Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ спикерінің бағалауы
Сынып: 9 <<А>>
Пән: Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Қазақстанның 1920 - 1940 жылдардағы қоғамдық саяси жағдайы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 1920-40 жылдардағы Қазақстан қоғамында болған саяси және мәдени өзгерістер туралы, осы өзгерістердің нәтижелері және кейінгі дамуға тигізген әсері туралы алған білімдерін толықтыру.
Дамытушылық: 30 жылдардағы тарихи оқиғаларды, саяси өмірдегі өзгерістерді дұрыс бағалай және тұжырымдай білуге үйрету, деректер мен зерттеулерді өз бетінше оқып, қажетіне сай пайдалану, ғылыми бағыт-бағдар беру. Ізденушілікке баулу, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз елінің зиялыларын құрметтеу, қадір - қасиетін қастерлей білуге ұлтжандылық пен сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақ әдістері: топтық, СТО, сұрақ-жауап.
Көрнекілігі: тірек-сызбалар, видео, интерактивті тақта, стикерлер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг амандасу. Әр елдің амандасу салты:
Италияндықтар құшақтасады;
Бразилиялықтар шынтағымен амандасады;
Үнділіктер екі алақанын төсіне жақындатып, бастарын иеді.
Топқа бөлу.
ІІ. Видео қою, жаңа сабақтын тақырыбын анықтау. Мақсатын анықтау.
Жаңа сабақ
Сабақ жоспары:
+ Сталиндік казармалық социализм
+ Зиялы қауымды жаппай қудалау
+ <<Халық жауларын>> жазалау
+ Қуғындауға қарсылық
+ Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялық лагерьлер
ЖИГСО әдісі
Топқа тапсырмалар беру. Мәтін бойынша постер құру. \10 мин\
1топ Зиялы қауымды жаппай қудалау
2 топ Халық жауларын қудалау
3 топ Қуғындауға қарсылық
4 топ Қазақстан аумағындағы лагерьлер
Топты қайта бөлу, талқылаудан соң мүшелерін қайта топқа жинау, топта қайта талқылау. \8 мин\
ІҮ.Сергіту сәті. \2 мин\
Ү.Сабақты бекіту:
Топтық тапсырмалар беру: \8 мин\
1. Сәйкестендіру тесті
2. Тарихи тұлғаларды анықта.
3. Кескін картадан Карлаг, Степлаг, АЛЖИР көрсету.
ҮІ. Қорытындылау. Түйін сөз. \3 мин\
Independent, country, history, democracy аудармасын сұрау, осы сөздерді пайдалана отырып, қорытынды шығару.
ҮІІ. Бағалау. Топқа бағалау парағын беру. Топ спикерінің бағалауы.
ҮІІІ. Үй тапсырмасы: §20 оқу, Алаш зиялылары туралы қосымша деректер әкелу.
Пән: Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Қазақстанның 1920 - 1940 жылдардағы қоғамдық саяси жағдайы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 1920-40 жылдардағы Қазақстан қоғамында болған саяси және мәдени өзгерістер туралы, осы өзгерістердің нәтижелері және кейінгі дамуға тигізген әсері туралы алған білімдерін толықтыру.
Дамытушылық: 30 жылдардағы тарихи оқиғаларды, саяси өмірдегі өзгерістерді дұрыс бағалай және тұжырымдай білуге үйрету, деректер мен зерттеулерді өз бетінше оқып, қажетіне сай пайдалану, ғылыми бағыт-бағдар беру. Ізденушілікке баулу, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз елінің зиялыларын құрметтеу, қадір - қасиетін қастерлей білуге ұлтжандылық пен сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақ әдістері: топтық, СТО, сұрақ-жауап.
Көрнекілігі: тірек-сызбалар, видео, интерактивті тақта, стикерлер
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг амандасу. Әр елдің амандасу салты:
Италияндықтар құшақтасады;
Бразилиялықтар шынтағымен амандасады;
Үнділіктер екі алақанын төсіне жақындатып, бастарын иеді.
Топқа бөлу.
ІІ. Видео қою, жаңа сабақтын тақырыбын анықтау. Мақсатын анықтау.
Жаңа сабақ
Сабақ жоспары:
+ Сталиндік казармалық социализм
+ Зиялы қауымды жаппай қудалау
+ <<Халық жауларын>> жазалау
+ Қуғындауға қарсылық
+ Қазақстан аумағында орналасқан концентрациялық лагерьлер
ЖИГСО әдісі
Топқа тапсырмалар беру. Мәтін бойынша постер құру. \10 мин\
1топ Зиялы қауымды жаппай қудалау
2 топ Халық жауларын қудалау
3 топ Қуғындауға қарсылық
4 топ Қазақстан аумағындағы лагерьлер
Топты қайта бөлу, талқылаудан соң мүшелерін қайта топқа жинау, топта қайта талқылау. \8 мин\
ІҮ.Сергіту сәті. \2 мин\
Ү.Сабақты бекіту:
Топтық тапсырмалар беру: \8 мин\
1. Сәйкестендіру тесті
2. Тарихи тұлғаларды анықта.
3. Кескін картадан Карлаг, Степлаг, АЛЖИР көрсету.
ҮІ. Қорытындылау. Түйін сөз. \3 мин\
Independent, country, history, democracy аудармасын сұрау, осы сөздерді пайдалана отырып, қорытынды шығару.
ҮІІ. Бағалау. Топқа бағалау парағын беру. Топ спикерінің бағалауы.
ҮІІІ. Үй тапсырмасы: §20 оқу, Алаш зиялылары туралы қосымша деректер әкелу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz