac{1}{4}

b 1 * ( 1 4 ) 3 = 1 32 b 1 = 1 32 * 64 = 2 b_{1}*\left( \frac{1}{4} \right) ^{3} = \frac{1}{32}\ \ \ \ b_{1} = \frac{1}{32}*64 = 2

b 1 * ( 1 4 ) 3 = 1 32 b 1 = 1 32 * ( 64 ) = 2 b_{1}*\left( - \frac{1}{4} \right) ^{3} = \frac{1}{32}\ \ \ \ b_{1} = \frac{1}{32}*( - 64) = - 2

b 2 = b 1 * q = 2 * 1 4 = 1 2 b_{2} = b_{1}*q = 2*\frac{1}{4} = \frac{1}{2}\

b 2 = b 1 * q = 2 * ( 1 4 ) = 1 2 b_{2} = b_{1}*q = - 2*\left( - \frac{1}{4} \right) = \frac{1}{2}\

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап отырады.
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Кім жылдам?

Оқулықпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№ 207

І топ: а) q = 5 , b 7 = 62500 b 1 = ? q = 5, \ b_{7} = 62500\ b_{1} = ?

b 7 = b 1 * q 6 b_{7} = b_{1}*q^{6} 62500 = b 1 * 5 6 62500 = b_{1}*5^{6}

b 1 = 62500 5 6 = 62500 15625 = 4 b_{1} = \frac{62500}{5^{6}} = \frac{62500}{15625} = 4

№1 карточка

3, 12, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 3 , b 2 = 12 , q = 4 b_{1} = 3, \ \ b_{2} = 12, \ \ q = 4\

b 5 = b 1 * q 4 = 3 * 4 4 = 3 * 256 = 768 {\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ b}_{5} = b_{1}*q^{4} = 3*4^{4} = 3*256 = 768\ \

IІ топ: ә) q q = 5 , b 7 = 62500 b 5 = ? = 5, \ b_{7} = 62500\ b_{5} = ?

b 7 = b 1 * q 6 b_{7} = b_{1}*q^{6} 62500 = b 1 * 5 6 62500 = b_{1}*5^{6}

b 1 = 62500 5 6 = 62500 15625 = 4 b_{1} = \frac{62500}{5^{6}} = \frac{62500}{15625} = 4

b 5 = b 1 * q 4 = 4 * 5 4 = 4 * 625 = 2500 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 4*5^{4} = 4*625 = 2500

№2 карточка

18, 6, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 18 , b 2 = 6 , q = 1 3 b_{1} = 18, \ \ b_{2} = 6, \ \ q = \frac{1}{3}\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 18 * ( 1 3 ) 4 = 18 * 1 81 = 2 9 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 18*\left( \frac{1}{3} \right) ^{4} = 18*\frac{1}{81} = \frac{2}{9}

№208

ІІІ топ: а) b 5 = 61 , b 11 = 1647 b 2 = ? b_{5} = 61, \ b_{11} = 1647\ \ b_{2} = ?\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 61 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 61

b 11 = b 1 * q 10 = 1647 b_{11} = b_{1}*q^{10} = 1647

q 6 = 27 q = 3 q^{6} = 27\ \ \ q = \sqrt{3}\ \ \

b 1 = b 5 : q 4 = 1647 : 9 = 183 b_{1} = b_{5}:q^{4} = 1647:9 = 183\ \ \ \ \

b 2 = b 1 * q = 183 3 \ b_{2} = b_{1}*q = 183\sqrt{3}

№3 карточка

8, -16, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 8 , b 2 = 16 , q = 2 b_{1} = 8, \ \ b_{2} = - 16, \ \ q = - 2\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 8 * ( 2 ) 4 = 8 * 16 = 128 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 8*( - 2) ^{4} = 8*16 = 128

ІҮ топ: ә) b 5 = 61 , b 11 = 1647 b 8 = ? b_{5} = 61, \ b_{11} = 1647\ \ b_{8} = ?

b 5 = b 1 * q 4 = 61 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 61

b 11 = b 1 * q 10 = 1647 b_{11} = b_{1}*q^{10} = 1647

q 6 = 27 q = 3 q^{6} = 27\ \ \ q = \sqrt{3}

b 1 = b 5 : q 4 = 1647 : 9 = 183 b_{1} = b_{5}:q^{4} = 1647:9 = 183\ \ \ \ \

b 8 = b 1 * q 7 = 183 * ( 3 ) 7 = 183 * 27 3 = 4941 3 b_{8} = b_{1}*q^{7} = 183*\left( \sqrt{3} \right) ^{7} = 183*27\sqrt{3} = 4941\sqrt{3}

№4 карточка

-32, -16, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 32 , b 2 = 16 , q = 1 2 b_{1} = - 32, \ \ b_{2} = - 16, \ \ q = \frac{1}{2}\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 32 * ( 1 2 ) 4 = 32 * 1 16 = 2 b_{5} = b_{1}*q^{4} = - 32*\left( \frac{1}{2} \right) ^{4} = - 32*\frac{1}{16} = - 2

Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы, үйренген формулаларын қолданады.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Ойлан тап
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топтың тапсырмасын тақтаға іліп қоямын. Топмүшелері тақтаға шығып, тапсырманы орындау керек.

І топ: Толықтыру:

1 . b 9 = b 1 * ? 1. \ b_{9} = b_{1}*? b 9 = b 1 * q 8 b_{9} = b_{1}*q^{8}

2 . b 11 = b 10 * ? 2. \ b_{11} = \sqrt{b_{10}*?} b 11 = b 10 * b 12 b_{11} = \sqrt{b_{10}*b_{12}}

3 . b 15 = ? * q 14 3. \ b_{15} = ?*q^{14} b 15 = b 1 * q 14 b_{15} = b_{1}*q^{14}

4 . c 7 : c 5 = ? 4. \ c_{7}:c_{5} = ? c 7 : c 5 = q 2 c_{7}:c_{5} = q^{2}

5 . q = ? : x 11 5. \ q = ?:x_{11} q = x 12 : x 11 q = x_{12}:x_{11}

ІІ топ: Таңдау:

1 . b 4 = b 1 * ? 1. \ b_{4} = b_{1}*? 5. b 5 b_{5}

2 . b n = ? * q n 1 2. \ b_{n} = ?*q^{n - 1} b 5 b^{5}

3 . b 7 : b 5 = ? 3. \ b_{7}:b_{5} = ? с 2 с_{2}

4 . c 7 = c 6 * ? 4. \ c_{7} = \sqrt{c_{6}*?}\ 2. b 1 b_{1}

5 . q = b 6 : ? 5. \ q = b_{6}:? 4. c 8 c_{8}

1. q 3 q^{3}

3. q 2 q^{2}

ІІІ топ: Cәйкестендіру:

1 . c 13 = ? * q 12 1. c_{13} = ?*q^{12} 5. c 5 c_{5}

2 . q = b 4 : ? 2. \ q = b_{4}:? 3 . q 2 3. \ q^{2}

3 . c 5 : c 3 = ? 3. \ c_{5}:c_{3} = ? 4 . q 5 4. \ q^{5}

4 . c 6 = c 1 * ? 4. \ c_{6} = c_{1}*? 2. b 3 b_{3}

5 . c 6 = ? * c 7 5. \ c_{6} = \sqrt{?*c_{7}} 1. c 1 c_{1}

ІҮ топ: Толықтыру:

1 . b 9 = b 1 * ? 1. \ b_{9} = b_{1}*? b 9 = b 1 * q 8 b_{9} = b_{1}*q^{8}

2 . b 11 = b 10 * ? 2. \ b_{11} = \sqrt{b_{10}*?} b 11 = b 10 * b 12 b_{11} = \sqrt{b_{10}*b_{12}}

3 . b 15 = ? * q 14 3. \ b_{15} = ?*q^{14} b 15 = b 1 * q 14 b_{15} = b_{1}*q^{14}

4 . c 7 : c 5 = ? 4. \ c_{7}:c_{5} = ? c 7 : c 5 = q 2 c_{7}:c_{5} = q^{2}

5 . q = ? : x 11 5. \ q = ?:x_{11} q =


Ұқсас жұмыстар
ҰБТ кезіндегі прогрессия есептері және оны шығару жолдары
Геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Геометриялық прогрессияның алғашқы n-ші мүшесінің қосындысы
Математика. Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Прогрессияның бірінші мүшесі мен еселігін табыңдар
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы ақпарат
Тізбек рекуррентті формуламен
Плутон ғаламшары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz