Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару
Бекітемін: _______________
<< 19>> қараша 2016ж
7 класс алгебра
Акимова Р.М
Сабақтың тақырыбы: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару.
Сабақтың мақсаты:
Жаңа білім: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару тәсілін үйрету.
Жаңа түсінік Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару тәсілін біледі және өрнектерді ықшамдап,мәнін табады.
Қолданым әрекеті: Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару үшін
Көбейтіндінің үлестірімділік қасиетін қолданып, есеп шығару барысында пайдалану. Оқушыларды есеп шығаруда қолдана білу және дұрыс әрекет жасау арқылы өзіне-өзі сенімді болуға жетелеу.
Шығармашылық әрекет: Тапсырмаларды орындауда көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару амалдарды толық орындайды,ұқсас мүшелерді біріктіреді,өрнектерді ықшамдайды.
Құндылық: дұрыс әрекет
Сабақтың жоспары:
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу.Оқушыларды түгендеу
Амандасу.
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
3в*(6а-2)
3 тәсілі бар
О.к жақша сыртына шығару,топтау, қосымша мүшелер енгізу
Көпмүшені бірнеше бірмүшелер мен көпмүше көбейтіндісі түрінде жазу-мұндай есептерді көпмүшені көбейткіштерге жіктеу дейміз
1.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару 2. Топтау
3. қосымша мүшелер енгізу
Оқушыларға сұрақ беру арқылы зейінін жаңа сабаққа аудару, берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,
Түсіну
2ху-3хz+px,мұндағы х=10,у=5,z=3,p=2 мәнін табу
12а-24 в;5mn²+4np; 10ab+5d-30bc
Жаңа тақырыпты түсіндіру
1.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып х*(2у-3z+p)
10*(2*5-3*3+2)=30
2.24а²в⁴+18а²в²-30а²в² (24,19,30 ортақ бөлгіш-6,ал көрсеткіштердің ең кіші дәрежесі-а²) онда24а²в⁴+18а²в²-30а²в²=6а²в²(4в²+3а-5)
1.Ортақ көбейткішті табу
2. Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару
Оқушылар тапсырмадағы өрнектерді ықшамдайды, өткен тақырыптарды қайталады өрнектің мәнін табады
Қолдану
Оқулықпен жұмыс Тапсырмалар беріледі.
Есептер шығару №132(1-6),№127,№133(1 баған),№134(1-4)№137(1-4)
Оқушылар есептерді шешіп,тақтада шешу жолын жазады
Талдау
Сұрақ- жауапты пайдалану
1.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару алгоритімін айтыңдаршы?
2.Көпмүшенің көбейткіштерге дұрыс жіктелгенін қалай тексеруге болады?
Мұғалім сұрақтарға жауап алу арқылы тақырыпты оқушылар қалай меңгергенін байқайды.
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты меңгергендігі бойынша өз ой-пікірлерін айтады
Жинақтау
ББҮ арқылы сабақты жинақтайды
Үйге тапсырма: №132(7-11), №133(2 баған)
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша өз ойларын жазады.
Бағалау
Бағдаршам,критерий арқылы бағалау
Бағалау шкаласын тарату. Суммативті бағалау
Өзін- өзі, топпен бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
3а+6
3а+6
21х²-7х
21х²-7х
35ав²+21 а²в
35ав²+21 а²в
(а-3)+3у(а-3)
(а-3)+3у(а-3)
15в+5
15а+5
48х²-8х
48х²-8х
77а²в²+11 ав
77а²в²+11 ав
(в-2)+7у(в-2)
(в-2)+7у(в-2)
14х-7
14х-7
64у²-8у
64у²-8у
36хz²-6xz
36хz²-6xz
3(а-2)+у(а-2)
3(а-2)+у(а-2)
3а+6
3а+6
21х²-7х
21х²-7х
35ав²+21 а²в
35ав²+21 а²в
(а-3)+3у(а-3)
(а-3)+3у(а-3)
15в+5
15а+5
48х²-8х
48х²-8х
77а²в²+11 ав
77а²в²+11 ав
(в-2)+7у(в-2)
(в-2)+7у(в-2)
14х-7
14х-7
64у²-8у
64у²-8у
36хz²-6xz
36хz²-6xz
3(а-2)+у(а-2)
3(а-2)+у(а-2)
<< 19>> қараша 2016ж
7 класс алгебра
Акимова Р.М
Сабақтың тақырыбы: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару.
Сабақтың мақсаты:
Жаңа білім: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару тәсілін үйрету.
Жаңа түсінік Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару тәсілін біледі және өрнектерді ықшамдап,мәнін табады.
Қолданым әрекеті: Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару үшін
Көбейтіндінің үлестірімділік қасиетін қолданып, есеп шығару барысында пайдалану. Оқушыларды есеп шығаруда қолдана білу және дұрыс әрекет жасау арқылы өзіне-өзі сенімді болуға жетелеу.
Шығармашылық әрекет: Тапсырмаларды орындауда көпмүшені көбейткіштерге жіктеу.Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару амалдарды толық орындайды,ұқсас мүшелерді біріктіреді,өрнектерді ықшамдайды.
Құндылық: дұрыс әрекет
Сабақтың жоспары:
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу.Оқушыларды түгендеу
Амандасу.
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
3в*(6а-2)
3 тәсілі бар
О.к жақша сыртына шығару,топтау, қосымша мүшелер енгізу
Көпмүшені бірнеше бірмүшелер мен көпмүше көбейтіндісі түрінде жазу-мұндай есептерді көпмүшені көбейткіштерге жіктеу дейміз
1.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару 2. Топтау
3. қосымша мүшелер енгізу
Оқушыларға сұрақ беру арқылы зейінін жаңа сабаққа аудару, берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,
Түсіну
2ху-3хz+px,мұндағы х=10,у=5,z=3,p=2 мәнін табу
12а-24 в;5mn²+4np; 10ab+5d-30bc
Жаңа тақырыпты түсіндіру
1.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып х*(2у-3z+p)
10*(2*5-3*3+2)=30
2.24а²в⁴+18а²в²-30а²в² (24,19,30 ортақ бөлгіш-6,ал көрсеткіштердің ең кіші дәрежесі-а²) онда24а²в⁴+18а²в²-30а²в²=6а²в²(4в²+3а-5)
1.Ортақ көбейткішті табу
2. Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару
Оқушылар тапсырмадағы өрнектерді ықшамдайды, өткен тақырыптарды қайталады өрнектің мәнін табады
Қолдану
Оқулықпен жұмыс Тапсырмалар беріледі.
Есептер шығару №132(1-6),№127,№133(1 баған),№134(1-4)№137(1-4)
Оқушылар есептерді шешіп,тақтада шешу жолын жазады
Талдау
Сұрақ- жауапты пайдалану
1.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару алгоритімін айтыңдаршы?
2.Көпмүшенің көбейткіштерге дұрыс жіктелгенін қалай тексеруге болады?
Мұғалім сұрақтарға жауап алу арқылы тақырыпты оқушылар қалай меңгергенін байқайды.
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты меңгергендігі бойынша өз ой-пікірлерін айтады
Жинақтау
ББҮ арқылы сабақты жинақтайды
Үйге тапсырма: №132(7-11), №133(2 баған)
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша өз ойларын жазады.
Бағалау
Бағдаршам,критерий арқылы бағалау
Бағалау шкаласын тарату. Суммативті бағалау
Өзін- өзі, топпен бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
3а+6
3а+6
21х²-7х
21х²-7х
35ав²+21 а²в
35ав²+21 а²в
(а-3)+3у(а-3)
(а-3)+3у(а-3)
15в+5
15а+5
48х²-8х
48х²-8х
77а²в²+11 ав
77а²в²+11 ав
(в-2)+7у(в-2)
(в-2)+7у(в-2)
14х-7
14х-7
64у²-8у
64у²-8у
36хz²-6xz
36хz²-6xz
3(а-2)+у(а-2)
3(а-2)+у(а-2)
3а+6
3а+6
21х²-7х
21х²-7х
35ав²+21 а²в
35ав²+21 а²в
(а-3)+3у(а-3)
(а-3)+3у(а-3)
15в+5
15а+5
48х²-8х
48х²-8х
77а²в²+11 ав
77а²в²+11 ав
(в-2)+7у(в-2)
(в-2)+7у(в-2)
14х-7
14х-7
64у²-8у
64у²-8у
36хz²-6xz
36хz²-6xz
3(а-2)+у(а-2)
3(а-2)+у(а-2)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz