Бағалау критерийлары

Математика пәні бойынша сабақ жоспары ҚМЖ

САБАҚ:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару

Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Күні: 26. 01. 2016
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Оқытушының аты-жөні:

Турсунова Н. Т.

САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: СЫНЫП: 5 а
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Қатысушылар саны: 6
Қатыспағандар:
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Сабақ негізделген оқыту мақсаттары
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқи алу,

оларды бөлуді орындай алуы

САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Барлық оқушылар :

Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқуды біледі, оларды бөлуді орындай алады

Оқушылардың басым бөлігі :

Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алады

Кейбір оқушылар :

Жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстыра алады

және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер қасиеттерін білудің есептер шығаруда қаншалықты маңызды

екендігін дәлелдей алады.

САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Тілдік мақсат
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Берілген санға кері сан түсініктерін ұғынады
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Есептерді жазуда. айтуда математикалық терминдерді орынды пайдалану ұсынылады.
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Алдыңғы білім
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Бұл сабақта оқушылар өздеріне таныс жай бөлшектерді көбейту, бөлу, қысқартуларды есептеу дағдыларын пайдалана алады.
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Жоспар
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару: Жоспарланған уақыт
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:

3 мин

6мин

Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Мотивация

Сабақты ұйымдастыру

Оқушылардың сабақ басындағы көңіл күйлерін анықтау

Психологиялық тренинг : «Доп лақтыру» (жабық сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аудару)

Мысалы:

  1. 3, 6, 𝟏𝟓, 𝟐𝟕, 𝟐𝟏𝟏𝟔, 𝟔𝟕𝟒𝟑\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{5}}\mathbf{\, }\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{7}}\mathbf{\ \, \ \ \ }\frac{\mathbf{\ 21}}{\mathbf{\ \ \ 16}}\mathbf{\, }\frac{\mathbf{67}}{\mathbf{43}}\mathbf{\ \ }сандарына кері сандарды ата
  2. 𝟐𝟒𝟐𝟏:𝟔𝟕бөлудіорында\frac{\mathbf{24}}{\mathbf{21}}\mathbf{\ :}\frac{\mathbf{6}}{\mathbf{7}}\mathbf{\ \ \ бөлуді\ орында}
  3. ?\mathbf{кері\ сан\ деп\ қандай\ сандарды\ айтамыз?}
  4. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу алгоритмы
  5. Аралас санды аралас санға бөлу алгоритмын айт
  6. Жай сандарды ааралас санға бөлу алгоритмы
стикер, маркер, бағалау парағы
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:

3-5 мин

2мин

3мин

18-21мин

Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Миға шабуыл :Ментальды карта толтырады.

М:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жаңа тақырыпқа «көпірше»

Мұғалім сабақ бойынша қосымша түсініктер береді.

Топтық жұмыс

Оқушыларды топқа бөлу

«Капитан » ойыны арқылы 2 топқа бөлінеді.

Топ ережесін қабылдау

№ 614, 615, № 621-622,

резерв№ 623 есептерді шығару

Сағат тілі бағытымен есептер топ ішінде ауыстырылып шығарылады, оқушылар бір-бірін және өзін критерий бойынша бағалайды

Топқа жұмыс беру

бойынша бағаланады

𝟏 𝟏 𝟐 \mathbf{1}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}
1
𝟐 𝟏 𝟐 \mathbf{\ 2}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}
27
𝟐 𝟓 : 𝟒 𝟏𝟎 \frac{\mathbf{2}}{\mathbf{5}}\mathbf{:}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{10}}
𝟑 𝟕 : 𝟔 𝟏𝟒 \frac{\mathbf{3}}{\mathbf{7}}\mathbf{:}\frac{\mathbf{6}}{\mathbf{14}}
𝟏 𝟐 𝟑 : 𝟏𝟎 𝟗 \mathbf{1}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{3}}\mathbf{:}\frac{\mathbf{10}}{\mathbf{9}}
𝟐 𝟔 : 𝟗 \frac{\mathbf{2}}{\mathbf{6}}\mathbf{:9}

Ментальды карта

5 сынып оқулығы

Деңгейлік тапсырмалар

САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:
Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:
САБАҚ:Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару:

2 мин

5мин

Мектеп: «И. Искандеров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Ортақ критерий құру

Сұрақтарға жауап беруі

Ережені білуі

Есепті қатесіз шешу

Шешу жолы айқын көрсетілген

Түсінгенін айта алуы

Қорытынды:

1 Топ


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды ұйымдастыру
Тәрбие. сабақтас құрмалас сөйлем
Айгөлек әні Б. Байқадамов
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі
Бисерден көбелек тоқу
Отан. құрмалас сөйлем
Жай бөлшектерге есептер
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Қалыптастырушы бағалау әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz