Шәйнектің спираліндегі ток күшін анықта

Тақырыбы: « Тұрақты электр тогы» тақырыбына есептер шығару

Өткізу түрі: «Биоинтернет» картасы, БжС технологиясы.

Мақсаты:.

Тұрақты токтың жұмысы мен қуаты, Джоуль-Ленц заңы, Ом заңы анықтамаларын, кедергі, кернеу физикалық шамаларды есептеуде қолдана білуге дағдылану .

* _Өткен тақырып бойынша 63% -ға жеткен оқушылардың білім мен біліктілігін сөйлеу арқылы нақты бекіту. Балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік -ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру.

Міндеті : технологиялық карталардың регламентінің орындалуы.

Күтілетін нәтиже: алға қойылған мақсатқа жету. 2 тип іс-әрекет амалы мен білімді бекіту бойынша оқу сабағы: мотивация > жетекші білім мен іс-әрекет амалдарын өзектендіру > стандарттық және өзгермелі жағдаяттарда білімді қолдану үлгілерін құру > білімді өз бетінше қолдану > бақылау және өздік бақылау > түзету > талдау.

1

Ұйымдастыру кезеңі

мотивация

Күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптарға қалған уақыт көрсетіледі. Оқушылардың мотивациясы сыныптың бір топ ретінде болуы: Сыныптық-топ «Биоинтернет» және «Жаттықтырғыш» карталар бойынша максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқыту барысында уақытты үнемдеуді болжайды және «Логика», «Көшбасшы», «КТС» карталарындағы жұмыс түрлерін пайдалануға мүмкіндік жасайды. «Биоинтернет»картасы бойынша оқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы : 1. Терезенің сыртында сиқырлы өмір, өмірде табысты болу үшін сабақта табысты болу керек. 2. Орындадың + түсіндіре білдің = менгердің. 3. Білімді болу - өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің. 4. Үйренгің келсе - үйрет, оқыт. 5. Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып өзіңе көмектесу.

Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады. №1. кесте ООМ бойынша жұмыс

барысын түсіндіру. Ойлау қабілетінің дамуына, табыс

ты болуға ынталандыру. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі

1: 2
Ұйымдастыру кезеңімотивация: Жетекші білімдері мен іс-әрекет тәсілдерін өзектілендіру
Күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптарға қалған уақыт көрсетіледі. Оқушылардың мотивациясы сыныптың бір топ ретінде болуы: Сыныптық-топ «Биоинтернет» және «Жаттықтырғыш» карталар бойынша максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқыту барысында уақытты үнемдеуді болжайды және «Логика», «Көшбасшы», «КТС» карталарындағы жұмыс түрлерін пайдалануға мүмкіндік жасайды. «Биоинтернет»картасы бойынша оқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы : 1. Терезенің сыртында сиқырлы өмір, өмірде табысты болу үшін сабақта табысты болу керек. 2. Орындадың + түсіндіре білдің = менгердің. 3. Білімді болу - өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің. 4. Үйренгің келсе - үйрет, оқыт. 5. Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып өзіңе көмектесу.:

Егер «Алгоритм» картасы бойынша жұмыс жүргізілгеннен 48 сағаттан артық уақыт өтсе, онда ОӘЖА бойынша қысқаша тақырыпты қайталауға рұқсат етіледі. Оқушылар тақырып бойынша сұрақ қою керек.

ТКШ . . Кернеуі 5 В, ток күші 0, 01 А қозғалмайтын өткізгіште 20 минутта бөлініп шығатын жылу мөлшері

. АКШ . Кедергісі 6 Ом, ұзындығы 3 м және көлденең қимасының ауданы 0, 25 мм 2 константин сымының меншікті кедергісі неге тең. ?

ЖКШ. Кернеуі 12 В . ұзындығы 200 м, қимасы 0, 5 мм 2 мыс сымынан өтетін ток күшін есептеңдер(

Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады. №1. кесте ООМ бойынша жұмысбарысын түсіндіру. Ойлау қабілетінің дамуына, табысты болуға ынталандыру. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі: Қайталау ұзаққа созылмауы тиіс. Оқушыларды жұмыс жүргізуге тақтаға шығаруға болмайды.
1: 3
Ұйымдастыру кезеңімотивация:

1 цикл.

Стандартты

және өзгермелі

жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау

Күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптарға қалған уақыт көрсетіледі. Оқушылардың мотивациясы сыныптың бір топ ретінде болуы: Сыныптық-топ «Биоинтернет» және «Жаттықтырғыш» карталар бойынша максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқыту барысында уақытты үнемдеуді болжайды және «Логика», «Көшбасшы», «КТС» карталарындағы жұмыс түрлерін пайдалануға мүмкіндік жасайды. «Биоинтернет»картасы бойынша оқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы : 1. Терезенің сыртында сиқырлы өмір, өмірде табысты болу үшін сабақта табысты болу керек. 2. Орындадың + түсіндіре білдің = менгердің. 3. Білімді болу - өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің. 4. Үйренгің келсе - үйрет, оқыт. 5. Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып өзіңе көмектесу.:

Сынып үш тапсырма алады ТКШ - АКШ - ЖКШ екі нұсқа бойынша Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. 1. Мұғалім дұрыс жауаптарды тақтадан көрсетеді. Тақтаға барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған балалар шығады және әр оқушыны мұғалім тексереді - бұлар «Альфа»тобы. 2. Тақтаға екі тапсырманы дұрыс орындаған балалар шығады. Оларды «Альфа» тобындағы оқушылар тек середі. 3. Бір тапсырма немесе барлық тапсырмасы дұрыс орындалмаған оқушылар үшінші қатарға отырады, бұлар «Гамма» тобы, ал екі тапсырманы дұрыс орындаған, тексеруден өткен оқушылар екінші қатарға отырады - бұлар «Бета» тобы, «Альфа» тобының балалары бірінші қатарға отырады. 4 оқушы шығарылады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады. №1. кесте ООМ бойынша жұмысбарысын түсіндіру. Ойлау қабілетінің дамуына, табысты болуға ынталандыру. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі: ТКШ
Жауабы
АКШ
жауабы
ЖКШ
жауабы
911. Шамның қылы арқылы өтетін ток күші 2 А. Шамдағы кернеу 10 В, ол шам қылының кедергісі . . .
688. Кедергісі R = 5 Ом өткізгіштен t = 1, 5 мин уақытта q = 45 Кл электр өтеді. Өткізгіштің ұштарындағы кернеу.
.
2121. Жүкшығырын айналдыратын электр қозғалтқышы 9120 Тең жұмыс атқарады. 4 А ток күшіне 24 Кл заряд өткендегі электроматордың қуатын тап.
2; 3
3

Жұмыстың аяқталуы 5+30 формуласы бойынша Тапсырманы орындау бойынша сыныпты үш топқа бөлу .

Альфа: ТКШ-АКШ-ЖКШ

Бета: акш-ткш Гамма: ткш немесе барлық тапсырма дұрыс орындалмады

Альфа:-4

Бета:-5

Гамма:-8

1:
Ұйымдастыру кезеңімотивация:
Күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптарға қалған уақыт көрсетіледі. Оқушылардың мотивациясы сыныптың бір топ ретінде болуы: Сыныптық-топ «Биоинтернет» және «Жаттықтырғыш» карталар бойынша максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқыту барысында уақытты үнемдеуді болжайды және «Логика», «Көшбасшы», «КТС» карталарындағы жұмыс түрлерін пайдалануға мүмкіндік жасайды. «Биоинтернет»картасы бойынша оқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы : 1. Терезенің сыртында сиқырлы өмір, өмірде табысты болу үшін сабақта табысты болу керек. 2. Орындадың + түсіндіре білдің = менгердің. 3. Білімді болу - өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің. 4. Үйренгің келсе - үйрет, оқыт. 5. Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып өзіңе көмектесу.:
Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады. №1. кесте ООМ бойынша жұмысбарысын түсіндіру. Ойлау қабілетінің дамуына, табысты болуға ынталандыру. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі:
1:
Ұйымдастыру кезеңімотивация:
Күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптарға қалған уақыт көрсетіледі. Оқушылардың мотивациясы сыныптың бір топ ретінде болуы: Сыныптық-топ «Биоинтернет» және «Жаттықтырғыш» карталар бойынша максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқыту барысында уақытты үнемдеуді болжайды және «Логика», «Көшбасшы», «КТС» карталарындағы жұмыс түрлерін пайдалануға мүмкіндік жасайды. «Биоинтернет»картасы бойынша оқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы : 1. Терезенің сыртында сиқырлы өмір, өмірде табысты болу үшін сабақта табысты болу керек. 2. Орындадың + түсіндіре білдің = менгердің. 3. Білімді болу - өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің. 4. Үйренгің келсе - үйрет, оқыт. 5. Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып өзіңе көмектесу.:
Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады. №1. кесте ООМ бойынша жұмысбарысын түсіндіру. Ойлау қабілетінің дамуына, табысты болуға ынталандыру. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі:
1:
Ұйымдастыру кезеңімотивация:
Күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптарға қалған уақыт көрсетіледі. Оқушылардың мотивациясы сыныптың бір топ ретінде болуы: Сыныптық-топ «Биоинтернет» және «Жаттықтырғыш» карталар бойынша максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқыту барысында уақытты үнемдеуді болжайды және «Логика», «Көшбасшы», «КТС» карталарындағы жұмыс түрлерін пайдалануға мүмкіндік жасайды. «Биоинтернет»картасы бойынша оқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы : 1. Терезенің сыртында сиқырлы өмір, өмірде табысты болу үшін сабақта табысты болу керек. 2. Орындадың + түсіндіре білдің = менгердің. 3. Білімді болу - өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің. 4. Үйренгің келсе - үйрет, оқыт. 5. Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып өзіңе көмектесу.:
Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады. №1. кесте ООМ бойынша жұмысбарысын түсіндіру. Ойлау қабілетінің дамуына, табысты болуға ынталандыру. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі:

Ұқсас жұмыстар
Электр кернеуін өлшейтін құрал
Электр кедергісі
Тоқ жұмысы
Тізбек бөлігі үшін ом заңы. электр кедергісі. өткізгіштің меншікті кедергісі
«тұрақты электр тогы» тарауы бойынша оқу модулі
Фарадей заңы. 8 сынып
"магнит өрісі" тарауын қайталау
Тоқ көзі
Ток күші мен кернеуді есептеу
Электр зарядының өлшем бірлігі айт
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz