Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Геометриялық пішіндерді топтау
Мектеп алды даярлық тобында ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы. : <<Сенсорлық тәрбие>>
Тақырыбы: <<Геометриялық пішіндерді топтау>>
Түзете дамыту мақсаты: геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды топтай білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Пәнаралық байланыс: Айналамен таныстыру, құрастыру, дене шынықтыру.
Көрнекіліктер:Геометриялық пішіндер, үлестірмелі текшелер, күн, үй, доп, гүл, пирамидалар,компютерден пішіндер ойыны.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, мақтау, ойын, мадақтау, қорытындылау.
Әрекет кезеңдері
Дефектологтың іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Ынталан дыру
Шаттық шеңбері
Біздер тату боламыз,
Гүлдей жайнап аламыз.
Шаттық құрып шеңберден,
Бір қуанып қаламыз.
Балалар шаттық шеңберінде тілектерін білдіріреді.
Іздену-ұйымдас-тырушы
: Балалар бүгін біз өзіміз білетін геометриялық пішіндерді және пішіні бір-біріне ұқсас заттарды топтауды үйренеміз. Ол үшін біздер <<сыйқырлы пішіндер>> еліне саяхатқа барамыз. Барғыларың келе ме?
: Ол жақын жерде мектеп үйінің жанында, сондықтан біз оған жаяу барамыз. Тоңып қалмас үшін тез киінеміз.
Ой, балалар! Жолда кедергілер қар үйінділері көп екен. Одан әрі қарай өту үшін қар үйінділерінің жанындағы пішіндердің атын атап өтуіміз керек. Бұл <<Аттамақ>> деген ойын. Осы үйінділерден шыға аламыз ба?.
Міне керемет! Мынау алдымызда тұрған <<Дөңгелектер әлемі>>. Сендер бұл жерден нені көріп тұрсыңдар?
Дұрыс балалар. Бұның бәрі қандай пішінге ұқсайды?
Мынау келесі <<Үшбұрыштар әлемі>> мұнда нені көріп тұрсыңдар?
Осы көріп тұрған таулар, пирамидалар, үйлердің төбесі қандай пішінге ұқсайды?
Ал енді балалар мынау <<төрт бұрыштар әлемі>> Бұнда нелер бар екен?
Дұрыс айтасыңдар балалар. Біз енді осы сиқырлы пішіндер әлеміне келіп тұрып қалайша бір ойын ойнамай кетеміз? Қане, балалар! <<Жоғалған пішінді тап>> ойынын ойнайық!
Ойын: <<Жоғалған пішінді тап!>>.
Мазмұны: тақтада үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, сопақша пішіндер ілулі тұрады. Балаларға көзін жұмғызып, бір пішінді алып тастаймын. Балалар көзін ашып қай пішін жоқ екенін айтады.
Ойын: <<Пішіндерді топтау>>.
Мазмұны: Әр түрлі пішіндердің, заттардың ішінен бір бала дөңгелек пішіндерді, екінші бала үшбұрышты, үшінші бала төртбұрышты жинайды. Осылайшы іс-әрекеттің мақсатына жетеміз.
Иә, барғымыз келеді.
Тез киіну қимылын жасайды.
: Балалар кезекпен қардың жанындағы пішіндерді айтып (үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, сопақша), қардан аттап өтеді.
Күнді, гүлді, допты, шарды.
Дөңгелекке.
Таулар,пирамидалар,үйдің төбесі.
Үшбұрышты пішінге ұқсайды.
Үйлер, есік, терезе, кітап, дәптер, текшелер, кірпіштер.
Барлығы орындайды.
Балалар кезекпен орындайды
қорытынды
Балалар біз қайда саяхатқа бардық?
Онда қандай пішііндер бар екен?
Топтау деген не? Сендер пішіндерді топтай аласыңдарма?
Пішіндерді дұрыс айтып, дұрыс топтай білген балаларды мадақтау.
Сиқырлы пішіндер әлеміне.
Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.
Ұқсас заттарды жинаймыз.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Пішіндерді ажыратып атауы.
Түсінуі: заттардың бір-біріне ұқсас болуы.
Қолдануы: Әр түрлі заттармен, ойыншықтардан топ құрай алуы.
Мұхит атындағы ОЖББ мектебінің мұғалім - дефектологі: Қобдабаева А. Х
Тақырыбы: <<Геометриялық пішіндерді топтау>>
Түзете дамыту мақсаты: геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды топтай білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Пәнаралық байланыс: Айналамен таныстыру, құрастыру, дене шынықтыру.
Көрнекіліктер:Геометриялық пішіндер, үлестірмелі текшелер, күн, үй, доп, гүл, пирамидалар,компютерден пішіндер ойыны.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, мақтау, ойын, мадақтау, қорытындылау.
Әрекет кезеңдері
Дефектологтың іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Ынталан дыру
Шаттық шеңбері
Біздер тату боламыз,
Гүлдей жайнап аламыз.
Шаттық құрып шеңберден,
Бір қуанып қаламыз.
Балалар шаттық шеңберінде тілектерін білдіріреді.
Іздену-ұйымдас-тырушы
: Балалар бүгін біз өзіміз білетін геометриялық пішіндерді және пішіні бір-біріне ұқсас заттарды топтауды үйренеміз. Ол үшін біздер <<сыйқырлы пішіндер>> еліне саяхатқа барамыз. Барғыларың келе ме?
: Ол жақын жерде мектеп үйінің жанында, сондықтан біз оған жаяу барамыз. Тоңып қалмас үшін тез киінеміз.
Ой, балалар! Жолда кедергілер қар үйінділері көп екен. Одан әрі қарай өту үшін қар үйінділерінің жанындағы пішіндердің атын атап өтуіміз керек. Бұл <<Аттамақ>> деген ойын. Осы үйінділерден шыға аламыз ба?.
Міне керемет! Мынау алдымызда тұрған <<Дөңгелектер әлемі>>. Сендер бұл жерден нені көріп тұрсыңдар?
Дұрыс балалар. Бұның бәрі қандай пішінге ұқсайды?
Мынау келесі <<Үшбұрыштар әлемі>> мұнда нені көріп тұрсыңдар?
Осы көріп тұрған таулар, пирамидалар, үйлердің төбесі қандай пішінге ұқсайды?
Ал енді балалар мынау <<төрт бұрыштар әлемі>> Бұнда нелер бар екен?
Дұрыс айтасыңдар балалар. Біз енді осы сиқырлы пішіндер әлеміне келіп тұрып қалайша бір ойын ойнамай кетеміз? Қане, балалар! <<Жоғалған пішінді тап>> ойынын ойнайық!
Ойын: <<Жоғалған пішінді тап!>>.
Мазмұны: тақтада үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, сопақша пішіндер ілулі тұрады. Балаларға көзін жұмғызып, бір пішінді алып тастаймын. Балалар көзін ашып қай пішін жоқ екенін айтады.
Ойын: <<Пішіндерді топтау>>.
Мазмұны: Әр түрлі пішіндердің, заттардың ішінен бір бала дөңгелек пішіндерді, екінші бала үшбұрышты, үшінші бала төртбұрышты жинайды. Осылайшы іс-әрекеттің мақсатына жетеміз.
Иә, барғымыз келеді.
Тез киіну қимылын жасайды.
: Балалар кезекпен қардың жанындағы пішіндерді айтып (үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, сопақша), қардан аттап өтеді.
Күнді, гүлді, допты, шарды.
Дөңгелекке.
Таулар,пирамидалар,үйдің төбесі.
Үшбұрышты пішінге ұқсайды.
Үйлер, есік, терезе, кітап, дәптер, текшелер, кірпіштер.
Барлығы орындайды.
Балалар кезекпен орындайды
қорытынды
Балалар біз қайда саяхатқа бардық?
Онда қандай пішііндер бар екен?
Топтау деген не? Сендер пішіндерді топтай аласыңдарма?
Пішіндерді дұрыс айтып, дұрыс топтай білген балаларды мадақтау.
Сиқырлы пішіндер әлеміне.
Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.
Ұқсас заттарды жинаймыз.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Пішіндерді ажыратып атауы.
Түсінуі: заттардың бір-біріне ұқсас болуы.
Қолдануы: Әр түрлі заттармен, ойыншықтардан топ құрай алуы.
Мұхит атындағы ОЖББ мектебінің мұғалім - дефектологі: Қобдабаева А. Х
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz