Техникада үйкеліс әрекетін ескеру

Пәні: Физика
Сыныбы: 7
Cабақтың тақырыбы: Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Сабақтың мақсаты: 1. Үйкелістің пайда болу себептері мен түрлерін білу керек.
2. Үйкелістің пайдасы мен зиянын түсіну керек
3. Үйкеліс күші неге тәуелді неге тәуелді емес екенін
эксперимент жүзінде байқап көріп,
F үйк = μN үйкеліс күшінің формуласын есептер шығаруда
қолдану керек.
Күтілетін нәтиже : 1. Үйкелістің пайда болу себептері мен түрлерін білді
2. Үйкелістің пайдасы мен зиянын түсінді
3. Үйкеліс күшін эксперимент жүзінде көріп,
F үйк = μN үйкеліс күшінің формуласын есептер шығаруда
қолданды.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
АКТ пайдалану
Сынт тұрғыдан ойлауға үйрету
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқыту үшін және оқуды бағалау
Дереккөздер: Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7-сынып оқулығы
www. ustaz. kz
www. 45minut. kz классная физика сайты
Ресурстар: үлестірмелі қағаздар, смайликтер, бағалау парақтары, ағаш білеуше, динамометр, таразы.
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
Сәлемдесу, кезекші оқушыны тыңдау, назарларын сабаққа аудару
Психологиялық дайындық
«Комплимент»
Үш топқа болу:физикалық шамалар мен өлшем бірліктер және табиғат құбылыстарымен бойынша
Сәлемдеседі
Топқа бөлінеді
I-топ «Шамалар»
II- «Өлшем бірліктер»
III - «Табиғат құбылыстары»
- Тест алу
- Он сұрақ стратегиясын қолданамын
1. Денелердің жерге тартылу күші ауырлық күші(иә)
2. БӘТЗ тұжырымдаған Галилей(жоқ)
3. Денеге әрекет ететін ауырлық күші дене массасына кері пропорционал(жоқ)
4. Салмақты А әрпімен белгілейді (жоқ)
5. Лифтімен төмен түсе бастаған мезетте салмақсыздық күйін кешеміз (иә)
6. Салмағы 500Н бала салмағы 50Н бір денені ұстап тұр. Ол Жерді 600Н күшпен қысады (жоқ)
7. Тұрақты джидің шамасы жуық шамамен 10 Н/кг ға тең (иә)
8. Денелер тек жерге ғана емес, басқа да аспан денелеріне тартылады (иә)
9. Күн жүйесі планеталарының ішіндегі массасы ең азы Марс (жоқ)
10. Айдағы тартылыс Жердегіден алты есе аз (иә)
1. Тестіні топпен белгілейді
2. Он сұраққа «иә» «жоқ» деп қана жауап береді
Тестке төмендегі
критериалды бағалауды ұсынамын.
1. «10» 3 ұпай
2. «9-8»2 ұпай
3. «7»1ұпай
Бағалау парағына топ басшысы бағалайды
Кәне, балалар тақтаға назар салып қарайықшы. (интербелсенді тақтадан суреттер көрсетемін)
Түрткі болу сұрақтарын қою арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етемін.
- Мына суреттер нені білдіреді?
- Осы әрбір әрекет физика тілінде қалай аталады?
- Бұл әрекеттер күштің қай түрімен жүзеге асып жатыр?
Ойлан-Жұптас-Бөліс әдісін қолданамын. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушылармен бірге айқындап аламын.
Сурет сырын ашуға
тырысады. Ойланады, топта талқылайды, бірінің идеясы мен бірі бөліседі. Оқушылар сыныпта талқылауға визуалды түрде қатыса алады.
Топтың жартысына тақырыптық ресурс таратамын. Қалған жартысына Классная физика сайтына кіріп, тақырыптық видео анимацияны көруге болатынын айтамын
Не білдіңіздер? Күштердің өзара байланысын түсіндіріп бере аласыздарма? Басқаша қалай түсіндіруге болады?
Топтағы оқушылардың бір екеуі кітаппен, қалғаны өз ұялы телефондарынан немесе ноутбукке USB модем арқылы классная физика сайтына шығып, видеоны көріп, мағлұмат алады. Үйкеліс күшінің түрлерімен танысып, техникадағы үйкеліс әрекеттеріне мысалдар келтіре отырып баяндайды.
Оқулықтағы мәліметтермен салыстырады?
Бағдаршам стратагиясын қолданамын.
Жасыл-түсіндім
Қызыл- мүлдем түсінбедім
Сары-сенімсізбін
Ал, балалар айтыңыздаршы қандай жаңа мағлұматтармен таныстыңызда?
Енді интербелсенді тақтаға назар салайықшы.
(Леонардо Да Винчидің салған суреттерін көрсетемін)
-Леонардо Да Винчи
Туралы мағлұмат айтып кетемін. (оқушылар білмеген жағдайда)
Енді осы ұлы тұлға жасаған тәжірибені өзіміз жасап көрсек қайтеді?
Тәжірибенің орындалу барысымен таныстырамын
Бағыт бағдар беріп отырымын
Тәжірибені орындап болғаннан кейін «Уақыт шеңбері» стратегиясын қолданамын
Танысқан жаңалықтарымен бөліседі.
Интер белсенді тақтадаңы суреттерді көріп, кімнің туындылары екенін айтады.
Әр топ өздеріне берілген тәжірибелерді орындайды
I - топ динамометрге байланған бір ағаш білеушені горизонталь жатқан тақтай үстімен бірқалыпты қозғалысқа келтіреді
II- топ динамометрге байланған екі ағаш білешені горизонталь жатқан тақтай үстімен бірқалыпты қозғалысқа келтіріп динамометр көрсетулерін салыстырады.
Тәжірибеден алынған мәліметтер бойынша дарынды оқушылар есеп құрастырып, шығарады?
Оқушылар талқылау кезінде түсініктеме айтуға мүмкіндігі бар. Бір оқушы бастайды, барлығы кезекпен жұмыс істейді
Смайликтермен бағалау
Топтар бірін бірі бағалайды.
Бағалау критерийлері бағалау парағында жазылып тұрады.
1. Анықтама -1
2. Мысалдар келтірілсе-2
3. Дәлелдер болса-3
Деңгейлік тапсырмалар орындатамын
А. Сөйлемді толықтыр
В. Сұрағын тап
С. Негізгі туынды формулаларды қолданып, есептер шығарады
Оқушылар тапсырманы орындайды
А. Дененің өзі . . . тұрған бетке . . . бағытта түсіретін күшін . . . күші деп атайды
В.
-бір дене екінші дене бетімен
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz