Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау

С. Ерубаев жалпы орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Бегалиева Құралайдың 9«ә»-сыныбына қазақстан тарихы пәнінен арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тақырыбы 26

Әдебиет пен өнер
Тақырыбы 26: Мақсаты
Әдебиет пен өнер: 1920-30 жж Қазақстандағы мәдениет саласындағы жетістіктері мен танымал өнер қайраткерлерінің еңбектерін жан-жақты талдап бірлескен оқу арқылы меңгерту
Тақырыбы 26: Жалпы мақсат
Әдебиет пен өнер: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Тақырыбы 26: Күтілетін нәтиже
Әдебиет пен өнер:

Оқушылардың жұмыс істеу дағдылары жетіледі, жүйелі ойлау қабілеті дамиды, өз бетінше қорытынды жасау, құбылыстарды салыстыру, айырмашылығын білуге үйренеді

Оқушылардың қызығушылығы артады.

Тақырыбы 26: 7 модульдің қолданылуы
Әдебиет пен өнер: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 26: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Әдебиет пен өнер: «Бұл мәлімет шындық па әлде жалған ба?», «Миға шабуыл», «ДЖИГСО» «Венн диаграммасы», «Кезбе тілші»
Тақырыбы 26: Қолданылатын ресурстар
Әдебиет пен өнер: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 26: Сабақ барысы
Әдебиет пен өнер: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тақырыбы 26:

Ұйымдастыру кезеңі

5-минут

Әдебиет пен өнер:

Ынтымақтастық орта орнату мақсатында «Жүрек жылуы» тренингін жүргізу.

Топқа бөлу

Оқушылар дөңгелене тұрып, бір- біріне жүрек ұсына отырып, тілектерін білдіреді.

Үш топқа бөлінеді.

Тақырыбы 26:

Білу

Түсіну

5-минут

Әдебиет пен өнер: «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау
Оқушылар берілген сұрақтарға топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
Тақырыбы 26:

Қолдану

15-минут

Әдебиет пен өнер:

«ДЖИГСО» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну

1. 20-30 жж. әдебиеттің дамуына үлесін қосқан қайраткерлер мен олардың жарық көрген еңбектері?

2. 20-жылдардың аяқ кезінде әдебиетке келіп қосылған жастар:

3. Қазақ кеңестік өнерінің қалыптасуы

Мәтінмен жұмыс жасайды, талқылайды, пікір алмасады. Әңгімелейді, зерттейді

Топ идеясын қорғайды.

Топ сұрағы өзге топқа қойылады.

Тақырыбы 26:

Сергіту сәті:

3-минут

Әдебиет пен өнер: «Бұл мәлімет шындық па әлде жалған ба?» ойыны
Оқушылардың қызуғышылығы артады. Жалпы сұрақтарға шындық немесе жалған деп жауап береді
Тақырыбы 26: Талдау 7-минут
Әдебиет пен өнер: «Кезбе тілші» ойыны топтарға «1920-1930 ж. ж. әдебиет пен өнер » тақырыбына бағдарламасын жасау қажет 1-топ: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. 2-топ: Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді. 3-топ: Тілші; оқиға орнынан ақпарат, сұхбат алады
Рөлдік ойын жүргізеді
Тақырыбы 26:

Жинақтау

7-минут

Әдебиет пен өнер:

Венн диаграммасы

20-ғасырдың 20-30 жылдардағы мәдениет пен 21-ғасыр басындағы қазіргі кездегі мәдениетпен салыстыру . Өз өлкеміздің мәдениетіне де тоқталып өту

Кестені толтырады, өз ойын ортаға салады
Тақырыбы 26:

Бағалау

2-минут

Әдебиет пен өнер: Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
Әр топ бағалау парақшасы арқылы өздерінін топтарын бағалайды
Тақырыбы 26:

Үйге тапсырма

1-минут

Әдебиет пен өнер: Даталарды жаттау, дәптерге “Т” кестесін орындау.
Күнделікке жазып алады

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың жұмысын тексеру
Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып
Жай бөлшектерге есептер
Оқушыларға тапсырма
Топ мүшелері
Компьютер. компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. 5-сынып
Парасимпатикалық жүйкелер
Одағайдың түрлері
Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері
Компьютерлік желілер туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz