Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тұрлаулы мүшелер. Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі 3-сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Тұрлаулы мүшелер>>
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушылардың ойлау,есте сақтап жазу,сөздік қорларын,тіл байлықтарын дамыту.
ә)Бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құраудағы негізгі қызметін байқатып,тұрлаулы мүшелерді меңгерту.Оқушылардың байланыстыра сөйлеу дағдыларын жетілдіру.Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері бастауыш пен баяндауыш туралы білімдерін кеңейту.
б)Оқушыларды сауатты,таза жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:сұрақ - жауап, әңгімелеу
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: суретер,кестелер
Сабақтың барысы:
1.а)Ұйымдастыру бөлімі.
ә) Психологиялық дайындық.
б) Сабақтың мақсатын хабарлау.
(Алдыңғы сабақта диктант жұмысы жүргізілді)
2.Кубизм стратегиясы:
-Бұл текше (куб).Оның 6 жағы бар.(алдыңғы,артқы,астыңғы үстіңгі,сол жағы,оң жағы.)
-Бүгінгі сабағымызда осы алты жақтағы әр түрлі тапсырмаларды орындаймыз.
Текшенің бірінші жағы)
Есте сақтап жазу.
-Енді осы суреттегі әрбіреуінің қимыл қозғалыстарын еске түсіріп көрейік.(Ұшақ ұшады. Мысық мияулайды. Жаңбыр жауады. Құлын жүгіреді. Қоян секіреді. Машина жүреді.)
-Енді талдап көрейік.Мысалы: Мысық мияулайды.
-Осы сөйлем қандай 2 сөйлем мүшесінен тұрады?
-Бастауыш пен баяндауыштан.
Жаңа сабақ.
Талдау әдісі:(Текшенің екінші жағы,оқулықпен жұмыс)
172-жаттығу.(Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып,көшіріп жазу.Тұрлаулы мүшелердің астын сызу.)
173-жаттығу.(Ауызша.Сөйлемді оқиды.Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойып,олар сөйлемнің қандай мүшесі екенін айтады.)
174-жаттығу.(Тақтада.Көп нүктенің орнына бастауыштарын қойып,сөйлемдерді көшіріп жазады.)
Сергіту сәті:(Понтамимикалық ойын)
(3 қатардан 3 оқушы шығып тапсырманы іштерінен оқып,қимылмен көрсетеді.Қалған оқушылар кімнің? Ненің? Қимылы екенін тауып айтады.Партаның жанына шығып жасап көрсетеді.)
Тапсырмалары:
1.Ескек ескен қайықшының қимылын көрсету.
2.Сапта жүріп келе жатырған сарбаздың қимылын көрсету.
3.Ұшып бара жатырған құстың қимылын көрсету.
Текшенің үшінші жағы)
(Текшенің төртінші жағы)Ойын әдісі:
.Суреттеу әдісі:(Текшенің бесінші жағы)
Мысалы: Дәрігер емдейді.
Гүлді сыйлайды.
.(Текшенің алтыншы жағы) Жинақтау әдісі:
Қорытындылау:
-Тұрлаулы мүшелерге қандай сөйлем мүшелері жатады? (сұрақтар қойылады)
Үйге тапсырма: 175- жаттығу
Бағалау , мадақтау.
Сабақтың тақырыбы: <<Тұрлаулы мүшелер>>
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушылардың ойлау,есте сақтап жазу,сөздік қорларын,тіл байлықтарын дамыту.
ә)Бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құраудағы негізгі қызметін байқатып,тұрлаулы мүшелерді меңгерту.Оқушылардың байланыстыра сөйлеу дағдыларын жетілдіру.Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері бастауыш пен баяндауыш туралы білімдерін кеңейту.
б)Оқушыларды сауатты,таза жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:сұрақ - жауап, әңгімелеу
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: суретер,кестелер
Сабақтың барысы:
1.а)Ұйымдастыру бөлімі.
ә) Психологиялық дайындық.
б) Сабақтың мақсатын хабарлау.
(Алдыңғы сабақта диктант жұмысы жүргізілді)
2.Кубизм стратегиясы:
-Бұл текше (куб).Оның 6 жағы бар.(алдыңғы,артқы,астыңғы үстіңгі,сол жағы,оң жағы.)
-Бүгінгі сабағымызда осы алты жақтағы әр түрлі тапсырмаларды орындаймыз.
Текшенің бірінші жағы)
Есте сақтап жазу.
-Енді осы суреттегі әрбіреуінің қимыл қозғалыстарын еске түсіріп көрейік.(Ұшақ ұшады. Мысық мияулайды. Жаңбыр жауады. Құлын жүгіреді. Қоян секіреді. Машина жүреді.)
-Енді талдап көрейік.Мысалы: Мысық мияулайды.
-Осы сөйлем қандай 2 сөйлем мүшесінен тұрады?
-Бастауыш пен баяндауыштан.
Жаңа сабақ.
Талдау әдісі:(Текшенің екінші жағы,оқулықпен жұмыс)
172-жаттығу.(Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып,көшіріп жазу.Тұрлаулы мүшелердің астын сызу.)
173-жаттығу.(Ауызша.Сөйлемді оқиды.Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойып,олар сөйлемнің қандай мүшесі екенін айтады.)
174-жаттығу.(Тақтада.Көп нүктенің орнына бастауыштарын қойып,сөйлемдерді көшіріп жазады.)
Сергіту сәті:(Понтамимикалық ойын)
(3 қатардан 3 оқушы шығып тапсырманы іштерінен оқып,қимылмен көрсетеді.Қалған оқушылар кімнің? Ненің? Қимылы екенін тауып айтады.Партаның жанына шығып жасап көрсетеді.)
Тапсырмалары:
1.Ескек ескен қайықшының қимылын көрсету.
2.Сапта жүріп келе жатырған сарбаздың қимылын көрсету.
3.Ұшып бара жатырған құстың қимылын көрсету.
Текшенің үшінші жағы)
(Текшенің төртінші жағы)Ойын әдісі:
.Суреттеу әдісі:(Текшенің бесінші жағы)
Мысалы: Дәрігер емдейді.
Гүлді сыйлайды.
.(Текшенің алтыншы жағы) Жинақтау әдісі:
Қорытындылау:
-Тұрлаулы мүшелерге қандай сөйлем мүшелері жатады? (сұрақтар қойылады)
Үйге тапсырма: 175- жаттығу
Бағалау , мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz