Файл қосу

Бағалау критерийлары

Пән: Әртүрлі
Математика пәні бойынша сабақ жоспары ҚМЖ

САБАҚ:
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару
Мектеп: <<И.Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен >> коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: 26.01.2016
Оқытушының аты-жөні:
Турсунова Н.Т.

СЫНЫП: 5[а]
Қатысушылар саны: 6

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқыту мақсаттары

Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқи алу,
оларды бөлуді орындай алуы

Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар :
Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқуды біледі,оларды бөлуді орындай алады
Оқушылардың басым бөлігі:
Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады
Кейбір оқушылар :
Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыра алады
және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер қасиеттерін білудің есептер шығаруда қаншалықты маңызды
екендігін дәлелдей алады.

Тілдік мақсат
Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады

Берілген санға кері сан түсініктерін ұғынады

Есептерді жазуда. айтуда математикалық терминдерді орынды пайдалану ұсынылады.

Алдыңғы білім
Бұл сабақта оқушылар өздеріне таныс жай бөлшектерді көбейту , бөлу , қысқартуларды есептеу дағдыларын пайдалана алады.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар

3 мин

6мин

Мотивация
Сабақты ұйымдастыру
Оқушылардың сабақ басындағы көңіл күйлерін анықтау

Психологиялық тренинг : <<Доп лақтыру>> (жабық сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аудару)
Мысалы:
1. 3,6, 15 ,27 , 21 16 ,6743 сандарына кері сандарды ата
2. 2421 :67 бөлуді орында
3. кері сан деп қандай сандарды айтамыз?
4. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу алгоритмы
5. Аралас санды аралас санға бөлу алгоритмын айт
6. Жай сандарды ааралас санға бөлу алгоритмы

стикер, маркер, бағалау парағы

3-5 мин

2мин

3мин

18-21мин

Миға шабуыл :Ментальды карта толтырады.
М:

112
1
212
27
25:410

37:614

123:109

26:9

Жаңа тақырыпқа <<көпірше>>
Мұғалім сабақ бойынша қосымша түсініктер береді.

Топтық жұмыс
Оқушыларды топқа бөлу
<<Капитан >> ойыны арқылы 2 топқа бөлінеді.
Топ ережесін қабылдау

№ 614 ,615 , № 621-622 ,
резерв№ 623 есептерді шығару

Сағат тілі бағытымен есептер топ ішінде ауыстырылып шығарылады, оқушылар бір-бірін және өзін критерий бойынша бағалайды
Топқа жұмыс беру
бойынша бағаланады

Ментальды карта

5 сынып оқулығы
Деңгейлік тапсырмалар

2 мин

5мин
Ортақ критерий құру
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Шешу жолы айқын көрсетілген
Түсінгенін айта алуы

Қорытынды:
1 Топ бойынша Венн диаграммасын кескіндейді: онда оқушылар жай бөлшектерді көбейту мен бөлу жайлы түсініктерін диаграмма түрінде көрсетеді
2 <<Не білетінмін>>. <<Не білдім? Не қиын болды? Не білгім келеді>> әдісімен оқушы үнін тыңдай отырып кері байланыс орнату.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісімен пікірлерін білдіреді

Саралау
А Бақшада 7ағаш бар,7ағашта 7ден бұтақ бар, әр бұтақта 7ден торғай отыр ,әр торғайдың ауызында бірден дән бар.Бақшада барлығы неше дін бар?
Сол сияқты шығармашылық есептер беріледі

Бағалау
Критерий бойынша бағалау

Екі жұлдыз бір тілек
Басбармақ әдісі
Үш шапалақ әдісі
Ауызша мадақтау
Пәнаралық байланыс

Бағалау парағы ____________________________________
Кезеңдер
Бағалау критерийлары
Өзін-өзі бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы
Пән мұғалімінің бағалауы
Қорытынды баға
Ментальды карта толтыру
Тез және дұрыс толтырылуы

Алгоритм
Есептер
Сұрақтар

Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Есептердің шешу жолы айқын көрсетілгендігі
Түсінгенін айта алуы



Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды ұйымдастыру
Тәрбие. сабақтас құрмалас сөйлем
Айгөлек әні Б. Байқадамов
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі
Бисерден көбелек тоқу
Отан. құрмалас сөйлем
Жай бөлшектерге есептер
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Жұмыс. қуат. энергия
Пәндер