Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды түгендеу. Қазақ тілі
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:
Дауыссыз к мен г
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар,2-сынып,қазақ тілі
Жалпы
мақсаттар:
1.Оқушылар к,г дыбыстарының жіңішке буындарда жазылатынын меңгереді.
2.Оқушылардың сөздік қорлары , ой өрістері дамиды
3.Еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді.
Күтілетін
нәтижелер:
1.Оқушылар к,г дыбыстарының жазылу емлесін біледі.
2.Топта жұмыс істеу дағдылары артады.
Орындалатын іс-әрекеттер:
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеті
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері
Оқыту әдістері
Үйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендеу
Жоқтарды белгілеу
Оқушылар сабаққа даярланады.
Қазақ тілім- бал тілім,
Өзің барда шалқыдым.
Тілмен ерке самалмын
Тіліме кім тағар мін ?
Психологиялық ахуал
орнату
Үй тапсырмасын тексеру.
Әр топтан 1 оқушы қ дыбысына байланысты сөздерді оқиды.
Сол сөзге дауысты дыбыс жалғап оқиды (қасық-қасығы)
2-3 оқушы ережені жатқа айтады.
Диалогтық оқыту
Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
Әр топқа тапсырма беріледі
1 топ-жуан дауыстылар,
2 топ-жіңішке дауыстылар,
3 топ -қатаң,
4 топ -ұяң,
5 топ -үнді дауыссыздар
Болған соң әр топтан бір оқушы оқиды. Дұрыс емес жерлері болса оқушылар түзетіп,толықтырады.
Топтық
Жұмыс.
Бағдаршам
мен
бағалау
Мақсат қою кезеңі
Сабақтың мақсатын
хабарлау
Жаңа
Сабақ
Мұғалім
түсіндіреді
Алған
білімдерін
тексеру
кезеңі
Жарық-жарығы жүрек-жүрегі
Балық-балығы көйлек-көйлегі
Екі бағанды салыстырады
қ-ғ-ға айналған к-г-ге айналған
қ,ғ жуан буындарда, к,г жіңішке
буындарда жазылады.
Дауыссыз к мен г.
108-жаттығу
Үкі шеңгел
Түлкі үзеңгі
Кеме сүргі
Жүрек гүлзар
Көрік гауһар
К , г дыбыстары қандай буындарда жазылған?(к -сөздің кез келген буынында, г-сөздің басында , ортасында.
Г дыбысы орыс тілінен енген сөздерде сөз соңында да кездеседі.
(педагог,округ)
109-жаттығу.Жұмбақты оқып, шешеді.
Тігінші сөзіне сұрақ қояды.
Жұмбақты жаттап,жатқа жазады
Өрнек, көйлек сөзіне і дыбысын қосып айтады.Осы жерден ереже шығарады.
Миға шабуыл
Сұрақ - жауап әдісі
Сергіту сәті
Текемет басу
Бекіту кезеңі.
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыға баға қою .
110-жаттығу . Сөздерді і дыбысын қосып өзгертіп жазады.
111-жаттығу.
Шығармашылық тапсырма.
Әр топ бір сөзден , сөйлем құрайды. Жидек, терек, тиек,әйнек,жүрек.
Құраған сөйлемдерін оқиды.
Бүгін сабақта қандай тақырыппен таныстық?(Дауыссыз к мен г)
К дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе , к-г-ге айналады.
Сынау жүйесі.
1.Қате жазылған сөзді тап.
а) көгі
ә)өрікі +
б)белдігі
2.а)кірпігі
ә)әйнегі
б)бүйрекі +
3. Қатаң дыбыстан басталған сөзді тап.
а)ғарыш
ә) кітап +
б)ұршық
4.ұяң дыбыстан басталған сөзді тап
а)гүлзар +
ә)парта
б)лақ
Рефлексия.
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Несімен ұнады?
Тақтамен жұмыс
Топтық жұмыс.
Смайликтер мен бағалау
Үйге тапсырма:
112-жаттығу. Ереже
Шығыс Қазақстан облысы
Ұлан ауданы
Асубұлақ ауылы
<<Асубұлақ орта мектебі>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Жансакова Бақытжан Солтановна
Сабақтың тақырыбы:
Дауыссыз к мен г
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар,2-сынып,қазақ тілі
Жалпы
мақсаттар:
1.Оқушылар к,г дыбыстарының жіңішке буындарда жазылатынын меңгереді.
2.Оқушылардың сөздік қорлары , ой өрістері дамиды
3.Еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді.
Күтілетін
нәтижелер:
1.Оқушылар к,г дыбыстарының жазылу емлесін біледі.
2.Топта жұмыс істеу дағдылары артады.
Орындалатын іс-әрекеттер:
Мұғалімнің орындайтын іс-әрекеті
Оқушылардың орындайтын іс-әрекеттері
Оқыту әдістері
Үйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендеу
Жоқтарды белгілеу
Оқушылар сабаққа даярланады.
Қазақ тілім- бал тілім,
Өзің барда шалқыдым.
Тілмен ерке самалмын
Тіліме кім тағар мін ?
Психологиялық ахуал
орнату
Үй тапсырмасын тексеру.
Әр топтан 1 оқушы қ дыбысына байланысты сөздерді оқиды.
Сол сөзге дауысты дыбыс жалғап оқиды (қасық-қасығы)
2-3 оқушы ережені жатқа айтады.
Диалогтық оқыту
Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
Әр топқа тапсырма беріледі
1 топ-жуан дауыстылар,
2 топ-жіңішке дауыстылар,
3 топ -қатаң,
4 топ -ұяң,
5 топ -үнді дауыссыздар
Болған соң әр топтан бір оқушы оқиды. Дұрыс емес жерлері болса оқушылар түзетіп,толықтырады.
Топтық
Жұмыс.
Бағдаршам
мен
бағалау
Мақсат қою кезеңі
Сабақтың мақсатын
хабарлау
Жаңа
Сабақ
Мұғалім
түсіндіреді
Алған
білімдерін
тексеру
кезеңі
Жарық-жарығы жүрек-жүрегі
Балық-балығы көйлек-көйлегі
Екі бағанды салыстырады
қ-ғ-ға айналған к-г-ге айналған
қ,ғ жуан буындарда, к,г жіңішке
буындарда жазылады.
Дауыссыз к мен г.
108-жаттығу
Үкі шеңгел
Түлкі үзеңгі
Кеме сүргі
Жүрек гүлзар
Көрік гауһар
К , г дыбыстары қандай буындарда жазылған?(к -сөздің кез келген буынында, г-сөздің басында , ортасында.
Г дыбысы орыс тілінен енген сөздерде сөз соңында да кездеседі.
(педагог,округ)
109-жаттығу.Жұмбақты оқып, шешеді.
Тігінші сөзіне сұрақ қояды.
Жұмбақты жаттап,жатқа жазады
Өрнек, көйлек сөзіне і дыбысын қосып айтады.Осы жерден ереже шығарады.
Миға шабуыл
Сұрақ - жауап әдісі
Сергіту сәті
Текемет басу
Бекіту кезеңі.
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыға баға қою .
110-жаттығу . Сөздерді і дыбысын қосып өзгертіп жазады.
111-жаттығу.
Шығармашылық тапсырма.
Әр топ бір сөзден , сөйлем құрайды. Жидек, терек, тиек,әйнек,жүрек.
Құраған сөйлемдерін оқиды.
Бүгін сабақта қандай тақырыппен таныстық?(Дауыссыз к мен г)
К дыбысынан кейін дауысты дыбыс келсе , к-г-ге айналады.
Сынау жүйесі.
1.Қате жазылған сөзді тап.
а) көгі
ә)өрікі +
б)белдігі
2.а)кірпігі
ә)әйнегі
б)бүйрекі +
3. Қатаң дыбыстан басталған сөзді тап.
а)ғарыш
ә) кітап +
б)ұршық
4.ұяң дыбыстан басталған сөзді тап
а)гүлзар +
ә)парта
б)лақ
Рефлексия.
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Несімен ұнады?
Тақтамен жұмыс
Топтық жұмыс.
Смайликтер мен бағалау
Үйге тапсырма:
112-жаттығу. Ереже
Шығыс Қазақстан облысы
Ұлан ауданы
Асубұлақ ауылы
<<Асубұлақ орта мектебі>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Жансакова Бақытжан Солтановна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz