Топтық бағалау. Сабақтың тақырыбы

Өскемен қаласы әкімдігінің «№35» орта мектебінің

технология пәні мұғалімі: Ешекенова Күлбан Толкунбаевна

Сынып:
Күні:
Пәні:
Мұғалім
Сынып:: 5
Күні::
Пәні:: технология
Мұғалім: Ешекенова К. Т.
Сынып:: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Мата түрлерімен танысу. Тоқыма талшықтарын жіктеу
Сынып:: Жалпы мақсаттар:
Күні:: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту.
Сынып:: Міндеттері
Күні::

Өсімдік текті талшықтар және олардың қасиеттерімен таныстыру

Мақта мен зығыр өсімдіктерінің ерекшеліктерін білдіру

Көрнекілік арқылы мақта мен зығыр өсімдіктерінен мата алу жолын қарастыру

Сынып:: Ресурстар. Дерек көздер
Күні:: Оқулық, «Алматы Мектеп», «Мақта, Зығыр» коллекциясы, бағалау парағы, есептер жазылған парақшалар, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып:: Әдіс - тәсілдер
Күні:: Тәсілі : «Ой қозғау», «Топтық жұмыс»; «Жұппен жұмыс», «Жеке жұмыс»; «Шығармашылық жұмыс», «Рефлексия»; «Өзара бағалау»; «Диалогтік оқыту»
Пәні:: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сынып:: Оқыту нәтижесі:
Күні::

Өсімдік текті талшықтар және олардың қасиеттерімен танысады,

Мақта мен зығыр өсімдіктерінің ерекшеліктерін білдетін болады

Көрнекілік арқылы мақта мен зығыр өсімдіктерінен мата алу жолын меңгереді

Оқушылар жекелей, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.

Сынып:: Сабақтың барысы
Күні:: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні:: Оқушының іс - әрекеті
Сынып:: Ұйымдас-тыру кезеңі:
Күні:: 2 мин
Пәні::

1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Мұғалім:

2. Жағымды психологиялық ахуал тудыру. :

«Жүрек жылуы» тренинг

- оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, лүпілдеп соққан кішкене жүрегіміздің дүрсіліне бір сәт құлақ түріп көрейікші.

- Жүректеріңнің соғысын сезесіңдер ме?

- Біздің жүрегіміз қандай, не деп соғады екен?

- Менің жүрегім сендерге деген мейірімділікке толы.

- Менің жүрегім қамқоршы

- Менің жүрегім адал.

- Менің жүрегім жақсылыққа толы

- Менің жүрегім бақытты.

- Менің жүрегім қайырымды, т. б.

- Олай болса, осы жылы да жұмсақ, батыл да ақылды, қайырымды да

мейірімді, нәзік те сыпайы, бақытты да қуанышты жүрегімізден шыққан

жылуды айналамызға таратайық.

/алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу/

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады

Оқушылар жүректерінен шыққан жылуды айналаларына таратады.

Сынып::
Күні::
Сынып:: 5 мин
Күні:: Топқа бөлу - әртүрлі гүл суреттерін таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады, бағалау критерийлері көрсетілген бағалау парағын таратады.
Пәні::

Оқушылар ұқсас суреттермен бірігіп топтар құрайды, топ басшысын сайлайды, топ ережесін құрайды, сақтайды,

Топтар:»Жауқазын», «Раушангүл»

Сынып:: Үй тапсырмасын тексеру
Күні:: 10 мин
Пәні::

«Қайталау-оқу айнасы»

Топ топқа өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар қояды

  1. Аспаздық жұмыстар кезіндегі сақталатын қауіпсіздік ережелері.
  2. Ыстық сусындар түрлері . Мысалдар
  3. Дайын бутерброд сапасына қойылатын талаптар
Мұғалім:

Топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Жұптық бағалау.

Оқушылар өздеріне тиесілі сұрақтарға жауап береді.

Топтық бағалау.

Сынып:: Сергіту сәті
Күні::

2

мин

Пәні:: «Қамыр илеу»
Мұғалім: Бір-біріне массаж жасайды.
Сынып::

Жаңа

сабақ

Күні:: 6 мин
Пәні::

Оқушыларға топ бойынша тақырып беріп постер құруға тапсырма береді

1. Мақта талшығы, қасиетттері

2. Зығыр талшығы, қасиеттері

3. Химиялық талшықтар, түрлері

Мұғалім: Оқушылар мәтінмен жұмыс жасай отырып топта талдап, постер құрып топ жетекшісі қорғайды.
Сынып:: Сабақты бекіту
Күні::

16

мин

Пәні::

Сарамандық жұмыс

:
:
:
:
:
:

Өсімдіктерден алынатын талшықтар: Зығыр, Кенаф

Қарасора

Кендір

Қарасора ерекшеліктері, өсетін аймағы, мата тоқудағы өзіндік үлесі жайлы жеке оқушымен жұмыс

Мұғалім: Талшық түрі
Сыртқы көрінісі
Қолмен ұстағанда
Зығыр
Мақта

Кесте толтырады. Топтағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады.

Өзгелерді тыңдай

отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.

Критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.

Әркім жеке орындайды

Сынып::
Күні::
Пәні::
Сынып::
Күні::
Пәні::
Сынып::
Күні::
Пәні::
Сынып:: Бағалау
Күні::

1

мин

Пәні:: Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Сынып:: Рефлексия
Күні::

2

мин

Пәні::
:
:
:
Мұғалім: Білгенмін
Бүгінгі сабақта білдім.
Келешекте білгім келеді.
Сынып::
Күні::
Пәні::
Сынып::
Күні::
Пәні::
Сынып:: Үйге тапсырма
Күні:: 1мин
Пәні:: Өсімдіктен алынатын мата түрлері коллекциясын жасау

Б а ғ а л а у парағы

Аты-жөні
Үй тапсырмасы
Сарамандық жұмыс
Жиынтық баға

топтық сұрақтар

(жұптық бағалау)

Постер құру

(топтық бағалау)

Аты-жөні:
Үй тапсырмасы:
Сарамандық жұмыс:
Жиынтық баға:

Өскемен қаласы әкімдігінің «№35» орта мектебінің

технология пәні мұғалімі: Ешекенова Күлбан Толкунбаевна


Ұқсас жұмыстар
Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Орта мерзімді жоспар дүниетану 1 сынып
Топтық бағалау
7.1.Процент
І.жансүгіров «құлагер» поэмасы
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытады
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік-демографиялық үрдістер (1946-1991)
Генетикалық ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz