Техникада үйкеліс әрекетін ескеру

Пәні: Физика

Сыныбы: 7

Cабақтың тақырыбы: Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру

Сабақтың мақсаты: 1. Үйкелістің пайда болу себептері мен түрлерін білу керек.

2. Үйкелістің пайдасы мен зиянын түсіну керек

3. Үйкеліс күші неге тәуелді неге тәуелді емес екенін

эксперимент жүзінде байқап көріп,

F үйк = μN үйкеліс күшінің формуласын есептер шығаруда

қолдану керек.

Күтілетін нәтиже : 1. Үйкелістің пайда болу себептері мен түрлерін білді

2. Үйкелістің пайдасы мен зиянын түсінді

3. Үйкеліс күшін эксперимент жүзінде көріп,

F үйк = μN үйкеліс күшінің формуласын есептер шығаруда

қолданды.

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Әдіс - тәсілі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

АКТ пайдалану

Сынт тұрғыдан ойлауға үйрету

Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқыту үшін және оқуды бағалау

Дереккөздер: Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7-сынып оқулығы

www. ustaz. kz

www. 45minut. kz классная физика сайты

Ресурстар: үлестірмелі қағаздар, смайликтер, бағалау парақтары, ағаш білеуше, динамометр, таразы.

Сабақтың кезеңдері:

Мұғалімнің

іс - әрекеті

Оқушының

іс - әрекеті

Бағалау
Сабақтың кезеңдері:: Ұйымдастыру
Мұғалімніңіс - әрекеті:

Сәлемдесу, кезекші оқушыны тыңдау, назарларын сабаққа аудару

Психологиялық дайындық

«Комплимент»

Үш топқа болу:физикалық шамалар мен өлшем бірліктер және табиғат құбылыстарымен бойынша

Оқушыныңіс - әрекеті:

Сәлемдеседі

Топқа бөлінеді

I-топ «Шамалар»

II- «Өлшем бірліктер»

III - «Табиғат құбылыстары»

Бағалау:
Сабақтың кезеңдері:: Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалімніңіс - әрекеті:
  1. Тест алу
  2. Он сұрақ стратегиясын қолданамын

1. Денелердің жерге тартылу күші ауырлық күші(иә)

2. БӘТЗ тұжырымдаған Галилей(жоқ)

3. Денеге әрекет ететін ауырлық күші дене массасына кері пропорционал(жоқ)

4. Салмақты А әрпімен белгілейді (жоқ)

5. Лифтімен төмен түсе бастаған мезетте салмақсыздық күйін кешеміз (иә)

6. Салмағы 500Н бала салмағы 50Н бір денені ұстап тұр. Ол Жерді 600Н күшпен қысады (жоқ)

7. Тұрақты джидің шамасы жуық шамамен 10 Н/кг ға тең (иә)

8. Денелер тек жерге ғана емес, басқа да аспан денелеріне тартылады (иә)

9. Күн жүйесі планеталарының ішіндегі массасы ең азы Марс (жоқ)

10. Айдағы тартылыс Жердегіден алты есе аз (иә)

Оқушыныңіс - әрекеті:

1. Тестіні топпен белгілейді

2. Он сұраққа «иә» «жоқ» деп қана жауап береді

Бағалау:

Тестке төмендегі

критериалды бағалауды ұсынамын.

1. «10» 3 ұпай

2. «9-8»2 ұпай

3. «7»1ұпай

Бағалау парағына топ басшысы бағалайды

Сабақтың кезеңдері:: Білу
Мұғалімніңіс - әрекеті:

Кәне, балалар тақтаға назар салып қарайықшы. (интербелсенді тақтадан суреттер көрсетемін)

ptici_218  Фото 2. Цветок. Чудесное превращение.

imgpreview?key=3d96ebc06811d5f4&mb=imgdb_preview_459 15

Түрткі болу сұрақтарын қою арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етемін.

  1. Мына суреттер нені білдіреді?
  2. Осы әрбір әрекет физика тілінде қалай аталады?
  3. Бұл әрекеттер күштің қай түрімен жүзеге асып жатыр?

Ойлан-Жұптас-Бөліс әдісін қолданамын. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылармен бірге айқындап аламын.

Оқушыныңіс - әрекеті:

Трение в быту

Сурет сырын ашуға

тырысады. Ойланады, топта талқылайды, бірінің идеясы мен бірі бөліседі. Оқушылар сыныпта талқылауға визуалды түрде қатыса алады.

Бағалау:
Сабақтың кезеңдері:: Түсіну
Мұғалімніңіс - әрекеті:

Топтың жартысына тақырыптық ресурс таратамын. Қалған жартысына Классная физика сайтына кіріп, тақырыптық видео анимацияны көруге болатынын айтамын

Не білдіңіздер? Күштердің өзара байланысын түсіндіріп бере аласыздарма? Басқаша қалай түсіндіруге болады?

Оқушыныңіс - әрекеті:

Топтағы оқушылардың бір екеуі кітаппен, қалғаны өз ұялы телефондарынан немесе ноутбукке USB модем арқылы классная физика сайтына шығып, видеоны көріп, мағлұмат алады. Үйкеліс күшінің түрлерімен танысып, техникадағы үйкеліс әрекеттеріне мысалдар келтіре отырып баяндайды.

Оқулықтағы мәліметтермен салыстырады?

Бағалау:

Бағдаршам стратагиясын қолданамын.

Жасыл-түсіндім

Қызыл- мүлдем түсінбедім

Сары-сенімсізбін

Сабақтың кезеңдері:: Қолдану
Мұғалімніңіс - әрекеті:

Ал, балалар айтыңыздаршы қандай жаңа мағлұматтармен таныстыңызда?

Енді интербелсенді тақтаға назар салайықшы.

(Леонардо Да Винчидің салған суреттерін көрсетемін)

-Леонардо Да Винчи

Туралы мағлұмат айтып кетемін. (оқушылар білмеген жағдайда)

Енді осы ұлы тұлға жасаған тәжірибені өзіміз жасап көрсек қайтеді?

Тәжірибенің орындалу барысымен таныстырамын

Бағыт бағдар беріп отырымын

Тәжірибені орындап болғаннан кейін «Уақыт шеңбері» стратегиясын қолданамын

Оқушыныңіс - әрекеті:

Танысқан жаңалықтарымен бөліседі.

Интер белсенді тақтадаңы суреттерді көріп, кімнің туындылары екенін айтады.

Әр топ өздеріне берілген тәжірибелерді орындайды

sily

I - топ динамометрге байланған бір ағаш білеушені горизонталь жатқан тақтай үстімен бірқалыпты қозғалысқа келтіреді

II- топ динамометрге байланған екі ағаш білешені горизонталь жатқан тақтай үстімен бірқалыпты қозғалысқа келтіріп динамометр көрсетулерін салыстырады.

Тәжірибеден алынған мәліметтер бойынша дарынды оқушылар есеп құрастырып, шығарады?

Оқушылар талқылау кезінде түсініктеме айтуға мүмкіндігі бар. Бір оқушы бастайды, барлығы кезекпен жұмыс істейді

Бағалау:

Смайликтермен бағалау

Топтар бірін бірі бағалайды.

Бағалау критерийлері бағалау парағында жазылып тұрады.

1. Анықтама -1

2. Мысалдар келтірілсе-2

3. Дәлелдер болса-3

Сабақтың кезеңдері:: Талдау
Мұғалімніңіс - әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар орындатамын

А. Сөйлемді толықтыр

В. Сұрағын тап

С. Негізгі туынды формулаларды қолданып, есептер шығарады

Оқушыныңіс - әрекеті:

Оқушылар тапсырманы орындайды

А. Дененің өзі . . . тұрған бетке . . . бағытта түсіретін күшін . . . күші деп атайды

В.

-бір дене екінші дене бетімен


Ұқсас жұмыстар
Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Үйкеліс күші. үйкеліс әрекетін техникада ескеру
Үйкеліс күші 7 сынып
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы ақпарат
Үйкеліс күшінің пайда болу себептері
Үйкеліс күші. Сілтеме
Үйкеліс коэффициенті
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі
Үйкеліс күші туралы
Үйкеліс күшіне тәжірибе жасау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz