Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тіршілік үшін күрес
<<БЕКІТЕМІН>>
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ директорының ғылыми-әдістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасары: Бейсембаева Н.Б
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Тіршілік үшін күрес
Мектеп: <<Семей қаласының
№37 гимназиясы>> КММ
Күні: 15.11.16ж
Мұғалімнің есімі: Архыматаева Арай Жаксылыковна
СЫНЫП: 11 <<Б>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Тіршілік үшін күрсе түрлеріне мысалдар келтіре отырып талдау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Тіршілік үшін күрес түрлерін анықтайды, топта жұмыс жасайды, мысалдар келтіреді, сұрақтармен жұмыс жасайды
Оқушылардың басым бөлігі:
Тіршілік үшін күрес түрлеріне байланысты кесте толтырады, табиғи сұрыпталуға тіршілік үшін күрестің әсерін зерттеп, анықтайды, постер қорғайды
Кейбір оқушылар:
Суреттермен жұмыс жасай отырып тіршілік үшін күрес түрлерін топтап ерекшеліктеріне тоқталып плакат құрастырады
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Оқушылар тақырыппен жұмыс жасау арқылы тіршілік үшін күрестің ерекшелігін талдап түсінеді, айырмашылықтарын анықтайды
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Табиғи сұрыпталу, түрішілік,түраралық, қолайсыз жағдайлармен күрес түрлерін зерттейді
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
* Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
* Has every learner's choice been recorded? How can we check?
* Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, `lead' the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
* Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Табиғи сұрыпталу тіршілік үшін күрес нәтижесі екендігін айта аласыз ба?
Дәлелдемелер келтіріңіз
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Тіршілік үшін күрес түрлерін анықтау, анықтамасын жазу
Алдыңғы оқу
Табиғи және қолдан сұрыптау бойынша Пікір парағы Венн диаграммасы арқылы білгендерін жазады?( Сағат тілі бағыты бойынша); Ерекшеліктері мен ұқсастықтары
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
3 минут
Ұйымдастрыу кезеңі :
0.1. Сәлемдесу
0.2. Топқа қалай бөлінеді, (Аңдар, құстар, балықтар суреттері бойынша сыныпты топқа бөлінеді)
Оқулық, сурет топқа бөлуге арналған қажетті құралдар
Ортасы
8 минут
5 минут
3 минут
6 минут
2 минут
Миға шабуыл: <<Тіршішлік үшін күрес>> бейнефильмі көрсетіледі. Сұрақ: Бұдан нені байқадық?
Түрлер арасында өз тіршілігін сақтиап қалу
Ендеше бүгінгі тақырыбымыз <<Тіршілік үшін күрес>>
№1 Тапсырма Тақырыппен жұмыс жасау, Ойлан жұптас бөліс. (Джесси Джентильдің диаграммасы)
Топ жетекшілері тақырыпты бөліп береді,
Тақырыпты оқу
Жұбымен талдау
Топта талқылау
І. Бағалау критерилері:
Біледі: Тіршілік үшін күрес түрлерін біледі
Түсінеді: ерекшеліктерін, талдайды, салыстырады
Қолданады: түрлерін анықтай алады;
Күтілетін нәтиже:
Тақырыппен жұмыс жасайды, Тіршілік үшін күрес ерекшелігін талдай отырып, білімдерін кеңейтеді, Тіршілік үшін күрсе түрлеріне арналған постер қорғайды.
Бағалау: Топ жетекшісі бағалау парағына топ мүшелерінің белсенділіктерін жазады.
№2 Тапсырма. <<Жалған нұсқаны табу>>
Жұпқа бөлініңіздер.2. 3 тұжырым жазыңыз, оның біреуі "жалған" болуы керек. 3. Өз тұжырымдарыңызды басқа жұпқа беріңіздер.4. Екінші жұп тұжырымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды.
І. Бағалау критерилері: Тұжырымды мән беріп оқиды, жұпта, топта талдайды. Толық жауапты анықтайды
Күтілетін нәтиже: Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар терминологияны , анықтаманы біледі тіршілік үшін күрес түрлерін түсінеді.
Бағалау: Топ жетекшісі әр оқушының жауабын бақылап бақылау парағына жазады.
№4 Тапсырма: <<Сұрақтар шеңбері>>
Бұл әдіс бойынша оқушылар кезекпен сұрақ қояды. Оқушылар төрт немесе бес адамнан шеңберлер құрады. Тақырып және ойлануға біршама уақыт беріледі. Сосын талқылауды бастаңыздар, әр оқушы 1 минут (немесе басқа уақыт ) үзбей сөйлейді. Бұл уақытта ешкімге еш нәрсе айтуға рұқсат етілмейді. Барлығы айтарын айтып болғаннан кейін. Шағын топ үшін және ортақ талқылау үшін тақырыпты ашыңыз. Оқушы сөзін, өз ойымен емес алдында айтып кеткен оқушының айтқанымен құру керек, сондай-ақ олар жаңа идеялар келтірмеу керек.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың тақырыпты толық аша отырып меңгереді
Бағалау: Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып топ жетекшісі бағалайды.
Дарынды балалар суреттермен жұмыс жасай отырып тіршілік үшін күрес түрлерін топтап ерекшеліктеріне тоқталып плакат құрастырады
Оқулық 11 сынып
Бейнефильм
Тіршілік үшін күрсе суреттері
Презентация
Постер
Аяқталуы
10 минут
<<Өрмекшінің торы>> ойыны арқылы мұғалім сабақ бойынша топтық кері байланыс жасайды. Жіпті қолына алып сұрақ қояды. Тіршілік үшін күрес деген не? Қандай түрлері бар? Келесі оқушы сұраққа жауап бере отырып, жіпті орап отырады. Солай өрмекші торы құрастырылады. Ойнай отырып тақырып бойынша кері байланыс жасалады
Жіп, сұрақтар
Қосымша ақпарат. Жергілікті компонент материалдары
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Дарынды балалар суреттермен жұмыс жасай отырып тіршілік үшін күрес түрлерін топтап ерекшеліктеріне тоқталып плакат құрастырады.
(10 минут)
Топ басшыларының бағалау парағы және <<Өрмекшінің торы>> рефлексиялық ойыны арқылы кері байланыс жасаймын
Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
<<Семей қаласының №37 гимназиясы>> КММ директорының ғылыми-әдістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасары: Бейсембаева Н.Б
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Тіршілік үшін күрес
Мектеп: <<Семей қаласының
№37 гимназиясы>> КММ
Күні: 15.11.16ж
Мұғалімнің есімі: Архыматаева Арай Жаксылыковна
СЫНЫП: 11 <<Б>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Тіршілік үшін күрсе түрлеріне мысалдар келтіре отырып талдау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Тіршілік үшін күрес түрлерін анықтайды, топта жұмыс жасайды, мысалдар келтіреді, сұрақтармен жұмыс жасайды
Оқушылардың басым бөлігі:
Тіршілік үшін күрес түрлеріне байланысты кесте толтырады, табиғи сұрыпталуға тіршілік үшін күрестің әсерін зерттеп, анықтайды, постер қорғайды
Кейбір оқушылар:
Суреттермен жұмыс жасай отырып тіршілік үшін күрес түрлерін топтап ерекшеліктеріне тоқталып плакат құрастырады
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Оқушылар тақырыппен жұмыс жасау арқылы тіршілік үшін күрестің ерекшелігін талдап түсінеді, айырмашылықтарын анықтайды
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Табиғи сұрыпталу, түрішілік,түраралық, қолайсыз жағдайлармен күрес түрлерін зерттейді
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
* Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
* Has every learner's choice been recorded? How can we check?
* Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, `lead' the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
* Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Табиғи сұрыпталу тіршілік үшін күрес нәтижесі екендігін айта аласыз ба?
Дәлелдемелер келтіріңіз
Жазылым бойынша ұсыныстар :
Тіршілік үшін күрес түрлерін анықтау, анықтамасын жазу
Алдыңғы оқу
Табиғи және қолдан сұрыптау бойынша Пікір парағы Венн диаграммасы арқылы білгендерін жазады?( Сағат тілі бағыты бойынша); Ерекшеліктері мен ұқсастықтары
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
3 минут
Ұйымдастрыу кезеңі :
0.1. Сәлемдесу
0.2. Топқа қалай бөлінеді, (Аңдар, құстар, балықтар суреттері бойынша сыныпты топқа бөлінеді)
Оқулық, сурет топқа бөлуге арналған қажетті құралдар
Ортасы
8 минут
5 минут
3 минут
6 минут
2 минут
Миға шабуыл: <<Тіршішлік үшін күрес>> бейнефильмі көрсетіледі. Сұрақ: Бұдан нені байқадық?
Түрлер арасында өз тіршілігін сақтиап қалу
Ендеше бүгінгі тақырыбымыз <<Тіршілік үшін күрес>>
№1 Тапсырма Тақырыппен жұмыс жасау, Ойлан жұптас бөліс. (Джесси Джентильдің диаграммасы)
Топ жетекшілері тақырыпты бөліп береді,
Тақырыпты оқу
Жұбымен талдау
Топта талқылау
І. Бағалау критерилері:
Біледі: Тіршілік үшін күрес түрлерін біледі
Түсінеді: ерекшеліктерін, талдайды, салыстырады
Қолданады: түрлерін анықтай алады;
Күтілетін нәтиже:
Тақырыппен жұмыс жасайды, Тіршілік үшін күрес ерекшелігін талдай отырып, білімдерін кеңейтеді, Тіршілік үшін күрсе түрлеріне арналған постер қорғайды.
Бағалау: Топ жетекшісі бағалау парағына топ мүшелерінің белсенділіктерін жазады.
№2 Тапсырма. <<Жалған нұсқаны табу>>
Жұпқа бөлініңіздер.2. 3 тұжырым жазыңыз, оның біреуі "жалған" болуы керек. 3. Өз тұжырымдарыңызды басқа жұпқа беріңіздер.4. Екінші жұп тұжырымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды.
І. Бағалау критерилері: Тұжырымды мән беріп оқиды, жұпта, топта талдайды. Толық жауапты анықтайды
Күтілетін нәтиже: Сұраққа жауап беру арқылы оқушылар терминологияны , анықтаманы біледі тіршілік үшін күрес түрлерін түсінеді.
Бағалау: Топ жетекшісі әр оқушының жауабын бақылап бақылау парағына жазады.
№4 Тапсырма: <<Сұрақтар шеңбері>>
Бұл әдіс бойынша оқушылар кезекпен сұрақ қояды. Оқушылар төрт немесе бес адамнан шеңберлер құрады. Тақырып және ойлануға біршама уақыт беріледі. Сосын талқылауды бастаңыздар, әр оқушы 1 минут (немесе басқа уақыт ) үзбей сөйлейді. Бұл уақытта ешкімге еш нәрсе айтуға рұқсат етілмейді. Барлығы айтарын айтып болғаннан кейін. Шағын топ үшін және ортақ талқылау үшін тақырыпты ашыңыз. Оқушы сөзін, өз ойымен емес алдында айтып кеткен оқушының айтқанымен құру керек, сондай-ақ олар жаңа идеялар келтірмеу керек.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың тақырыпты толық аша отырып меңгереді
Бағалау: Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып топ жетекшісі бағалайды.
Дарынды балалар суреттермен жұмыс жасай отырып тіршілік үшін күрес түрлерін топтап ерекшеліктеріне тоқталып плакат құрастырады
Оқулық 11 сынып
Бейнефильм
Тіршілік үшін күрсе суреттері
Презентация
Постер
Аяқталуы
10 минут
<<Өрмекшінің торы>> ойыны арқылы мұғалім сабақ бойынша топтық кері байланыс жасайды. Жіпті қолына алып сұрақ қояды. Тіршілік үшін күрес деген не? Қандай түрлері бар? Келесі оқушы сұраққа жауап бере отырып, жіпті орап отырады. Солай өрмекші торы құрастырылады. Ойнай отырып тақырып бойынша кері байланыс жасалады
Жіп, сұрақтар
Қосымша ақпарат. Жергілікті компонент материалдары
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Дарынды балалар суреттермен жұмыс жасай отырып тіршілік үшін күрес түрлерін топтап ерекшеліктеріне тоқталып плакат құрастырады.
(10 минут)
Топ басшыларының бағалау парағы және <<Өрмекшінің торы>> рефлексиялық ойыны арқылы кері байланыс жасаймын
Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz