Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың сабаққа дайындығын білу

Сыныбы: 4 <<В>>
Сабақтың тақырыбы
Келер шақ
Жалпы мақсаты
Оқушылардың етістік туралы алған білім - білік дағдыларын кеңейте отырып,келер шақ туралы түсінік беру, ой қорытындысын жасай алуға, тілдік қабілетін дамыта алуға, ақпаратпен жұмыс жасауға жағдай туғызу. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері
1 Етістіктің шақтары туралы біледі, мысал келтіреді, бөліседі.
2. Алған білімдерін шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды.
3. Мысалдар келтіреді, өз пікірлерін айтады, алған білімдерінің құндылығын анықтайды.
Өзін - өзі,жұпты бағалауды үйренеді

Сабақ типі
Аралас сабақ
Әдістер
Түсіндіру, баяндау, тапсырмалар орындау
Оқушының өзін-өзі бағалауы
Тақтада бағалау критериі:
1-ұпай - түсіндірмей орындаса.
2-ұпай - түсіндіре отырып орындаса.
3-ұпай - толық мазмұнын ашып, талдаса.

Сабақ кезеңдері
1. Кіріспе, Тұсау кесер кезеңі
2. Негізгі бөлім
3. Қорытынды, бағалау
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Мақсаты
Ұйымдастыру

Топқа бөлу
Шаттық шеңбері: <<Мен саған.... тілеймін>>

Төрт түрлі түс арқылы төрт топқа бөлу

Оқушылар көңіл күйлерін білдіреді
Әр оқушы төрт түстен өзіне ұнағанын алып, топқа бөлінеді

Оқушылардың сабаққа дайындығын білу

Үй тапсырмасын сұрау

<<Ой қозғау>>\

<<Бармақ>> арқылы арқылы бағалау
кім болғың келеді?
Әр топ оқушыларынан кім болғысы келетін сұрау

Болашақ кім болғысы келетінін бір сөйлеммен айтады
өзара бағалауды үйренеді

сөйлемдегі етістік арқылы сабақ тақырыбын ашады
Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.
<<Алан мен Дананы тыңдайық>>
(<>сайты.)
.Тест

.<<дұрыс не бұрыс>>

<<бос орынды толтыр>>

Сергіту сәті.
Интербелсенді тақтадан тақырып бойынша оқушыларға ролик көрсету
Жұмыс дәптері арқылы тапсырмаларды орындату.

Тапсырмаларды қалай орындау керектігі туралы түсіндіру

Интербелсенді тақтадан Бағалау парақшасын шығарып қою

Музыкаға сәйкес би қимылдарын жасау
1-Тапсырмада жауаптың дұрыс немесе бұрысына <<+>> белгісін қояды.

Дұрыс жауапты белгілейді
Бағалайды.
Оқушылар тапсырманы шарты бойынша жауап береді
. Сыни тұрғыдан ойлану арқылы оқушылардың салыстыра отырып ақпаратпен жұмыс жасауға, өзін-өзі бағалауға және өзара бағалауға үйрету.
Оқушылардың жылдам ойлау қабілеттерін кеңейту

Оқушылардың сөйлеу,сыни тұрғыдан ойлану дағдысын дамыту.

Оқулық
пен жұмыс
1-Жаттығу

2-жаттығу
(Жұптық тапсырма)

5- жаттығу
(жеке тапсырма
Оқулықтағы жаттығуды
көшіріп,шартын орындайды
ауызша орындайды

Оқулықтағы тапсырманы біреуі жай сөйлемдерді, екіншісі құрмалас сөйлемдерді көшіреді

Оқушылар тізбектей оқып, шарты бойынша жауап береді

Оқушылар дәптерге тапсырманы шарты бойынша орындайды.

Сөйлемдегі етістікті ауызша талдауға төселеді

Оқушыларды сауатты , көркем жазуға дағдыландыру

Қортынды
<<ойланайық, ізденейік, шешімін табайық>>
Топтық жұмыс
Әр топқа бір- бір суреттен беру.
Сол суреттегі жануарға жұмбақ құрастыру мақал жазу

Топтық бағалау << екі жұлдыз, бір ұсыныс>>
Әр топ оқушылары өздеріне берілген тапсырманы орындайды

Топ басшысы бағалайды
Ынтымақтастықта сыни тұрғыдан ойлау арқылы шығармашылық қабілеттері дамиды,

Рефлексия
Жұмыс дәптердегі кері байланыс бағанын толтыру
Өз ойын жазады
.
Оқушы мұғалімнің сабағы бағалап, өзара кері байланысты жүзеге асыру

Үйге тапсырма
5- жаттығу.

Сыныбы: 4 <<В>>
Сабақтың тақырыбы
Келер шақ
Жалпы мақсаты
Оқушылардың етістік туралы алған білім - білік дағдыларын кеңейте отырып,келер шақ
туралы , ой қорытындысын жасай алуға, тілдік қабілетін дамыта алуға, ақпаратпен жұмыс
жасауға жағдай туғызу. Оқушылардың жеке,
топтық жұмыстары арқылы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері
1 сөйлем түрлері туралы біледі, мысал келтіреді, бөліседі. Жай сөйлемдерден құрмалас
сөйлемдер жасай алады және құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыра алады.
2. Алған білімдерін шешім қабылдауға пайдаланады, саралайды, талқылайды.
3. Мысалдар келтіреді, өз пікірлерін айтады, алған білімдерінің құндылығын анықтайды.
Өзін - өзі,жұпты бағалауды үйренеді

Сабақ типі
Аралас сабақ
Әдістер
Түсіндіру, баяндау
Оқушының өзін-өзі бағалауы
Тақтада бағалау критериі:
1-ұпай - түсіндірмей орындаса.
2-ұпай - түсіндіре отырып орындаса.
3-ұпай - толық мазмұнын ашып, талдаса.

Сабақ кезеңдері
4. Кіріспе, Тұсау кесер кезеңі
5. Негізгі бөлім
6. Қорытынды, бағалау
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Мақсаты
Ұйымдастыру

-Қазір кімнің көңіл-күйі өте тамаша, қол көтерсін!
Кімнің досы осы сыныпта отыр, қолын шапалақтасын!
-Кім өз-өзіне сенімді, қол көтерсін!
-Бүгін біздер сабақта не істейтінімізді білетін бала қолын шапалақтасын!
-Қазір не істейтінімізді білмейтін бала қол көтерсін!

Оқушылар іс- қимылдар
арқылы сұраққа жауап беріп,
көңіл күйлерін білдіреді

Оқушылардың сабаққа дайындығын білу
<<мозайка>>
Әр топқа сөздер жазылған қималар тастаймын.
1-топ: сөйлем туралы өз ойлары
2 топ : сөйлемнің айтылуы мен жазылуына қарай бөлінуі
3топ: сөйлем мүшелеріне қарай бөлінуі
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау

Әр топ сөйлем, оның түрлері
туралы өз білетіндерін айтып
шығады

Әр топ келесі топты түстермен
бағалайды
Оқушыларды жаңа сабаққа бағыт жасау.
алған білімдерін салыстырады, өзара бағалауды үйренеді
Жаңа сабаққа даярлық кезеңі.
<<Алан мен Дананы тыңдайық>>
(<>сайты.)
* .<<дұрыс не бұрыс

* Тест

Сергіту сәті.
Интербелсенді тақтадан тақырып бойынша оқушыларға ролик көрсету
Жұмыс дәптері арқылы тапсырмаларды орындату.

Тапсырмаларды қалай орындау керектігі туралы түсіндіру
Бағалау парақшасын шығарып қою

2- жаттығу
Ауызша орындалады
1-Тапсырмада жауаптың дұрыс
немесе бұрысына <<+>> белгісін
қояды.

Дұрыс жауапты белгілейді
Бағалайды.
Оқушылар тапсырманы шарты
бойынша жауап береді
. Сыни тұрғыдан ойлану арқылы оқушылардың салыстыра отырып ақпаратпен жұмыс жасауға, өзін-өзі бағалауға және өзара бағалауға үйрету.
Оқушылардың сөйлеу, ойлау қабілеттерін кеңейту

Оқулық
пен жұмыс
3-жаттығу
(Жеке тапсырма)

4- жаттығу
(Жұптық жұмыс)
Тақырыпқа сәйкес мақалды көшіріп,шартын орындайды

Оқулықтағы тапсырманы біреуі жай сөйлемдерді, екіншісі құрмалас сөйлемдерді көшіреді
Тақтадағы өзін- өзі бағалау критерийлері бойынша орындалады
Оқушылар дәптерге тапсырманы
шарты бойынша орындайды.
Оқушыларды сауатты жай сөйлемнен құрмалас сөйлемнің айыра алады, өзара бағалуды үйренеді
<<сен білесің бе?>>
Сөйлем дегеніміз не? Қасиеті, қызметі тб жөнінде презентаия.
Оқушы шығып, презентациясын
қорғайды
Жаңа ақпаратпен бөліседі
Қортынды: Сематика
лық карта
Кеңейтілген тапсырма беріледі.
Тапсырманы орындау арқылы
оқушылар өз деңгейлерін біледі
тақырыпты қаншалықты меңгергенін бағалау.
Рефлексия
Балаларға кемпірқосақ суреті салынған қағаз таратылып беріледі Егер оқушы сабақты жақсы түсінсе, кемпірқосақтың ең биік жеріне күннің суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс түсінбесе кемпірқосақтың төменгі жағына бұлттың суретін салады.

Оқушылар берілген баспалдаққа өздеріне ұнаған суретті салады.
Оқушы мұғалімнің сабағы бағалап, өзара кері байланысты жүзеге асыру

№257 орта мектеп

Ашық сабақ

Пәні: Қазақ тілі

Тақырыбы: Келер шақ

Мұғалімі: Нағметова Шынар Мұратбекқызы

Қызылорда қаласы

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Мазмұндама жинағы
Сүйек сынғанда, буын шыққанда және байламдар созылғанда алғашқы көмек көрсету
Топпен бағалау. Сабақтың түрі
Топ жетекшісінің бағалауы
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Практикалық жұмыс. Күрделі шарттар
Primary, secondary school. 9 сынып
Мультфильмдер еліне саяхат
Жаңа ақпараттық технологияларды ағылшын тілі сабағында тиімді пайдалану
Пәндер