Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күш тақырыбына
Сабақтың тақырыбы:Деформация. Гук заңы. Динамометр.
Сабақтың мақсаты: Серпімділік күші, деформация және Гук заңы ,динамометр туралы негізгі ұғымдарды қалыптастыру.
Міндеттері: 1. Деформация және Гук заңының қандай физикалық шамаларға тәуелді екендігін білу
2. Деформация және Гук заңы,динамометр туралы білімдерін, оқушылардың өзіндік ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.
3.Оқушының функционалдық сауаттылығын есеп шығару дағдысын қалыптастыру.
4. Алған білімді өмірде пайдалана білу.
Қолданылатын модуль:"Білім берудегі жаңа тәсілдер","Акт қолдану","Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету". "Оқытудағы басқару және көшбасшы".
Стратегиялар:диалогтік оқыту,сыни тұрғыдан ойлану.
Ресурстар:Интерактивті тақта,слайд,жұмыс парағы,бағалау парақшалары.
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-ірекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Үйтапсырмасын тексеру "Сәйкестендіру тесті"
Негізгі бөлім
"Ойқозғау"
Сабақтың тақырыбын мақсатын айту
.
"Мағынаны ажырату"
Жаңа тақырыпты бекіту .Оқу материалын қабылдаудағы оқушыт үсінігін тексеру
Миғашабуыл
Есепшығару.
Демалыссәті.
Қорытынды
Оқушыларды қарсы алу,қал-жағдайын сұрау.Оқушыларды түрлі-түсті карточкалар арқылы топқа бөлу
Өткен сабақты "сәйкестендіру тестісі " бойынша жауап береді.
№
Сұрақтар
Жауаптар
1
Денелердің инерттілігінің өлшемі
А)заттың тығыздығы
2
Күш
Ә)бағытынада байланысты
3
Денелердің Жерге тартылу күшін-
Б)Ньютон, килоньютон
4
Заттың көлем бірлігіндегі массасына тең физикалық шама
В)вектор - лық шама
5.
Денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Г)масса
6
Күш бірліктері
Ғ)ауырлықкүші
7
Күш әрекеті сан мәніне ғана емес
Д)күш
Демонстрация:
1.Серіппеге жүктерді ілу.(Серпімділік күші дененің жасалған материалының қатаңдығына тура пропорционал
2.Созу және сығу деформациясы
3.Динамометрмен көрініс<<серіппеге неғұрлым көбірек жүк ілсек ол көбірек созылады.>>
Серпімділік күші дененің абсалют ұзаруына (созылуына) тура пропорционал
Слайд
Денелердің күшәсерінен формасы мен көлемінің өзгеруі деформация (Deformation) деп аталады
Деформация себебі: атомдардың арақашықтығын өзгерткенде олардың арасындағы күштер де өзгеріске ұшырайды және ол күштер денені бастапқы қалпына әкеліуге тырысады
.
ДЕФОРМАЦИЯ-екіге бөлінеді:
1.Күштердің әрекеті тоқталғаннан кейінденеөзінің бастапқы пішіні мен өлшемі өз қалпына келетін болса-серпімді деформациядепаталады. 2. Күштіңәсеретуінтоқтатқаннанкейін,денеөзініңбастапқыпішіні мен өлшемінөзгететінболса,олпластикалық деформация депаталады.
Слайд
Гук заңыныңанықтамасы:
Дененің созылу немесе сығылу кезіндегі серпімділік күшінің модулі дене ұзындығының өзгеруіне тура пропорционал.
Fсерп=kx k-қатаңдық (пропорционалдық коэффицент.)
ХБЖ-жүйесінде қатаңдық Ньютонның метрге қатынасымен (Н/м) өрнектеледі.
х-дененің ұзындығының өзгеру
Әр топқа тақырыптарды бөліп беремін:
1,4-топ "Деформация", 2,5-топ."Гук заңы",
3-топ"Динамометр тақырыптары бойынша ассоциация құрады.
Деңгейліктапсырмалар.
1. 3Н күш әсер еткен кезде 6 см ұзарған серіппенің қатаңдығын табыңдар
2.Динамометр серіппесі 4Н күштің әсерінен 5 мм-ге ұзарды.Серіппені 16 мм-ге ұзартатын жүктің қатаңдығын анықта.
3.320Н күштің әсерінен серіппе аморизаторлары 9 мм жиырылды.1,60Н күштің әсерінен серіппе қанша мм-ге қысқарады?
1.Күш тақырыбына
Оқушылар қолдарын бір-біріне соғады..Денеге күш түсетіндей етіп,оңға-солға қарай қозғалады.
2.Сынып оқушылары деформацияға ұшырады.
Оқушылар орындарынант ұрып бір-біріне иықтарын тигізеді. Содан соң қолдарын жоғары- төмен көтеріп керіліп созылады.
3Күшжәне деформация тақырыбын жақсы түсінді .(Осы 2жаттығуды қосып қайталайды)
Үйге тапсырма §26,27,28
10жаттығу 1,2
Мұғалімге амандасады, сұраққа жауап береді,топқа бөлінеді.
Сынып көшбасшысы сәттілік тілейді.
Әр топ өзтапсырмаларын сәйкестендіреді.Жауап парағын басқа топпен алмастырады
Топтар бірін-бірі бағалайды
7 жауап -"5"
6 жауа -"4"
4-5жауап-3
Дұрысжауап.:
1Г,2В,3Ғ,4А,5Д 6Б,7Ә
Әр топ көрсетілген демонстрация туралы өз ойларын айтады,
Постермен жұмыс жасайды.
Дәптерге сабақтың тақырыбы жазылады.
Әр топ есеп шығару кезінде формулаларды дұрыспайдалануды, физикалық есептерді шығару алгоритмін сақтайды.
Топ көшбасшылары бүгінгі жұмыстарына пікір білдіреді.
Сабақтың мақсаты: Серпімділік күші, деформация және Гук заңы ,динамометр туралы негізгі ұғымдарды қалыптастыру.
Міндеттері: 1. Деформация және Гук заңының қандай физикалық шамаларға тәуелді екендігін білу
2. Деформация және Гук заңы,динамометр туралы білімдерін, оқушылардың өзіндік ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.
3.Оқушының функционалдық сауаттылығын есеп шығару дағдысын қалыптастыру.
4. Алған білімді өмірде пайдалана білу.
Қолданылатын модуль:"Білім берудегі жаңа тәсілдер","Акт қолдану","Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету". "Оқытудағы басқару және көшбасшы".
Стратегиялар:диалогтік оқыту,сыни тұрғыдан ойлану.
Ресурстар:Интерактивті тақта,слайд,жұмыс парағы,бағалау парақшалары.
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-ірекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кіріспе
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Үйтапсырмасын тексеру "Сәйкестендіру тесті"
Негізгі бөлім
"Ойқозғау"
Сабақтың тақырыбын мақсатын айту
.
"Мағынаны ажырату"
Жаңа тақырыпты бекіту .Оқу материалын қабылдаудағы оқушыт үсінігін тексеру
Миғашабуыл
Есепшығару.
Демалыссәті.
Қорытынды
Оқушыларды қарсы алу,қал-жағдайын сұрау.Оқушыларды түрлі-түсті карточкалар арқылы топқа бөлу
Өткен сабақты "сәйкестендіру тестісі " бойынша жауап береді.
№
Сұрақтар
Жауаптар
1
Денелердің инерттілігінің өлшемі
А)заттың тығыздығы
2
Күш
Ә)бағытынада байланысты
3
Денелердің Жерге тартылу күшін-
Б)Ньютон, килоньютон
4
Заттың көлем бірлігіндегі массасына тең физикалық шама
В)вектор - лық шама
5.
Денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Г)масса
6
Күш бірліктері
Ғ)ауырлықкүші
7
Күш әрекеті сан мәніне ғана емес
Д)күш
Демонстрация:
1.Серіппеге жүктерді ілу.(Серпімділік күші дененің жасалған материалының қатаңдығына тура пропорционал
2.Созу және сығу деформациясы
3.Динамометрмен көрініс<<серіппеге неғұрлым көбірек жүк ілсек ол көбірек созылады.>>
Серпімділік күші дененің абсалют ұзаруына (созылуына) тура пропорционал
Слайд
Денелердің күшәсерінен формасы мен көлемінің өзгеруі деформация (Deformation) деп аталады
Деформация себебі: атомдардың арақашықтығын өзгерткенде олардың арасындағы күштер де өзгеріске ұшырайды және ол күштер денені бастапқы қалпына әкеліуге тырысады
.
ДЕФОРМАЦИЯ-екіге бөлінеді:
1.Күштердің әрекеті тоқталғаннан кейінденеөзінің бастапқы пішіні мен өлшемі өз қалпына келетін болса-серпімді деформациядепаталады. 2. Күштіңәсеретуінтоқтатқаннанкейін,денеөзініңбастапқыпішіні мен өлшемінөзгететінболса,олпластикалық деформация депаталады.
Слайд
Гук заңыныңанықтамасы:
Дененің созылу немесе сығылу кезіндегі серпімділік күшінің модулі дене ұзындығының өзгеруіне тура пропорционал.
Fсерп=kx k-қатаңдық (пропорционалдық коэффицент.)
ХБЖ-жүйесінде қатаңдық Ньютонның метрге қатынасымен (Н/м) өрнектеледі.
х-дененің ұзындығының өзгеру
Әр топқа тақырыптарды бөліп беремін:
1,4-топ "Деформация", 2,5-топ."Гук заңы",
3-топ"Динамометр тақырыптары бойынша ассоциация құрады.
Деңгейліктапсырмалар.
1. 3Н күш әсер еткен кезде 6 см ұзарған серіппенің қатаңдығын табыңдар
2.Динамометр серіппесі 4Н күштің әсерінен 5 мм-ге ұзарды.Серіппені 16 мм-ге ұзартатын жүктің қатаңдығын анықта.
3.320Н күштің әсерінен серіппе аморизаторлары 9 мм жиырылды.1,60Н күштің әсерінен серіппе қанша мм-ге қысқарады?
1.Күш тақырыбына
Оқушылар қолдарын бір-біріне соғады..Денеге күш түсетіндей етіп,оңға-солға қарай қозғалады.
2.Сынып оқушылары деформацияға ұшырады.
Оқушылар орындарынант ұрып бір-біріне иықтарын тигізеді. Содан соң қолдарын жоғары- төмен көтеріп керіліп созылады.
3Күшжәне деформация тақырыбын жақсы түсінді .(Осы 2жаттығуды қосып қайталайды)
Үйге тапсырма §26,27,28
10жаттығу 1,2
Мұғалімге амандасады, сұраққа жауап береді,топқа бөлінеді.
Сынып көшбасшысы сәттілік тілейді.
Әр топ өзтапсырмаларын сәйкестендіреді.Жауап парағын басқа топпен алмастырады
Топтар бірін-бірі бағалайды
7 жауап -"5"
6 жауа -"4"
4-5жауап-3
Дұрысжауап.:
1Г,2В,3Ғ,4А,5Д 6Б,7Ә
Әр топ көрсетілген демонстрация туралы өз ойларын айтады,
Постермен жұмыс жасайды.
Дәптерге сабақтың тақырыбы жазылады.
Әр топ есеп шығару кезінде формулаларды дұрыспайдалануды, физикалық есептерді шығару алгоритмін сақтайды.
Топ көшбасшылары бүгінгі жұмыстарына пікір білдіреді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz