Топтық бағалау. Сабақтың тақырыбы

Өскемен қаласы әкімдігінің «№35» орта мектебінің
технология пәні мұғалімі: Ешекенова Күлбан Толкунбаевна
Өсімдік текті талшықтар және олардың қасиеттерімен таныстыру
Мақта мен зығыр өсімдіктерінің ерекшеліктерін білдіру
Көрнекілік арқылы мақта мен зығыр өсімдіктерінен мата алу жолын қарастыру
Өсімдік текті талшықтар және олардың қасиеттерімен танысады,
Мақта мен зығыр өсімдіктерінің ерекшеліктерін білдетін болады
Көрнекілік арқылы мақта мен зығыр өсімдіктерінен мата алу жолын меңгереді
Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
2. Жағымды психологиялық ахуал тудыру. :
«Жүрек жылуы» тренинг
- оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, лүпілдеп соққан кішкене жүрегіміздің дүрсіліне бір сәт құлақ түріп көрейікші.
- Жүректеріңнің соғысын сезесіңдер ме?
- Біздің жүрегіміз қандай, не деп соғады екен?
- Менің жүрегім сендерге деген мейірімділікке толы.
- Менің жүрегім қамқоршы
- Менің жүрегім адал.
- Менің жүрегім жақсылыққа толы
- Менің жүрегім бақытты.
- Менің жүрегім қайырымды, т. б.
- Олай болса, осы жылы да жұмсақ, батыл да ақылды, қайырымды да
мейірімді, нәзік те сыпайы, бақытты да қуанышты жүрегімізден шыққан
жылуды айналамызға таратайық.
/алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу/
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Оқушылар жүректерінен шыққан жылуды айналаларына таратады.
Оқушылар ұқсас суреттермен бірігіп топтар құрайды, топ басшысын сайлайды, топ ережесін құрайды, сақтайды,
Топтар:»Жауқазын», «Раушангүл»
«Қайталау-оқу айнасы»
Топ топқа өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар қояды
- Аспаздық жұмыстар кезіндегі сақталатын қауіпсіздік ережелері.
- Ыстық сусындар түрлері . Мысалдар
- Дайын бутерброд сапасына қойылатын талаптар
Топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Жұптық бағалау.
Оқушылар өздеріне тиесілі сұрақтарға жауап береді.
Топтық бағалау.
2
мин
Жаңа
сабақ
Оқушыларға топ бойынша тақырып беріп постер құруға тапсырма береді
1. Мақта талшығы, қасиетттері
2. Зығыр талшығы, қасиеттері
3. Химиялық талшықтар, түрлері
16
мин
Сарамандық жұмыс
Өсімдіктерден алынатын талшықтар: Зығыр, Кенаф
Қарасора
Кендір
Қарасора ерекшеліктері, өсетін аймағы, мата тоқудағы өзіндік үлесі жайлы жеке оқушымен жұмыс
Кесте толтырады. Топтағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады.
Өзгелерді тыңдай
отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.
Критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Әркім жеке орындайды
1
мин
2
мин
Б а ғ а л а у парағы
топтық сұрақтар
(жұптық бағалау)
Постер құру
(топтық бағалау)
Өскемен қаласы әкімдігінің «№35» орта мектебінің
технология пәні мұғалімі: Ешекенова Күлбан Толкунбаевна
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz