Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
С.Ерубаев жалпы орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Бегалиева Құралайдың 9<<ә>>-сыныбына қазақстан тарихы пәнінен арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы 26
Әдебиет пен өнер
Мақсаты
1920-30 жж Қазақстандағы мәдениет саласындағы жетістіктері мен танымал өнер қайраткерлерінің еңбектерін жан-жақты талдап бірлескен оқу арқылы меңгерту
Жалпы мақсат
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың жұмыс істеу дағдылары жетіледі,жүйелі ойлау қабілеті дамиды,өз бетінше қорытынды жасау, құбылыстарды салыстыру,айырмашылығын білуге үйренеді
Оқушылардың қызығушылығы артады.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Бұл мәлімет шындық па әлде жалған ба?>> ,<<Миға шабуыл>>, <<ДЖИГСО>> <<Венн диаграммасы>>, <<Кезбе тілші>>
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
5-минут
Ынтымақтастық орта орнату мақсатында <<Жүрек жылуы>> тренингін жүргізу.
Топқа бөлу
Оқушылар дөңгелене тұрып, бір- біріне жүрек ұсына отырып, тілектерін білдіреді.
Үш топқа бөлінеді.
Білу
Түсіну
5-минут
<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы үй жұмысын сұрау
Оқушылар берілген сұрақтарға топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
Қолдану
15-минут
<<ДЖИГСО>> әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну
1. 20-30 жж. әдебиеттің дамуына үлесін қосқан қайраткерлер мен олардың жарық көрген еңбектері?
2. 20-жылдардың аяқ кезінде әдебиетке келіп қосылған жастар:
3. Қазақ кеңестік өнерінің қалыптасуы
Мәтінмен жұмыс жасайды, талқылайды, пікір алмасады. Әңгімелейді, зерттейді
Топ идеясын қорғайды.
Топ сұрағы өзге топқа қойылады.
Сергіту сәті:
3-минут
<<Бұл мәлімет шындық па әлде жалған ба?>> ойыны
Оқушылардың қызуғышылығы артады.Жалпы сұрақтарға шындық немесе жалған деп жауап береді
Талдау 7-минут
<<Кезбе тілші>> ойыны топтарға <<1920-1930 ж.ж. әдебиет пен өнер >> тақырыбына бағдарламасын жасау қажет 1-топ: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. 2-топ: Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді. 3-топ: Тілші; оқиға орнынан ақпарат,сұхбат алады
Рөлдік ойын жүргізеді
Жинақтау
7-минут
Венн диаграммасы
20-ғасырдың 20-30 жылдардағы мәдениет пен 21-ғасыр басындағы қазіргі кездегі мәдениетпен салыстыру . Өз өлкеміздің мәдениетіне де тоқталып өту
Кестені толтырады,өз ойын ортаға салады
Бағалау
2-минут
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
Әр топ бағалау парақшасы арқылы өздерінін топтарын бағалайды
Үйге тапсырма
1-минут
Даталарды жаттау, дәптерге "Т" кестесін орындау.
Күнделікке жазып алады
Тақырыбы 26
Әдебиет пен өнер
Мақсаты
1920-30 жж Қазақстандағы мәдениет саласындағы жетістіктері мен танымал өнер қайраткерлерінің еңбектерін жан-жақты талдап бірлескен оқу арқылы меңгерту
Жалпы мақсат
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың жұмыс істеу дағдылары жетіледі,жүйелі ойлау қабілеті дамиды,өз бетінше қорытынды жасау, құбылыстарды салыстыру,айырмашылығын білуге үйренеді
Оқушылардың қызығушылығы артады.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Бұл мәлімет шындық па әлде жалған ба?>> ,<<Миға шабуыл>>, <<ДЖИГСО>> <<Венн диаграммасы>>, <<Кезбе тілші>>
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
5-минут
Ынтымақтастық орта орнату мақсатында <<Жүрек жылуы>> тренингін жүргізу.
Топқа бөлу
Оқушылар дөңгелене тұрып, бір- біріне жүрек ұсына отырып, тілектерін білдіреді.
Үш топқа бөлінеді.
Білу
Түсіну
5-минут
<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы үй жұмысын сұрау
Оқушылар берілген сұрақтарға топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
Қолдану
15-минут
<<ДЖИГСО>> әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну
1. 20-30 жж. әдебиеттің дамуына үлесін қосқан қайраткерлер мен олардың жарық көрген еңбектері?
2. 20-жылдардың аяқ кезінде әдебиетке келіп қосылған жастар:
3. Қазақ кеңестік өнерінің қалыптасуы
Мәтінмен жұмыс жасайды, талқылайды, пікір алмасады. Әңгімелейді, зерттейді
Топ идеясын қорғайды.
Топ сұрағы өзге топқа қойылады.
Сергіту сәті:
3-минут
<<Бұл мәлімет шындық па әлде жалған ба?>> ойыны
Оқушылардың қызуғышылығы артады.Жалпы сұрақтарға шындық немесе жалған деп жауап береді
Талдау 7-минут
<<Кезбе тілші>> ойыны топтарға <<1920-1930 ж.ж. әдебиет пен өнер >> тақырыбына бағдарламасын жасау қажет 1-топ: телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. 2-топ: Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді. 3-топ: Тілші; оқиға орнынан ақпарат,сұхбат алады
Рөлдік ойын жүргізеді
Жинақтау
7-минут
Венн диаграммасы
20-ғасырдың 20-30 жылдардағы мәдениет пен 21-ғасыр басындағы қазіргі кездегі мәдениетпен салыстыру . Өз өлкеміздің мәдениетіне де тоқталып өту
Кестені толтырады,өз ойын ортаға салады
Бағалау
2-минут
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
Әр топ бағалау парақшасы арқылы өздерінін топтарын бағалайды
Үйге тапсырма
1-минут
Даталарды жаттау, дәптерге "Т" кестесін орындау.
Күнделікке жазып алады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz