Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау критерийлары
Математика пәні бойынша сабақ жоспары ҚМЖ
САБАҚ:
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару
Мектеп: <<И.Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен >> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: 26.01.2016
Оқытушының аты-жөні:
Турсунова Н.Т.
СЫНЫП: 5[а]
Қатысушылар саны: 6
Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқыту мақсаттары
Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқи алу,
оларды бөлуді орындай алуы
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар :
Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқуды біледі,оларды бөлуді орындай алады
Оқушылардың басым бөлігі:
Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады
Кейбір оқушылар :
Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыра алады
және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер қасиеттерін білудің есептер шығаруда қаншалықты маңызды
екендігін дәлелдей алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады
Берілген санға кері сан түсініктерін ұғынады
Есептерді жазуда. айтуда математикалық терминдерді орынды пайдалану ұсынылады.
Алдыңғы білім
Бұл сабақта оқушылар өздеріне таныс жай бөлшектерді көбейту , бөлу , қысқартуларды есептеу дағдыларын пайдалана алады.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
3 мин
6мин
Мотивация
Сабақты ұйымдастыру
Оқушылардың сабақ басындағы көңіл күйлерін анықтау
Психологиялық тренинг : <<Доп лақтыру>> (жабық сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аудару)
Мысалы:
1. 3,6, 15 ,27 , 21 16 ,6743 сандарына кері сандарды ата
2. 2421 :67 бөлуді орында
3. кері сан деп қандай сандарды айтамыз?
4. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу алгоритмы
5. Аралас санды аралас санға бөлу алгоритмын айт
6. Жай сандарды ааралас санға бөлу алгоритмы
стикер, маркер, бағалау парағы
3-5 мин
2мин
3мин
18-21мин
Миға шабуыл :Ментальды карта толтырады.
М:
112
1
212
27
25:410
37:614
123:109
26:9
Жаңа тақырыпқа <<көпірше>>
Мұғалім сабақ бойынша қосымша түсініктер береді.
Топтық жұмыс
Оқушыларды топқа бөлу
<<Капитан >> ойыны арқылы 2 топқа бөлінеді.
Топ ережесін қабылдау
№ 614 ,615 , № 621-622 ,
резерв№ 623 есептерді шығару
Сағат тілі бағытымен есептер топ ішінде ауыстырылып шығарылады, оқушылар бір-бірін және өзін критерий бойынша бағалайды
Топқа жұмыс беру
бойынша бағаланады
Ментальды карта
5 сынып оқулығы
Деңгейлік тапсырмалар
2 мин
5мин
Ортақ критерий құру
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Шешу жолы айқын көрсетілген
Түсінгенін айта алуы
Қорытынды:
1 Топ бойынша Венн диаграммасын кескіндейді: онда оқушылар жай бөлшектерді көбейту мен бөлу жайлы түсініктерін диаграмма түрінде көрсетеді
2 <<Не білетінмін>>. <<Не білдім? Не қиын болды? Не білгім келеді>> әдісімен оқушы үнін тыңдай отырып кері байланыс орнату.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісімен пікірлерін білдіреді
Саралау
А Бақшада 7ағаш бар,7ағашта 7ден бұтақ бар, әр бұтақта 7ден торғай отыр ,әр торғайдың ауызында бірден дән бар.Бақшада барлығы неше дін бар?
Сол сияқты шығармашылық есептер беріледі
Бағалау
Критерий бойынша бағалау
Екі жұлдыз бір тілек
Басбармақ әдісі
Үш шапалақ әдісі
Ауызша мадақтау
Пәнаралық байланыс
Бағалау парағы ____________________________________
Кезеңдер
Бағалау критерийлары
Өзін-өзі бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы
Пән мұғалімінің бағалауы
Қорытынды баға
Ментальды карта толтыру
Тез және дұрыс толтырылуы
Алгоритм
Есептер
Сұрақтар
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Есептердің шешу жолы айқын көрсетілгендігі
Түсінгенін айта алуы
САБАҚ:
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару
Мектеп: <<И.Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен >> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: 26.01.2016
Оқытушының аты-жөні:
Турсунова Н.Т.
СЫНЫП: 5[а]
Қатысушылар саны: 6
Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқыту мақсаттары
Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқи алу,
оларды бөлуді орындай алуы
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар :
Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқуды біледі,оларды бөлуді орындай алады
Оқушылардың басым бөлігі:
Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады
Кейбір оқушылар :
Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыра алады
және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер қасиеттерін білудің есептер шығаруда қаншалықты маңызды
екендігін дәлелдей алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады
Берілген санға кері сан түсініктерін ұғынады
Есептерді жазуда. айтуда математикалық терминдерді орынды пайдалану ұсынылады.
Алдыңғы білім
Бұл сабақта оқушылар өздеріне таныс жай бөлшектерді көбейту , бөлу , қысқартуларды есептеу дағдыларын пайдалана алады.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
3 мин
6мин
Мотивация
Сабақты ұйымдастыру
Оқушылардың сабақ басындағы көңіл күйлерін анықтау
Психологиялық тренинг : <<Доп лақтыру>> (жабық сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аудару)
Мысалы:
1. 3,6, 15 ,27 , 21 16 ,6743 сандарына кері сандарды ата
2. 2421 :67 бөлуді орында
3. кері сан деп қандай сандарды айтамыз?
4. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу алгоритмы
5. Аралас санды аралас санға бөлу алгоритмын айт
6. Жай сандарды ааралас санға бөлу алгоритмы
стикер, маркер, бағалау парағы
3-5 мин
2мин
3мин
18-21мин
Миға шабуыл :Ментальды карта толтырады.
М:
112
1
212
27
25:410
37:614
123:109
26:9
Жаңа тақырыпқа <<көпірше>>
Мұғалім сабақ бойынша қосымша түсініктер береді.
Топтық жұмыс
Оқушыларды топқа бөлу
<<Капитан >> ойыны арқылы 2 топқа бөлінеді.
Топ ережесін қабылдау
№ 614 ,615 , № 621-622 ,
резерв№ 623 есептерді шығару
Сағат тілі бағытымен есептер топ ішінде ауыстырылып шығарылады, оқушылар бір-бірін және өзін критерий бойынша бағалайды
Топқа жұмыс беру
бойынша бағаланады
Ментальды карта
5 сынып оқулығы
Деңгейлік тапсырмалар
2 мин
5мин
Ортақ критерий құру
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Шешу жолы айқын көрсетілген
Түсінгенін айта алуы
Қорытынды:
1 Топ бойынша Венн диаграммасын кескіндейді: онда оқушылар жай бөлшектерді көбейту мен бөлу жайлы түсініктерін диаграмма түрінде көрсетеді
2 <<Не білетінмін>>. <<Не білдім? Не қиын болды? Не білгім келеді>> әдісімен оқушы үнін тыңдай отырып кері байланыс орнату.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісімен пікірлерін білдіреді
Саралау
А Бақшада 7ағаш бар,7ағашта 7ден бұтақ бар, әр бұтақта 7ден торғай отыр ,әр торғайдың ауызында бірден дән бар.Бақшада барлығы неше дін бар?
Сол сияқты шығармашылық есептер беріледі
Бағалау
Критерий бойынша бағалау
Екі жұлдыз бір тілек
Басбармақ әдісі
Үш шапалақ әдісі
Ауызша мадақтау
Пәнаралық байланыс
Бағалау парағы ____________________________________
Кезеңдер
Бағалау критерийлары
Өзін-өзі бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы
Пән мұғалімінің бағалауы
Қорытынды баға
Ментальды карта толтыру
Тез және дұрыс толтырылуы
Алгоритм
Есептер
Сұрақтар
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Есептердің шешу жолы айқын көрсетілгендігі
Түсінгенін айта алуы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz