9-сынып: Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы бойынша сабақ жоспары

Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Тақырыбы
Геометриялық прогрессияның п -ші мүшесінің формуласы
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Мақсаты
Оқушылар геометриялық прогрессияның п -ші мүшесінің формуласына есептер шығару арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмалар орындауға пайдаланады
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Жалпы мақсат
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Күтілетін нәтиже
Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: 7 модульдің қолданылуы
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кім жылдам?, Ойлан тап, Кім мықты?
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Қолданылатын ресурстар
Маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер.
Күні: 13. 12. 2016 сыныбы: 9 «Г» пәні: алгебра: Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Түгелдеу

Топқа бөлу

Әр топ өз орнына отырып сабаққа дайындалады
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: Үй тапсырмасын тексеру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

№204

Қайталау сұрақтарын оқушылар арасында өткізу.

  1. Геометриялық прогрессия дегеніміз не? Геометриялық прогрессияның анықтамасының формуласы қандай?
  2. Геометриялық прогрессияның еселігін қалай табамыз?
  3. Геометриялық прогрессияның қасиетін айтыңдар.

№204

  1. 1; 3; 9; 27; . . . болады
  2. 1; 8; 27; 64; . . . болмайды
  3. 1; 15; 125; 1125; …\frac{1}{5}; \frac{1}{25}; \frac{1}{125}; \ldotsболады
  4. 1; 14; 19; 116; …\frac{1}{4}; \frac{1}{9}; \frac{1}{16}; \ldotsболмайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар мұғалім тарапынан берілген сұрақтарға жауап береді.
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Геометриялық прогрессияның екінші мүшесінен бастап кез келген мүшесі оның бірінші мүшесіне мен дәреже көрсеткіші алдыңғы мүшенің реттік нөмірі болатын еселікке көбейткенге тең.

Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы hello_html_m38442e32.gif

1-мысал: бірінші мүшесі 6-ға, ал еселігі 1 3 - \frac{1}{3} -ге тең геометриялық прогрессияның алтыншы мүшесін табайық.

b 1 = 6 q = 1 3 b 6 = ? b_{1} = 6\ \ \ q = - \frac{1}{3}\ \ \ b_{6} = ?

b 6 = b 1 * q 5 = 6 * ( 1 3 ) 5 = 6 * 1 243 = 2 81 b_{6} = b_{1}*q^{5} = 6*\left( \frac{1}{3} \right) ^{5} = 6*\frac{1}{243} = \frac{2}{81}

2-мысал: төртінші мүшесі 1 32 \frac{1}{32} -ге, ал алтыншы мүшесі 1 512 \frac{1}{512} -ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы екі мүшесін табайық.

b 4 = 1 32 b_{4} = \frac{1}{32} b 6 = 1 512 b_{6} = \frac{1}{512}

{ b 1 * q 3 = b 4 b 1 * q 5 = b 6 \left\{ \begin{array}{r} b_{1}*q^{3} = b_{4} \\ b_{1}*q^{5} = b_{6} \end{array} \right. \ { b 1 * q 3 = 1 32 b 1 * q 5 = 1 512 \left\{ \begin{array}{r} b_{1}*q^{3} = \frac{1}{32} \\ b_{1}*q^{5} = \frac{1}{512} \end{array} \right. \

Екінші теңдікті бірінші теңдікке бөлеміз.

q 2 = 1 16 q = ± 1 4 q^{2} = \frac{1}{16}\ \ q = \pm \frac{1}{4}

b 1 * ( 1 4 ) 3 = 1 32 b 1 = 1 32 * 64 = 2 b_{1}*\left( \frac{1}{4} \right) ^{3} = \frac{1}{32}\ \ \ \ b_{1} = \frac{1}{32}*64 = 2

b 1 * ( 1 4 ) 3 = 1 32 b 1 = 1 32 * ( 64 ) = 2 b_{1}*\left( - \frac{1}{4} \right) ^{3} = \frac{1}{32}\ \ \ \ b_{1} = \frac{1}{32}*( - 64) = - 2

b 2 = b 1 * q = 2 * 1 4 = 1 2 b_{2} = b_{1}*q = 2*\frac{1}{4} = \frac{1}{2}\

b 2 = b 1 * q = 2 * ( 1 4 ) = 1 2 b_{2} = b_{1}*q = - 2*\left( - \frac{1}{4} \right) = \frac{1}{2}\

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап отырады.
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Кім жылдам?

Оқулықпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

№ 207

І топ: а) q = 5 , b 7 = 62500 b 1 = ? q = 5, \ b_{7} = 62500\ b_{1} = ?

b 7 = b 1 * q 6 b_{7} = b_{1}*q^{6} 62500 = b 1 * 5 6 62500 = b_{1}*5^{6}

b 1 = 62500 5 6 = 62500 15625 = 4 b_{1} = \frac{62500}{5^{6}} = \frac{62500}{15625} = 4

№1 карточка

3, 12, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 3 , b 2 = 12 , q = 4 b_{1} = 3, \ \ b_{2} = 12, \ \ q = 4\

b 5 = b 1 * q 4 = 3 * 4 4 = 3 * 256 = 768 {\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ b}_{5} = b_{1}*q^{4} = 3*4^{4} = 3*256 = 768\ \

IІ топ: ә) q q = 5 , b 7 = 62500 b 5 = ? = 5, \ b_{7} = 62500\ b_{5} = ?

b 7 = b 1 * q 6 b_{7} = b_{1}*q^{6} 62500 = b 1 * 5 6 62500 = b_{1}*5^{6}

b 1 = 62500 5 6 = 62500 15625 = 4 b_{1} = \frac{62500}{5^{6}} = \frac{62500}{15625} = 4

b 5 = b 1 * q 4 = 4 * 5 4 = 4 * 625 = 2500 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 4*5^{4} = 4*625 = 2500

№2 карточка

18, 6, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 18 , b 2 = 6 , q = 1 3 b_{1} = 18, \ \ b_{2} = 6, \ \ q = \frac{1}{3}\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 18 * ( 1 3 ) 4 = 18 * 1 81 = 2 9 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 18*\left( \frac{1}{3} \right) ^{4} = 18*\frac{1}{81} = \frac{2}{9}

№208

ІІІ топ: а) b 5 = 61 , b 11 = 1647 b 2 = ? b_{5} = 61, \ b_{11} = 1647\ \ b_{2} = ?\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 61 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 61

b 11 = b 1 * q 10 = 1647 b_{11} = b_{1}*q^{10} = 1647

q 6 = 27 q = 3 q^{6} = 27\ \ \ q = \sqrt{3}\ \ \

b 1 = b 5 : q 4 = 1647 : 9 = 183 b_{1} = b_{5}:q^{4} = 1647:9 = 183\ \ \ \ \

b 2 = b 1 * q = 183 3 \ b_{2} = b_{1}*q = 183\sqrt{3}

№3 карточка

8, -16, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 8 , b 2 = 16 , q = 2 b_{1} = 8, \ \ b_{2} = - 16, \ \ q = - 2\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 8 * ( 2 ) 4 = 8 * 16 = 128 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 8*( - 2) ^{4} = 8*16 = 128

ІҮ топ: ә) b 5 = 61 , b 11 = 1647 b 8 = ? b_{5} = 61, \ b_{11} = 1647\ \ b_{8} = ?

b 5 = b 1 * q 4 = 61 b_{5} = b_{1}*q^{4} = 61

b 11 = b 1 * q 10 = 1647 b_{11} = b_{1}*q^{10} = 1647

q 6 = 27 q = 3 q^{6} = 27\ \ \ q = \sqrt{3}

b 1 = b 5 : q 4 = 1647 : 9 = 183 b_{1} = b_{5}:q^{4} = 1647:9 = 183\ \ \ \ \

b 8 = b 1 * q 7 = 183 * ( 3 ) 7 = 183 * 27 3 = 4941 3 b_{8} = b_{1}*q^{7} = 183*\left( \sqrt{3} \right) ^{7} = 183*27\sqrt{3} = 4941\sqrt{3}

№4 карточка

-32, -16, . . . геометриялық прогрессияның еселігін және в 5 в_{5} - ті тап.

b 1 = 32 , b 2 = 16 , q = 1 2 b_{1} = - 32, \ \ b_{2} = - 16, \ \ q = \frac{1}{2}\ \

b 5 = b 1 * q 4 = 32 * ( 1 2 ) 4 = 32 * 1 16 = 2 b_{5} = b_{1}*q^{4} = - 32*\left( \frac{1}{2} \right) ^{4} = - 32*\frac{1}{16} = - 2

Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы, үйренген формулаларын қолданады.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Ойлан тап
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топтың тапсырмасын тақтаға іліп қоямын. Топмүшелері тақтаға шығып, тапсырманы орындау керек.

І топ: Толықтыру:

1 . b 9 = b 1 * ? 1. \ b_{9} = b_{1}*? b 9 = b 1 * q 8 b_{9} = b_{1}*q^{8}

2 . b 11 = b 10 * ? 2. \ b_{11} = \sqrt{b_{10}*?} b 11 = b 10 * b 12 b_{11} = \sqrt{b_{10}*b_{12}}

3 . b 15 = ? * q 14 3. \ b_{15} = ?*q^{14} b 15 = b 1 * q 14 b_{15} = b_{1}*q^{14}

4 . c 7 : c 5 = ? 4. \ c_{7}:c_{5} = ? c 7 : c 5 = q 2 c_{7}:c_{5} = q^{2}

5 . q = ? : x 11 5. \ q = ?:x_{11} q = x 12 : x 11 q = x_{12}:x_{11}

ІІ топ: Таңдау:

1 . b 4 = b 1 * ? 1. \ b_{4} = b_{1}*? 5. b 5 b_{5}

2 . b n = ? * q n 1 2. \ b_{n} = ?*q^{n - 1} b 5 b^{5}

3 . b 7 : b 5 = ? 3. \ b_{7}:b_{5} = ? с 2 с_{2}

4 . c 7 = c 6 * ? 4. \ c_{7} = \sqrt{c_{6}*?}\ 2. b 1 b_{1}

5 . q = b 6 : ? 5. \ q = b_{6}:? 4. c 8 c_{8}

1. q 3 q^{3}

3. q 2 q^{2}

ІІІ топ: Cәйкестендіру:

1 . c 13 = ? * q 12 1. c_{13} = ?*q^{12} 5. c 5 c_{5}

2 . q = b 4 : ? 2. \ q = b_{4}:? 3 . q 2 3. \ q^{2}

3 . c 5 : c 3 = ? 3. \ c_{5}:c_{3} = ? 4 . q 5 4. \ q^{5}

4 . c 6 = c 1 * ? 4. \ c_{6} = c_{1}*? 2. b 3 b_{3}

5 . c 6 = ? * c 7 5. \ c_{6} = \sqrt{?*c_{7}} 1. c 1 c_{1}

ІҮ топ: Толықтыру:

1 . b 9 = b 1 * ? 1. \ b_{9} = b_{1}*? b 9 = b 1 * q 8 b_{9} = b_{1}*q^{8}

2 . b 11 = b 10 * ? 2. \ b_{11} = \sqrt{b_{10}*?} b 11 = b 10 * b 12 b_{11} = \sqrt{b_{10}*b_{12}}

3 . b 15 = ? * q 14 3. \ b_{15} = ?*q^{14} b 15 = b 1 * q 14 b_{15} = b_{1}*q^{14}

4 . c 7 : c 5 = ? 4. \ c_{7}:c_{5} = ? c 7 : c 5 = q 2 c_{7}:c_{5} = q^{2}

5 . q = ? : x 11 5. \ q = ?:x_{11} q =


Ұқсас жұмыстар
9-сынып алгебрасы: геометриялық прогрессия және n-ші мүшесінің формуласы
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы және n-ші мүшесінің формуласы
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы
Геометриялық прогрессия және оның n-ші мүшесінің формуласы
9-сынып: геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысының формуласы
9-сынып алгебрасы: Арифметикалық прогрессия және n-ші мүшесінің формуласы
Арифметикалық прогрессия және n-ші мүшесінің формуласы
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысының формуласы
9-сыныпқа арналған алгебра сабағы: геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz